Powered by Blogger.

Saya Selesa Hidup Sendiri, Belum Sedia Untuk Rujuk Dengan Bekas Suami – Syura

Saya Selesa Hidup Sendiri, Belum Sedia Untuk Rujuk Dengan Bekas Suami – Syura


Saya Selesa Hidup Sendiri, Belum Sedia Untuk Rujuk Dengan Bekas Suami – Syura

Posted: 08 Feb 2016 08:04 AM PST

Kisah rumah tangga Syura ini tidak kami nafikan mendapat perhatian beberapa pihak, lebih-lebih lagi selepas bekas suaminya, Muhd Fadhly mendedahkan  penyanyi itu mendesak beliau untuk berpisah.

Namun, cerita itu sudah berlalu dan hubungan mereka kini agak baik. Mula lah ada pihak yang bertanya tidakkah Syura ingin merujuk semula dengan bekas suaminya? Walaubagaimanapun, Syura memberitahu beliau sudah selesa hidup sendiri dan belum bersedia untuk kembali menjadi seorang isteri.

Saya akui bukan mudah menggalas status sebagai ibu tunggal. Kadang-kadang terpaksa tinggalkan anak-anak untuk mencari rezeki. Itu tak termasuk pandangan serong masyarakat. Bagaimanapun, semua itu saya tak hiraukan dan anak-anak menjadi kekuatan. Soal rujuk, biarlah dulu. Saya lebih senang bersendiri buat masa ini.

Pada masa yang sama, Syura mengakui ada beberapa lelaki yang cuba untuk mendekati dirinya tetapi fokusnya kini adalah untuk bekerja demi menjaga anak-anak beliau.

Bohonglah kalau kata tiada yang berbuat begitu, tetapi saya tidak mahu fikirkan hal itu kerana fokus saya ketika ini adalah untuk mencari rezeki bagi membesarkan anak-anak.

Soal rujuk kembali selepas bercerai, satu perkara yang agak subjektif untuk dibicarakan. Mungkin tidak salah untuk cuba menjalinkan hubungan sebagai suami isteri kembali tetapi pada masa yang sama mungkin perpisahan juga jalan yang terbaik. Namun, masa hadapan seseorang itu tiada siapa yang tahu bukan?

Sumber Berita: BH ONLINE

(34 FOTO) Sekitar Majlis Akad Nikah Shaheizy Sam & Syatilla Melvin

Posted: 08 Feb 2016 07:56 AM PST

Dengan sekali lafaz, Shaheizy Sam dan Syatilla akhirnya sudah sah bernikah sekitar jam 9 malam semalam bertempat di kediaman keluarga pengantin perempuan di Bukit Jawi Golf Resort, Nibong Tebal, Pulau Pinang.

Sam menyerahkan mas kahwin RM10,082 manakalah jumlah hantaran dirahsiakan. Pasangan tersebut dinikahkan oleh , Pengarah Pusat Transformasi Insan Universiti Sains Malaysia (USM), Datuk Ellias Zakaria, dengan berwalikan bapa Syatilla, Amirol Melvin Abdullah.

Pihak perempuan menerima tujuh dulang hantaran berbalas sembilan kepada pihak lelaki. Kedua-duanya tampak cukup segak dan manis dalam busana serba putih.

Selepas selesai sesi batal air sembahyang, Sam telah melakukan gimik yang cukup memeranjatkan apabila berlakon tiba-tiba sesak nafas dan pengsan hanya demi membuat kejutan hari jadi buat isterinya itu.

Majlis resepsi pihak perempuan akan diadakan di Bukit Jawi Golf Villa esok manakalah majlis di pihak Sam pula akan berlangsung di Hotel Mandarin Oriental Kuala Lumpur pada 14 Februari ini.

Tahniah sekali lagi buat Sam dan Syatilla. Semoga perkahwinan anda berdua kekal sehingga ke akhir hayat.

Khas buat peminat mereka, kami sertakan 32 lagi foto sekitar majlis pernikahan mereka dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Berita: BH ONLINE

Kredit foto: TV9 Malaysia

(TAHNIAH) Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Sah Bergelar Suami Isteri Dengan Sekali Lafaz

Posted: 08 Feb 2016 05:17 AM PST

Tahniah diucapakan kepada pasangan sensasi Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang sah bergelar suami isteri sebentar tadi hanya dengan sekali lafaz.

Sam menyerahkan mas kahwin sebanyak RM 10,082 kepada Syatilla.

Majlis akad nikah itu berlangsung di Bukit Jawi Golf Resort, Nibong Tebal, Pulau Pinang. Saat sah dinikahkah, Sam sempat melaungkan I Love You kepada Syatilla.

Sumber Foto: TV9 Malaysia

Sumber Video: Harian Metro

Nantikan kemaskini selanjutnya di beautifulnara.com

(29 FOTO) Tahniah Atu Zero Sah Bergelar Suami Hanya Dengan Sekali Lafaz

Posted: 07 Feb 2016 10:09 PM PST

Tahniah diucapkan buat pelawak Atu Zero yang sudah sah bergelar suami kepada Shafeeqa Johari  hanya dengan sekali lafaz dalam satu majlis akad nikah yang diadakan di Batu Pahat, Johor sekitar jam 10 pagi tadi.

Atu menyerahkan mas kahwin sebanyak RM 1,000 serta sebentuk cincin serta rantai tangan kepada Shafeeqa. Pengantin perempuan juga menerima wang hantaran RM30,000 dan tujuh dulang hantaran berbalas sembilan kepada pihak lelaki.

Difahamkan majlis resepsi pihak perempuan akan diadakan pada petang ini juga dilokasi yang sama  manakalah majlis di pihak Atu pula akan berlangsung di Sabah setelah rumah mereka yang musnah dijilat api sebelum ini disiapkan sepenuhnya.

Berikut kami sertakan beberapa lagi foto sekitar majlis akad nikah Atu dan Shafeeqa dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Berita: BH ONLINE

Kredit Foto:  Anis Amanina R

(TAKZIAH) Bapa Dato’ Fazley Yaakob Meninggal Dunia

Posted: 07 Feb 2016 08:02 PM PST

Takziah kami ucapkan kepada selebrti terkenal, Dato' Fazley Yaakob dan keluarga atas pemergian bapa tercinta, Datuk Yaakob Mohammad yang telah meninggal dunia  pagi tadi. Berita sedih itu disampaikan oleh Dato' Fazley sendiri menerusi akaun Instagram miliknya.

Dengan duka cita dan rendah hatinya, saya ingin memaklumkan bahawa ayahanda saya yang dikasihi Datuk Hj Yaakob Hj Mohammad telah kembali ke Rahmatullah pagi tadi.

Terima kasih buat semua ahli keluarga jauh dan dekat, rakan taulan lama dan baharu, serta mereka yang pernah dan masih mengenali arwah ayahanda saya selama ini.

Mohon maaf jika ada salah dan silap beliau, sekiranya ada terkasar bahasa dan perbuatan selama tempoh anda pernah bersama beliau, mohon dihalalkan makan minum beliau juga. Sama-samalah kita mendoakan kesejahteraan roh beliau. #AlFatihah

Sama-samalah kita sedekahkan Al Fatihah dan berdoa agar roh arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Sumber Berita: Instagram Dato' Fazley Yaakob

(6 FOTO) Sekitar Malam Berinai Atu Zero & Shafeeqa Johari

Posted: 07 Feb 2016 06:30 PM PST

Hari ini bukan sahaja pasangan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang bakal berkahwin, tetapi pelawak Atu daripada kumpulan Zero juga bakal menamatkan zaman solo bersama pereka fesyen Shafeeqa Johari.

Khabarnya majlis akad nikah sedang berlangsung sekarang, manakala majlis persandingan pula akan diadakan pada sebelah petang ini.

Sebelum itu, pasangan itu telah melangsungkan majlis malam berinai semalam  secara sederhani di  Batu, Pahat Johor.

Jom layan beberapa lagi foto malam berinai Atu Zero dan Shafeeqa Johari dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Zizan Razak Dan Vie Shantie Semakin Rapat?

Posted: 07 Feb 2016 05:57 PM PST

Zizan Razak dan Vie Shantie pernah menafikan mereka bercinta meskipun mengakui mereka mengenali antara satu sama lain. Malah, Vie juga berharap tiada lagi pihak yang mengaitkan beliau dengan gosip percintaan berkenaan.

Namun,  hubungan mereka nampaknya semakin rapat apabila sumber kepada Cik Pang di Harian Metro mengatakan beliau sudah beberapa kali terserempak dengan Zizan dan Vie di panggung wayang.

Vie juga sebelum ini pernah dilihat hadir untuk menyaksikan teater Bikers Kental yang dibintangi oleh Zizan di Istana Budaya baru-baru.

Namun, pasangan ini masih lagi kelihatan seperti biasa dan tidak menunjukkan sebarang perlakuan seakan seseorang itu bercinta.

Mungkin juga mereka berdua masih dalam fasa untuk mengenali hati budi masing-masing. Kata orang biarlah berkawan dahulu sebelum bercinta bukan?

Lagipun tidak salah untuk mereka berdua bercinta kerana kedua-duanya sudah solo sekarang. Kita tidak tahu perancangan takdir itu bagaimana, siapa tahu ada jodoh dimasa hadapan. Wallahualam..

Sumber Berita: Harian Metro

Aaron Aziz Bengang Anaknya Difitnah Sedang Tenat

Posted: 07 Feb 2016 05:40 PM PST

Pelakon terkenal Aaron Aziz meluahkan rasa kecewa serta terkilan apabil ada pihak yang memfitnah anak bongsunya, Dahlia Arissa kini sedang bertarung nyawa.

Jelas Aaron,  sebagai seorang bapa berita palsu itu adalah satu perkara yang menyedihkan buatnya apabila ada pihak yang sewenang-wenangnya mempermainkan soal hidup dan mati seseorang.

Inilah yang akan berlaku apabila orang yang tak lulus zaman persekolahan dan nak cari publisiti murahan dengan membuat fitnah, salah anggapan atau apa sahaja kebodohan sampai berita begini boleh keluar. Tak kelakar. Tak gelak. Tak ada apa-apa yang baguslah dengan membuat-buat cerita palsu begini.

Menurut isterinya Diyana Halik, berita palsu yang tersebar itu merupakan foto ketika Dahlia ingin menjalani satu pembedahan pada tahun lalu dan ia dimanfaatkan oleh pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan berita berkenaan.

Berita yang tersebar itu merupakan gambar Dahlia sewaktu ingin menjalani pembedahan. Perkara itu sudah lama berlaku iaitu pada tahun lalu. Sayangnya, mereka guna gambar itu, cakap takziah apa lah.

Walhal Dahlia sudah keluar sihat. Orang fitnah anak dia, itu yang dia rasa bengang. Padahal sekarang ini dia yang dimasukkan ke hospital.

Aaron kalau orang fitnah dia tak mengapa, dia boleh terima lagi, tapi bukan sehingga membabitkan anak-anak. Bapa mana yang tidak melenting jika ada orang buat fitnah pasal anak sendiri.

Setiap bapa pun akan bengang dan kecewa apabila ada pihak membuat berita palsu tentang kematian anak mereka. Banyak dah kes begini berlaku kepada artis lain juga. Berhentilah sebarkan fitnah yang melibatkan hidup mati seseorang.

Sumber Berita: Kosmo Online

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani