Powered by Blogger.

(14 GAMBAR)Sekitar Sambutan Hari Jadi Putra Rayfal, Anak Sulung Fasha Sandha

(14 GAMBAR)Sekitar Sambutan Hari Jadi Putra Rayfal, Anak Sulung Fasha Sandha


(14 GAMBAR)Sekitar Sambutan Hari Jadi Putra Rayfal, Anak Sulung Fasha Sandha

Posted: 24 Apr 2014 05:00 AM PDT

Pejam celik pejam celik, anak sulung Fasha Sandha dan Jejai iaitu Putra Rayfal telah pun berusia setahun. Cepat sungguh masa berlalu. Majlis sambutan hari jadi cahaya mata suami isteri ini telah pun diadakan baru-baru ini. Terserlah kemeriahannya. Antara tetamu yang hadir ialah Datuk Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk K.

hari jadi putra rayfalTidak lama lagi, Putra Rayfal bakal bergelar seorang abang. Seperti yang kita tahu, Fasha Sandha kini sedang hamil anak kedua. Kehamilannya baru sahaja mencecah 3 bulan. Menerusi akaun Instagramnya, Fasha telah berkongsi gambar “scan” anak keduanya. Semoga membesar dengan sihat sehingga hari kelahiran kelak.
hari jadi putra rayfal

Selamat hari jadi diucapkan kepada Putra Rayfal. Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan berjaya. Beberapa lagi gambar sekitar sambutan hari jadi Rayfal dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Fasha Sandha.


hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal
hari jadi putra rayfal

Baca Yang Ini Pulak:-

Mungkin Mereka Yang Tentukan Dosa Saya – Yana Samsudin

Posted: 24 Apr 2014 12:10 AM PDT

Akibat berkongsi sekeping gambar dirinya didukung oleh seorang lelaki, Yana Samsudin menerima kecaman yang amat hebat daripada para pengikutnya di Instagram. Ramai yang melahirkan rasa kecewa dan membidas Yana kerana perbuatan tersebut adalah berdosa akibat membenarkan lelaki bukan muhrim mendukung dirinya. Yana Samsudin ternyata kecewa membaca reaksi para pengikutnya.

yana samsudin dukung

Namun pelakon jelita ini mempunyai penjelasannya yang tersendiri. Kata Yana menerusi Harian Metro hari ini:-

Mungkin mereka yang tentukan dosa saya. Gambar itu diambil ketika saya dalam keadaan darurat sebab kaki terseliuh dan tak boleh berjalan langsung. Nak tak nak kenalah (lelaki) yang kuat tolong saya.

Kalau nak harapkan saya berjalan lambatlah jadinya. Kami pula kejar masa untuk lengkapkan jadual penggambaran. Saya tahu apa yang saya buat. Terima kasih kepada yang terlebih prihatin. Sedih pula bila jadi begini.

yana samsudin dukung

Biasalah kadang-kadang para peminat ini lebih prihatin. Itu tandanya mereka sayang kepada selebriti kesayangan mereka. Kadang-kadang penjelasan yang tidak lengkap untuk sekeping gambar boleh menyebabkan timbul salah faham. Itu adalah lumrah. Kalau dah darurat nak buat macam mana kan? Takkanlah Yana nak merangkak pula ke set penggambaran. Tak apalah Yana. Yang penting anda tahu apa yang anda lakukan. Tak gitu?

P.S: John Cena berbakti kepada kanak-kanak sakit

Baca Yang Ini Pulak:-

Comelnya Patung-Patung Kax Ini

Posted: 23 Apr 2014 10:38 PM PDT

Comelnya patung-patung Kax ini. Geram sangat-sangat Abang Nara melihatnya. Memang terasa nak ada satu. Jeles pula apabila melihat selebriti-selebriti tempatan bergambar bersama patung Kax. Pergi mana-mana pun patung Kax sentiasa di sisi menemani. Masa makan, masa bawa kereta, masa minum kopi dan masa bersenam, semuanya ditemani dengan si comel patung Kax.

patung kax

Tengok tue Najwa Latif dengan si patung Kax yang bernama Peachy. Kedua-duanya memang comel kan? Rupa-rupanya patung Kax ini ada 8 jenis kesemuanya. Semuanya pun comel-comel dan ada personaliti yang berbeza. Ada Peachy, Joey, Harley, Mia, Romeo, Foxy, Dolly dan Jasper. Kalau ikutkan rasa hati, kesemua lapan-lapan Abang Nara nak simpan buat koleksi. Hehehe.

kax

Abang Nara rasa patung Kax yang paling sesuai dengan Abang Nara tak lain tak bukan ialah Romeo. Hehehe. Masa zaman bujang dulu, Abang Nara memang dikenali sebagai seorang yang ayat “power”. Awek-awek semua memang mudah jatuh cinta dengan Abang Nara. Sekali petik, 10 yang datang. Awek silih berganti. Clash hari ini, esok dah ada awek baru. Memang sesuai sangat dengan patung Kax Romeo nie.

kax

Kalau dah ada patung comel menemani diri sebagai Best Friend Forever(BFF), pastinya hidup kita akan lebih sempurna, tidak terasa sunyi dan sentiasa tersenyum. Patutlah Abang Nara tengok Fizo Omar, Yana Samsudin, Iqram Dinzly dan ramai lagi selebriti-selebriti tempatan semakin berseri-seri wajah mereka sejak kebelakangan ini. Semuanya gembira ditemani BFF patung Kax masing-masing.

patung kax

Ok Abang Nara tahu korang dah geram dengan patung Kax nie kan? Mesti korang dah tak sabar nak dapatkan satu patung Kax untuk dijadikan BFF korang kan? Abang Nara dah buat sedikit kajian. Buat masa ini informasi lanjut mengenai patung-patung Kax yang comel ini boleh didapati di www.kax.com.my. Namun begitu tiada pula informasi mengenai penjualan patung Kax ini. Nampak gayanya kena bersabar sedikit sebelum informasi lanjut dimaklumkan di www.kax.com.my.

Gadis-gadis di luar sana pasti teruja melihat aksi comel dan menggoda Foxy Kax ini kan? Diharap korang bersabar dan sentiasalah melawat www.kax.com.my untuk tahu bila korang boleh dapatkan patung Kax ini untuk dijadikan teman di sisi. Pastikan korang pilih patung Kax yang sesuai dengan personaliti korang. Barulah matching gitu.

Baca Yang Ini Pulak:-

Takut Mati Mata Tak Tutup Rapat, Sharnaaz Mahu Selesai Isu Gaduh Dengan Lisdawati

Posted: 23 Apr 2014 09:57 PM PDT

Rasanya hampir semua orang sudah terlupa akan isu pergaduhan antara Sharnaaz Ahmad dan Lisdawati. Abang Nara ingatkan kedua-dua pelakon ini sudah selesaikan kontroversi itu secara diam-diam, rupa-rupanya mereka berdua masih belum berdamai. Nasib baik Sharnaaz masih berniat untuk bersemuka dan mencari jalan penyelesaian terhadap pergaduhan ini.
sharnaazKata Sharnaaz kepada MalaysianDigest:-

Pertelingkahan saya dengan dia (Lisdawati) itu biarlah berlalu… Tapi saya rasa ia memang patut diselesaikan sebab saya tak mahu nanti kalau saya mati, mata tak tutup rapat.

Saya tunggu Lisdawati beranak dulu, baru bincang. Sebenarnya saya malas lah nak cakap tentang perkara ini. Saya tak suka bercakap pasal orang yang tiada kena mengena dalam hidup saya

Sementara itu Lisdawati yang dihubungi oleh Mstar Online memaklumkan yang sekiranya Sharnaaz benar-benar ikhlas, tidak perlu tunggu dirinya selesai melahirkan anak. Kata Lisdawati:-

Saya tidak mahu panjangkan hal ini jika dia tidak buka mulut lagi, tetapi kalau dia kata ingin berdamai tidak perlulah nak tunggu sampai saya bersalin. Banyak cara kalau ingin berjumpa atau telefon sahaja kalau benar-benar ikhlas untuk bersemuka dan berdamai.

nisdawati

Secara jujur, Abang Nara rasa mereka berdua ini macam budak-budak gaduh rebut Choki Choki pulak. Masing-masing dah dewasa, masing-masing cari makan dalam industri yang sama. Kalau gaduh, diri sendiri yang rugi. Tak salah buang ego dan minta maaf untuk jernihkan keadaan. Lagi lama bergaduh, lagi makin susah nak minta maaf. Ajal maut kita tak tahu bila. Kang kalau mati tak sempat bermaaf-maafan, tak ke payah?

P.S: Proton Sales Road Show di Johor Bahru

Baca Yang Ini Pulak:-

Sudah Dengar Penjelasan Ustaz Don, Wardina Tidak Lagi Kendali Laman Facebooknya

Posted: 23 Apr 2014 09:45 PM PDT

Ya bolehlah kita menganggap kontroversi yang tercetus antara Wardina Saffiyah dan Ustaz Don Daniyal telah pun berakhir. Abang Nara sendiri sudah pun mendengar penjelasan Ustaz Don menerusi program 30 Minit Bersama Ustaz Don. Wardina juga mengakui telah menerima penjelasan daripada Ustaz Don menerusi telefon dan telah memohon maaf kerana isu ini.

wardina ustaz don

Susulan kontroversi hangat ini, Wardina telah mengambil keputusan untuk tidak lagi meng”update” status laman Facebooknya. Perkara tersebut telah diserahkan kepada pihak pengurusannya. Satu langkah yang baik pada pendapat Abang Nara. Bagi keadaan tenang dulu sebelum muncul semula. Kata Wardina:-

Saya sudah berhubung secara peribadi dengan Ustaz Don melalui telefon dan dia sudah memberi penjelasannya. Hanya Allah lebih tahu segala-galanya dan saya harap isu ini tidak diperbesarkan lagi.

Saya tidak akan muat naik apa-apa status buat masa ini bagi meredakan keadaan, semua perkara tentang laman sosial ini akan dikendalikan oleh admin.

ustaz don wardina

Bagi Abang Nara ada hikmah terjadinya kontroversi ini. Sekurang-kurangnya kita menyelidik serta engkaji apa jua yang diperkatakan oleh orang bergelar ustaz dan tidak menerima apa yang meraka ajar bulat-bulat. Bukannya nak cakap ustaz salah, namun tak semua orang sempurna. Apa salahnya kita bertanya untuk mengetahui kebenaran. Tak gitu? Apa pun, semoga Wardina dan Ustaz Don tidak lagi terbabit dalam sebarang kontroversi selepas ini.

P.S: Evolusi kostum Spiderman daripada 1982 sehingga 2014

Baca Yang Ini Pulak:-

(TAHNIAH)Juliza Adzlizan Kini Bertudung, Tidak Lagi Seksi

Posted: 23 Apr 2014 09:32 PM PDT

Alhamdulillah. Seorang demi seorang selebriti wanita mengambil langkah untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya. Gembira Abang Nara dengan perkembangan ini. Terbaru, penyanyi yang dahulunya terkenal dengan imej seksi, Juliza Adzlizan kini telah pun tampil berhijab. Memang cantik, manis dan menawan sungguh wajah Juliza bertudung.

juliza adzlizan bertudung

Comel kan? Nampak muda 10 tahun gitu. Sesungguhnya bertudung dan menutup aurat memang menyerlahkan lagi kejelitaan seorang wanita. Semoga Juliza Adzlizan istiqamah dalam pemakaian tudung dan tidak terpengaruh dengan fesyen-fesyen yang pelik zaman sekarang ini. Kata Juliza menerusi Mstar Online:-

Beberapa bulan lalu saya dah pakai tetapi untuk ke majlis-majlis tertentu sahaja, bila saya pakai saya rasa diri saya sempurna dan lengkap.

Semalam baru saya pakai betul-betul dan yakin dengan keputusan saya ini, bukan apa, saya tidak mahu hanya pakai tudung tetapi amalan agama yang wajib masih lagi tidak bersedia.

Saya mahu bila saya berubah dalam keadaan yang saya sendiri sudah kuat keyakinan dan bersedia untuk mengamalkan ajaran Islam dengan baik.

Baju-baju lama saya semua sudah saya beri pada orang. Lagi pula saiz baju sekarang sudah tidak muat lagi untuk saya pakai.

Sejak duduk di rumah badan saya semakin membesar, jadi saya lebih selesa sarung baju yang senang dipakai seperti baju T, baju kurung dan jubah untuk kemana-mana

juliza adzlizan bertudung

Semoga akan lebih banyak selebriti-selebriti wanita tempatan yang beragama Islam mengikuti jejak langkah Juliza Adzlizan selepas ini. Lagi beberapa gambar Juliza Adzlizan cantik bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
juliza adzlizan bertudung

P.S: Anda mahu kelihatan SuperGorgeous dengan sentuhan magik make up sempurna?
Jom dapatkan FEELVOGUE SUPERCOVER FOUNDATION. Jangan risau ianya tahan sehingga 3 bulan.

Dan selama 3 bulan anda tidak perlu lagi membeli
* Concealer
* Pelembap
* Sunblock
* Foundation ( bedak asas )

Nak tahu sebab apa ? Sebab… FEELVOGUE SUPERCOVER FOUNDATION dah cukup lengkap dengan vitamin E sebagai agen pelembap, SPF-30 dan juga concealer!!! Hasil memang super duper best . Yang penting hasilnya nampak Perfect, Natural dan make up sempurna tanpa rekahan . Magic kan ? Memang AMAZING FOUNDATION !!! Rasai effect glowing ala-ala artis gitu dengan FEELVOGUE SUPERCOVER FOUNDATION.

Produk terlaris kini No. 1.Fenomena.No. 1 di Asia fenomena Online!!!
Dapatkannya sekarang. Like FB CantikNara untuk pertanyaa dan order !!!

juliza adzlizan bertudung
juliza adzlizan bertudung
juliza adzlizan bertudung
juliza adzlizan bertudung

juliza adzlizan bertudung

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani