Powered by Blogger.

1 Thing That Matters The Most Untuk Abang Nara






1 Thing That Matters The Most Untuk Abang Nara

1 Thing That Matters The Most Untuk Abang Nara
Anak Farid Kamil & Diana Danielle Masih Belum Bertemu Neneknya
Yang Penting Saya & Suami Tahu Perkara Sebenar – Ayu Raudhah
Taylor Swift Gegar Malaysia Dengan AIA Bhd Sebagai Penaja Utama
(12 GAMBAR)Irma Hasmie Yang Bakal Timang Anak Perempuan
Mereka Berpisah Sebelum Saya Kenal Rapat Nedim – Nora Danish
Peminat Ajak Nabila Huda Tukar Agama


1 Thing That Matters The Most Untuk Abang Nara

Posted: 18 Jun 2014 03:51 AM PDT


Bulan lalu, 1 thing that matters to rakyat Malaysia the most ialah kemenangan pasukan Piala Thomas Malaysia dalam perlawanan akhir menentang Jepun. Jutaan rakyat kita menonton perlawanan yang amat sengit sambil berdoa agar penantian selama 22 tahun untuk bergelar juara akan berakhir. Walaupun menunjukkan semangat juang yang amat tinggi, akhirnya kontijen pasukan Malaysia tewas jua. Sedih memang sedih namun itulah kenyataan yang amat perit harus ditelan oleh rakyat Malaysia.



Selepas menonton perlawanan tersebut, Abang Nara tertanya-tanya apakah 1 thing that matters the most buat diri ini. Kalau diikutkan hati, memang banyak benda yang penting dalam hidup Abang Nara. Wang bertimbun-timbun dalam akaun bank, dapat bercuti ke seluruh negara di dunia ini, kesihatan yang bagus sepanjang masa dan macam-macam lagilah. Kesemuanya memang amat penting namun setelah difikirkan sedalam-dalamnya, 1 thing that matters the most buat Abang Nara tak lain tak bukan ialah isteri dan anak tercinta.



Kalau masa bujang dulu, memang tak payah susah-susah nak fikir tentang kehidupan seharian. Bangun tidur, pergi kerja, balik kerja, lepak ngan kawan-kawan sampai tengah malam dan tidur. Itulah rutin seharian. Selepas kahwin dan dikurniakan seorang anak, memang kehidupan 100% berubah. Cara pemikiran pun berubah. Diri sendiri sudah tidak penting lagi. Nak buat apa-apa mesti fikirkan isteri dan anak terlebih dahulu. Sebelum beli barang untuk diri sendiri, kena selesaikan susu, pampers dan baju anak terlebih dulu. Kalau diri sendiri demam buat tak tahu je, tapi kalau anak demam, 10 minit selepas itu dah terpacak kat klinik. Hehehe.

Rasanya semua lelaki yang dah berkahwin dan memiliki anak memang akan bertukar menjadi macam Abang Nara. Rasa tanggungjawab itu datang secara automatik. Tak perlu dipaksa-paksa. Keluarga memang akan menjadi 1 thing that matters the most buat kaum Adam yang bergelar suami. Namun setiap orang mempunyai 1 thing that matters the most yang berbeza. Menarik sangat-sangat apabila Abang Nara membaca tentangnya di Facebook Allianz. Ada yang mahukan kesihatan, ada yang mahu hidup sepuas hati dan seperti Abang Nara, ada yang mahukan kebahagiaan keluarga.

Lebih menarik apabila menonton video Foster Huntington yang telah menjelajah Malaysia, Thailand dan Indonesia untuk mengetahui apakah 1 thing that matters the most buat rakyat ketiga-tiga negara ini. Seronok Abang Nara mendengar perkongsian mereka. Menarik sangat-sangat!!!

Kagum Abang Nara dengan kempen 1 thing that matters the most dari Allianz Malaysia yang mempunyai 35 cawangan di negara kita ini. Mula bertapak di Malaysia sejak tahun 2001, Allianz merupakan sebuah syarikat insurans yang menawarkan perlindungan merangkumi insurans hayat, insuran kenderaan, pelaburan dan pelbagai lagi menerusi Allianz General dan Allianz Life. Kempen 1 thing that matters the most ini mengajak penduduk Asia amnya dan penduduk Malaysia khasnya untuk berfikir tentang perkara yang paling penting dalam hidup mereka. Iyerlah, kadang kala kita ini salah meletakkan kepentingan untuk sesuatu perkara.





Abang Nara yakin korang pun ada 1 thing that matters the most untuk diri anda. Apa kata kongsikannya dengan hashtag #matters2meMY atau #matterstomeMY di Instagram untuk peluang memenangi sebuah payung Allianz selagi stok masih ada. Jangan lupa LIKE Facebook Allianz Malaysia untuk melihat lebih banyak perkara yang matters the most untuk rakyat Malaysia and share 1 Thing That Matters to You .

Baca Yang Ini Pulak:-
Kelazatan Korean Burgers Daripada Bulgogi Brothers (106)
Ops Outlet Oleh Kastam Diraja Malaysia Banteras Rokok Seludup (39)
Mari Menjaga Kesihatan Sistem Pencernaan Anak-Anak Kita (10)
Mengeratkan Hubungan Kekeluargaan Bersama Wall’s (18)
Jom Sarapan Pagi Bersama-sama Di MALAYSIA Breakfast Day 2014 20 April Ini (29)
Berlumba Dengan Lewis Hamilton & Nico Rosberg (12)
Peluang Terbang Percuma Ke Brazil Untuk Piala Dunia 2014 (0)
Pengeluaran Tanpa Kad Daripada Maybank (20)




Anak Farid Kamil & Diana Danielle Masih Belum Bertemu Neneknya

Posted: 17 Jun 2014 10:55 PM PDT


Anak Farid Kamil dan Diana Danielle yang bernama Muhammad sudah pun hampir berusia satu tahun. Memang comel sangat-sangat Muhammad ini. Macam muka si emaknya. Putih pun putih. Kecik-kecik lagi dah nampak kehenseman, besar nanti confirm boleh jadi hero filem Malaysia. Kalau David Teo ada lagi masa tue, confirm dah kena sign contract awal-awal. Tak gitu?
Umum mengetahui krisis yang sedang melanda antara Farid Kamil, Diana Danielle dan ibu Diana Danielle. Oleh kerana krisis tersebut, sehingga ke hari ini, Muhammad masih belum bertemu dengan neneknya. Sedih memang sedih, namun menurut Farid Kamil, Diana Danielle sendiri masih belum bersedia untuk bertemu dengan ibunya. Kata Farid menerusi Harian Metro:-


Sebenarnya, saya tidak ada masalah untuk membawa Muhammad bertemu dengan neneknya. Malah, saya ada berbincang dengan Diana mengenai perkara itu, namun Diana sendiri memberitahu dia belum bersedia untuk berjumpa dengan ibunya itu. Insya-Allah, kalau ada rezeki pasti Muhammad akan bertemu juga dengan neneknya nanti.



Abang Nara yakin pasti akan ada jalan penyelesaian untuk krisis mereka bertiga ini. Agak sedih juga jika Muhammad tidak mendapat kasih sayang seorang nenek. Nenek kalau jaga cucunya, memang lain macam sikit. Pastinya Farid Kamil dan Diana Danielle tahu yang terbaik untuk anak mereka, sama-samalah kita doakan agar keputusan terbaik dapat dicapai kelak. Lagi beberapa gambar aksi comel Muhammad dengan membaca artikel ini sepenuhnya.







Baca Yang Ini Pulak:-
Gambar Mesra Diana Danielle & Farid Kamil Timbulkan Kontroversi (133)
(10 GAMBAR)Ragam Muhammad, Buah Hati Farid Kamil & Diana Danielle (66)
Polis Nafi Farid Kamil Jalani Latihan Unit Tindakan Khas (UTK) (71)
Anak Farid Kamil & Diana Danielle Kini Ada Akaun Instagram (50)
Farid Kamil Masih Belum Bertemu Dengan Ibu Mertuanya (56)
(9 GAMBAR)Pasangan Bahagia, Farid Kamil Dan Diana Danielle (43)
Nama Anak Diana Danielle Dan Farid Kamil Ialah Muhammad (123)
Umum Nama Anak Di Astro, Farid Kamil Nafi Jual Anak (100)




Yang Penting Saya & Suami Tahu Perkara Sebenar – Ayu Raudhah

Posted: 17 Jun 2014 10:31 PM PDT


Macam-macam jenis dugaan dan rintangan yang bakal dihadapi apabila mendirikan rumah tangga. Ada yang diuji dengan lambat hamil, ada yang diuji dengan kewujudan orang ketiga dan ada yang diuji dengan fitnah seperti yang dialami oleh pasangan suami isteri Ayu Raudhah dan Zaquan Adha. Apa yang penting ialah kepercayaan terhadap pasangan masing-masing ketika dugaan sebegini hadir menjelma.



Apa yang menariknya ialah Ayu Raudhah telah mengetahui terlebih dahulu mengenai paparan skrin perbualan suaminya dengan seorang wanita sebelum ia menjadi kontroversi di Internet. Kata Ayu:-


Saya yakin dengan beliau (Zaquan) 100 peratus. Ikutkan saya sudah menerima emel menghantar skrin perbualan berkenaan sehari sebelum cerita ini menjadi panas. Awalnya saya malas nak ambil peduli dan tak sangka pula ia menjadi bertambah besar selepas itu.

Masa saya dapat emel berkenaan, saya sudah boleh rasakan ada pihak yang cuba sabotaj rumah tangga kami. Saya sendiri tahu identiti akaun WeChat Zaquan dan ia berbeza seperti apa yang diemelkan. Timbul bermacam-macam pula identiti akaun WeChat yang kononnya di bawah nama Zaquan.

Saya masih bahagia. Yang penting saya dengan suami okey dan tahu perkara sebenar. Ayu sudah mula faham permainan sebegini. Di rumah, Zaquan suami Ayu dan di luar Ayu tahu Zaquan mempunyai ramai peminat.

Memang ada peminat yang menghantar mesej kepadanya bertanya perkembangan bola sepak. Selalu Zaquan akan tunjukkan kepada saya mesej itu. Tak jadi masalah pun dan Ayu faham senario ada peminat yang meminatinya. Saya dalam dunia lakonan pun ada yang meminati saya. Itu normal.



Betul kata-kata Ayu Raudhah itu. Inilah sikap yang harus ada pada setiap pasangan suami isteri. Jangan dengar cakap orang lain, jangan dengar khabar angin dan paling penting, percaya antara satu sama lain. Jangan sembarangan nak mengamuk tak tentu pasal. Kena siasat dan bincang bersama-sama terlebih dahulu. Tak gitu? Kepada yang mendengki itu, hentikanlah saja perbuatan anda. Biarlah Zaquan dan Ayu terus bahagia. Tak perlu nak musnahkan perkahwinan orang lain. Tak boleh ke tumpang gembira tengok orang lain bahagia?

P.S: Tiada perlindungan buat Mercedes

Baca Yang Ini Pulak:-
Kontroversi Suami Curang Jejas Reputasi Ayu Raudhah (108)
Ayu Raudhah Lahirkan Rasa Syukur Bersuamikan Zaquan Adha (115)
Satu Lagi Mesej Antara Zaquan Adha & Seorang Gadis Tersebar (149)
(TAHNIAH)Ayu Raudhah Kini Hamil Anak Kedua (52)
(15 GAMBAR)Ayu Raudhah Sekeluarga Di Kota London (122)
(9 GAMBAR)Keluarga Bahagia Ayu Raudhah & Zaquan Adha (82)
(15 GAMBAR)Keluarga Bahagia Ayu Raudhah Dan Zaquan Adha (62)
(2 GAMBAR)Anak Lelaki Sulung Ayu Raudhah & Zaquan Adha (90)




Taylor Swift Gegar Malaysia Dengan AIA Bhd Sebagai Penaja Utama

Posted: 17 Jun 2014 10:21 PM PDT


Fuh~~ Masih terasa kemeriahan dan kehangatan konsert The Red Tour Taylor Swift yang telah berlangsung di Malaysia minggu lalu. Penuh Stadium Putra Bukit Jalil dengan kehadiran para peminat penyanyi hebat ini. Terima kasih kepada AIA Bhd selaku penaja utama yang telah merealisasikan impian ribuan peminat Taylor Swift untuk menyaksikan kehebatan penyanyi ini beraksi secara ‘live’.


Sebelum tiba di Malaysia, Taylor Swift terlebih dahulu telah menggegarkan Jakarta dengan kehebatan vokalnya yang amat superb. Kami di BeautifulNara berkesempatan untuk menyaksikan sendiri pesona Taylor Swift di sana. Memang ‘world class’ sungguh. Kemeriahannya memang terasa lebih-lebih kebijaksanaan Taylor Swift berinteraksi dengan para peminatnya membuatkan kami rasa dihargai.



Sebelum konsert Taylor Swift berlangsung di Malaysia, AIA Bhd telah menganjurkan The AIA Red Party untuk para peminat Taylor Swift. Setiap jemputan yang disenarai pendek telah membuat persembahan tiru aksi Taylor Swift dan pemenangnya, Ashley Tay telah membawa pulang hadiah berupa peluang menyaksikan Lady Gaga, PSY, Big Bang dan ramai lagi di AIA Real Life Now Festival 2014 di Seoul, Korea. Semua perbelanjaan adalah ditanggung sepenuhnya oleh AIA Bhd.



Kami di BeautifulNara juga telah dibawa berjalan-jalan oleh ibu Taylor Swift. Orang kata kalau nak mengorat anaknya, kenalah mengorat emaknya dulu kan? Hehehe. Ketika The AIA Red Party ini, kami terkagum sebentar melihat kehebatan rakyat Malaysia meniru gaya Taylor Swift. Memang hebat-hebat belaka. Kalau Taylor Swift tengok mesti dia pun akan bangga.



Apa pun, terima kasih diucapkan kepada AIA Bhd kerana berjaya membawa masuk Taylor Swift ke Malaysia. Semoga selepas ini, lebih banyak artis bertaraf antarabangsa akan singgah ke Malaysia. Untuk makluman, AIA Bhd adalah peneraju syarikat insuran di Malaysia. Maklumat lanjut, layari www.aia.com.my dan juga Facebook AIA Bhd Malaysia.

Baca Yang Ini Pulak:-
Menangi Tiket Konsert, Peluang Meet & Greet Dan Cenderahati Taylor Swift #LiveLifeLoud (8)
Peluang Menangi Tiket Konsert Taylor Swift Di Kuala Lumpur (12)




(12 GAMBAR)Irma Hasmie Yang Bakal Timang Anak Perempuan

Posted: 17 Jun 2014 09:27 PM PDT


Excitednya Abang Nara apabila mendengar berita gembira mengenai kehamilan anak kedua Irma Hasmie. Mana tidaknya, doktor telah membuat pengesahan yang jantina anak tersebut adalah perempuan. Kiranya lengkaplah sepasang anak Irma Hasmie dengan kelahiran anak kedua ini nanti. Untuk makluman, anak sulung Irma hasil perkahwinannya dengan Redza Syah Azmeer iaitu Redza Syah Irfhan telah pun berusia setahun lebih.



Comel kan Redza Syah Irfhan? Dah besar nampak macam muka Irma dah. Hehehe. Rasa nak cubit-cubit je. Dijangkakan anak kedua Irma akan dilahirkan pada 18 Julai ini. Ada lebih kurang sebulan lagi. Pasti Irma dan suami sudah tak sabar lagi menunggu kehadiran puteri mereka. Semoga semuanya berjalan lancar.



Apa pun, Abang Nara suka melihat keluarga bahagia Irma Hasmie. Sejuk sangat mata memandang dan jelas sangat kebahagiaan yang sedang dikecapi. Semoga ia berkekalan buat selamanya. Lagi beberapa gambar mereka dengan membaca artikel ini sepenuhnya.














Baca Yang Ini Pulak:-
(TAHNIAH)Irma Hasmie Hamil Anak Kedua (39)
(8 GAMBAR)Redza Syah Irfhan Kini Sudah 3 Bulan (56)
(20 GAMBAR)Majlis Kesyukuran Redza Syah Irfhan, Anak Sulung Irma Hasmie (53)
(7 GAMBAR)Redza Syah Irfhan Yang Semakin Comel (63)
(18 GAMBAR)Majlis Akikah & Cukur Jambul Redza Syah Irfhan, Putera Sulung Irma Hasmie (81)
(3 GAMBAR)Redza Syah Irfhan, Anak Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer (83)
(TAHNIAH)Irma Hasmie Selamat Lahirkan Cahaya Mata Pertama (95)
Irma Hasmie Bakal Bergelar Ibu 29 Mac Ini (74)




Mereka Berpisah Sebelum Saya Kenal Rapat Nedim – Nora Danish

Posted: 17 Jun 2014 08:57 PM PDT


Nora Danish pasti sedang bersedih sekarang ini. Mana tidaknya, mana-mana wanita yang digelar ‘perampas’ pasti akan berduka dengan gelaran tersebut. Agak pelik apabila Nora Danish dikatakan merampas Nedim Nazri dan menjadi punca perpisahan Nedim dan bekas isterinya kerana setahu Abang Nara, Nedim sudah lama bercerai sebelum menjadi ‘teman tapi mesra’ Nora Danish. Ada orang yang cemburu mungkin?



Isu ini timbul apabila Nora Danish sering berkongsi gambar dirinya bersama anak Nedim Nazri. Sindiran demi sindiran diberikan antaranya Nora Danish berangan-angan ingin berkahwin dengan lelaki golongan VVIP. Malah di pelancaran filem lakonannya baru-baru ini, ada soalan yang kelihatan mahu melaga-lagakan telah diajukan oleh seorang wartawan sehingga memaksa Nora Danish membuat kenyataan di bawah.



Bagi Nora Danish, dirinya gemar berkongsi kebahagiaan yang sedang dikecapi menerusi Instagram dan tidak menyangka ia akan membuatkan orang lain terasa hati. Kata Nora Danish menerusi Mstar Online:-


Salahkah saya muat naik gambar anak mereka? Saya memang suka ambil gambar dengan budak-budak kecil, saya rasa itu tidak salah. Lainlah kalau saya ini perampas dan baru logik saya tidak boleh bergambar dengan anak dia. Mereka berpisah sebelum saya kenal rapat dengan Nedim.

Saya tidak pernah gaduh dan tidak pernah bertegur, saya tidak pernah buat kenyataan di media tentang dia atau keluarga dia pun. Saya tidak tahu mengapa ada pihak berbuat demikian kepada saya, mungkin mereka iri hati dengan kebahagiaan saya sekarang.

Saya suka gambarkan kebahagiaan saya di Instagram dan tidak tahu pula ia menjadi masalah kepada orang lain. Saya sangat terkejut dengan berita ini dan tidak sangka pula ada pihak yang tidak senang dengan kehidupan saya sekarang



Hanya ada satu jalan penyelesaian kepada masalah, isu dan kontroversi ini. Kahwinlah cepat-cepat. Hehehe. Sweet kot anda berdua. Kalau kahwin, pasti akan direstui oleh semua peminat. Malah Abang Nara yakin ramai yang tak sabar nak melihat anda berdua di jinjang pelamin. Semoga cepat dan dipermudahkan urusan ini. Sama-samalah kita doakan.

Baca Yang Ini Pulak:-
Nedim Nazri Nafi Bakal Lamar Nora Danish (85)
(22 GAMBAR)Doa Selamat Untuk Hari Jadi Anak Nora Danish, Putra Rayqal (48)
Saya Ke London Guna Duit Sendiri – Nora Danish (132)
Nora Danish Nafi Terima Hadiah Ferrari & Rumah Daripada Nedim (74)
(18 GAMBAR)Sekitar Tayangan Filem Lagenda Budak Hostel (60)
(12 GAMBAR)Nora Danish & Nedim Nazri Bercuti Di Bali, Hubungan Semakin Serius? (135)
Bukan Niat Saya Hendak Menunjuk – Nora Danish (42)
Nora Danish Kongsi Kemeriahan Berterawih Di Bulan Ramadhan (80)




Peminat Ajak Nabila Huda Tukar Agama

Posted: 17 Jun 2014 07:52 PM PDT


Tak tahu sama ada peminat ini benar-benar serius atau sekadar menyindir Nabila Huda. Namun Abang Nara terkejut juga dengan ajakan peminat ini agar Nabila Huda menukar agamanya daripada Islam kepada Kristian. Adakah peminat ini menganggap gaya hidup Nabila terlalu liar sehingga membataskan pergerakannya sekiranya masih beragama Islam? Hmmmm.



Yang paling tak tahan siap boleh ajak anak Nabila Huda sekali. Nampak gayanya media sosial sekarang sudah semakin berbahaya. Takut-takut dakwah sebegini akan lebih menular. Abang Nara percaya Nabila Huda kuat pegangan agama Islam dan tidak akan mudah terpengaruh dengan ajakan sebegini. Namun masih kena berhati-hati.



Jangan lepas ini ajakan sebegini menular kepada orang kebiasaan sudahlah. Sama-samalah kita bersikap lebih peka. Kepada Nabila Huda, mungkin sudah tiba masa untuk anda mengubah sedikit gaya hidup anda. Bukan nak cakap tak elok yang sekarang ini, tetapi kalau sampai orang dah ajak tukar agama, pasti ada sesuatu yang tak kena kan? Renung-renungkanlah.

P.S: Ragam peminat Piala Dunia 2014

Baca Yang Ini Pulak:-
Nabila Huda Tinggalkan Pesanan Buat Haters (136)
Ini Adalah Petunjuk Kecil Dari Allah Untuk Nabila – Amy Search (94)
Syazwan Zulkifli Mohon Maaf Kepada Bekas Suami Nabila Huda (45)
Nabila Huda Kini Sudah Punyai Kekasih Baru? (58)
Nabila Huda Bengang Akaun Instagramnya Dijadikan Tempat Iklan (60)
Saya Tak Perlukan Teguran Daripada Sesiapa – Nabila Huda (144)
Amy Search Luah Perasaan Terhadap Nabila Huda Menerusi Instagram (103)
Takkanlah Saya Mabuk Pada Siang Hari – Syazwan Zulkifli (50)

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani