Powered by Blogger.

Didedahkan Harga Pesawat Boeing 777-200 Sekitar RM 1 Billion Sebuah

Didedahkan Harga Pesawat Boeing 777-200 Sekitar RM 1 Billion Sebuah


Didedahkan Harga Pesawat Boeing 777-200 Sekitar RM 1 Billion Sebuah

Posted: 29 Mar 2014 03:18 AM PDT

Didedahkan Harga Pesawat Boeing 777-200 Sekitar RM 1 Billion Sebuah  | Menurut laman web rasmi Boeing, harga katalog tahun 2013 untuk sebuah pesawat Boeing 777-200 yang digunakan oleh penerbangan MAS MH370 adalah US$ 261.5 juta atau sekitar RM 863juta. Namun, biasanya syarikat penerbangan boleh mendapatkan diskaunn dari harga tersebut.

Sebenarnya terdapat dua jenis pesawat 777-200. Pertama adalah 777-200ER seharga US$ 261.5 juta (RM 863juta), dan 777-200 LR berharga US$ 296 juta (RM 977 juta).

Sementara menurut data dari ABCNews.com , pesawat berbadan panjang tersebut, selama ini telah melayani banyak penerbangan di dunia.

Syarikat penerbangan suka menggunakan pesawat ini kerana kemampuannya untuk terbang jarak jauh, berkat dua enjin raksasanya. Selain itu, mesin di pesawat ini juga jimat bahan bakar.

"Pesawat ini telah menyediakan standard baru untuk efisiensi bahan bakar dan keselamatan. Boeing 777 telah memiliki rekord keselamatan yang baik dibandingkan pesawat lainnya," kata konsultan penerbangan dari Teal Group, iaitu Richard Aboulafia.

MH730 Didedahkan Harga Pesawat Boeing 777 200 Sekitar RM 1 Billion Sebuah
Selain kecelakaan Boeing 777 milik Asiana Airlines tahun lalu, kecelakaan serius pesawat jenis ini terjadi pada 2008, ketika British Airways mendaratkan pesawat ini hingga ke luar landasan di Lapangan Terbang Antarabangsa Heathrow, London.

Malaysia Airlines tercatat memiliki 15 unit Boeing 777-200ER. Pesawat pertama dikirimkan pada 23 April 1997. Boeing 777 merupakan pesawat dengan berat 143 tan, dan mampu membawa muatan 155 tan. Pesawat ini memiliki kemampuan terbang hingga 7250 batu tanpa henti.  Source: detik.com

Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China

Posted: 29 Mar 2014 03:05 AM PDT

Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China | Penampilan Shila Amzah dalam satu program hiburan di China dengan fesyen berbeza iaitu hanya memakai skirt pendek bertudung menarik perhatian ramai peminatnya.

Gambar Shila Amzah pakai skirt pendek bertudung1 Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China
Mungkin ianya disebabkan jarang atau tidak pernah ada artis Malaysia menggayakan skirt pendek dengan memakai tudung ketika menyanyi. Satu fesyen baru yang amat berbeza tetapi Shila tetap kelihatan cantik dan jelita.

Lagi empat keping gambar penampilan muslimah dari  Shila Amzah berskirt pendek untuk tatapan peminat yang amat merindui kehebatan nyanyiannya di Malaysia.

Gambar Shila Amzah pakai skirt pendek bertudung2 Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China

Gambar Shila Amzah pakai skirt pendek bertudung3 Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China

Gambar Shila Amzah pakai skirt pendek bertudung4 Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China

Gambar Shila Amzah pakai skirt pendek bertudung5 Kontroversi : Shila Amzah Bertudung Tetapi Memakai Skirt Pendek di China
Adakah Shila Amzah ingin mencipta trend terkini cara bertudung dan berskirt pendek untuk mengiyakan ciri ciri wanita muslim? Anda pikirkanlah.. -sumber-

Wanita Pakai Baju Kurung Lebih Mudah Dirogol

Posted: 29 Mar 2014 02:50 AM PDT

Wanita Pakai Baju Kurung Lebih Mudah Dirogol | Pegawai Perhubungan Awam AMANITA PDRM, Inspektor Q Sheila berkata, berdasarkan trend kes rogol terkini, kebanyakan mangsa yang memakai baju kurung mudah menjadi mangsa disebabkan pakaian itu.

Menurutnya, pakaian itu juga  boleh dijadikan peralatan  untuk memudahkan suspek melakukan perbuatan terkutuk itu.

"Saya tidak cakap tidak boleh pakai baju kurung, tetapi wanita harus berhati-hati kerana pelaku ini berada di mana sahaja.  Jadi sebagai wanita tidak seharusnya kita memberi peluang kepada mereka," katanya ketika memberi ceramah pada Kempen Pencegahan Jenayah & Keganasan Terhadap Wanita  dengan kerjasama KRT Taman gasing Indah, di Dewan Sivik MBPJ, semalam.

Menurutnya, aksesori lain yang sering dipakai oleh wanita pada tubuh badan tanpa disedari juga berisiko menjadi senjata kepada penjenayah.

"Klip rambut, beg tangan, kerongsang  boleh digunakan  penjenayah sebagai senjata kerana ada kes barang ini digunakan untuk mencederakan mangsa. Jadi kena kurangkan pemakaian aksesori pada tubuh," katanya.

Selain itu, wanita juga perlu bijak sekiranya berada berseorangan terutama di dalam lif dan kawasan tempat letak kereta.

"Berdiri dalam posisi yang rapat dengan dinding lif juga membantu agar penjenayah tidak boleh mengambil kesempatan, begitu juga ketika meletakkan kenderaan di parkir yang sunyi, sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling sebelum masuk dan keluar dari kenderaan," katanya.

Dalam pada itu, beliau turut  menyarankan agar wanita mempunyai peralatan bagi menangkis serangan penjenayah.

"Peralatan ini banyak di pasaran, boleh beli mana yang sesuai dan lazimnya pilihlah peralatan yang mudah dibawa dan digunakan," katanya.

MH370 : Gempar TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas

Posted: 29 Mar 2014 02:40 AM PDT

MH370 : TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas  |   Ramai orang mempersoalkan berita daripada TV2 yang mengatakan pesawat HM370 Sah dirampas. Adakah TV2 mengetahui sesuatu sehingga mendedahkan perkara sebegini rupa. Pengumuman yang dikenali sebagai "rerayap" itu dipaparkan semasa telemovie ditayangkan di TV2.

13491674944 a6e1c7d789 o MH370 : Gempar TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas

Ada yang menayakan soalan ini di page MH370 seperti gambar di bawah.

13491310785 84fd30a7b8 o MH370 : Gempar TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas
Walaupun ramai yang tidak menyedari atau perasan rerayap yang keluar itu, tetapi satu sempat screenshot dan menjadi perbualan hangat di media sosial. Screenshot tersebut seperti di bawah. Amatlah memeranjatkan jika rerayap ini keluar sedangkan berita lain tidak menayangkannya.

13491310335 cf3bbf8798 o MH370 : Gempar TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas
Diharapkan pihak TV2 akan menyiasat perkara ini dan jangan biarkan ianya daripada berulang. Perkara begini  jangan buat bahan gurau. Kesihan keluarga mangsa yang mengharap tu. Biar sensitif sikit..  -sumber-

Pengakuan : Anzalna Serik Tayang Kekasih

Posted: 29 Mar 2014 02:20 AM PDT

Pengakuan : Anzalna Serik Tayang Kekasih   |  Pelakon Anzalna Nasir menolak cakap-cakap orang kononnya hubungan dia dengan teman lelaki, Hanif Zaki mempunyai masalah ekoran dia jarang membawa kekasihnya itu ke mana-mana acara hiburan seperti yang dilakukan sebelum ini.

Anzalna, 26, berkata, ketiadaan pemuda itu menemaninya adalah disebabkan dia tidak mahu terlalu terbuka mendedahkan hubungan mereka kerana bimbang ia akan menimbulkan rasa kurang senang segelintir pihak.

“Hubungan kami masih baik dan percintaan juga berjalan seperti biasa cuma memang dia tidak lagi menemani saya ke majlis-majlis hiburan.

“Cukuplah dia sering menjadi perhatian sebelum ini kerana kami bimbang ada pihak yang kurang senang apabila dia sering bersama saya,” katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Anzalna berkata, dia lebih selesa tidak mencampurkan urusan peribadi dengan kerjayanya kerana ia adalah jalan terbaik.

Malah kata Anzalna, Hanif juga sibuk membina kerjayanya sementara dia menumpukan perhatian kepada bidang lakonan.

“Dia adalah pemangkin semangat saya dan dia sentiasa ada apabila saya dalam keadaan susah dan senang. Pun begitu, mencampurkan urusan peribadi dengan kerjaya bukan sesuatu yang baik.

“Biarpun dia sering risau apabila ada kontroversi melanda, saya tidak mahu dia mencampuri perkara itu kerana enggan mengheretnya dalam masalah yang sama,” jelasnya.
Kata Anzalna lagi, pengalaman selama beberapa tahun dalam bidang hiburan sedikit sebanyak mematangkannya selain mengajar dia untuk bersikap profesional apabila timbul sesuatu isu.

Terdahulu, Anzalna mengakui mempunyai masalah dengan pelakon Izzue Islam di set penggambaran drama Aku Isterinya namun memilih untuk tidak memanjangkan lagi isu berkenaan.

Kontroversi itu timbul selepas Izzue dikatakan kurang selesa dengan sikap Anzalna yang dikatakan berlebih-lebihan dalam menghayati watak dalam drama tersebut sehingga menyebabkan isterinya cemburu.

Pemilihan PKR: Wan Azizah Lawan Anwar!

Posted: 28 Mar 2014 09:25 PM PDT

Pemilihan PKR: Wan Azizah Lawan Anwar!| Datuk Seri Anwar Ibrahim bakal ditentang isterinya sendiri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dalam saingan merebut jawatan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Pengesahan pencalonan Anwar dan Azizah diumumkan Pengerusi Jawatan Pemilihan, Datuk Johari Abdul.

Pengumuman hasrat Wan Azizah untuk mengekalkan kedudukannya  mengejutkan penyokong parti yang berkumpul di Ibu Pejabat PKR sejak awal pagi apabila proses penyerahan borang pencalonan dibuka pada pukul 10 pagi.

Wan Azizah bagaimanapun tidak hadir menyerahkan borang pencalonannya.

Difahamkan wakil calon Adun Kajang yang baharu itu menyerahkan borang pencalonan Wan Azizah pada saat-saat akhir iaitu dalam tempoh dua jam terakhir sebelum kaunter penyerahan borang ditutup pada pukul 5 petang.

Terdahulu kira-kira pukul 11.10 pagi, Anwar turut diwakili wakilnya menyerahkan borang pencalonan untuk bertanding jawatan Presiden PKR.

Wan Azizah menang tanpa bertanding jawatan itu sejak penubuhan PKR pada 1999.-mStar

Bapa AC Mizal meninggal dunia

Posted: 28 Mar 2014 09:19 PM PDT

Bapa AC Mizal meninggal dunia| BAPA kepada pengacara dan penyanyi terkenal, Datuk AC Mizal meninggal dunia jam 12.47 pagi tadi.

image1 Bapa AC Mizal meninggal dunia
Allahyarham Datuk Zaini Md Hasim juga merupakan bekas Ketua Polis Muar.

Jenazah akan dibawa balik ke Muar dari Sunway Medical Center dan akan dikebumikan selepas Zuhur.

Al-Fatihah.

Fadzil Zahari Tidak Tolak Jodoh Dengan Yana Samsudin

Posted: 28 Mar 2014 09:16 PM PDT

Fadzil Zahari Tidak Tolak Jodoh Dengan Yana Samsudin | Jelas sekali Yana Samsudin mahupun Fadzil Zahari sangat berahsia mengenai hubungan 'cinta' mereka. Walaubagaimanapun, Fadzil sendiri tidak menolak jika sudah tertulis jodohnya bersama gadis 29 tahun yang kelihatan semakin jelita itu.

Hubungan baik yang sudah terjalin selama empat tahun rasanya sudah cukup matang untuk diletakkan pada satu fasa yang lebih serius. Fadzil mengaku mereka berkawan rapat sejak empat tahun lepas. Mereka mula berkenalan ketika pengambaran filem Rempit V3 yang diarahkan oleh abang Fadzil, Farid Kamil.

Namun pasangan ini lebih selesa untuk tidak terlalu mendedahkan hubungan kepada umum.

“Keserasian kami buatkan saya selesa bersama Yana. Setakat ini kami belum lagi berbincang perihal nak berumah tangga. Tapi kalau di masa akan datang, kalau sudah ditakdirkan saya terima. Sekarang memang kami di fasa berkawan baik"

Di usia yang mencecah 31 tahun memang dia sudah terfikir untuk berkahwin. Namun karier dan juga syarikat yang baru dibina memerlukan komitmen yang terlalu tinggi menyebabkan Fadzil memperlahankan dahulu soal jodoh.

"Saya dah 31 tahun, memang saya dah nak kahwin. Tapi sekarang komitmen saya pada syarikat terlalu besar. InsyaAllah lepas dah stabil sikit syarikat saya ni nanti, saya akan kembali memikirkan soal jodoh secara serius"

Fadzil Zahari juga berkata yang Yana Samsudin sudah berjumpa dengan kedua ibu bapanya — malah mereka pernah makan bersama.

"Yana sudah jumpa kedua ibu bapa saya. Tapi secara kebetulan, tidak dirancang pun. Kadang kadang sedang kami makan kat restoran, rupanya mak ayah saya juga makan kat tempat sama," terang Fadzil mengakhiri perbualan.-rotikaya

MH370 : Misi Menyelamat Pukat Tunda Yang Disangka Pesawat

Posted: 28 Mar 2014 10:47 AM PDT

 MH370 : Misi Menyelamat Pukat Tunda Yang Disangka Pesawat    | Perkhidmatan Kecemasan Kepulauan Canary milik Sepanyol tersilap sangka apabila mempercayai maklumat yang disalurkan seorang lelaki yang mendakwa dia melihat sebuah kapal terbang di permukaan Lautan Atlantik kelmarin.

Seorang jurucakap perkhidmatan kecemasan itu menyatakan, lelaki tersebut melihat objek seperti kapal terbang penumpang di atas lautan semasa berjalan di tepi pantai Pulau Gran Canaria.

“Dia (lelaki tersebut) memberitahu kami, terdapat sebuah kapal terbang dan kami mula melakukan misi pencarian,” tambahnya.

Ketika beberapa buah helikopter penyelamat dan polis dikerahkan ke kawasan pencarian, pihak Menara Kawalan Trafik Udara Gran Canaria mengesahkan kepada perkhidmatan kecemasan bahawa objek yang dilihat itu ialah kapal terbang.

Pihak perkhidmatan kecemasan kemudian menghantar kenyataan di laman Twitter dengan membuat pengesahan bahawa sebuah kapal terbang terhempas 3.21 kilometer dari pantai.

Bagaimanapun, beberapa buah helikopter di lokasi kejadian mengesahkan bahawa objek tersebut bukan sebuah kapal terbang.

Namun, objek itu sebenarnya adalah sebuah kapal tunda yang kelihatan seperti sebuah kapal terbang. – Agensi

Macam-macam sekarang mungkin satu dunia ingin mencari pesawat MH370, sehinggakan Kapal pun didakwa pesawat kapal terbang hik hik hik.

MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia?

Posted: 28 Mar 2014 10:36 AM PDT

MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia?   |  Terdapat satu artikel berkenaan dengan mesej oleh Philip Wood seorang warga US yang dalam perjalanan ke Beijing menggunakan MH370. Kesahihan maklumat dan artikel ini tidak dapat dipastikan, namun dalam keadaan misteri kehilangan MH370 dengan pelbagai teori, ada baiknya artikel ini dikongsikan bersama.

Antara masejnya berbunyi sebegini:

“I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly.”

Link forum: klik sini
Profil Philip Wood: klik sini

Capture 1024x532 MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia?

Di forum berkenaan Philip sempat memuat naik gambar hitam sebagai picture profilenya di sini

Dengan menggunakan software online Jeffrey’s Exif Viewer untuk menganalisis data exit dari gambar hitam tersebut, maka data lengkap akan terlihat begini

Camera: Apple iPhone 5
Date: March 18, 2014 8:49:41PM
Location: Latitude/longitude: 7° 18′ 58.3″ South, 72° 25′ 35.6″ East
( -7.316197, 72.426544 )

Spoiler for Hangar Diego Garcia

Diego Garcia2 MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia? Diego Garcia MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia?
Sesuai dengan rentetan saksi mata yang melihat MH370
Spoiler for saksi mata

saksi mh370 MH370 : Gempar! Seorang Penumpang MH370 Menghantar SMS Mohon Bantuan dari Diego Garcia?

Di akhir posting forum tersebut ada hal menarik :

“OP photo is interesting because it’s not actually just a pure black picture, you can see noise if you zoom in. He is in a dark room. “

Menurut seorang forumer daripada forum Kaskus Indonasia TehGanteng dan kimbo555 telah membuat analisis maklumat ini adalah seperti di bawah:-

Saya jadi iseng2 kutak katik “gambar hitam” tersebut dengan photoshop memang benar ada samar-samar bayangan, tapi belum jelas benar, sedang saya analisa lebih lanjut.

Sampai saat ini saya tetap optimis penumpangnya selamat semua & dilepaskan oleh para pembajak

Quote:Original Posted By kimbo555 ►
terjemahan postingan philip wood

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani