Powered by Blogger.

Saya Tak Boleh Kalau Orang Bercakap Buruk Pasal Anak Saya – Marion Caunter

Saya Tak Boleh Kalau Orang Bercakap Buruk Pasal Anak Saya – Marion Caunter


Saya Tak Boleh Kalau Orang Bercakap Buruk Pasal Anak Saya – Marion Caunter

Posted: 29 Jan 2014 12:48 AM PST

Hati ibu mana yang tidak terluka sekiranya orang luar bercakap perkara buruk dan negatif mengenai anaknya. Tambahan pula apabila si anak masih kecil dan tidak tahu apa-apa. Abang Nara faham perasaan Marion Caunter yang seringkali menerima komen negatif apabila berkongsi gambar anaknya di Instagram.

anak marion caunter Kadang-kadang perangai manusia memang sukar difahami. Namun Abang Nara respek dengan Marion Caunter yang sedia menerima segala kritikan. Itulah realiti kehidupan seorang selebriti. Tak perlu melatah yang bukan-bukan. Kata Marion kepada MalaysianDigest:-

Memang, ada juga yang memeri komen yang kejam dan menyakitkan hati. Tapi oleh kerana saya pilih untuk tidak privasikan Instagram saya, jadi saya sedia menerima apa saja kritikan baik postif atau negatif. Kalau saya tak boleh terima, saya haruslah privasikan akaun saya.

Sebenarnya kadang-kadang saya tak faham pun apa yang mereka kritik tentang saya sebab slang-slang yang digunakan oleh mereka memang sukar untuk saya faham. Jadi, saya buat tak kisah sajalah. Saya pun dah biasa dengan kritikan sejak dari sekolah menengah lagi.

Tapi saya tak boleh kalau orang bercakap buruk pasal anak saya. kenapa mereka nak ‘serang’ kanak-kanak dan bayi yang tak berdosa. Niat saya hanya mahu berkongsi dengan peminat. Itu saja. Disebabkan kritikan negatif yang dilemparkan terhadap anak saya, sekarang ni saya dah jarang muatnaik gambar anak-anak saya

anak marion caunter

Kalau Abang Nara pun pasti melenting jika anak dikutuk. Kutuk diri ini tak apa lagi. Jangan babitkan anak-anak kerana mereka adalah permata berharga setiap insan yang bergelar ibu dan ayah. Kepada Marion, bertabahlah. Biasalah dugaan sebegini. Yang penting, anda gembira hidup di samping suami dan anak-anak tercinta. Lagi beberapa gambar Marion Caunter dan keluarga dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Penunggang motosikal maut diseret sejauh 40 kilometer

anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter
anak marion caunter

Baca Yang Ini Pulak:-

Saya Ingin Hadiahkan Seorang Anak Untuk Zain – Rozita Che Wan

Posted: 28 Jan 2014 09:22 PM PST

Terharunya Abang Nara membaca kata-kata Rozita Che Wan mengenai hasratnya untuk menghadiahkan sekurang-kurangnya seorang anak buat suaminya, Zain Saidin. Walaupun sudah mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinan terdahulu, hasrat murni ini harus dipuji lebih-lebih lagi Zain belum lagi mempunyai zuriatnya sendiri. Insya-Allah kalau niat yang baik pasti akan dipermudahkan olehNya.

rozita che wan hamil

Secara umum, wanita yang berusia 40 tahun dan ke atas lebih terdedah kepada risiko sekiranya hamil. Namun sekali pandang, Che Ta nampak masih sihat dan gagah untuk menimang cahaya mata baru. Kata Che Ta kepada Harian Metro hari ini:-

Hampir enam minggu kami berkahwin, terus terang saya memang mengharapkan hamil dalam masa terdekat. Usia pun bukannya muda tapi sudah 40-an. Saya teruja nak mengandung lagi sebab anak bongsu saya hasil perkahwinan dengan bekas suami dulu pun sudah berusia 16 tahun.

Pun begitu, ada juga bimbang sebab wanita 40-an dikatakan berisiko untuk mengandung. Mungkin di luar kita nampak sihat, tetapi dalam badan kita tak tahu sama ada masih kuat atau tak? Apa pun saya berharap saya tidak mengalami sebarang masalah untuk mengandung.

Walaupun saya sudah mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinan pertama dulu, tetapi tentunya Zain mahukan zuriatnya sendiri. Saya ingat kalau saya dapat hadiahkan seorang anak untuk Zain pun dah jadilah. Tapi mengenangkan dia mahukan anak lelaki sementara saya pula nakkan anak perempuan, nampaknya kenalah mengandung 2 kali.

Zain mahukan anak lelaki kerana katanya boleh buat kawan. Apa yang lebih penting bagi saya adalah tidak kira bayi lelaki atau perempuan, yang penting anak cukup sifat dan sihat.

rozita che wan hamil

Insya Allah walaupun dah berusia 40-an tiada masalah untuk Che Ta untuk hamil lagi. Sekarang ini pun banyak makanan tambahan di luar sana untuk kesihatan dalaman. Abang Nara pasti ramai peminat tak sabar untuk mendengar berita kehamilan Che Ta. Sama-samalah kita doakan. Semoga Zain dan Che Ta dimurahkan rezeki untuk mendapat zuriat sendiri dalam masa terdekat ini. Amin.

P.S: Kunang-kunang bergemerlapan bak bintang di waktu malam

Baca Yang Ini Pulak:-

Gagal Tercalon Top 5 ABPBH, Faizal Ismail Tak Salah Sesiapa

Posted: 28 Jan 2014 07:43 PM PST

Sudah 6 tahun berturut-turut Faizal Ismail atau lebih dikenali dengan nama FBI merangkul trofi Penyampai Radio Lelaki Popular untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH). Malah FBI juga sering memberi saingat sengit untuk kategori Pengacara TV Lelaki Popular. Jadi apabila namanya tidak tercalon dalam kedua-dua kategori tersebut untuk ABPBH2013, ramai yang tertanya-tanya adakah populariti FBI sudah jatuh merudum?

fbi top 5 abpbh

Kemungkinan besar tindakannya untuk berhenti daripada HotFM tahun lalu menyumbang kepada perkara ini. Namun begitu, FBI tidak menyalahkan sesiapa sebaliknya malah mengakui kerjayanya kurang menyerlah sepanjang tahun 2013. Kata FBI kepada Berita Harian:-

Lazimnya kejayaan seseorang artis menduduki senarai Top 5 disebabkan populariti semasa. Jika dalam tempoh pengundian dijalankan, kerjaya artis itu menyerlah, maka dialah yang layak untuk bergelar finalis.

Macam saya sendiri, saya akui kurang menyerlah dalam kerjaya sepanjang tahun lalu. Program kendalian saya juga tidak banyak. Program Apa Saja FBI pun baru saja disiarkan.

Kalau kita lihat nama yang tersenarai dalam kategori Pengacara TV Lelaki Popular tahu ini, mereka memang menjadi sebutan ramai, contohnya Zizan dan nik Michael. Tetapi tidak mengapa, saya sudah melalui situasi itu dan pernah menang 6 tahun berturut-turut sebagai Penyampai Radio Lelaki Popular. Cuma bagi kategori pengacara saja belum pernah menang.

fbi

Nampak gayanya tahun ini memang persaingan sengit akan berlaku di dalam kategori Penyampai Radio Lelaki Popular. Sebagai makluman, mereka yang tercalon ialah AG, Johan, Kieran, Ray dan Halim Othman. Sekali pandang, nampak macam Johan bakal membawa pulang trofi ini. Sama-samalah kita nantikan malam kemuncak ABPBH2013 yang akan berlangsung 6 April 2014 kelak.

Baca Yang Ini Pulak:-

(TAHNIAH)Zamir Juara MasterChef Malaysia All Stars

Posted: 28 Jan 2014 07:06 PM PST

Secara jujur, Abang Nara tak sempat melihat satu episod pun rancangan MasterChef Malaysia All Stars. Sedar tak sedar, dah ada pemenang dah pun rupanya. Jutaan tahniah diucapkan kepada Zamir yang telah dinobatkan sebagai juara selepas menewaskan Celina Khor di dalam episod akhir rancangan ini yang telah ditayangkan semalam.
zamir juara masterchef allstars

Bertemakan “Pembalasan Terakhir”, dengan kemenangan ini Zamir melayakkan dirinya untuk menyumbang wang sumbangan sebanyak RM55,000 kepada badan kebajikan Rumah Teduhan Kasih. Menariknya walaupun episod akhir turut dirakamkan terlebih dahulu, keputusan hanya diketahui semalam kerana kedua-dua peserta telah membuat rakaman “kononnya” mereka bergelar juara. Kata Zamir menerusi portal Murai:-

Sebenarnya Zamir terkejut apabila diumumkan sebagai juara pada malam ini kerana semasa penggambaran dijalankan, saya dan Celina masing-masing telah menjalani proses rakaman yang sama.

Rakaman pertama, Celina dinobat sebagai juara, dan yang keduanya saya pula. Inilah keunikan MCMAS kerana kami langsung tidak diberitahu tentang keputusan yang telah dibuat juri

zamir juara masterchef allstars

Zamir sebelum ini turut menyertai Masterchef Malaysia musim pertama namun sekadar berjaya menempatkan dirinya di kelompok 4 terbaik. Jutaan tahniah diucapkan kepada Zamir atas kejayaan ini. Semoga kemenangan ini menjadi pemangkin kepada Zamir untuk mencapai cita-citanya. Tahniah Zamir!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

Sering Diasak Soalan Sensitif Mengenai Kehamilan, Lisa Surihani Akui Kecil Hati

Posted: 28 Jan 2014 06:44 PM PST

Baru-baru ini, rakan baik Lisa Surihani, Scha Al Yahya telah pun mengumumkan kehamilannya. Selaku seorang isteri, Lisa juga kini sedang berharap agar gilirannya akan tiba jua untuk bergelar seorang ibu. Namun sehingga ke hari ini, masih belum ada rezeki buat dirinya dan suami, Yusry. Untuk makluman, Lisa dan Yusry sudah pun berkahwin kira-kira 2 tahun.

lisa surihani hamil

Adat pasangan yang dah berkahwin, pastinya sering diasak dengan soalan mengenai kehamilan. Lisa Surihani juga tidak terkecuali. Tidak kisah dengan soalan-soalan biasa seperti “bila lagi?”, Lisa mengakui yang dirinya kecil hati apabila ada pihak yang bertanyakan soalan-soalan sensitif. Kata Lisa kepada MalaysianDigest:-

Saya tak kisah kalau orang kerap bertanya, bila lagi, bila lagi…? Ini semua kuasa Allah. Mungkin belum rezeki kami. Tapi saya tak boleh terima bila ada soalan-soalan daripada orang sekeliling yang sampaikan menyentuh hal yang terlalu peribadi.

Saya tak faham kenapa mereka tak sensitif dan tak menjaga perasaan orang lain. Cubalah mereka letakkan diri mereka dalam situasi saya. Bukan kami tak berusaha, tapi tidaklah sampai kami perlu berkongsi tentang perkara itu pada umum.

Disebabkan soalan-soalan yang sensitif itu, membuatkan saya asyik terfikir walhal saya dan suami, kami okay saja. Sebab itu saya luahkan rasa kesal dengan sikap beberapa pihak itu di Instagram baru-baru ni, mujur ramai yang menyokong saya dan saya rasa lega

lisa surihani hamil

Betul kata Lisa Surihani itu. Takkanlah hal dalam kelambu pun nak kena beritahu orang ramai. Abang Nara pasti Lisa dan Yusry adalah orang yang paling teruja dan berusaha keras untuk mendapatkan cahaya mata. Selaku peminat, kita boleh “concern” tapi janganlah sampai menyinggung perasaan orang lain. Insya Allah kalau kita doakan, mana tahu ada berita baik untuk pasangan ini. Buat Lisa dan Yusry, bersabarlah. Insya Allah akan ada rezeki anda suatu hari nanti.

P.S: Michael Schumacher mungkin koma sepanjang hayat

Baca Yang Ini Pulak:-

Nur Fazura Dilantik Duta Produk Avon Color

Posted: 28 Jan 2014 06:09 PM PST

Tahun 2014 nampaknya bermula baik untuk pelakon jelita, Nur Fazura. Setelah filem lakonannya, Kami Histeria ditayangkan di pawagam, Fazura kini dilantik sebagai duta produk Avon Color. Memang satu gandingan yang sangat sesuai pada pandangan Abang Nara. Pastinya produk kosmetik Avon Color akan menyerlahkan lagi kejelitaan Fazura.

nur fazura avon color

Sempena perlantikan ini, Avon telah melancarkan Ultra Color Absolute Lipstick. Lipstik terbaru ini akan mula dijual di pasaran pada 16 Februari ini pada harga RM19.90. Turut sama dilancarkan peraduan “Crazy for Lipsticks Scratch & Win” dengan hadiah utamanya ialah sebuah Perodua Viva S.
nur fazura avon color

Tahniah diucapkan kepada Nur Fazura atas perlantikan ini. Semoga semakin dimurahkan rezeki sepanjang tahun 2014. Untuk informasi lanjut mengenai Avon, sila layari www.my.avon.com. 2 lagi gambar sekitar majlis perlantikan Fazura sebagai duta produk Avon Color dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Dokumentasi 39 hari terakhir seorang pesakit kanser

nur fazura avon colornur fazura avon color

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani