Powered by Blogger.

Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia

Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia


Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia

Posted: 16 Apr 2014 01:09 AM PDT

Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia |  Shasya Yunisha meninggal dunia pada hari Selasa (15/4). Perempuan yang pernah bermain sebagai pemeran pendukung di sinetron Rama & Ramona, Kesetiaan Cinta, dan Kasih & Amara ini meninggal dunia Selasa (15/4) pagi sekitar pukul 07.30 WIB.

artis shasya yunisha meningga Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia

Manajemen yang menaunginya, Fafa, mengumumkan kabar duka melalui akun Twitter mereka: "Innalillahiwainnailaihirojiun . Telah meninggal dunia sahabat kami Shasya Yunisha . Mohon doanya."

Beberapa artis yang merupakan teman Shasya menumpahkan duka cita melalui akun Twitter.

"Innalillahiwainailaihrahirajiun.. Bener2 gaada yang tau umur manusia ya..Baru pulang kembali kesisinya @ShasyaYunisha. Mohon doanya tmn2 :(" tulis Sonya Fatmala, pemeran utama sinetron Kasih & Amara.

"Turut berduka atas meninggalnya sasha yunisha… Smg di brkan ketabahan dan penghiburan kpd keluarga yg di tinggalkan," tulis pesinetron dan pemain film Marcell Domits.

Sampai tulisan ini dibuat, belum diketahui apa penyebab Shasya meninggal. Info yang kami dapat, Shasya sempat dirawat karena Demam Berdarah.

shasy yunisha meninggal Selebriti Malaysia Shasya Yunisha Meninggal Dunia
Shasya merupakan istri dari pesinetron Ferdi Ali atau Ferdinal Arnaz. Pasangan ini dikaruniai putri yang masih bayi, Fesya.

Selamat jalan Shasya. Semoga amal kebaikanmu diterima di sisiNya dan keluarga yang ditinggalkan ikhlas dan tabah dan seluruh Aamiin.

Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Posted: 16 Apr 2014 12:59 AM PDT

Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah  |  Artikel ini agak sedikit 18sx . Trend terkini artis luar negara kadang-kadang pelik dan tidak masuk akal. Ada yang berpakaian pelik dan ada yang mengayakan pengayaan yang pelik. Terkini trend yang di bawakan ialah dengan tidak memakai bra.

Penulis tidak pasti sama ada panas or tak selesa sebab penulis  lelaki. Atau mungkin itu salah satu cara supaya mereka mendapat perhatian dan tetamu yang hadir pada hari itu perasan akan kehadiran mereka.

Walau apapun semua wanita islam jangan sesekali berpakaian begini di khalayak ramai.Terutama bila ada Majlis Pengiktirafan dari mana mana.  Malaysia ni negara sensitif. Buat silap sikit nanti terima lah padahnya.

Jom layan gambar dibawah :

Anne Hathaway Prada Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Abbey Clancy Racy Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Anne Hathaway Valentino Gown Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Candice Boucher Gavin Rajah Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Erin Wasson Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Goldie Hawn White Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Jaimie Alexander Daring Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Jessica Szohr Express Fringe Neck Loop Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Kate Bosworth Calvin Klein Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Kendra Wilkinson Baskett Braless Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Micaela Schaefer Men In Black Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Luisa Zissman Tight Blue Dress Gambar Artis Tidak Pakai Bra di Karpet Merah

Lelaki Buat Aduan Kerana Disaman Tidak Berpakaian Kemas

Posted: 16 Apr 2014 12:47 AM PDT

Kecoh! Lelaki Buat Aduan Kerana Disaman Tidak Berpakaian Kemas | Heboh mengenai seorang lelaki di saman Polis peronda lebuhraya gara-gara berpakaian tidak kemas semasa memandu.

Agak pelik bagi kita mendengar permasalahan tersebut namun ini lah yang berlaku apabila surat saman nya yang kini tersebar di laman sosial dan memang betul beliau disaman kerana tidak berpakaian kemas.

Disaman kerana tidak berpakaian kemas Lelaki Buat Aduan Kerana Disaman Tidak Berpakaian Kemas

Ikuti keluhan lelaki terbabit :

Berpakaian tidak kemas semasa memandu pun kena saman ?

Semua pada kenderaan yang dipandu cukup syarat. Cukai jalan dan lesen memandu masih sah laku, cermin tidak gelap, pakai tali pinggang keledar, tidak memandu di bawah pengaruh alkohol.

Boleh dikatakan tidak ada silapnya bagi seorang lelaki yang enggan dikenali selepas dikenakan saman polis di Banting pagi tadi.

Sambil tertanya-tanya apa kesalahannya, polis yang mengeluarkan saman menulis kesalahan yang dilakukan adalah 'Tidak berpakaian kemas semasa memandu.

Disaman kerana tidak berpakaian kemas2 Lelaki Buat Aduan Kerana Disaman Tidak Berpakaian Kemas

Saya bukan telanjang ketika memandu. Masih berpakaian tetapi saya dikenakan saman yang tidak pernah saya dengar iaitu menjadi kesalahan memandu jika tidak berpakaian kemas di bawah Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Saya disaman oleh anggota polis Peronda Lebuh Raya Malaysia Cawangan Trafik Bukit Aman.

Masuk akal atau tidak saman dikeluarkan atas kesalahan tidak berpakaian kemas ? katanya sambil menunjukkan surat saman yang diterima.

Jelasnya, dia boleh terima jika saman yang dikeluarkan itu atas kesalahan biasa tetapi saman tidak berpakaian kemas belum pernah didengar.

Saya mohon penjelasan pihak Polis Diraja Malaysia bagi. mengelak kekeliruan ini kerana ini adalah kali pertama saman seumpama itu dikeluarkan ke atas diri saya, katanya.

Mungkin pihak berkuasa ada sebab tertentu mengeluarkan saman dengan alasan ” BERPAKAIAN TIDAK KEMAS SEMASA MEMANDU ” mungkin juga ada maksud-maksud lain mengenai makna tersebut. Credit DTR

Drama Takhta : Erma Fatima Jawab Isu Artis Berkemban

Posted: 16 Apr 2014 12:35 AM PDT

Drama Takhta : Erma Fatima Jawab Isu Artis Berkemban | Beberapa hari lepas, empat keping gambar artis terkenal dalam keadaan berkemban mengundang kontroversi selepas dimuatnaik di laman Instagram milik Erma Fatima.

Ramai pengikut di laman sosial pengarah itu meninggalkan komen-komen negatif yang menyatakan rasa tidak puas hati mereka dengan cara pemakaian yang ditonjolkan Erma Fatima dalam drama barunya berjudul Takhta 3 Ratu.

Bagi menjawab tomahan dan kritikan yang dilemparkan, beliau telah memuatnaik sekeping gambar dua wanita dalam keadaan berkemban dalam filem era 60-an. Gambar tersebut disertakan dengan caption panjang lebar berbunyi berikut :-

foto erma fatima2 Drama Takhta : Erma Fatima Jawab Isu Artis Berkemban

foto erma fatima1 Drama Takhta : Erma Fatima Jawab Isu Artis Berkemban

“Bila MELAYU berkata-kata ! KEMBAN LEBIH BESAR ISUNYA dari sejarah kejatuhan Melaka! Malunya menjadi MELAYU yg melihat dgn lutut berkata kata dgn siku. Soal hukum tdk ada sesiapa mampu mempertikaikanya.TAPI menghukum bukan kerja yg tuhan tugaskan kpd manusia. AKU SALAH kerana melanggar hukum KEMBAN ! Kalian BENAR kerana menjadi juri d bumi tuhan? Aku terima hukuman kalian! Andai KEMBAN membawa ku ke neraka…aku redha…TAPI aku ada tugas yg besar yg harus ku laksanakan utk melengkapkan hidup aku di ats bumi Allah ini. Bukan hanya utk agama tetapi juga utk bangsaku. Jadi kpd yg berniat utk mengutuk…silakan…ianya tidak sama sekali meninggalkan kudis ke ats aku. TAPI kepada yg menegur, terima kasih dan mohon maaf kerana aku melakarkan sejarah. Sudah pasti sejarah tdk akn menghalalkan cara. Tp sejarah bkn sesuatu yg bole di tukar suka2 dan bila2. Salam maaf dr sy. Kpd yg sudi…jemput2lh menonton TAKHTA sy bila d tayangkan nanti. NAMUN jgn hanya d tonton KEMBANNYA…di lihat juga bgaimana kekuatan sebuah empayar Melaka runtuh kerana rakyatnya demdiri.76.”

Gambar Tasha Shilla Syok Berendam dengan Kekasih di Phuket

Posted: 16 Apr 2014 12:23 AM PDT

Gambar Tasha Shilla Syok Berendam dengan Kekasih di Phuket  | Tasha Shilla juga tidak mahu ketinggalan untuk bercuti ke Thailand sempena pesta air di negara tersebut, beliau bersama kekasihnya Hans kini sedang berada di pusat percutian popular di Phuket Thailand untuk bercuti.

Ketahuilah oleh anda yang sekarang ini memang musim rakyat Malaysia mencari kedamaian di luar negara kerana Lembah Klang menghadapi catuan air.

Click to view slideshow.

Hujung tahun lalu, Tasha Shilla ada memberikan kenyataan yang beliau dan Hans masih mengenal hati budi masing masing dan belum bergelar kekasih, mungkin percutian nya bersama Hans kali ini sebagai tanda yang anda berdua sudah bercinta, semoga mereka terus bahagia mengharungi percintaan mereka. Credit Roti Kaya.

Yus Jambu Bakal Kahwini Model Di Majlis Kahwin Ala Kampung

Posted: 15 Apr 2014 09:50 PM PDT

Yus Jambu Bakal Kahwini Model Di Majlis Kahwin Ala Kampung| Aksi lawak Pak Yus yang bersahaja sentiasa mencuit hati peminat. Malah keputusan untuk bertanding dalam program realiti lawak iaitu Maharaja Lawak Mega seolah-olah menjadi batu loncatan buat jejaka ini untuk meraih populariti.

Kalau nak tau, Pak Yus atau lebih dikenali sebagai Yus Jambu pernah bertunang dengan seorang gadis tetapi telah putus ditengah jalan.

Terkini, khabarnya Yus bakal menamatkan zaman bujangnya dengan seorang model sambilan pada penghujung tahun ini.

Menurut sebuah portal hiburan, Yus dikatakan sudah mengenali gadis itu selama setahun dan kini sudah mula membuat persiapan untuk berkahwin. Lebih mengujakan, Yus sudahpun ada konsep untuk perkahwinannya nanti.

Persiapan tu dah buat dah sedikit demi sedikit, memandangkan kami sibuk dengan kerja jadi saya rasa hujung tahun adalah yang paling sesuai.

Selain mula membuat persiapan, Yus berkata dia memilih temakan ala kampung semasa resepsi sebelah pihaknya yang bakal diadakan di Perlis nanti.-ohbulan

Mitos Telan ‘Chewing Gum’!

Posted: 15 Apr 2014 09:46 PM PDT

Mitos Telan 'Chewing Gum'! | Semenjak kecil, kita sering dinasihati orang tua untuk tidak menelan gula-gula getah kerana dikhuatiri ianya akan kekal di dalam perut.

Lebih mengerikan, ada yang membuat cerita bahawa perbuatan tersebut boleh mengakibatkan sekatan pergerakan jantung.

Namun, hasil daripada kajian saintifik, kenyataan tersebut ternyata hanyalah sebuah mitos dan tidak lebih daripada itu.

Jadi, apa yang sebenarnya berlaku kepada gula-gula getah tersebut sekiranya ia ditelan secara tidak sengaja?

 Untuk pengetahuan anda, gula-gula getah diperbuat daripada asas getah, bahan pemanis, pewarna dan perasa. Disebabkan asas getah tersebut yang merupakan hasil campuran elastomer, damar, lemak dan lilin, ia tidak dapat dicerna, membuatkannya sukar untuk dipecahkan seperti bahan makanan lain.

Walaubagaimanapun, ini tidak bermaksud gula-gula getah tersebut akan kekal melekat di dalam perut kerana banyak lagi makanan lain yang sukar dihadamkan sepenuhnya.

Apa yang berlaku adalah gula-gula getah tersebut akan disalurkan ke dalam usus badan sehinggalah ia sampai ke intestin sebelum dinyahkeluar dari sistem badan.

Jadi, anda tidak perlulah risau kerana gula-gula getah tidak mampu mengatasi fungsi tenaga usus, walaupun bersifat melekat.

Tetapi, ini bukan bererti anda boleh menelan banyak gula-gula getah dengan sesuka hati kerana air liur yang ada hanya boleh menembusi bahan pemanis dan sebagainya, dan bukan hasil campuran yang terdapat dalam asas getah.

Perbuatan tersebut, jika dilakukan dalam masa yang singkat, mungkin boleh menyebabkan risiko sekatan sistem penghadaman, terutama sekali pada kanak-kanak, yang mempunyai saluran penghadaman yang lebih kecil berbanding dengan golongan dewasa. – Antarapos.com

Wajah Terkini Didie Alias Mengandung

Posted: 15 Apr 2014 09:39 PM PDT

Wajah Terkini Didie Alias Mengandung| Pelakon dan pelawak Didie Alias memberitahu suaminya, Norisham Ismail mengalami alahan teruk sejak Didie disahkan hamil Januari lalu.

Didie atau nama sebenarnya Fadzilah Mohd Ali, 40, berkata, pada mulanya dia pelik dengan situasi dialami Norisham yang sentiasa tidak sihat sehingga menimbulkan kerisauan.

“Keadaannya mengalahkan wanita yang sedang mengandung tapi masa mula-mula dulu saya risau juga kerana pelik dengan keadaan dia yang sentiasa tidak sihat.

“Sebelum ini semasa saya hamil, saya tidak pernah mengalami alahan termasuklah ketika mengandung kali ini. Jadi apabila pembawakan budak itu berlaku kepada suami saya, ia perkara yang agak pelik dan merisaukan saya,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini pada Selasa.

Didie yang sedang hamil enam bulan dijangka bersalin pada Julai depan hasil perkongsian hidup dengan Norisham yang dikahwininya pada tahun 2009.

Didie Suami Wajah Terkini Didie Alias Mengandung

Pelakon sejak era 80-an itu sebelum ini pernah berkahwin dengan aktor, Ridzuan Hashim dan mempunyai lima orang hasil perkahwinan berkenaan.

Sementara itu, Didie bersyukur apabila doktor mengesahkan dia bakal menimang cahaya mata lelaki semasa membuat pemeriksaan baru-baru ini.

Kata Didie, dia pada dasarnya tidak kisah dengan jantina anak kerana apa yang lebih penting bayi itu nanti dilahirkan sihat dan sempurna.mStar

Isu Hadis Palsu, TV AlHijrah Teliti Video Ceramah Ustaz Don

Posted: 15 Apr 2014 09:34 PM PDT

Isu Hadis Palsu, TV AlHijrah Teliti Video Ceramah Ustaz Don| Stesen televisyen TV AlHijrah sedang meneliti isi kandungan beberapa video yang disebarkan di laman sosial termasuklah tuduhan kononnya ustaz selebriti Don Daniyal yang dikatakan telah menyampaikan ceramah bersama hadis-hadis palsu.

Pegawai Perhubungan Korporat TV AlHijrah, Irwan Abdul Rahman berkata, pihaknya juga akan mengambil kira beberapa pandangan pihak-pihak yang berpengetahuan soal Agama Islam sebelum memutuskan bentuk tindakan yang sepatutnya.

“Kami sedang kumpulkan beberapa perkara dan mengkaji semula semua video dan komen yang disebarkan itu sama ada daripada program televisyen terbitan TV Al Hijrah ataupun video lain.

“Kami akan rujuk kepada ustaz dan alim ulama yang lebih pakar untuk menilai video tersebut serta menunggu penjelasan daripada Ustaz Don sendiri sebelum memutuskan apa-apa tindakan,” katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini pada Rabu.

Irwan berkata demikian ketika diminta mengulas tentang penyebaran video ceramah Ustaz Don di Internet ketika ini.

Ustaz selebriti itu dikatakan telah menyampaikan ceramah dengan mengemukakan hadis-hadis palsu dan tidak sahih sehingga menimbulkan kekeliruan dan perdebatan banyak pihak.

Malah, pelakon dan pengacara Wardina Safiyyah melalui laman sosial Facebook miliknya turut meminta mufti dan para ulama menilai ceramah yang disampaikan oleh ustaz tersebut untuk kepentingan semua umat Islam.

wardina Isu Hadis Palsu, TV AlHijrah Teliti Video Ceramah Ustaz Don

Koleksi rakaman video ceramah berkenaan tersebar di Facebook dengan tajuk: Kompilasi hadis palsu dan pendustaan Don Daniyal.

Selain mengadakan ceramah-ceramah peribadi, Ustaz Don juga mengendalikan rancangan agama berjudul 30 Minit Bersama Ustaz Don siaran TV AlHijrah pada setiap Isnin Hingga Khamis, pukul 9.30 malam..-mStar

Emma Maembong Peluk Sakan Seorang Lelaki Didedahkan

Posted: 15 Apr 2014 06:01 PM PDT

Emma Maembong Peluk Sakan Seorang Lelaki Didedahkan  |   Wow..! Emma Maembong berpeluk sakan dengan seorang lelaki. Nampak menerusi gambar tersebut begitu intim dan mesara. Tetapi siapakah lelaki itu? Nampak erat sangat. Ha.. tentu ramai yang fikir bukan-bukan kan?

emma ahmad2 Emma Maembong Peluk Sakan Seorang Lelaki Didedahkan
Kepada mereka yang masih tercari cari apakah jawapannya mengenai lelaki tersebut. Kalau nak tahu, itulah dia adik kesayangan Emma Maembong. Ahmad namanya. Panggilan dalam keluarga adalah Amad. Memang kacak berkulit putih gitu.

emma ahmad1 Emma Maembong Peluk Sakan Seorang Lelaki Didedahkan
Amad ni seorang OKU. Selalu duduk atas kerusi roda. Emma Maembong tidak bersekolah demi menjaga adik kesayangannya ini. Begitu besar pengorbanan Emma terhadap keluarganya.

Mengikut sumber yang dipercayai Amad juga pernah berlakon dalam beberapa buah drama. Dia juga handal melukis seperti bapa dan kesemua adik beradiknya. Jom lihat kemesraan Emma Maembong dengan Ahmad.

emma ahmad3 Emma Maembong Peluk Sakan Seorang Lelaki Didedahkan

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani