Powered by Blogger.

Inilah Wajah Lara, Anak Awal Ashaari & Scha Al Yahya

Inilah Wajah Lara, Anak Awal Ashaari & Scha Al Yahya


Inilah Wajah Lara, Anak Awal Ashaari & Scha Al Yahya

Posted: 25 Aug 2014 04:13 AM PDT

Ya Allah. Comelnya anak sulung Awal Ashaari dan Scha Al Yahya. Akhirnya penantian untuk menatap wajah si comel ini berakhir jua. Scha telah berkongsi sekeping gambar yang jelas menunjukkan wajah anaknya. Walaupun agak jauh, tetap terserlah kecomelan puteri Scha dan Awal ini. Menariknya, Scha tulis menulis caption ‘Hey Lara Lodin‘ di dalam salah satu gambar. Mungkin itu adalah nama penuh anak mereka.

lara lodin

Tambah comel apabila Yusry dan Lisa Surihani yang hadir berhari raya ke rumah Awal dan Scha turut sama membuat sesi ‘bonding’ bersama Lara. Memang terserlah ciri-ciri dan gaya keibuan Lisa. Pandai dah dukung baby. Insya Allah satu hari nanti akan dimurahkan rezeki untuk menimang anak sendiri. Sama-samalah kita doakan.

lara lodin

Lagi beberapa gambar Lara Lodin, anak Awal dan Scha dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

UPDATE: Daripada informasi yang diterima, nama penuh anak Awal dan Scha bukanlah Lara Lodin seperti yang Abang Nara tulis. Mungkin ia adalah nama panggilan/nama manja semata-mata. Maaf atas kekeliruan.

lara lodin
lara lodin
lara lodin

Baca Yang Ini Pulak:-

Awie Atau M. Nasir, Mana Satu Pilihan Anda Untuk Pengetua AF2014?

Posted: 25 Aug 2014 01:29 AM PDT

Pejam celik pejam celik Akademi Fantasia akan kembali untuk tahun 2014. Senarai nama 12 peserta terakhir dan tenaga pengajar telah pun diumumkan. Zizan Razak telah diumumkan sebagai hos konsert mingguan sementara Jihan dilantik menjadi pengacara Diari AF. Persoalan yang tinggal hanyalah kerusi pengetua AF2014. Siapakah yang bakal menduduki kerusi panas tersebut? Dengar cerita, 2 nama yang telah dsenarai pendek ialah Awie dan juga M. Nasir.

awie dan m nasir

Pada mulanya hanya nama Awie sahaja dipertimbangkan untuk memegang jawatan pengetua AF2014 namun kes mahkamah dan kontroversi penyanyi tersebut dengan Rozana Misbun telah menyebabkan nama M. Nasir disebut-sebut sebagai calon pengganti. Secara jujur, Abang Nara teringin juga nak tengok Awie marah-marah kat budak AF2014 tue. Selalu pengetua lembut-lembut dan cakap berlapik. Kalau dapat kat Awie baru sedap kena bambu budak-budak nie. Barulah tak ada naik lemak. Tak gitu?

awie dan m nasir

Apa pun AF2014 perlu banyak pembaharuan daripada semua segi untuk menarik kembali perhatian penonton. Secara jujur, AF sudah tiada daya tarikan. Kena buat sesuatu yang amat drastik. Katanya konsep yang sama seperti AF3 akan dikekalkan. Hmmmm. Kita tengoklah sama-sama percaturan Astro kali ini. Apa pendapat anda? Adakah AF2014 akan meniti puncaknya sekali lagi?

P.S: Adakah ini model terbaru Proton yang dikenali sebagai Proton Iriz?

Baca Yang Ini Pulak:-

Zizan Anggap Desas-Desus Gambar Pra Perkahwinan Di Jepun Terlalu Peribadi Untuk Dikongsikan

Posted: 25 Aug 2014 12:15 AM PDT

Pergh~~~~~~~~ Walaupun tidak disahkan benar oleh empunya badan, namun kalau betul Zizan Razak dan Emma Maembong telah menjalani sesi gambar pra perkahwinan di Jepun, itu adalah sangat awesome. Kalau mengikut imaginasi Abang Nara, Zizan jadi samurai sementara Emma pula pakai kimono. Memang klasik habislah. Teringin juga nak tahu betul ke tidak sesi tersebut telah berlangsung. Sayangnya Zizan menganggap ia terlalu peribadi untuk dikongsikan dengan kita semua.

gambar pra perkahwinan zizan dan emma maembong

Malah Zizan juga memaklumkan yang tarikh perkahwinannya dengan Emma Maembong masih dalam perbincangan dan bukan pada Januari 2014 seperti yang digembar-gemburkan. Kata Zizan menerusi Mstar Online:-

Perkara itu (sesi fotografi pra perkahwinan) satu benda yang sangat peribadi buat saya. Jadi tak perlulah saya bercerita lanjut. Dah sampai masanya nanti baru saya kongsikan berita gembira ini.

Tarikh itu (Januari) adalah kata orang. Sebetulnya tarikh perkahwinan kami masih lagi dalam perbincangan. Nantilah apabila sudah hampir tarikhnya, kami akan berkongsi berita gembira ini. Sekarang ini, semuanya dalam perancangan lagi

gambar pra perkahwinan zizan dan emma maembong

Tak sabar rasanya nak tunggu Zizan dan Emma naik pelamin. Kalau betul dah ambil gambar kat Jepun, mesti akan dikongsikan gambar-gambar tersebut di hari bahagia mereka. Pasti ‘stylo’ punya. Marilah kita sama-sama doakan agar mereka berdua dipermudahkan untuk membina masjid. Confirm ‘wedding of the year’ punyalah. Tak gitu? Apa pendapat anda?

P.S: Polis akan guna kereta hibrid Oktober depan

Baca Yang Ini Pulak:-

Rita Rudaini Failkan Permohonan Mutaah RM300,000 Daripada Aidil Zafuan

Posted: 24 Aug 2014 10:59 PM PDT

Menurut Harian Metro, Rita Rudaini telah pun memfailkan tuntutan mutaah terhadap bekas suaminya, Aidil Zafuan sebanyak RM300,000 di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam hari ini. Untuk makluman, mutaah iaitu satu bayaran yang wajib ke atas suami yang diberi kepada isteri yang telah diceraikan tanpa sebab munasah mengikut hukum syarak. Kadar mutaah boleh ditentukan melalui persetujuan kedua-dua belah pihak. sekiranya terdapat pertikaian mengenai kadar ini, Mahkamah akan menentukan kadar bayaran mut’ah tersebut.

mutaah rita

Sebelum ini, keputusan kes tuntutan nafkah anak-anak yang dilakukan oleh Rita terhadap bekas suaminya itu akan diumumkan pada 10 Disember ini. Tuntutan mutaah ini tidak ada kena mengena dengan kes terdahulu dan merupakan satu tuntutan baru. Abang Nara akan kongsikan informasi terkini sekiranya ada. Sama-samalah kita nantikan perkembangan selanjutnya.

Baca Yang Ini Pulak:-

Dynas Mokhtar Tangguh Penceraian Kerana Terikat Dengan Kontrak?

Posted: 24 Aug 2014 10:50 PM PDT

Status perkahwinan Dynas Mokhtar dan suaminya sehingga ke hari ini masih menjadi teka-teki. Walaupun sudah tampil menafikan penceraian berlaku antara mereka, desas-desus keretakan rumah tangga mereka masih bertiup kencang. Menariknya menerusi Harian Metro semalam di ruangan Cik Pang, ada sumber memaklumkan yang penceraian Dynas dan suami ditangguhkan kerana kontrak Dynas dengan sebagai duta produk kelengkapan peribadi. Hmmmm.

dynas cerai

Dikatakan syarikat tersebut telah memilih Dynas sebagai duta produk mereka kerana status Dynas sebagai seorang isteri dan ibu. Oleh itu sangat penting untuk Dynas mengekalkan imej dan gaya hidup keluarga bahagia. Sekiranya penceraian berlaku, sudah pasti ia akan menjejaskan imej syarikat tersebut sekaligus membuatkan Dynas dan suami sepakat untuk menyelesaikan masalah antara mereka selepas kontrak tersebut tamat. Demi mengelakkan kontrak itu ditarikbalik, terpaksalah Dynas dan suami merahsiakan apa jua yang berlaku daripada pengetahuan umum.

dynas cerai

Hmmmmm. Nampak agak pelik tetapi mungkin juga ada kebenarannya. Abang Nara harap ada hikmah di sebalik kontrak ini sekiranya memang benar rumahtangga Dynas dan suami sedang retak menanti belah. Mana tahu penangguhan ini akan membangkitkan kembali kemesraan dan kebahagiaan yang pernah dikecapi satu ketika dahulu. Semoga ia akan menjadi langkah pertama untuk mereka berbaik semula demi masa depan anak-anak. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Gambar berkabung rakyat Malaysia untuk MH17

Baca Yang Ini Pulak:-

Ummi Nazeera Kongsi Kisah Penghijrahannya Buat Pertama Kali

Posted: 24 Aug 2014 10:24 PM PDT

Setahu Abang Nara, sejak penghijrahan dan kepulangannya ke Malaysia, Ummi Nazeera tidak pernah berkongsi mengenai kisah penghijrahannya di mana-mana media. Pasti ramai yang tertanya-tanya kisah di sebalik perubahan 100% Ummi yang kini menjadi contoh kepada orang ramai. Bercakap secara ekslusif sebagai duta The Bidadari yang akan dianjurkan pada 30 & 31 Ogos ini, Ummi Nazeera telah berkongsi serba sedikit mengenai kisah penghijrahannya untuk dijadikan teladan buat kita semua.

ummi nazeera

Langkah pertama penghijrahan Ummi Nazeera telah bermula di Melbourne, Australia ketika pelakon ini melanjutkan pengajian di sana. Ummi mengakui yang dia telah lupa huruf tulisan Arab sekaligus membuatkan dirinya tidak mampu membaca Al-Quran walaupun pada usia muda ibu bapanya telah membantu sepatutnya. Bermula 3 tahun yang lalu, Ummi mula mencari agama, belajar Al Quran, mendengar tazkirah dan menghadiri kelas-kelas agama.

Antara kata-kata yang cukup menarik telah dikongsikan oleh Ummi Nazeera ketika ditemuramah sempena program The Bidadari 2014 ialah:-

Alhamdulillah, saya mula berhijrah Mei 2013. Berhijrah sepenuhnya dalam segi luaran.
But the changes is actually gradually. Step by step since I first moved to Melbourne 4 years ago..

Saya masih cuba berhijrah sekarang. Masih banyak kelemahan, especially my desires, my within, my heart, my tongue, my eyes and my ears. All of these are my jihad. Masih cuba berubah ke kebaikan.

Respon saya, I felt great and complete Masha Allah ! I was always crying and so thankful sebab Allah tidak ambil nyawa saya sebelum saya menutup aurat.

Up until now, I always think to myself and thank Allah because I’m still alive and been given the chance to repent my past mistakes..

May Allah take me when He is pleased with me.

ummi nazeera

Banyak lagi pengalaman-pengalaman menarik yang akan dikongsikan oleh Ummi Nazeera di program The Bidadari 2014 yang akan berlangsung pada 30 dan 31 Ogos ini. Kalau nak dengar secara ‘first hand’ daripada Ummi, kenalah beli tiket yang sangat berbaloi harganya. Anda boleh klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang program yang telah mengubah ramai orang sejak 3 tahun yang lalu ini.

Selain Ummi Nazeera, Fara Fauzara, Wardina, Mizz Nina dan ramai lagi selebriti yang akan turun padang untuk berkongsi kisah mereka. Insya Allah ada manfaatnya untuk kita semua. Jom ramai-ramai kita sertai program The Bidadari 2014 ini. Abang Nara pun akan turun sama sekiranya ada kelapangan. Jumpa anda di sana nanti.

Baca Yang Ini Pulak:-

(15 GAMBAR)Arni Nazira Yang Semakin Jelita

Posted: 24 Aug 2014 10:04 PM PDT

Lama sudah tidak mendengar khabar terkini mengenai Arni Nazira. Kali terakhir rasanya Abang Nara berkongsi berita mengenai penyanyi ini ialah pada tahun 2010. Kini Arni Nazira tampak semakin jelita, menawan dan makin bahagia di samping suami serta anak-anak tercinta. Makin putih dan ‘flawless’ kulitnya. Kagum Abang Nara.

arni nazira

Abang Nara yakin ramai di luar sana yang merindui kelibat Arni Nazira. Adakah Arni akan membuat ‘comeback’ dalam bidang nyanyian? Sama-samalah kita nantikan. Lagi beberapa gambar Arni Nazira dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Anda boleh ikuti Arni Nazira di Instagramnya.

P.S: BMW 1 series Eropah berwajah baru


arni nazira

arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira
arni nazira

Baca Yang Ini Pulak:-

Juruterbang Kekasih Baru Sharifah Sakinah?

Posted: 24 Aug 2014 09:38 PM PDT

Wow. Sekali pandang jambang macam Wak Doyok. Dua kali pandang memang lagi hensem daripada Wak Doyok. Tidak dapat dipastikan kesahihan berita gembira ini, namun daripada gambar-gambar yang dikongsikan, nampak gayanya Sharifah Sakinah kini sudah pun mempunyai kekasih baru. Bukan calang-calang orangnya, nampak gaya seperti seorang juruterbang. Untunglah!!!

kekasih baru saharifah sakinah

Salah satu gambar yang dikongsikan oleh Sharifah Sakinah di Instagramnya jelas menunjukkan si jejaka ini lengkap memakai uniform juruterbang. Dengan caption ‘First time sending you to the airport. Be safe :(‘ nampak seolah bibit-bibit cinta antara Sharifah Sakinah dan jejaka ini baru sahaja berputik. Kalau benar mereka sedang menyulam cinta, semoga kali ini berkekalan sehingga ke jinjang pelamin.

kekasih baru saharifah sakinah

Kedua-duanya memang nampak sama cantik sama padan. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar Sharifah Sakinah dan jejaka tersebut dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

kekasih baru saharifah sakinah

P.S: RM30 daripada setiap helai dress EDZ Safaa dan Faiqa akan didermakan kepada Palestin. Shop now > www.EDZ.com.my. Bangi | Shah Alam | Wangsa Melawati KL.


kekasih baru saharifah sakinah

kekasih baru saharifah sakinah
kekasih baru saharifah sakinah

Baca Yang Ini Pulak:-

Enot Nafi Dakwaan Berpura-pura Sakit Kanser

Posted: 24 Aug 2014 09:13 PM PDT

Memang Abang Nara terkejut beruk semalam apabila membaca dakwaan seorang pelakon wanita yang dikatakan berpura-pura menipu dirinya sakit kanser di BiPop. Sekali baca pun Abang Nara dah tahu pelakon tersebut ialah Enot. Dikatakan mempunyai kanser tahap keempat, Enot kononnya mahu meminta simpati untuk mendapat tawaran kerja dengan menjaja kisah sedih dirinya ditimpa sakit tersebut.

enot nafi kanser

Hari ini menerusi Mstar Online, Enot tampil menafikan dakwaan tersebut. Iyerlah, orang kalau kena kanser dah sampai peringkat keempat memang tak boleh nak bergerak dah. Terlantar je atas katil. Menurut Enot, kanser usus yang dihidapinya hanya tahap kedua sahaja. Itu yang masih boleh aktif berlakon. Kata Enot:-

Sejak bila pula kanser saya di tahap empat? Sakit kanser usus saya ini sebenarnya di tahap dua! Pelik, apabila berkongsi sakit, orang pertikaikan. Sedangkan selama ini saya tidak pernah meminta bantuan daripada sesiapa pun.

Saya usaha dan cari semangat sendiri untuk meneruskan hidup selain perlu bekerja demi menampung kehidupan bersama anak-anak. Apabila tuduhan ini timbul, saya anggap mereka mahu lihat saya mati terus agaknya

Namun Enot mengakui yang kawan-kawan baiknya mula menjauhkan diri sejak dirinya sakit. Benarlah kata orang, kawan ketawa boleh dicari, kawan menangis memang sukar dijumpai. Sedih juga Abang Nara membaca luahan hati Enot. Memang tabah sungguh Enot.

Memang saya tidak mahu terima rawatan di hospital. Ini kerana saya tidak mahu sakit lebih teruk, terlantar di hospital dan akhirnya pergi begitu sahaja.

Siapa yang nak bagi makan minum kepada anak-anak? Nak harapkan bekas suami, tak makanlah mereka.Kerana itu saya mengambil inisiatif untuk mengambil ubat-ubatan tradisional dan sementara itu bolehlah saya berniaga.

Tak kisahlah apa orang nak kata, saya masih kuat pun kerana anak-anak. Orang luar tidak tahu pun penderitaan yang saya lalui. Alhamdulillah, saya bersyukur kerana Allah memberikan saya kudrat untuk melakukan pelbagai jenis kerja selain berlakon.

Selain itu, kesihatan saya pun sedikit pulih selepas mengambil sejenis makanan tambahan daripada cendawan kultur. Biarlah dengan apa yang orang nak kata, yang penting saya ada cara tersendiri untuk menjaga diri

enot

Diharap Enot tabah dengan dugaan ini. Makcik Abang Nara pun kena kanser tahun lalu. Alhamdulillah sekarang dah makin okay selepas pembedahan dan mengamalkan makan sejenis daun. Abang Nara tak ingat dah daun apa tapi ia memang berkesan. Mungkin Enot boleh buat kajian dan mencuba. Mana tahu boleh berjaya pulak. Kalau korang ada nasihat dan panduan untuk para pesakit kanser, kongsikan di ruangan komen.

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani