Powered by Blogger.

Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat

Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat


Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat

Posted: 21 Aug 2014 01:47 AM PDT

Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat  |  Pada tahun 2005, Israel telah membina sebuah tembok di daerah yang ternyata jelas bukan wilayahnya. (Jika kita mengaku ia ada wilayah).dua kali ganda ketinggian tembok Berlin dan sepanjang 730 km. Ia memisahkan 90,000 populasi Palestin dibahagian Barat dan 42,000 orang dibahagian Timur. Lebih setengah juta orang Islam menerima kesan yang teruk akibat tembok ini.

Dengan pembinaan tembok haram ini, ternyata jelas Israel telah mengulangi sejarah kekejaman Nazi. Ketika itu orang-orang Yahudi dikurung dalam Ghetto. Ghetto adalah satu kawasan di mana orang-orang Yahudi dikurung dan pergerakan mereka terkawal sebelum dibunuh.

Tembok pemisah yang dibina oleh pengganas Zionis-Israel ini menelan belanja yang sangat besar dan tidak pernah diumumkan kosnya. Kos pembaikan kerosakan sepanjang 1 kilometer sahaja, menelan belanja US$4.7 juta. Namun orang-orang Yahudi ditakdirkan akan menerima nasib seperti yang telah diberitahu oleh Rasulullah. Mungkin inilah tembok batu yang dimaksudkan oleh Rasullullah dalam Hadis tersebut ialah batu tembok pemisah Israel – Palestin ini?

”Mereka tidak akan memerangi kamu dalam keadaan bersatu padu, kecuali dalam kampung-kampung yang terbentang atau di sebalik tembok” ( al-Hasyr : 14 ) Tengok Gambar Tembok Pemisah Israel-Palestin yang lain kat bawah.

 

2014 08 15 090147 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat
2014 08 15 090158 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat
2014 08 15 090219 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat
2014 08 15 090233 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat
2014 08 15 090249 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat
2014 08 15 090330 Tembok Pemisah Israel Antara Palestin Yang Anda Tak Pernah Lihat- sumber -

 

Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian

Posted: 21 Aug 2014 01:40 AM PDT

Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian  |  Sudah menjadi trend terkini, golongan muda mudi berselfie dengan smartphone mereka demi untuk sahabat handai. Ada juga yang sangguh panjat bangunan tinggi untuk berselfie dan berharap komen komen yang luarbiasa akan dipaparkan kedalam laman sosial mereka. 

Tetapi tidak kesemuanya yang berselfie berakhir dengan kenangan yang indah ada juga yang sebaliknya bila mereka yang ingin berselfie berakhir dengan kematian. Jom saksikan kisah benar melaui gambar – gambar selfie dibawah.

2014 08 16 104212 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104225 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian

2014 08 16 104239 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104251 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104304 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104320 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104332 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian
2014 08 16 104344 Gambar Selfie Yang Di Ambil Sebelum Berakhir Dengan Kematian

Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil

Posted: 20 Aug 2014 05:42 PM PDT

Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil  |  Kami tahu terdapat ramai wanita di luar sana yang cukup berbangga andai dapat menjadi model.

Tapi dalam keterujaan tersebut silalah berhati-hati kerana sejak dulu lagi dah ramai perempuan yang terperangkap gara-gara keinginan mahu popular seperti ini.

Contoh lelaki berhidung belang yang mahu mengambil kesempatan dapat dilihat dalam print screen yang disiarkan ini.

 

 Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil
 Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil Jurufoto Pujuk Model Muslimah Beraksi Lentik Atas Katil

Berlagak konon juru gambar (entah betul entah tidak), lelaki ini meminta mangsa merakam gambar seksi lalu dihantar kepadanya.

Bagi menyembunyikan niat jahatnya dia berselindung di sebalik pujukan mahu mencari model muslimah dan wanita tersebut tidak perlu menanggalkan tudung.

Model muslimah kehapa kalau diminta bergambar persis pelakon lucah? Jadi kepada kaum hawa di luar sana, berwaspadalah dan jangan terlalu teruja bila ada lelaki kononnya juru gambar menghampiri anda lalu menyatakan hasrat mahu menjadikan anda seorang model.

Silap-silap anda cuma bakal menjadi model lucah untuk tatapan dirinya yang sangap! – sumber -

Hans Isaac Dakwa Neelofa Cemar Maruahnya

Posted: 20 Aug 2014 05:35 PM PDT

Hans Isaac Dakwa Neelofa Cemar Maruahnya   |   Disaat pelakon dan pengacara, Neelofa dengan pendiriannya untuk tidak memberi sebarang kenyataan mengenai desas-desus yang mengaitkannya dengan kerabat sebuah negeri di Pantai Timur, pelakon Hans Isaac pula terkejut apabila pengacara program MeleTOP itu telah mengeluarkan kenyataan yang hubungan mereka telah putus di tengah jalan walaupun mereka tidak pernah mengumumkan sedang menjalinkan cinta sebelum ini.

Menurut Hans atau nama sebenarnya Gerald Hans Isaac mengakui tindakan Neelofa mengeluarkan kenyataan sebegitu sedikit menjejaskan imejnya yang sedia maklum mengendalikan syarikat dalam bidang korporat.

“Saya terkejut besar apabila dia keluarkan kenyataan mengenai hubungan kami telah berakhir sedangkan kami telah capai kata sepakat untuk tidak membuka mulut mengenai perkara ini.

“Apabila berita tersebut keluar ianya memberi kesan terhadap diri saya kerana sedia maklum saya berada juga bekerja dalam bidang korporat dan tidak menunjukkan imej yang baik buat syarikat saya. Ianya menjadi bahan jenaka dikalangan rakan-rakan korporat saya,” ujar Hans Isaac kepada Astro Gempak ketika ditemui di sidang media Supermokh Restaging di Istana Budaya.

Dalam pada itu, Hans tidak menafikan atau mengiyakan mengenai gosip kononnya Neelofa dilamar kerabat diraja di sebuah negeri Pantai Timur, tetapi percaya khabar angin yang sering tersebar melibat selebriti selalunya benar.

"Saya tidak mengiyakan atau menafikan tentang berita tersebut. Tetapi mungkin ada kebenarannya sebab tidak, kenapa gosip tersebut boleh tersebar luas? Dan mengapa Neelofa harus tunggu sehingga dua bulan baru ingin keluar kenyataan mengenai berita tersebut?," tegas Hans.

Namun jelas Hans, perasaan marahnya sudah reda dan tidak menafikan masih menyayangi Neelofa tetapi hanya sekadar rakan sahaja.

“Perasaan marah sudah semakin reda dan saya tidak bermusuhan dengan Neelofa. Kami masih lagi berkawan masih berkomunikasi seperti biasa. Ya memang saya akui perasaan sayang masih ada tetapi sekadar rakan sahaja tidak lebih dari itu.

“Kini saya hanya fokus dengan kerja harian yang sememangnya padat dan tidak mahu fikir soal peribadi yang menimpa diri sebelum ini. Memang kadang kala ada rasa sunyi tetapi saya tidak mahu perkara ini menyelubungi diri saya. Jadi ada sahaja aktiviti yang saya lakukan untuk elak perasaan tersebut timbul,” tambah Hans lagi.

Dalam pada itu, Hans dan pelawak terkenal Harith Iskander bakal mengarahkan semula teater Supermokh Restaging buat kali kedua selepas mendapat permintaan ramai dari pelbagai pihak. Pementasan Supermokh Restaging bakal berlangsung dari 8 September hingga 21 September depan yang mengisahkan kehidupan bintang bola sepak legenda, Mokhtar Dahari.Selain Awie, ianya turut dibintangi oleh Maya Karin, Douglas Lim, Dina Nadzir, Rashidi Ishak, Radhi Khalid, Phoon Chi Ho, Oliver Johanan dan Clarence Kuna.

Shila Amzah Mohon Maaf Secara Mengejut

Posted: 20 Aug 2014 05:20 PM PDT

Shila Amzah Mohon Maaf Secara Mengejut  |  KECOH seketika dunia seni tempatan apabila penyanyi manis ini memuat naik gambar kata-kata seorang peminat yang mengkritik persembahan konsertnya di Shanghai menerusi laman sosial Instagram miliknya baru-baru ini.

Gambar dimuatnaik dengan kapsyen 'Me-layu' itu dianggap merendahkan martabat orang Melayu sehingga Nurshahila Amir Amzah ini dihentam teruk segelintir peminatnya.

Kesan daripada tindakkannya itu, peminatnya bertikam lidah di laman sosial tersebut sehingga ada yang melabelkan dia lupa daratan.

Tetapi tidak semua menghentam, masih ada yang menyokong juara program realiti Asian Wave 2012 ini dengan memberikan kata-kata semangat supaya menganggap kritikan itu sebagai dugaan menjadi anak seni.

Bagaimanapun, penyanyi yang dikenali sebagai Shila Amzah ini tidak mahu perkara itu berterusan dan mengakui kesilapan yang dilakukan. Dengan harapan menjernihkan keadaan, Shila memberikan penjelasan. Menerusi laman sosial tersebut, Shila menerangkan apa maksud sebenar 'Me-layu'.

Katanya, dia tidak bermaksud mahu menjatuhkan martabat orang Melayu sebaliknya, dia sudah layu dengan semua komen seumpama itu.

"Sha tak pernah mendongak langit dengan apa yang Sha capai. Semua berkat usaha Sha, family, my team and doa dan sokongan ibu bapa and para peminat. The reason why i posted that caption 'Me-layu' earlier sebab Sha memang dah layu dengan comments yang macam ni, yang tak tahu hujung pangkal, i do understand tak semua orang boleh suka kita… I'm sorry for the misunderstanding," katanya.

Gambar Kematian Robin Williams Tersebar

Posted: 20 Aug 2014 05:11 PM PDT

Gambar Kematian Robin Williams Tersebar  |   SEBELUM ini, sudah ada desas-desus mengenai cara kematian pelawak terkemuka, mendiang Robin Williams, ini.

Menurut kenyataan Jabatan Sheriff Wilayah Marin, pelakon filem, Good Will Hunting ini ditemui mati pada Isnin lalu dengan cara membunuh diri dalam keadaan tergantung di kediamannya di Tiburon, California Utara.

Dalam penemuan itu, polis mengesahkan terdapat juga kesan luka keratan pada pergelangan tangan kirinya.

Sehingga ke hari ini, peminat masih tertanya-tanya apakah punca yang menyebabkan aktor berkenaan mengambil langkah sedemikian untuk menamatkan hidupnya.

Pun begitu, penyebaran gambar yang dikatakan mendiang amat mengejutkan peminat seluruh negara apatah lagi, ia merakam saat pelakon ini masih tergantung.

image Gambar Kematian Robin Williams Tersebar

Meskipun gambar berkenaan hanya menampakkan sisi belakang, namun ramai yang membuat andaian bahawa itulah aktor kesayangan mereka!

Melihat keadaan individu dalam gambar berkenaan, ianya jelas menunjukkan gambaran yang sama seperti cara kematian mendiang dengan tangannya yang masih terikat dan tergantung di tepi katil.

Namun, sehingga kini belum ada yang tampil mengesahkan gambar berkenaan termasuk polis dan keluarganya.

Masalah kewangan serius

Menurut laporan akhbar antarabangsa, polis mengesahkan Williams ditemui mati di dalam bilik tidur oleh pembantu peribadinya pada jam 11.55 pagi, Isnin selepas ketukan tidak berjawab.

Ketika mayatnya ditemui, isterinya, Williams, Susan Schneider, sudah pun keluar meninggalkan rumah untuk ke tempat kerja.

Dikhabarkan, pembantu peribadi Williams menemui pelakon veteran itu dalam keadaan berpakaian penuh dengan sebilah pisau poket yang mempunyai kesan darah berhampiran mayatnya.

Ada yang memberitahu, Williams turut meninggalkan sepucuk nota, namun polis tidak dapat mengesahkan atau pun menafikannya.

Walaupun Divisyen Koroner Pejabat Sheriff mengesyaki kematiannya adalah bunuh diri akibat asfiksia, namun ada cerita di sebalik kematian pemenang anugerah Oscar ini.

Sebelum ditemui mati, Williams, 63, dilaporkan pernah memberitahu beberapa rakannya mengenai masalah yang sedang dihadapi.

Menurut sumber dari kalangan kenalannya, Williams mengakui dia sedang berdepan dengan masalah kewangan yang serius.

Malah, beberapa minggu sebelum membunuh diri, dia juga turut menjalani rawatan pemulihan untuk masalah kemurungan.

Menyelak kembali aset dan kekayaan yang dimiliki, Williams dianggarkan berjaya mengumpul lebih RM316 juta.

Namun, sebahagian besar daripada jumlah itu dikatakan habis ekoran kes penceraian yang terpaksa dibayar kepada dua bekas isterinya.

Malah, Williams pernah cuba untuk menjual ladangnya seluas 600 ekar di California. Namun, cubaannya gagal walaupun dia berusaha menurunkan nilai semasa hartanah berkenaan.

Masalah dadah, penceraian

Walaupun keputusan penuh toksikologi masih belum diterima, namun umum tahu aktor ini turut bergelumang dengan masalah ketagihan alkohol dan dadah yang teruk.

Malah, pada era 80 an, pelawak ini banyak menghabiskan masa dan wangnya untuk mengambil dadah.

Berdepan dengan masalah ketagihan serius, Williams pernah berusaha untuk keluar daripada belenggu itu, namun pendiriannya tidak tetap.

Malah pada 2006, dia kembali mendapatkan bahan terlarang itu dan kemudiannya membuat keputusan untuk menjadi sukarelawan di pusat pemulihan di Minnesota.

Dalam temuramah pada empat tahun lalu, mendiang pernah mengeluarkan kenyataan untuk membunuh diri kerana masalah dadah, namun dia melupakan hasrat itu.

Pernah berada di tahap populariti tinggi, Williams terkenal dengan sikap pemurahnya dan dikenali sebagai selebriti yang tidak angkuh.

Malah, ketika zaman kegemilangannya, Williams tidak pernah lokek dalam mengagihkan bantuan kepada mereka yang memerlukan.

Hal ini menjadi tekanan buat dirinya apabila diambang kejatuhan kerana dia tidak dapat lagi membantu golongan berkenaan.

Perkara ini turut diakui oleh rakannya dan menganggap mendiang sebagai selebriti yang tidak sombong dan mesra.

Menurut sumber, pelakon filem, Good Morning Vietnam ini mula diambang kejatuhan selepas bercerai dengan isteri pertamanya, Valerie Velardi pada 1988.

Kehidupannya semakin bercelaru setelah memilih untuk berpisah dengan isteri keduanya, Marsha Garces pada 2008.

Malah, sebelum ini, Williams pernah berkata, 'penceraian adalah tersangat mahal' dan kerana penceraian mampu mengosongkan koceknya.

Setiap penceraian yang dilalui, dia kehilangan jutaan ringgit apabila terpaksa membayar beberapa pampasan dan lain-lain tanggungan.

Banyak tanggungan

Sebelum ini, mungkin ramai yang tidak tahu akan bebanan yang ditanggung bintang terkenal ini apatah lagi, dia bukanlah selebriti yang sering mencanang kehidupan peribadinya.

Turut meninggalkan kemewahan demi tanggungan, Williams memilih untuk berpindah ke kediaman warisan ibunya untuk mengecilkan perbelanjaan.

Ekoran masalah kewangan yang dihadapi, Williams terpaksa mengorbankan popularitinya dengan menerima watak-watak yang kurang digemari dengan bayaran yang lebih rendah.

Selain daripada perbelanjaan harian, bil dan beberapa kos lain, Williams perlu membiayai tiga anaknya,  Zachary, 31, Zelda, 25 dan Cody, 22.

Menyelak kembali zaman kegemilangannya, Nama Williams melonjak naik sebagai penghibur Amerika selepas muncul dalam sitkom televisyen, Mork & Mindy.

Mendiang kemudian berlakon dalam beberapa filem termasuk Good Morning Vietnam pada tahun 1987, Dead Poets Society (1989) dan Good Will Hunting  (1997).

MH17: Senarai Nama 20 Jenazah Dibawa Pulang Didedahkan

Posted: 20 Aug 2014 04:57 PM PDT

BERIKUT merupakan senarai nama 20 jenazah mangsa nahas MH17 yang dibawa pulang  pada Jumaat.

 

Anak kapal

1. Mastura Mustafa

2.Ahmad Hakimi Hanapi (teknikal)

3.Hamfazlin Sham Mohamed Arifin 

4. Nur Shazana Mohamed Salleh

5.Dora Shahila Kassim

6.Lee Hui Pin

7.Angeline Premila Rajandaran

8.Chong Yee Pheng

9.Azrina Yakob

 

Penumpang

1.Foo Ming Lee

2.Karamjit Singh Karnail Sigh

3.Ng Qing Zheng

4.Mabel Anthony Samy

5.Paul Rajasingam/Sivagnanam

6.Elisabeth Ng Lyeti

7.Ariza Ghazalee

8.Muhammad Afif Tambi

9.Noor Rahimmah Mohd Nor

10.Mohd Ali Mohd Salim

11.Hasni Hardi Parlan

-mStar

Semoga segala urusan membawa pulang mereka ke tanah air dimudahkan.

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani