Masukkan Email Anda : Berita Terbaru

Powered by Blogger.

Qi Razali Nafi Hubungan Dengan Nelydia Senrose Bermasalah

Qi Razali Nafi Hubungan Dengan Nelydia Senrose Bermasalah


Qi Razali Nafi Hubungan Dengan Nelydia Senrose Bermasalah

Posted: 27 Feb 2014 08:16 PM PST

"Saya tak tahu kenapa gambar-gambar saya dipadamkan daripada akaun Instagram dia. Saya rasa pastinya ada sebab-sebab yang tersendiri. Mungkin dia mahu menjaga perasaan saya. Saya tak kisah mengenai gambar tersebut," ujar Qi Razali.

Ungu Bangga Dengan Pencapaian Sendiri

Posted: 27 Feb 2014 07:16 PM PST

Mengakui tidak mudah untuk kekal sebagai sebuah kumpulan, Ungu mengakui mereka berbangga dapat terus bertahan di dalam industri seni selama 17 tahun.

"Selamaku Bernafas" Taruhan Syamkamarul

Posted: 27 Feb 2014 10:04 AM PST

Nama Syamkamarul mula dikenali setelah bakatnya diketengahkan dalam lagu "Sahabat" bersama Najwa Latif dan SleeQ.

"Saya Tak Mahu Jadi The Next Anuar Zain" - Arja Lee

Posted: 27 Feb 2014 08:22 AM PST

Pelakon watak Ramzul dalam drama bersiri 'Ariana Rose', Arja Lee menitiskan air mata ketika pelancaran single pertama nyanyian, 'Cerita Pada Mereka'.

Pusingan Akhir Kejohanan Bolasepak Piala Mamee 1Malaysia Janjikan Aksi Hebat

Posted: 26 Feb 2014 11:10 PM PST

Menjelang pusingan akhir Kejohanan Bolasepak Piala Mamee 1Malaysia, pelbagai aktiviti menarik menanti para pemain dan juga penonton.

Remy Ishak Mahu Lafaz-Lafaz Baru Dalam Skrip

Posted: 27 Feb 2014 08:00 AM PST

Teraju utama drama 'Cinta Jangan Pergi', Remy Ishak, 32, menyangkal dakwaan mengatakan dia terlalu cerewet apabila menerima tawaran berlakon. Jelas Remy, dia memilih watak kerana mahu memperbaiki mutu lakonannya.

Sharnaaz Ahmad Buat Pemeriksaan Otak

Sharnaaz Ahmad Buat Pemeriksaan Otak


Sharnaaz Ahmad Buat Pemeriksaan Otak

Posted: 27 Feb 2014 06:05 PM PST

Susulan kenyataan Fauzi Nawawi yang menyuruh Sharnaaz Ahmad membuat pemeriksaan kesihatan kerana sikap panas barannya, pelakon drama Bukan Kerna Aku Tak Cinta itu mengambil langkah membuat pemeriksaan otak dan perkara[...]

“Rasa Macam Kahwin Dengan Orang Lain Sejak Scha Hamil” – Awal Ashaari

Posted: 27 Feb 2014 09:34 AM PST

Wanita hamil memang mempunyai pelbagai “peel” yang pelik-pelik hingga adakala membuatkan sang suami pening kepala dengan perubahan yang berlaku. Begitu lah yang dihadapi oleh pelakon dan pengacara Awal Ashaari sejak[...]

Hormat Tempoh Edah, Erra Fazira Kurangkan Adegan Intim

Posted: 27 Feb 2014 09:06 AM PST

Umum sedia maklum yang aktres jelita Erra Fazira baru sahaja berstatus janda atau ibu tunggal kerana telah sah bercerai dengan suaminya pada 18 February yang lalu. BACA: Erra Fazira Sah[...]

UMRAH - LANA NORDIN & LISDAWATI TERBANG KE MEKAH

UMRAH - LANA NORDIN & LISDAWATI TERBANG KE MEKAH


UMRAH - LANA NORDIN & LISDAWATI TERBANG KE MEKAH

Posted: 27 Feb 2014 02:54 PM PST



"Majlis kenduri doa selamat untuk ke tanah suci bersama keluarga, anak-anak yatim dan keluarga Lisdawati.... doakan semuanya berjalan lancar. Aminnnn," demikian kata Lana Nordin yang akan berangkat ke Tanah Suci Mekah bersama pelakon Lisdawati hari ini.

Artikel terdahulu:

Untuk makluman, Lana, adik lelakinya dan Lisdawati akan mengejakan umrah selama dua minggu.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MINTA AMPUN DEPAN KAABAH, DOA BUAT BEKAS SUAMI - RAJA AZMI

Posted: 27 Feb 2014 02:05 PM PST



Doa buat bekas suami Jalani Mohamad Sidek dan isterinya merupakan antara doa yang dimohon oleh Raja Azmi Raja Sulaiman di Tanah Suci Mekah. Selain itu, dia juga meminta ampun pada Allah SWT depan Kaabah atas dosanya kerana mencuri dan menjual barang kemas neneknya satu ketika dahulu.

Artikel terdahulu:

"Saya langsung tidak ingat peristiwa itu sehinggalah saya berdoa meminta ampun di hadapan Kaabah, tiba-tiba saya teringat peristiwa mencuri barang kemas nenek. Saya bertaubat dan memohon ampun kepada Allah.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

VIDEO - LATIHAN ERRA & AWIE UNTUK WATAK SEMBILU

Posted: 27 Feb 2014 12:45 AM PST



Video latihan Awie dan Erra yang bakal mengimbas kembali zaman kegemilangan filem Sembilu. Bagi anda yang 20 tahun lalu masih handsome dan masih cantik jelita... pasti anda bakal teringat kembali nostalgia manis tersebut.

Artikel terdahulu:

Selain Awie dan Erra, turut berlakon dalam konsert Teaterikal Suara Kita itu yang bermula 3 Mac ini ialah Ziana Zain. Jom tengok!


Video selepas ini:

<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Lana Nordin & Nisdawati sekeluarga pergi umrah (5 Gambar)

Lana Nordin & Nisdawati sekeluarga pergi umrah (5 Gambar)


Lana Nordin & Nisdawati sekeluarga pergi umrah (5 Gambar)

Posted: 27 Feb 2014 06:55 PM PST

Lana Nordin dan Nisdawati sekeluarga akan bertolak ke Tanah Suci Mekah bagi mengerjakan umrah. Melalui Insta miliknya, Lana Nordin berkata dia baru selesai mengadakan kenduri doa selamat untuk ke tanah suci bersama-sama keluarganya, anak-anak yatim, Nisdawati dan keluarganya. Hmm boleh tak kami kirim doa pada Nisdawati supaya hentikan perbalahan antara dia dan suami dengan Sharnaaz Ahmad? (more…)

Aliff Aziz nafi Shazleen kekasihnya (5 Gambar)

Posted: 26 Feb 2014 08:03 PM PST

Beberapa hari lepas, tersebar beberapa keping gambar Aliff Aziz dilihat bersama seorang gadis berpelukan seperti sedang menyambut sesuatu majlis.

BACA: Aliff Aziz bersama kekasih baru? (4 Gambar)

(more…)

Shaanaz Kecewa Digelar Anjing Kurap

Shaanaz Kecewa Digelar Anjing Kurap


Shaanaz Kecewa Digelar Anjing Kurap

Posted: 27 Feb 2014 01:12 AM PST

Shaanaz Kecewa Digelar Anjing Kurap  | KALAU tak ada angin, masakan pokok bergoyang. Saya sudah cuba bersabar, tapi saya manusia biasa yang ada batas kesabarannya,” jelas aktor, Sharnaaz Ahmad berhubung pergaduhannya melibatkan pasangan suami isteri, Fauzi Nawawi dan Lisdawati. Enggan… Continue Reading

Aliff Aziz: Dia Bukan Kekasih Saya!

Posted: 26 Feb 2014 09:18 PM PST

Aliff Aziz: Dia Bukan Kekasih Saya! | Baru baru ini, tersebar beberapa keping gambar mesra antara Aliff Aziz dan seorang gadis di beberapa portal hiburan popular sekaligus menimbulkan spekulasi yang penyanyi itu kini sudah menemui calon teman hidupnya — selepas… Continue Reading

Panas: Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak

Posted: 26 Feb 2014 09:16 PM PST

Panas: Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak | Masih belum habis lagi kisah perbalahan antara Sharnaaz, Lisdawati dan Fauzi Nawawi sehingga ke hari ini memandangkan kedua-dua belah pihak enggan meminta maaf dan saling menuding jari antara satu sama lain. Namun di sebalik… Continue Reading

Kekasih Hafiz Suip Penuntut Universiti

Posted: 26 Feb 2014 09:13 PM PST

Kekasih Hafiz Suip Penuntut Universiti| Penyanyi Hafiz Suip membuat pengakuan sedang berkawan rapat dengan seorang wanita yang dikenalinya sejak empat tahun lalu namun masih belum bersedia mendedahkan identiti individu berkenaan. Hafiz atau nama sebenarnya, Mohd Hafiz Mohd Suip, 24, berkata,… Continue Reading

Malaysia Sensasi

Malaysia Sensasi


Zaid Ibrahim Pernah Lobi Projek Selangor Semasa Dalam PKR, Kata Rafizi

Posted: 26 Feb 2014 05:54 PM PST

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli hari ini mendedahkan Datuk Zaid Ibrahim juga pernah melobi projek semasa berada dalam parti dan mengecamnya tidak layak bercakap mengenai ketelusan.

Rafizi mendedahkan Zaid yang juga bakal calon bebas bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang pernah melobi beberapa projek di Selangor.

"Dalam tempoh pendek lebih setahun beliau menjadi anggota PKR, beliau juga tidak segan silu cuba menggunakan kedudukan di dalam parti untuk mempengaruhi keputusan kerajaan negeri.

Rafizi Ramli
"Sebagai pegawai eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor, saya pernah didatangi sendiri Datuk Zaid, meminta supaya kami campur tangan dalam dua projek yang diusahakan rakan atau pihak yang bersabit dengan beliau," kata Rafizi pada sidang media di ibu pejabat PKR hari ini.

Rafizi turut mengedarkan salinan pertukaran e-mel antara beliau dengan Zaid yang menunjukkan usaha melobi dua projek di Selayang dan Petaling Jaya.

Susulan pengumuman Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding PRK Kajang, Zaid juga menyatakan hasratnya untuk melawan bekas bosnya itu.

Zaid berkata tindakan Lee Chin Cheh meletakkan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang adalah tidak wajar dan memberi amaran krisis politik bakal berlaku di Selangor.

Dalam kandungan email tersebut, Rafizi mendakwa Zaid berinteraksi dengannya menggunakan alamat e-mel carbofree@gmail.com bagi melobi projek pembangunan bersama Kumpulan Hartanah Selangor Berhad (KHSB).

"Projek pertama melibatkan tanah seluas 26 ekar di Batu, Selayang.

"Saya dimaklumkan bahawa rakan-rakan kongsi beliau membuat cadangan pembangunan bersama dengan KHSB," kata Rafizi lagi.

Bagaimanapun, Rafizi tidak melayan permintaan Zaid sebaliknya meminta beliau menggunakan proses sepatutnya.

"Saya memaklumkan perkara ini kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan kami bersetuju bahawa adalah tidak menepati prosedur pejabat kami untuk membenarkan pimpinan parti melobi atau mempengaruhi keputusan kerajaan negeri, terutamanya bersabit harta awam," katanya.

Rafizi kemudian mengecam bekas menteri Kabinet itu kerana masih mengamalkan budaya politik Umno walaupun selepas meninggalkan parti tersebut.

"Sebelum beliau terus lantang mencabar orang lain, wajarlah Zaid menjelaskan kenapa beliau kekal dengan budaya Umno-BN setelah meninggalkan parti tersebut," kata Rafizi.

Zaid menyertai PKR pada 2009 selepas keluar daripada Umno dan bertanding untuk jawatan timbalan presiden pada tahun berikutnya, namun keluar parti pada November 2010 gara-gara kemelut yang dialami dalam pilihan raya PKR.

Pada Disember 2010, Zaid menubuhkan Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (dahulunya dikenali Angkatan Keadilan Insan Malaysia) dan dilantik sebagai presiden parti.

Kerusi DUN Kajang kosong selepas Lee meletakkan jawatan pada hujung Januari lalu bagi memberikan laluan kepada Anwar, dikatakan juga bakal menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar.

Zaid berkata keputusan untuk bertanding yang diambilnya adalah bagi memastikan Abdul Khalid terus kekal sebagai menteri besar Selangor. – 26 Februari, 2014.themalaysianinsider

Rahsia Kenapa Ramai Orang India Kaya Raya Di Negara Ini

Posted: 26 Feb 2014 04:08 PM PST

Tan Sri Ninian Mogan Lourdenadin, doktor berketurunan India yang beralih menjadi hartawan runcit, kini tersenarai antara individu terbaru 40 rakyat Malaysia terkaya, demikian mengikut senarai terbaru majalah kewangan dan perniagaan Forbes.
Untuk makluman anda, gabungan kekayaan 40 individu paling kaya di Malaysia tahun lalu meningkat sebanyak AS$2.3 (RM7 bilion) kepada AS$64.4 bilion (RM192 bilion) daripada tahun sebelumnya,
Bilangan rakyat negara ini yang berada dalam kelompok individu dunia yang mempunyai kekayaan lebih AS$1 bilion (RM3 bilion) juga bertambah kepada 11 daripada 10 tahun sebelumnya.
Mungkin anda tertanya-tanya, siapakah Lourdenadin…individu berketurunan India yang kaya raya itu?
Maklumlah, sebelum ini bila bercakap tentang ahli perniagaan India, yang sering disebut orang ialah Ananda Krishnan dan Tony Fernandes saja.
Sebenarnya tak banyak yang kita tahu mengenai latar belakang beliau.
Yang pasti beliau adalah Ketua Eksekutif MBF Holdings dan mempunyai perniagaan dalam hartanah, peruncitan, pelancongan dan perkhidmatan perubatan di Malaysia, Fiji, Papua New Guinea dan Australia.
Dengan penyenaraian Lourdenadin ini, jumlah individu terkaya di Malaysia yang berketurunan India nampaknya makin bertambah.
Ini adalah antara senarainya;
1. Usaha Tegas-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
2. AirAsia-Anthony Francis Fernandes(Datuk Tony Fernandes)
3. Multi Vest Resorces Berhad-K.Ketheeswaran(Dato K.Kenneth Eswaran)
4. Chase Perdana Berhad-Mohan Krishna Swamy(Dato Mohan K Swamy)
5. MK Land- Kasi
6. Binariang-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
7. Pan Malaysian Pools-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
8. Tanjong Golden Village-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
9. Maxis-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
10. Tanjong PLC-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
11. Astro-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
12. Powertek Berhad-Ananda Krishnan-Ralph Marshall
13. Quest International-Vijay Eswaran
14. Amway- Cecil Wilbert Mohanaraj Abraham
15. Eversendai-A.K.Nathan
16. Measat Global Berhad- Ralph Marshall
17. MBF Holdings Berhad- Dr Ninian Mogan Lourdenadin(Lourdes)CEO
18. MBF Holdings Berhad- Susan A/P Rajanayagam MD
19. Meda Inc. – Dato' Dr. Loga Bala Mohan a/l Jaganathan
20. SP Setia- George Anthony Dass David
21. Scicom- Dato' Ahmad Kabeer Bin Mohamed Nagoor/Krishnan Menon
22. Safeguards Corporation-Darmendran Kunaretnam

Untuk rekod, Ananda Krishnan mempunyai harta yang dianggarkan berjumlah AS$9.9 bilion (RM29.7 bilion), Tony Fernandes mempunyai RM1.77 bilion manakala Lourdenadin memiliki aset sebanyak RM1.5 billion.
Seorang lagi wajah baru ialah kontraktor Datuk A K Nathan, 54, ahli perniagaan berketurunan India yang berjaya di negara ini dengan harta sebanyak AS$250 juta (RM830 juta).
Syarikatnya, Eversendai, terbabit dalam banyak pembinaan di Asia Barat termasuk Burj Khalifa di Dubai.
Penulis bukan mahu menjadi seorang yang rasis dalam hal ini, tetapi penulis rasa kita orang Melayu jangan lagi asyik berbalah sama sendiri dan asyik berpolitik sepanjang masa.
Di saat kita asyik bertelagah, orang lain nampaknya makin maju dan kedepan dalam semua bidang.
Contohnya seperti penyenaraian orang terkaya ini, siapa sangka dalam masa terdekat ini usahawan India kita nampaknya semakin 'menjadi-jadi' kekayaan mereka sedangkan jumlah ahli perniagaan Melayu yang ada dalam senarai hanyalah balik-balik orang yang sama.
Suatu ketika dulu, masyarakat India sering dikaitkan dengan gangsterism dan kemiskinan tetapi nampaknya ada anjakan paradigma yang hebat dalam masyarakat mereka.
Jumlah masyarakat India yang terjun ke dunia profesional semakin bertambah dari hari ke hari, mereka yang melibatkan diri dalam perniagaan juga semakin meningkat, itu belum dikira graduan mereka yang semakin ramai lulus dari universiti dalam dan luar negara.
Benar, masih ramai di antara mereka yang berada di garis kemiskinan tetapi jumlahnya makin berkurangan dari tahun ke tahun.
Ini sesuatu yang patut dibanggakan!
Sebanarnya tidak ada sebab untuk kita tidak boleh berjaya, apatah lagi Islam merupakan agama yang memberi panduan dan galakkan untuk umatnya kaya dan cemerlang.
Dalam Islam, sememangnya umat Islam digalakkan mencari rezeki melalui cara berniaga.
Malahan telah dinyatakan dalam hadis bahawa sembilan daripada sepuluh sumber rezeki melalui perniagaan.

…kemudian setelah selesai sembahyang, maka bertebaranlah kamu di muka bumi ( untuk uruskan urusan masing-masing ) dan carilah apa yang kamu hajati daripada limpah kurnia Allah serta ingatlah akan Allah banyak-banyak ( dalam segala keadaan supaya kamu berjaya di dunia dan akhirat ) – Surah al-Jumaat, ayat 10.
Ayat ini menjelaskan Allah tidak menghalang sesorang mencari sebanyak mana pun dari nikmat Allah s. w. t khususnya dalam perniagaan tetapi seharusnya tidak mengabaikan suruhan-Nya.
Setiap manusia yang dilahirkan telah ditentukan rezeki masing-masing.
Jadi, melalui rezeki itulah pula kita sebagai manusia berusaha untuk mendapatkan rezeki. Telah diterangkan dalam hadis bahawa terdapat sepuluh sumber rezeki yang Allah turunkan, sembilan daripadanya ialah dari berniaga. Manakala satu bahagian yang selebihnya dari sumber yang lain.
Sebab itulah kita digalakkan berniaga.
Mudah-mudahan, apa yang dicapai oleh Lourdenadin, Ananda, Tony dan AK Nathan akan memberi inspirasi untuk orang kita lebih maju dalam semua bidang terutama dalam perniagaan seperti yang disebutkan tadi. InsyaAllah. lamankongsi

Solat Di Depan SOGO - Jawapan Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre

Posted: 26 Feb 2014 04:05 PM PST


Jawapan bagi yang musykil ttg solat di mana mana..susulan dr program STREET DAKWAH di SOGO.
Berikut adalah jawapan dari Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre,moga bermanfaat
Kan banyak lagi surau, kenapa nak solat di luar?
Program ini namanya dakwah. Dakwah itu mengajak. Nak mengajak orang solat walau dalam keadaan bagaimana sekalipun. Dalam masa yg sama ia juga pengajaran bahawa solat tak semestinya di surau dan masjid sahaja walau ia tentu terbaik. Jangan sampai kerana surau dikunci, tak jumpa atau tak sempat ke surau, terus dijadikan alasan untuk tinggalkan solat. Semua yang sertai hari ini memang lebih suka solat di masjid dan surau tau.
Tempat sucikah? Kan mungkin ada kena ludah, anjing dah jalan dsb?
Jawapan:
Kaedahnya, yakin tak hilang dengan yang syak. Asal pada sesuatu tempat itu suci, selagi kita tak yakin ada najis di situ. Sekadar, "mungkin", "rasanya", "biasanya", "pernah", tidak menjadikan ia najis. Walau kita biasa melihat anjing menjilat di lopak air di depan rumah kita sebelum ini, namun kita tidak melihatnya pada lopak hari ini, maka lopak itu masih lagi suci. Syaitan akan suka membisikkan was-was pada kita kerana hendak kita meninggalkan solat atau merasakan solat ini sesuatu yang sangat susah. Street dakwah kali ini menceritakan betapa di mana jua kita boleh solat, selagi kita tak lihat ada najis di situ.
Bukan kena ada lapik ke?
Saya dihulurkan sejadah oleh beberapa sukarelawan Tautan Rahmat. Saya menolaknya. Mengapa? Kerana saya ingin menunjukkan, sejadah bukan syarat untuk solat. Tentu lebih baik solat dengan sejadah. Namun jangan sampai menjadikan ia satu kewajipan. Ingat kata kunci di sini, Street Dakwah!
Bagaimana nak berwudhuk? Boleh tayammum ke?
Kami tunjukkan terlebih dahulu bagaimana untuk berwudhuk dengan menggunakan tak sampai suku botol air mineral yang kecil. Berwudhuk juga boleh dibuat di mana-mana. Maka tak ada alasan untuk meninggalkan solat. Tayammum dibolehkan bila memang tiada air atau ada keuzuran.
Wanita boleh sertai?
Tentu sekali. Islam tak pernah mendiskriminasi wanita. Yang penting tutuplah aurat kalian bukan sahaja ketika masuk waktu solat, bahkan setiap ketika. Mudah saja nak solat, bila pakaian ketika keluar menutup aurat kita dengan sempurna.
-Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre

Lelaki Islam Bantah Klip Video Terbaharu Katy Perry

Posted: 26 Feb 2014 04:03 PM PST


Satu video muzik terbaharu penyanyi popular, Katy Perry mungkin dikeluarkan dari laman web perkongsian video, YouTube selepas seorang lelaki membantah tindakan seorang penari dalam video berkenaan yang memakai rantai mengandungi kalimah Allah, lapor akhbar MailOnline.

Shazad Iqbal yang berasal dari Bradford membuat satu petisyen di internet bagi mendesak YouTube mengeluarkan klip video berkenaan kerana ia menghina agama Islam.

Petisyen berkenaan kini ditandatangani hampir 40,000 pengguna internet dari seluruh dunia termasuk Australia, Arab Saudi, Pakistan dan Bangladesh.

Dalam klip video yang berjudul Dark Horse itu, Perry menjadi seorang puteri ketika zaman purba Mesir dan sedang memilih beberapa orang lelaki untuk menjadi pasangannya.

Dalam satu babak video muzik itu, seorang lelaki yang muncul dengan memakai rantai tertera kalimah Allah kemudiannya menjadi pasir kerana dia tidak memenuhi ciri-ciri untuk menjadi pasangan puteri tersebut.

"Video ini secara terang-terangan menghina Islam kerana Perry yang dilihat seperti seorang yang jahat memusnahkan seseorang yang memakai rantai tentera kalimah Allah," katanya. - Agensi

‘Saya Tak Nak Jadi Presiden’ - TMJ

Posted: 26 Feb 2014 04:01 PM PST


Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim (gambar) mengesahkan tidak akan menerima pelawaan untuk bertanding merebut jawatan Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) pada kongres badan induk bola sepak negara itu, 25 Mei ini.

Tunku Ismail, 29, yang ditemui berkata, beliau belum layak untuk memegang jawatan tertinggi itu sebaliknya lebih berminat memberi cadangan dan pandangan bagi meningkatkan mutu bola sepak negara. 

"Saya tidak layak. Saya masih belajar lagi, macam mana hendak mentadbir persatuan bola sepak negara. Saya rasa masa dan pengorbanan saya lebih kepada Johor. 

"Kenapa saya kata saya tak layak jadi presiden atau memegang apa jua jawatan dalam FAM, kerana saya tahu saya akan melebihkan Johor. Orang yang menjadi Presiden FAM kena berlaku adil kepada semua persatuan bola sepak negeri atau kelab.

"Saya rasa saya tidak akan adil. Saya mengaku saya tidak adil kerana akan melebihkan Johor, justeru saya tak layak jadi Presiden FAM," kata Tunku Ismail.

Wanita Meraung Peluk Kekasih 'Awang Hitam'

Posted: 26 Feb 2014 03:59 PM PST


Cinta yang mendalam terhadap kekasih 'Awang Hitam' membuatkan seorang wanita tempatan meraung dan memeluk kekasihnya itu ketika disoal siasat polis selepas mereka ditahan dalam Op Tiong di sekitar kawasan kondominium, di Taman Kosas, di sini awal pagi semalam.

Wanita terbabit ditahan bersama 40 warga Afrika berusia 30 hingga 40 tahun kerana disyaki terbabit dalam sindiket penipuan cinta Internet atau Love Scam selain pelbagai kesalahan imigresen.

Wanita itu dipercayai dipergunakan kekasihnya untuk menjalankan penipuan mereka sebelum ditawarkan kehidupan mewah menyebabkan dia terjebak.

Ketua Polis Daerah Ampang Asisten Komisioner Khairuldin Saad berkata, operasi bermula jam 1.30 pagi itu dijalankan dengan kerjasama Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman, JSJK Selangor, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Jabatan Imigresen Malaysia dan Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM).

Menurutnya, operasi bersepadu ini dilancarkan bagi membendung kes jenayah komersil membabitkan warga asing terutama warga Afrika yang terbabit dalam kes tipu parcel, pemalsuan dokumen, penggubalan wang haram, penipuan perniagaan yang tidak wujud dan lain-lain lagi

illustrasiaku.com

illustrasiaku.com


BIODATA SYARUL RIDZWAN HERO REMAJA

Posted: 27 Feb 2014 05:24 AM PST

GAMBAR DAN BIODATA PENUH SYARUL RIDZWAN HERO DRAMA ROMI CINTA JULIA TV3 NAMA ASAL TEMPAT TINGGAL UMUR TEMPAT KETIGA HERO REMAJA 2011/2012 Pelakon yang kini sedang meningkat naik dan menjadi kegilaan ramai wanita diluar sana. Terkini melakonkan watak sebagai Romi dalam drama Romi Cinta Julia yang ditayangkan setiap hari Khamis 9 malam di TV3. Bermula […]

JADUAL PENUH CATUAN AIR DI SELANGOR 2014

Posted: 27 Feb 2014 04:26 AM PST

JADUAL PROGRAM CATUAN AIR DI SELURUH NEGERI SELANGOR BERMULA 27 FEBRUARI 2014 – JADUAL NOTIS PENGAGIHAN AIR BERJADUAL DI KAWASAN HULU LANGAT, KUALA LANGAT DAN SEPANG EKORAN PENUTUPAN LOJI RAWATAN AIR (LRA) CHERAS BATU 11 DAN LRA BUKIT TAMPOI Susulan daripada keadaan bekalan air yang terputus disebabkan penutupan LRA Cheras Batu 11 dan LRA Bukit Tampoi kerana […]

ROMI CINTA JULIA EPISODE 1 TONTON ONLINE VIDEO

Posted: 27 Feb 2014 04:03 AM PST

TONTON ONLINE ROMI CINTA JULIA EPISODE 1 FULL VIDEO TV3 KHAMIS 27 FEBRUARI 2014 Romi Cinta Julia Episod 1 – Ketika Julia ingin berjumpa dengan kekasihnya jeff, dia bertemu dengan Romi. Romi mula terpikat pada Julia. Semenjak pertemuan itu, Romi sentiasa teringatkan Julia.

(11 GAMBAR)Pengembaraan Alyah Di Aceh Bersama AirAsia

(11 GAMBAR)Pengembaraan Alyah Di Aceh Bersama AirAsia


(11 GAMBAR)Pengembaraan Alyah Di Aceh Bersama AirAsia

Posted: 27 Feb 2014 04:50 AM PST

Di kala kebanyakan selebriti tempatan terbang ke negara seperti Amerika Syarikat dan UK untuk bercuti, Alyah telah pun diterbangkan oleh AirAsia untuk mengenali dan mendekati sendiri Aceh, Indonesia. Seperti yang kita tahu, Aceh pernah ditenggelamkan oleh tsunami kira-kira 10 tahun yang lalu. Sedikit sebanyak hati Alyah tersentuh melihat kesan-kesan peninggalan bencana tersebut terhadap bumi Aceh.

alyah di aceh

Pengembaraan yang bermula dari 30 Januari sehingga 2 Februari ini membawa Alyah ke beberapa tempat menarik sekitar Aceh seperti Muzium Tsunami, Muzium Putroe Phang, Pulau Weh, Masjid Baiturrahman dan Masjid Baiturrahim (dua masjid yang terselamat dari tsunami), Manggal Siron (lokasi pengebumian 46,718 ribu mangsa tsunami). Kalau Abang Nara berada di situ, pasti sedikit sebanyak sebak mengenang nasib mereka yang terlibat dengan tragedi ini.

alyah di aceh

Satu hari nanti, Insya Allah Abang Nara ingin terbang ke bumi Aceh untuk melihat sendiri dengan mata ini kesan tsunami terhadapnya. Harap-harap AirAsia dapat bawa Abang Nara. Hehehe. Boleh buat dokumentari sikit. Lagi beberapa gambar Alyah di Aceh dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
edzP.S: Keluaran terbaru di www.EDZ.com.my. Dapatkan online atau kunjungi butik EDZ di Bangi, Wangsa Melawati, dan akan datang di Shah Alam. 03-89123410.


alyah di aceh
alyah di aceh
alyah di aceh

alyah di aceh
alyah di aceh
alyah di aceh
alyah di aceh
alyah di aceh
alyah di aceh

Baca Yang Ini Pulak:-

Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak, Lulus Dengan Hensemnya!!!

Posted: 26 Feb 2014 10:45 PM PST

Kah kah kah. Power gila Sharnaaz Ahmad ini. Memang terbaik ah brother ini. Disuruh mendapatkan rawatan doktor oleh Fauzi Nawawi, Sharnaaz tidak menghampakan permintaan tersebut dengan memeriksa otaknya. Hasilnya? Lulus dengan cemerlang dan hensem sekali.

scan otak sharnaaz

Tak sangka Sharnaaz ini penuh dengan sindiran dan kelakar juga orangnya. Respek bro!!! Tulis Sharnaaz di akaun Instagramnya:-

Saya dah buat MRI MRA.. Scan otak pun dah.. Di kawal rapi oleh Dr @sherrini dari PPUM.. Saya lulus, otak saya sihat dan jugak hensem otak saya hehe.. Anda bagaimana??? Sudah check? #halussssss

scan otak sharnaaz

Mungkin lepas ini Fauzi Nawawi pulak pergi buat scan otak untuk adilkan keadaan? Kita sudah tahu yang Sharnaaz punya. Kalau Fauzi Nawawi pun pergi buat memang klasik sangat-sangat. Terbaik!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

Baru Saya Faham Kenapa Ramai Wanita Tidak Melekat Dengan Sharnaaz – Fauzi Nawawi

Posted: 26 Feb 2014 10:14 PM PST

Fuh ~~ Kalau Abang Nara jadi Sharnaaz Ahmad, memang pedih hati membaca kata-kata Fauzi Nawawi ini. Terbakar jiwa dan raga. Mana tidaknya, tiba-tiba konon jadi pakar dan mengetahui punca ramai wanita tidak “melekat” dengan diri kita selama ini. Tak boleh nak salahkan Fauzi Nawawi juga kerana membuat kesimpulan sebegini selepas apa yang kononnya terjadi kepada isterinya.

fauzi nawawi

Mungkin Fauzi ada kelayakan untuk berkata sebegini kerana hubungan rumahtangganya dengan Nisdawati kelihatan aman, tenang dan tiada kontroversi. Namun Abang Nara pasti, sedikit sebanyak pasti Sharnaaz tersentap dengan kata-kata Fauzi ini. Terang Fauzi Nawawi menerusi Mstar Online:-

Rasanya, lebih baik Sharnaaz pergi menjalani rawatan doktor kerana watak Jebat yang bersikap garang dan kasar mungkin sudah meresap ke dalam dirinya, memandangkan sudah empat bulan tanpa henti dia terlibat dengan penggambaran drama itu.

Selain itu, baru saya faham kenapa tidak ramai wanita yang ‘melekat’ dengan dia dalam sesebuah perhubungan cinta memandangkan dia tidak pernah menghormati wanita. Sedangkan wanita bersifat lembut yang ingin dikasihi dan dibelai

fauzi nawawi

Perit kan? Tertikam sampai ke ulu hati kalau Abang Nara adalah Sharnaaz. Memang nampak gayanya pergaduhan mereka ini akan berterusan selagi mereka bertiga saling balas membalas kenyataan tanpa bertentang mata untuk menyelesaikan isu ini. Kita tengok siapa yang akan mengaku salah kelak. Sama-samalah kita nantikan.

P.S: Roadshow Suzuki bakal berakhir dengan tawaran istimewa

Baca Yang Ini Pulak:-

Hubungan Kami Sekadar Kawan – Aliff Aziz

Posted: 26 Feb 2014 09:16 PM PST

Berita baik untuk kaum Hawa di luar sana yang meminati Aliff Aziz. Memberi komen mengenai gambarnya dengan seorang wanita baru-baru ini, Aliff Aziz memaklumkan yang wanita tersebut hanyalah kawan dan belum sampai ke tahap yang lebih serius. Ini bermakna Aliff Aziz masih single mingle, bujang trang tang dan boleh dingorat sekiranya anda berminat.

aliff aziz dan kekaish

Untuk makluman, wanita di sisi Aliff Aziz ini bernama Shazleen dan gambar tersebut telah diambil oleh ibu Shazleen. Terang Aliff Aziz kepada portal Murai:-

Sebenarnya saya lebih lama mengenali ibu bapanya kerana sebelum ini ibunya pernah memanggil saya untuk mengadakan private show bagi sesebuah organisasi dan sudah banyak kali juga kami bekerjasama.

Saya baru berkenalan dengan anaknya yang bernama Shazleen itu sejak 2 bulan lalu, Pada saya hubungan kami lebih kepada kekeluargaan. Saya hormat dia dengan keluarga.

Saya tidak tahu bagaimana foto itu tersebar tetapi apa yang pasti bukan kami berdua sahaja yang ada ketika itu. Ramai yang sambut hari jadi saya ketika itu, malah foto itu juga diambil oleh ibunya

aliff aziz

Aliff Aziz juga menekankan yang dirinya masih single dan kini sedang fokus pada kerjaya lakonan dan nyanyiannya:-

Saya masih single dan sedang fokus pada kerjaya lakonan dan nyanyian kerana pada pertengan tahun ini saya akan muncul dengan album solo penuh. Saya akui memang rapat dengan Shazleen, tetapi hubungan kami sekadar kawan dan belum ke tahap yang lebih serius

Kalau Aliff Aziz dan Shazleen bercinta pun rasanya pasti direstui oleh para peminat. Mereka berdua memang sama cantik dan sama padan. Tak apalah Aliff. Cuba berkawan terlebih dahulu. Mana tahu lama kelamaan akan timbul kesesuaian. Ketika itu bolehlah cuba untuk membawa perhubungan anda berdua ke tahap yang lebih jauh. Sama-samalah kita doakan.

Baca Yang Ini Pulak:-

(10 GAMBAR)Perkahwinan Aeril Zafrel & Wawa Zainal Kini Sudah 2 Tahun

Posted: 26 Feb 2014 08:25 PM PST

Setelah berita perkahwinan mereka diketahui umum, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak lagi malu-malu untuk menunjukkan kemesraan mereka sebagai suami dan isteri. Malah gambar anak sulung mereka, Attar juga sering dikongsi untuk tatapan para peminat di akaun Instagram masing-masing. Boleh dikatakan semua pihak sudah dapat menerima dan melupakan kontroversi yang pernah melanda pasangan ini satu ketika dahulu.

aeril dan wawa

Menariknya semalam, Aeril telah berkongsi gambarnya dengan Wawa Zainal menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yang kedua. Terserlah menerusi pandangan mata betapa mereka saling mencintai dan menghargai diri masing-masing. Aeril juga menulis kata-kata romantis untuk isterinya yang tercinta:-

Happy 2nd anniversary sayang… Semoga cinta kita makin mendekatkan kita padaNYA.. Terima kasih kerana menjadi teman, isteri dan ibu yg menawan di dunia dan akhirat.. love you!

aeril dan wawa

Makin besar kan anak mereka? Comel macam mak ayah dia. Semoga kebahagiaan yang dikecapi oleh Aeril dan Wawa akan berkekalan sehingga ke akhir hayat di samping anak mereka yang comel. Mungkin tahun ini boleh tambah seorang lagi anak. Siapa tahu kan? Lagi beberapa gambar pasangan romantis ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
comel

P.S: Cantik berseri, menawan jelita dan tampil anggun dengan foundation terbaik daripada Naturactor Cover Face/Meiko yang diimport 100% original dari Jepun. Kaum Hawa pasti akan terkejut dengan perubahan jelas di wajah mereka apabila menggunakan produk ini. Tak percaya? Lihat lebih banyak testimonial di Facebook Naturactor, Instagram EleganceCosmetics dan blog Naturactor.

aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa

Baca Yang Ini Pulak:-

Hormati Tempoh Edah, Aksi Intim Erra & Awie Dikurangkan

Posted: 26 Feb 2014 07:45 PM PST

3 hingga 9 Mac ini, Konsert Teaterikal Suara Kita yang menggabungkan Erra Fazira, Ziana Zain dan Awie akan dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya. Konsert ini akan mengikuti jalan cerita filem Sembilu yang pernah popular sekitar 20 tahun lalu. Di dalam filem tersebut memang banyak aksi romantik antara Awie dan Erra. Namun menghormati tempoh edah Erra Fazira yang baru bercerai, babak-babak intim tersebut akan ditapis dan dikurangkan.

konsert teaterikal suara kita

Permintaan ini telah dilakukan oleh Erra Fazira sendiri untuk mengelakkan orang ramai tersalah anggap berhubung aksinya dengan Awie di atas pentas kelak. Kata Erra menerusi Mstar Online:-

Saya lega apabila Erma memahami keadaan itu walaupun pada mulanya saya sukar untuk berbuat demikian kerana bimbang permintaan itu akan menyusahkan semua pihak yang telah menyusun perancangan.

Selain ingin menjaga batas selepas bercerai saya juga tidak mahu ada sesetengah pihak tersalah anggap berhubung aksi saya dengan Awie di atas pentas nanti. Sebelum membuat keputusan itu kami duduk berbincang terlebih dahulu dan mujur Erma memahami

awie dan erra

Ini adalah satu langkah bagus dan sangat terpuji yang telah diambil oleh Erra Fazira. Sebelum orang buat fitnah yang bukan-bukan, lebih baik kita mencegahnya terlebih dahulu. Apa pun daripada “feedback” yang Abang Nara baca, Konsert Teaterikal Suara Kita ini memang awesome sangat-sangat. Jadi kalau berminat nak pergi tengok, bolehlah beli tiket di www.ticket2u.biz.

P.S: Bayi diberi susu ibu kemungkinan besar dapat penyakit lelah?

Baca Yang Ini Pulak:-

Maaf Saya Sudah Habis – Fauzi Nawawi

Posted: 26 Feb 2014 07:23 PM PST

Tempoh seminggu yang diberikan oleh Sharnaaz Ahmad buat Fauzi Nawawi dan Nisdawati untuk memohon maaf kepadanya nampaknya akan berlalu begitu sahaja. Ini kerana Fauzi Nawawi hari ini menerusi Harian Metro memakluman yang tuntutan Sharnaaz adalah mengarut dan tidak berasas sama sekali. Nampak gayanya akan berpanjanganlah kontroversi antara mereka bertiga ini.
fauzi nawawiFauzi Nawawi dengan tegasnya menyatakan tidak akan ada perkataan maaf yang akan terpacul dari mulutnya buat Sharnaaz. Kata Fauzi:-

Takkan ada perkataan maaf daripada saya. Maaf saya sudah habis. Jadi kita tunggu dan lihat. Saya berada di pihak yang benar. Saya hanya pertahankan isteri dan bersedia hadapi apa-apa yang akan berlaku.

Kalau dia nak minta maaf kerana menengking dan menyerang Lisda, saya okay saja, tapi untuk saya pergi minta maaf, saya takkan buat begitu.

sharnaaz ahmad dan fauzi

Kalau boleh biarlah kemelut ini diselesaikan secara baik. Kalau dah bawa ke mahkamah, memang makin panjang ceritanya. Tak salah pun nak bermaafan sesama sendiri. Abang Nara tak nampak ini sebagai isu besar. Apa kata anda bertiga berjumpa dahulu dan bincang hati ke hati sebelum mengambil sebarang tindakan undang-undang. Tak gitu?
fauzi nawawiP.S: Cantiknya Vivy Yusof menghiasi majalah Hijabista terbaru ini. Memang sesuai sangat-sangat. Kalau tak sabar nak baca mengenai pengasas FashionValet ini, apa kata anda muat turun majalah ini di tablet dan smartphone anda menerusi Emall Karangkraf. Harga pun jauh lebih murah daripada yang dijual di kedai-kedai buku.

Baca Yang Ini Pulak:-

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar tentera terputus hubungan zamani