Powered by Blogger.

Fara Fauzana Berselendang Sebagai Langkah Untuk Bertudung Sepenuhnya

Fara Fauzana Berselendang Sebagai Langkah Untuk Bertudung Sepenuhnya


Fara Fauzana Berselendang Sebagai Langkah Untuk Bertudung Sepenuhnya

Posted: 29 Apr 2014 10:43 PM PDT

Rupa-rupanya sudah hampir 2 bulan Fara Fauzana atau lebih popular dengan nama Fafau tampil dengan imej berselendang. Dalam diam, Fafau kini dalam proses secara berperingkat untuk bertudung sepenuhnya. Tidak ramai yang mengetahui mengenai imej baru ini kerana empunya badan mahu merahsiakannya. Mula-mula berselendang dulu, lama kelamaan Insya Allah akan menutup aurat sepenuhnya.

fafau selendang

Bagi Abang Nara, ini satu permulaan yang bagus buat Fafau. Daripada tak ada niat langsung nak berubah, at least berselendang pun dah kira okay dah. Kata Fafau kepada Harian Metro hari ini:-

Sudah hampir 2 bulan saya mengenakan imej sebegini. Saya melihatnya sebagai satu proses secara berperingkat selain langkah permulaan untuk ke arah bertudung sepenuhnya.

Saya sebenarnya kurang selesa apabila perkataan “berhijrah” digunakan kerana saya sendiri tidak pasti apakah perkataan sesuai untuk menggambarkan perubahan kecil ini. Ia belum sempurna lagi sebenarnya.

Justeru saya mohon agar umum tidak salah anggap dengan pendekatan yang saya lakukan ketika ini. Memang ada yang bertanya kenapa tidak pakai terus atau adakah ini sekadar gaya, tetapi memlih untuk membiasakan diri terlebih dan berharap suatu hari nanti saya akan bertudung sepenuhnya sampai bila-bila.

fafau selendang

Fara Fauzana sebenarnya tidak mahu kecoh-kecoh mengenai imej terbarunya ini. Namun biasalah kalau dah namanya selebriti popular, pasti orang akan dapat tahu jugak. Apa pun, tahniah kepada Fafau atas perubahan kecil ini. Semoga jangan ambil masa lama sangat untuk bertudung sepenuhnya. Abang Nara percaya anda akan tampil lebih menawan dengan bertudung. Entah-entah bertemu jodoh apabila berhijrah sepenuhnya kelak. Siapa tahu kan?

Baca Yang Ini Pulak:-

Hanez Suraya Lega Ramai Yang Masih Setia Sokong Kariernya

Posted: 29 Apr 2014 10:04 PM PDT

Alhamdulillah. Abang Nara dah cakap dah. Kalau Hanez Suraya rileks, diamkan diri dan tak banyak beri kenyataan, pastinya orang ramai akan lupa dan memaafkan dirinya atas kontroversi yang telah berlaku. Nampak gayanya karier lakonan Hanez bolehlah dimulakan kembali seperti biasa selepas ini. Ini kerana sokongan padu telah diterima olehnya ketika menghadiri Pesta Buku Antarabangsa hujung minggu lalu.
hanez baruBerkata kepada Sinar Harian, Hanez Suraya melahirkan rasa terharunya dengan sokongan yang diterima daripada para peminat ketika menghadiri acara tersebut. Kata Hanez:-

Alhamdulillah saya memang tak menyangka orang masih lagi menghargai lakonan saya. Saya ingin berterima kasih kepada orang ramai dan peminat yang masih lagi memberikan sokongan berterusan dan ramai yang datang pada saya minta saya bersabar dalam mengharungi cabaran menjadi anak seni.

Memang ramai yang kata saya dah tak ada job selepas kontroversi tu, tapi saya tak rasa ia memberikan kesan kepada saya kerana saya tolak beberapa job sebelum ini pun kerana saya terlalu tertekan. Jadi, selepas lihat ramai yang masih lagi setia menyokong karier saya, saya akan sentiasa memberikan yang lebih baik selepas ini.

hanez baru

Perkara yang lama usah dikenang. Tumpukan perhatian pada masa hadapan. Teruskan tunjuk komitmen dan bakat anda dalam bidang lakonan. Lama kelamaan pasti orang akan lupa akan kontroversi yang telah berlaku dan mengkagumi kehebatan lakonan anda. Good luck and all the best untuk anda.

P.S: Mazda lapor keuntungan tertinggi dalam masa 94 tahun

Baca Yang Ini Pulak:-

Peluang Menangi Tiket Konsert Taylor Swift Di Kuala Lumpur

Posted: 29 Apr 2014 09:51 PM PDT

Tiket konsert Taylor Swift The Red Tour di Kuala Lumpur telah pun habis dijual seperti pisang goreng panas. Ramai peminat-peminat penyanyi ini menangis tidak berlagu kerana tidak dapat merasai sendiri kehebatan nyanyiannya secara “live” pada 11 Jun 2014 di Stadium Putra Bukit Jalil. Namun anda jangan risau. Selaku penaja utama konsert ini, AIA Bhd. memberikan anda peluang untuk mendapatkan tiket PERCUMA dan juga cenderahati ekslusif Taylor Swift.

tiket konsert taylor swift

Tiga pemenang bertuah akan berpeluang untuk bertemu serta bergambar dengan Taylor Swift secara peribadi. Disamping itu, pemenang pertandingan juga akan diundang untuk menghadiri acara countdown eksklusif pada 31hb Mei 2014 – The AIA Red Party – di mana mereka akan menerima tiket konsert dan cenderahati Taylor Swift yang telah mereka menangi. Kesemua ini boleh anda menangi dengan menyertai peraduan yang sedang berlangsung di Facebook AIA Bhd..

tiket konsert taylor swift

Selain dari pertandingan Facebook, AIA Bhd. juga akan menjalin usahasama dengan beberapa stesen radio dan penerbitan untuk melaksanakan beberapa siri pertandingan mini yang membolehkan peminat memenangi tiket konsert dan juga cenderahati eksklusif. Penajaan konsert ini oleh syarikat insuran hayat tersebut, yang menampilkan bintang antarabangsa di dalam siri penjelajahan konsert yang berjaya memecahkan rekod ke seluruh dunia, memperkukuhkan lagi komitmen AIA di dalam usaha untuk menyokong perkembangan muzik kontemporari, dan menyelaraskan jenamanya dengan demografik tumpuan mereka – iaitu populasi Gen Y di Malaysia.

tiket konsert taylor swift

Sebelum ini syarikat insuran hayat ini telah membawakan konsert AIA K-POP di Kuala Lumpur tahun lepas yang menampilkan BEAST, 4Minute dan G.NA, AIA Bhd. berbangga untuk menjadi Penaja Utama bagi kunjungan sulung Taylor Swift ke Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai peluang memenangi tiket konsert Taylor Swift ini, jangan lupa untuk LIKE Facebook AIA Bhd.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    Kami Bukannya Pergi Berdua – Ana Dahlia

    Posted: 29 Apr 2014 08:44 PM PDT

    Baru-baru ini, gambar Ana Dahlia dan “teman tapi mesranya”, Ubai Zulkiflee di Bangkok telah pun tersebar. Menariknya di dalam salah satu gambar tersebut, ada gambar pasangan ini bermain buih bersempena dengan Pesta Songkran yang dianjurkan ketika mereka berada di sana. Seronok Abang Nara melihat senyuman mereka. Memang jelas tengah bahagia dan seolah-olah sedang hanyut dibuai cinta.

    ana dahlia

    Namun seperti biasa apabila gambar sebegini dimuat naik ke media sosial, pelbagai persoalan mula bermain di minda para peminat. Salah satunya ialah “Ana dan Ubai tue pergi bercuti 2 orang je ke?“. Berkata kepada portal GUA, Ana Dahlia menafikan perkara tersebut. Kata Ana:-

    Saya rasa saya tidak perlu cerita apa-apa lagi. Saya letakkan satu sahaja gambar saya bersama lelaki tersebut dalam Instagram saya, gambar-gambar lain, saya tidak tahu macam mana boleh tersiar. Kami bukannya pergi berdua ke sana, kami ke sana berama-ramai.

    Mengenai acara Songkran, saya tidak tahu pun acara itu akan disambut ketika saya ke sana. Kawan-kawan saya mengajak saya bercuti ke sana, jadi saya hanya mengikut mereka sahaja dan itu cuma kebetulan. Saya tidak mahu komen apa-apa lagi mengenai perkara ini

    Saya selalu berkongsi mengenai aktiviti dan rutin harian saya di Instagram untuk tatapan peminat. Bukan sahaja ketika di Bangkok, tempat lain juga saya kongsi, ketika saya menjalani penggambaran, beriadah dan sebagainya. Saya tidak faham kenapa perkara ini boleh menjadi masalah besar.

    Saya rasakan tidak baik untuk mengambil gambar di Instagram tanpa bertanya kepada saya terlebih dahulu. Sebelum siarkan sebarang cerita ataupun gambar, apa salahnya jika bertanya dahulu

    ana dahlia

    Nasihat Abang Nara kepada Ana Dahlia, kalau dah muat naik gambar ke Instagram, bersiap sedialah untuk gambar tersebut disebarkan buat tatapan umum. Kalau taknak kena sebar, tak payah guna Instagram ke, Facebook atau pun Twitter. Itulah lumrah kehidupan seorang selebriti. Lagi beberapa gambar Ana Dahlia dan rakan-rakannnya terutama Ubai di Bangkok dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    P.S: Restoran robot di China

    ana dahlia
    ana dahlia
    ana dahlia
    ana dahlia
    ana dahlia
    ana dahlia
    ana dahlia

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Johan As’ari Masih Solo, Lebih Matang Hargai Cinta

    Posted: 29 Apr 2014 08:26 PM PDT

    Lama tak bercerita mengenai Johan As’ari selepas percintaannya dengan Lana Nordin berakhir. Pelakon kacak ini dilihat lebih mendiamkan diri selepas kontroversi tersebut. Mungkin Johan lebih banyak muhasabah diri selepas sering gagal dalam percintaan. Iyerlah kalau dah banyak kali cinta berakhir di tengah jalan, kenalah buat “spot check” terhadap diri sendiri juga. Manalah tahu ada kekurangan dalam diri yang perlu dibaiki.

    johan asa'ari

    Buat anda yang meminati pelakon ini, Johan As’ari memaklumkan yang dirinya masih solo dan kini lebih matang dalam percintaan. Kata Johan menerusi portal GUA:-

    Saya masih lagi solo dan belum mempunyai kekasih. Soal jodoh dan ketentuan, saya serahkan urusan tersebut pada Allah. Apa yang menjadi keutamaan saya, restu dari kedua ibu bapa. Itu amat bermakna.

    Saya rasakan sekarang, ‘silence is golden’. Lepas apa yang saya lakukan, saya sedar diri. Saya minta maaf sekiranya saya ada buat salah dan silap. Saya telah mencuba sebaik mungkin untuk memperbetulkan khilaf yang saya lakukan. Alhamdulillah, kini semuanya semakin baik.

    Tidak. Saya pernah keluarkan kata-kata, 'tanpa cinta, mungkin saya bukan seorang manusia yang baik'. Itu bermaksud, cinta itu sendiri mematangkan saya. Semua perkara terjadi, jika tiada cinta, tiada rasa kasih dan sayang, rasanya perkara itu akan jadi macam tidak memuaskan. Saya lebih matang dalam menghargai cinta

    johan

    Bila Abang Nara baca kata-kata Johan, memang penuh madah sungguh. Power sungguh ayat yang dituturkan olehnya. Memang kalau anda seorang perempuan, boleh cair dibuatnya. Diharap kegagalan dalam percintaan yang lalu benar-benar memberi pengajaran buat Johan. Semoga kalau bertemu cinta selepas ini, ia adalah yang terakhir dan akan dihalalkan terus dengan ikatan perkahwinan. Sama-samalah kita doakan.

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Promosi Flash Frenzy Dari MYSALE Kembali Lagi

    Posted: 29 Apr 2014 08:16 PM PDT

    Hebat. Awesome. Mantap. Akhirnya yang ditunggu-tunggu kembali jua. Setelah mendapat sambutan yang amat hangat ketika kali pertama dianjurkan pada November 2013, kini MYSALE kembali dengan promosi Flash Frenzy pada 4 hingga 6 Mei ini. Flash Frenzy yang merupakan salah satu acara jualan terbesar di Australasia sememangnya ditunggu-tunggu kerana diskaun sehingga 80% ditawarkan untuk setiap promosi yang akan dilancarkan setiap setengah jam. Terbaik kan?

    mysale flash frenzy

    Jadi kalau anda berniat untuk membeli barangan seperti pakaian lelaki, wanita, kanak-kanak, aksesori, produk kecantikan, patung, barangan rumah dan cenderamata (lebih daripada 8 kategori produk ada di MYSALE), simpan dulu duit anda dan tunggu Flash Frenzy daripada MYSALE ini. Namun anda harus pantas bertindak apabila promosi ini bermula kerana takut barangan akan habis dijual seperti pisang goreng panas. Ini kerana pada kali pertama promosi Flash Frenzy ini dianjurkan tahun lalu, satu item terjual setiap 2.2 saat. Ini bermakna setiap seminit lebih kurang 30 barangan terjual menjadikan Flash Frenzy sebagai acara jualan secara talian paling berjaya tahun lalu. Hebat kan?

    mysale flash frenzy

    Untuk tempoh 3 hari bermula 4 Mei sehingga 6 Mei, 10.5 juta ahli MYSALE akan berpeluang membeli pelbagai produk daripada 60 jenama tempatan dan antarabangsa. Antara jenama-jenama yang akan turut serta ialah Coach, Bonds, Revlon, Zara, Quiksilver, Havaianas, Pandora, Dermalogica, Rayban, Redken, Australian Leather Uggs, Luxor Linen, Fitflop, Desigual, Thomas Sabo, Charlie and Me dan banyak lagi. Kesemua produk ini akan dijual dengan diskaun yang pastinya mengujakan anda semua. Nasihat Abang Nara, bolehlah mula lawati laman web MYSALE untuk tengok-tengok dulu apa barangan yang anda ingin beli ketika Flash Frenzy kelak. Jangan sampai putih mata tak dapat beli sudahlah nanti. Hehehe.

    mysale flash frenzy

    Satu lagi tips dari Abang Nara untuk menjadi pembeli terawal ialah dengan memuat turun applikasi MYSALE di Google Play untuk smartphone Android anda dan juga di Apple Store untuk iPhone anda. Khas untuk pengguna applikasi MYSALE, promosi Flash Frenzy akan dimulakan awal sejam berbanding di laman web. Jadi anda lebih berpeluang untuk mendapatkan produk kegemaran berbanding pembeli-pembeli lain. Jangan risau untuk membuat pembelian menerusi applikasi MYSALE kerana ia terbukti selamat, berkesan dan pantas.

    mysale flash frenzy

    Jadi tunggu apa lagi? Kosongkan tarikh 4 Mei anda dan bersiap sedia dengan computer atau pun smartphone anda untuk merasai sendiri kehebatan dan kemeriahan Flash Frenzy dari MYSALE ini. Wife Abang Nara siap nak minta cuti untuk membeli-belah sempena promosi hebat ini. Katanya mana nak dapat diskaun sehingga 80% untuk produk-produk hebat ini. Korang pun apa lagi? Jangan lupa layari www.mysale.my untuk informasi lanjut.

    Yang Ini Pun Best Jugak:-

      0 comments:

      Post a Comment

      Terhangat

      UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani