Powered by Blogger.

Abby Abadi Dijangka Failkan Penceraian Pagi Esok


Abby Abadi Dijangka Failkan Penceraian Pagi Esok

Abby Abadi Dijangka Failkan Penceraian Pagi Esok
Mungkin Cara Shahir Menjawab Dimanipulasi Media – Erra Fazira
Takut Rakan Dikenakan Tindakan, Iqram Dinzly Mohon Cerita Hubungan Songsang Dihentikan
Inspirasi Busana Daripada Bintang Hollywood Seperti Jennifer Lopez – Zila Bakarin
Kami Tidak Pernah Bertunang – Uqasha Senrose

Abby Abadi Dijangka Failkan Penceraian Pagi Esok

Akhirnya segala persoalan mengenai status rumah tangga Abby Abadi dan Farhan terjawab jua. Pelakon ini dijangka bakal memfailkan penceraian pagi esok di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor. Menurut Utusan, usaha menyelamatkan rumah tangga mereka telah gagal lantas menyebabkan Abby terpaksa memfailkan penceraian ini. Untuk makluman, Abby dan Farhan telah mendirikan rumah tangga pada 9 Julai 2013 di Thailand.



Ini adalah perkahwinan kedua Abby Abadi selepas perkahwinan pertamanya dengan Norman Hakim turut berakhir dengan penceraian. Abby berusi 37 tahun sementara suaminya, Farhan, 24 tahun. Sebelum ini Abby telah memberi bayangan mengenai keretakan rumah tangga menerusi status-status yang dikongsi di Instagram. Info asal Utusan Malaysia.

Baca Yang Ini Pulak:-
Saya Tak Mahu Jadi Isteri Kedua Atau Ketiga – Abby Abadi (62)
Norman Hakim Tidak Terkejut Abby Abadi Kahwini Lelaki Muda (48)
Ya Saya Bernikah Di Thailand – Abby Abadi (160)
Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (35)
Rumah Tangga Abby Abadi Pula Dilanda Badai? (87)
Zed Zaidi Tempelak Kenyataan Abby Abadi UMNO Punca Maksiat (119)
(8 GAMBAR)Abby Abadi Dan Farhan Bersanding Sederhana Untuk Keluarga (111)
(TAHNIAH)Abby Abadi Sudah 12 Hari Berkahwin (145)




Mungkin Cara Shahir Menjawab Dimanipulasi Media – Erra Fazira

Posted: 28 May 2014 01:33 AM PDT


Ramai yang terkejut apabila desas-desus perhubungan antara Shahir dan Erra Fazira mula tersebar minggu ini. Ada yang menyokong, ada yang membantah. Ada yang masih mahukan Erra bersatu semula dengan Engku Emran. Ditemui oleh Era.fm, Erra membuat penjelasan yang lebih mendalam mengenai isu ini. Mungkin semua pihak akan lebih jelas apabila membaca penerangan yang diberikan oleh primadona ini.



Kata Erra:-


Sebenarnya bukan hal besar. Saya mahupun dia berhak untuk berkawan dengan sesiapa pun. Kenapa perlu dipersoalkan. Lagipun kita dalam satu industri jadi saya rasa berkawan tidak salah.vSemasa dia ditemuramah saya ada waktu itu. Tak ada pun dia cakap kata berkawan rapat.

Tetapi biasalah ada yang menokok tambah. Berkawan memang saya berkawan dengan dia. Buat apa saya berbohong. Lagi pun saya ini bukan remaja belia lagi nak begitu dan begini. Kami diterjah hari yang sama.

Mungkin saya sudah biasa dengan situasi sebegini jadi saya boleh menjawab secara mudah. Tetapi Shahir mungkin dia terperanjat dengan soalan sedemikian rupa. Dia budak baik dan mungkin cara dia menjawab itu dimanupilasikan oleh pihak media.

Ditanya mengenai kemungkinan untuk dirinya dan Engku Emran bersatu kembali selepas mereka berdua dilihat bersama di dalam beberapa gambar yang dikongsi oleh bekas suaminya itu, Erra menerangkan:-


Saya faham mesej yang hendak disampaikan oleh dia. Kiranya kami macam contoh kepada orang luar terutama yang bercerai yang abaikan anak dan sebagainya. Walaupun kami berpisah tetapi tanggungjawab terhadap anak tetap diutamakan dan kami boleh bersama dan bersatu demi anak. Tidak semestinya kalau demi anak-anak perlu bersatu atau rujuk semula. Tetapi kita boleh berbaik demi anak. Dan saya rasa ia sepatutnya dipratikkan oleh insan-insan yang telah berpisah



Rasanya baiklah kita memberi peluang untuk Erra Fazira menjalani kehidupan “single” buat sementara waktu ini. Bagi peluang untuk Erra untuk melakukan apa yang dimahukan tanpa menghimpit dengan persoalan mengenai pengganti bekas suami atau kemungkinan untuk rujuk semula. Kalau Abang Nara jadi Erra, stress juga nak melayan soalan-soalan sebegini. Tak gitu? Apa pendapat anda?

Baca Yang Ini Pulak:-
Ini Bukan Perkara Kecil – Erra Fazira (71)
Kerinduan Erra Fazira Kepada Engku Aleesya Terubat (37)
Engku Emran Nafi Aleesya Bersedih Tanpa Erra Fazira Di Sisi (75)
Engku Emran Diberi Hak Penjagaan Engku Aleesya (168)
(18 GAMBAR)Majlis Hi-Tea Bersama Erra Fazira, Serius Meriah!!! (60)
(GAMBAR)Makin Comel Engku Aleesya Kini, Sila Tahan Geram Nak Mencubit Anda (89)
(GAMBAR)Keluarga Bahagia Erra Fazira (761)
(GAMBAR)Terbaru Erra Fazira Selepas Bersalin (72)




Takut Rakan Dikenakan Tindakan, Iqram Dinzly Mohon Cerita Hubungan Songsang Dihentikan

Posted: 27 May 2014 10:42 PM PDT


Kawan yang benar-benar kawan ialah mereka yang sentiasa berada di sisi kita tak kira ketika senang atau susah. Abang Nara rasa Iqram Dinzly bolehlah dimasukkan dalam kategori kawan sejati. Ketika cerita hubungan songsangnya bertebaran, Iqram ternyata sangat prihatin dan risaukan keadaan rakannya yang dikaitkan dalam dakwaan ini. Ini kerana rakannya itu masih seorang pelajar dan boleh dikenakan tindakan sekiranya perkara ini pergi lebih jauh.



Memang benar sekiranya pelajar tajaan kerajaan atau badan persendirian di luar neagara terlibat dalam dakwaan yang mampu menjatuhkan maruah, mereka akan dipanggil untuk siasatan. Sekiranya terbukti benar, memang boleh dikenakan tindakan. Itu yang Iqram tak mahu cerita hubungan songsang ini berterusan disebarkan. Kang tak pasal-pasal kawannya kena panggil sedangkan ia adalah berita palsu. Kata Iqram menerusi Utusan Malaysia:-


Tidak adil untuk rakan saya terpalit sama dalam cerita tidak betul ini, saya mungkin seorang artis tetapi dia hanya pelajar di sana.

“Saya takut dia akan dikenakan sebarang tindakan pula. Jujur, rakan saya itu mempunyai seorang teman wanita jadi macam mana blog itu boleh laporkan kisah ini.

Siapa tidak mahu kahwin, cuma jodoh itu belum sampai. Saya memang minat wanita. Saya harap sesiapa juga yang cuba menjatuhkan saya itu tahu bahawa setiap kelakuan kita akan mendapat balasan.

Jadi saya harap dia tahu apa yang dia buat ke atas saya kini mungkin akan berlaku ke atas dia atau orang terdekat dia



Apa pun Abang Nara respek dengan Iqram Dinzly yang tidak mudah melatah dan tenang menghadapi gosip sebegini. Abang Nara pun seringkali dicop lelaki lembut/nyah oleh para pembaca BeautifulNara tetapi buat tak tahu saja dengan dakwaan sebegitu. Yang penting diri sendiri tahu kebenaran dan orientasi seksual yang sebenar. Tak gitu? Hehehe.

P.S: Volkswagen Passat generasi baharu Julai ini

Baca Yang Ini Pulak:-
Didakwa Amalkan Hubungan Songsang, Mesej Iqram Dinzly Adalah “Dare” Dari Soo Wincci (99)
Iqram Dinzly Akui Terkilan Tahu Berita Pertunangan Fouziah Gous (39)
Peminat JJCM Mahukan Iqram Dinzly Kembali Gantikan Qi Razali Sebagai Pengacara (123)
Qi Razali Tidak Caras Iqram Dinzly Untuk JJCM (161)
Qi Razali Kembali Mengacarakan JJCM, Iqram Dinzly Merajuk (151)
(40 GAMBAR)Selebriti-Selebriti Popular Kutip Derma Untuk Gaza Di Pavillion (44)
Iqram Dinzly Dapat Reaksi Positif Sebagai Pengacara Baru JJCM (52)
Shiha Mentor Dan Iqbal Tarik Diri Daripada Rancangan Jalan-Jalan Cari Makan (123)




Inspirasi Busana Daripada Bintang Hollywood Seperti Jennifer Lopez – Zila Bakarin

Posted: 27 May 2014 09:43 PM PDT


Wow. Patutlah busana yang dikenakan oleh Zila Bakarin di ABPBH2013 sangat mengancam dan memukau mata orang ramai. Rupanya inspirasi di sebalik busana terbelah itu adalah daripada bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez. Memang badan Jennifer Lopez dan Zila Bakarin saling tak tumpah potongannya. Silap haribulan kalau letak sebelah menyebelah boleh keliru dibuatnya.



Untuk makluman, busana Zila Bakarin di ABPBH2013 adalah rekaan Syafiq Aiman. Zila amat berpuas hati dengan rekaan busananya. Kata Zila Bakarin menerusi Harian Metro:-


Saya sebenarnya berpuas hati dengan rekaan itu dan ia memang menepati cita rasa saya dan majlis yang dihadiri. Saya juga berbincang dengan Syafiq Aiman dari segi rekaan dan potongannya, sekali gus inspirasi daripada busana yang pernah digayakan bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez di acara permaidani merah. Saya juga yang meminta pereka itu supaya buat belahan yang menampakkan paha itu supaya senang untuk berjalan ke pentas.

Pada mulanya saya takut untuk meletakkan gambar busana yang dipakai pada malam kemuncak itu di Instagram. Namun ternyata pengikut saya sangat “sporting” dan menyokong penampilan saya itu kerana ia nampak cantik dan sesuai dengan imej saya. Saya tidak kisah dengan cakap-cakap orang tetapi saya sangat menjaga hati 50,000 penyokong dan peminat saya di Instagram yang sentiasa menyokong karier saya sejak dulu.

Apabila busana itu siap saya juga menggayakan depan suami dan anggota keluarga lain pada sesi “fitting”. Suami pula beri kebebasan kepada saya untuk menggayakan busana berkenaan kerana ia tidak nampak keterlaluan. Pada mulanya busana itu lebih seksi dan terbelah sehingga ke perut tetapi saya meminta pereka baju untuk ubah suai semula kerana adik saya beritahu ia terlalu menjolok mata.



Ala rugi pula tak dapat tengok busana yang terbelah sehingga ke perut itu. Kalau Zila Bakarin menggayakan yang itu, pasti lebih meletup dan menjadi tumpuan ramai. Entah-entah Jennifer Lopez pun akan tiru gaya Zila selepas itu. Diharap untuk majlis anugerah yang seterusnya kelak, Zila bolehlah cuba mencari inspirasi daripada artis Hollywood seperti Emma Watson, Miranda Kerr dan Jennifer Lawrence. Pasti lebih kebabom punya.

Baca Yang Ini Pulak:-
Tak Kisah Penampilan, Yang Penting Suami Suka – Zila Bakarin (157)
Zila Bakarin Menyesal Suntik Dagu Dan Bibir (55)
Zila Bakarin Insaf Runcingkan Dagu (129)
(GAMBAR)Tudung Dan Berkemban, Inikah Fesyen Terkini Artis Kita? (66)
(58 GAMBAR)Sekitar Malam Anugerah Bintang Popular ABPBH2013 (117)
Jika Kemenangan Dipertikai, Saya Tak Akan Berdiam Diri – Aaron Aziz (72)
(69 GAMBAR)Sekitar Karpet Merah ABPBH2013 (137)
Cerita Lama Berulang Kembali – Zed Zaidi (108)




Kami Tidak Pernah Bertunang – Uqasha Senrose

Posted: 27 May 2014 09:24 PM PDT


Ah sudah. Makin pelik dan makin diselubungi misteri. Abang Nara pun dah pening dengan status hubungan Pekin Ibrahim dan Uqasha Senrose. Semalam Pekin kata mereka masih bertunang, tup-tup hari ini si Uqasha tampil memaklumkan yang mereka tak pernah bertunang selama ini. Ajaib kan? Tak tahu mana satu yang betul. Takkanlah dah bertunang ke belum tak tahu kan?



Menurut Uqasha, dia dan Pekin selama ini tidak pernah bertunang dan sudah bosan dengan sikap Pekin yang menjaja kisah cinta mereka. Kata Uqasha Senrose menerusi Harian Metro:-


Saya bukan tunang dia dan kami tidak pernah bertunang. Saya betul-betul tak tahu apa agenda dia terus bercakap mengenai hubungan kami kepada media. Sebenarnya memang kami dah tak ada apa-apa.

Sudah empat atau lima bulan kami sudah tidak berkomunikasi langsung. Kami dah pernah berbincang benda ini, jadi tak perlulah dia terus canang lagi.

Biar saya bawa haluan hidup baru dan fokus pada kerjaya. Kami tak pernah betunang pun sebenarnya. Majlis dulu itu adalah merisik. Kami cakap bertunang untuk tidak panjang-panjangkan cerita.

Tapi sejak macam-macam masalah timbul saya tak banyak cakap bila ditanya media. Dia saja yang bercakap banyak.



Fuh~~ Nampak gayanya macam Pekin Ibrahim je yang bersungguh-sungguh nak mempertahankan cinta mereka. Apa kata “move on” je sebab Uqasha pun dah tak sudi. Inilah namanya tak ada jodoh. Abang Nara percaya ramai lagi awek dan pakwe di luar sana yang sesuai untuk Pekin dan Uqasha. Tak gitu?

P.S: Wanita Korea Selatan bedah muka untuk kelihatan seperti Miranda Kerr

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani