Powered by Blogger.

Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!

Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!


Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!

Posted: 09 Jun 2014 11:19 PM PDT

Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!| Tolak tepi soal pegangan politik sebab saya bukan mahu bicara soal itu. Kalau mahu cerita pasal politik, rasanya anda sudah tersalah portal. Heh!

Cuma, apa yang pasti, saya rasa ramai yang sememangnya mengagumi kewibawaan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai pemimpin.

Disebabkan itu, saya rasa teramatlah cemburu (cemburu habis ok!) dengan si pelakon comel, Elfira Loy kerana dia telah menerima mesej istimewa daripada role model saya. Siap boleh selfie lagi! Tapi, apa agaknya pesanan Tun Mahathir kepada Elfira ya?

Screen Shot 2014 06 09 at 11.28.38 PM Elfira Loy Terima Mesej Istimewa Daripada Tun Mahathir. Awesome!

Rupa-rupanya, bukan saya seorang sahaja yang cemburu, malah ramai lagi peminat yang jealous dengan Elfira disebabkan perkara ini.

Iyalahkan, bukan mudah nak beramah mesra dengan insan seperti Tun Mahathir dan peluang yang diperolehi Elfira menerusi rancangan The Bucket List seharusnya tidak akan dilepaskan.-ohbulan

Tiada Harapan Rujuk, Abby Abadi Akhirnya Pasrah

Posted: 09 Jun 2014 11:11 PM PDT

 Tiada Harapan Rujuk, Abby Abadi Akhirnya Pasrah | Hasrat pelakon Abby Abadi yang masih menanti sinar agar dia dan Muhammad Noor Farhan Che Bakar, 24,  kembali rujuk terpaksa melupakan impian itu kerana ia tidak mungkin menjadi kenyataan.

Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan, 37, dalam status terbaharu Instagram miliknya berkata, sekiranya perkara itu terjadi, ia merupakan satu keajaiban kepadanya.

“Apa yang boleh saya katakan kalau berbaik memang ‘keajaiban’ berlaku. Jika sebaliknya, Allah lebih mengetahui apa yang diatur untuk saya. Saya reda,” ujarnya dalam kapsyen status berkenaan.

Menerusi Instagram itu Abby turut memuat naik gambar lukisan anak keduanya iaitu Marissa Dania Hakim, 9, yang menggambarkan hubungan cinta ibunya dengan Muhammad Noor Farhan dahulu dan terkini.-mstar

Apa kata Chef Wan mengenai babi?

Posted: 09 Jun 2014 10:01 PM PDT

Baru-baru ini isu Babi tiba2 popular. Jom baca apa kata Chef Wan mengenai binatang ini

"I remembered talking about respect and tolerance for others some months back there are someone making a negative remark kononnya gambar2 Pork ni tak usah la post konon mereka geli.
    Apa budu dan cencalok itu bukan ke bangkai makananan laut yg busuk mau pun ikan masin serta Perkasam dan belacan itu tak busuk ke? Dont u think other races also find that a complete turn off tetapi boleh pula kita mencekek dan sedap. Susah jika manusia yg hidup mereka macam katak bawah tempurung ini. Ini makanan orang yg perlu kita respect dah tak perlu nak rasa jijik dan aib kan mereka.Shame on this moron that today is destroying the image of this country and causing alot of tension among other races with their itu haram dan ini haram! Dah tahu haram diam sudah la.
    Bangsa asing tak suruh pun kita mencekek bodoh! Why cant we exercise tolerance towards others instead of always finding fault at them bangsa Asing? This country is not just for the Muslim alone likewise the whole World. If other races and nation of the World can respect Islam and even the Pope can take his shoe off to enter our mosque in Juruselem nak saja saya kata di sini who the Hell are we to try and preached others and find fault as them sedang we our own race pun tak sempurna mana la!
    I am getting so sick of reading all this irresponsible human being from the public to Politician that put their brain on their knee cap! Opened up yr eyes and watch the news where is Peace in this world today? Letaknya di hati dan tangan kita! -Chefwan-

#Ada betulnya…buat apa nak marah,hina,maki babi..kan??dia pun Allah yg jadikan…." -cari.com

Engku Emran: Cukup Cukuplah Mereka Cerita!

Posted: 09 Jun 2014 09:50 PM PDT

Engku Emran: Cukup Cukuplah Mereka Cerita Tentang Kehidupan Kami | Dari awal timbulnya khabar angin tentang kegoyahan rumahtangga beliau sehingga ke hari penceraian dan sehinggalah digossipkan sudah mempunyai pengganti, Engku Emran mengambil pendekatan untuk berdiam diri dari memberikan kenyataan.

Namun menerusi portal berita yang beliau terajui sendiri, Malaysian Digest menyiarkan sebuah artikel yang ditulis Engku Emran sendiri sebagai penjelasan buat pertama kali dan juga terakhirnya tentang apa yang telah terjadi selama ini.

Jujurnya, artikel sepanjang lebih 1,500 patah perkataan itu sebenarnya tidak menjelaskan cerita sebenar namun lebih kepada permintaan Engku Emran kepada semua peminat hiburan untuk berhenti mereka reka cerita tentang beliau, Engku Emran dan juga keluarga mereka.

“Banyak lagi berita penting diluar sana yang patut kita laporkan. Saya ini tak penting. Banyak lagi orang di luar sana yang memerlukan pertolongan — tentang hidup dan mati. lebih elok kita bantu mereka dari buat cerita tentang kehidupan kami. Cukup, cukup lah!”

“Instagram ini ialah seperti cacatan jurnal, supaya satu hari nanti Aleesya dapat membaca sedikit sebanyak dan mungkin dia boleh belajar tentang kehidupan melalui jurnal saya ini. Sebab itu juga, jika anda lihat banyak gambar dan momen yang saya upload”-rotikaya

 

Zara Zya Tidak Senang Duduk Dituduh Mulut Jahat

Posted: 09 Jun 2014 05:04 PM PDT

Zara Zya Kecewa Dituduh Mulut Jahat   |   Pelakon Zara Zya berasa kecewa apabila dituduh bermulut celupar dengan menjaja cerita buruk mengenai aktor Azlee Khairi kepada orang di sekelilingnya.

Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 29, berkata, dia terkejut dituduh sebegitu sedangkan tidak pernah menjaja cerita-cerita buruk orang kepada mana-mana individu selain menganggap tuduhan itu sebagai fitnah semata-mata.

"Mula-mula rasa geramlah juga apabila membaca berita kononnya saya bermulut celupar memburukkan dia (Azlee). Sedangkan saya tak pernah berbuat begitu.

"Entah apa tujuan mereka yang menyebarkan cerita seperti itu tentang saya, saya tak tahu. Apa yang saya rasakan ia adalah fitnah," katanya yang dihubungi mStar Online di sini pada Ahad.

Sebuah akhbar mingguan pada Ahad melaporkan Zara masih lagi bermusuhan dengan pelakon gandingannya menerusi drama Love You Mr Arrogant, Azlee Khairi walaupun kedua-dua mereka menafikan dakwaan tersebut.

Malah, laporan itu turut menyatakan sehingga kini Zara suka menjaja cerita buruk mengenai aktor itu sehingga ada pihak menyatakan dia seorang yang bermulut jahat dan celupar.

Dalam pada itu, Zara juga dikatakan sudah mula lupa diri sejak memenangi Artis Baru Wanita Popular bagi Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH 2013) yang berlangsung pada bulan lalu.

Tambah Zara, dia menganggap berita yang dikeluarkan itu sekadar gosip semata-mata dan enggan mengambil perkara itu secara serius.

"Siapa yang tidak terasa hati apabila berita buruk mengenai kita dilaporkan. Tetapi, tidak apa, saya sudah lama bersedia dengan isu-isu sebegini.

"Lapan tahun saya bergelar pelakon dan tiba-tiba nama saya naik hanya kerana drama  Love You Mr Arrogant  membuatkan saya cukup bersyukur kerana akhirnya orang melihat bakat saya.

"Tetapi saya juga perlu tahu ketika orang gembira dengan kejayaan kita, ada juga orang yang tidak senang. Saya akur tentang perkara itu," ujarnya yang kini sedang sibuk dengan penggambaran Delina yang bakal ditayangkan di TV9 pada September depan.

Sementara itu, mStar Online yang cuba mendapatkan penjelasan Azlee tetapi dia gagal dihubungi.  Sumber: mStar

Rita Rudaini Gembira Jika Isu Skandal Zaquan Benar?

Posted: 09 Jun 2014 03:11 PM PDT

Rita Rudaini Gembira Jika Isu Skandal Zaquan Benar?   |  Kecoh industri hiburan semalam apabila tersebar beberapa keping gambar screenshot pemain bola kebangsaan Zaquan Adha yang dikatakan bermain cinta denggan seorang gadis di aplikasi WeChat. Namun perkara itu telah dinafikan oleh isterinya Ayu Raudhah yang mengatakan akaun WeChat tersebut bukan milik suaminya.

ritajgncampurzaquan 1 Rita Rudaini Gembira Jika Isu Skandal Zaquan Benar?

Terbaru, rata-rata peminat tidak mahu pelakon Rita Rudaini memberikan apa-apa.komen berhubung isu skandal bekas iparnya, Zaquan Adha dengan wanita lain. Malah, mereka turut memohon agar pelakon jelita yang juga bekas isteri kepada kembar Zaquan Adha iaitu Aidil Zafuan supaya berdiam diri serta mengunci mulut jika diajukan dengan pertanyaan berhubung isu tersebut.

Peminat Rita Rudaini bersikap demikian kerana bimbang kalau-kalau pihak media menggunakan ibu tunggal kepada 2 anak itu dengan tujuan untuk melaga-lagakan dia dengan bekas birasnya, Ayu Raudhah. Yang paling menarik mereka juga meminta agar Rita Rudaini hanya membaca komen-komen mereka mengenai isu skandal Zakuan Adha itu tanpa membalas semula komen mereka.

Namun, kebanyakan mereka menganggap bahawa isu skandal tersebut sebagai satu pembalasan terhadap Ayu kerana mereka mendakwa Ayu pernah cuba mencampuri urusan rumahtangga Rita dan Aidil sewaktu rumahtangga mereka bergolak tidak lama dahulu.  – sumber -

Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi

Posted: 09 Jun 2014 02:55 PM PDT

Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi  |  Proses Kilang Bihun (Mee Hoon) Cap Masjid milik Van Loong Bee Hoon SDN BHD kotor dan jijik cetus kontroversi. Menerusi laman sosial, telah tersebar secara viral beberapa keping gambar pemprosesan bihun cap masjid yang cukup meloyakan.

Dapat dilihat bihun tersebut diproses tanpa mengikut prosedur kebersihan yang betul dan persekitaran yang sangat kotor. Saksi juga mendakwa lokasi kilang tersebut terletak di Jalan Ipoh KL berdekatan dengan pasar borong Selayang.

Gambar Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi

jakim Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi

kilang Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi
bihun cap masjid 3 Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi
bihun cap masjid 4 Kilang Bihun Cap Masjid Kotor Dan Jijik Cetus Kontroversi
- sumber -

Pengarah Drama Dedah Perangai Sebenar Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah

Posted: 09 Jun 2014 12:48 PM PDT

Pengarah Drama Dedah Perangai Sebenar Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah  |  Seorang pengarah drama tempatan dikenali Shahrulezad Mohameddin secara terbuka mendedahkan perangai sebenar tiga pelakon terkenal iaitu Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah Mat Aris ketika berada di lokasi penggambaran.

Pendedahan itu dibuat oleh pengarah itu menerusi akaun facebooknya baru-baru ini bagi menyatakan kekaguman beliau terhadap sikap sebenar ketiga-tiga pelakon terbabit.

Kepada peminat yang beranggapan bahawa Lana Nordin masih seperti dulu iaitu suka berpakaian seksi dan menjolok mata, apakata anda baca luahan Shahrulezad di bawah.

shahrulezad mohameddin Pengarah Drama Dedah Perangai Sebenar Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah


- sumber -

Video Skil Hebat Awek Bajau Selamatkan Bot Karam

Posted: 09 Jun 2014 12:34 PM PDT

Video Skil Hebat Awek Bajau Selamatkan Bot Karam  |  Seorang gadis Bajau Laut di Pulau Mabul, Sabah menjadi popular selepas video yang memaparkan skil hebatnya menyelamatkan perahu daripada karam telah tersebar sehingga di laman media antarabangsa.

Menerusi video berdurasi 1:56 itu, sebuah perahu kecil dilihat karam apabila air memasukinya hingga seorang wanita dan tiga kanak-kanak terapung di dalam air.



Gadis Bajau tersebut kemudiannya bertindak dengan begitu pantas menggunakan skil tersendiri bagi mengeluarkan air dalam sampan tersebut.  – sumber -

(Video) Aksi Sontot Pelakon Jelita Jepun Dengan Teman Lelaki Tersebar

Posted: 09 Jun 2014 12:24 PM PDT

(Video) Aksi Sontot Pelakon Jelita Jepun Dengan Teman Lelaki Tersebar  |  Siaran TV di Jepun memang selalu lakukan kejutan yang mengarut-ngarut dalam rancangannya. Kalau dilihatkan iklan mereka, bertambah-tambahlah kekarutannya.

Itulah yang disiarkan oleh sebuah stesyen tv di sana bagi mempromosikan sesuatu yang besar.

Iklan terbaru yang ditampilkan seolah-olah ‘melarang’ orang untuk terus menotonnya terutama yang di bawah umur. Malah dalam versi Youtube, mereka melabelnya sebagai ‘video b-oco-r ade-gan in-t-im’.

Bintang terkenal Jepun, Akari merupakan pelakon utama di dalam video ini. Ianya seolah-olah rakaman dari sebuah kamera ter-semb-unyi yang merakam adegan i-n-ti-m Akari dan t-e-man lelakinya.

Pada mulanya, Akari tidak sedar dirinya dirakamkan. Namun beliau menyedari sesuatu yang tidak kena sambil berkata kepada teman lelakinya, “Tak apa kalau mahu rakamkan video kan? Relaks sahaja!”



Kami rasa anda patut menontonnya. Kuatkan sedikit volume speaker komputer anda kerana mikorofon kamera tersembunyi itu agak perlahan.

- sumber -

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani