Powered by Blogger.

Rumah Tangga Umie Aida Goyah Disebabkan Orang Ketiga

Rumah Tangga Umie Aida Goyah Disebabkan Orang Ketiga


Rumah Tangga Umie Aida Goyah Disebabkan Orang Ketiga

Posted: 02 May 2014 02:49 AM PDT

Rumah Tangga Umie Aida Goyah Disebabkan Orang Ketiga  | Ingatkan memang tiada apa-apa, tapi iba-tiba muncul kembali pasal rumah tangga pelakon Umie Aida. Sebab sebelum ini jarang sekali kita terdengar tentang masalah rumah tangga pasangan ini.

Baru-baru ini pun, Umie tetap menafikan hal rumah tangganya. Namun angin yang kembali bertiup kencang sejak kebelakangan ini, membawa berita yang tak sedap didengar apabila rumah tangga Umie memang menghadapi masalah.

umieaida Rumah Tangga Umie Aida Goyah Disebabkan Orang Ketiga
Semuanya konon wujud orang ketiga di kalangan artis yang menjadi penyebab pergolakan rumah tangga Umie. Dakwaan itu semakin boleh diterima pakai apabila Umie kini kerap bercuti ke luar negara bersama anak dan teman baiknya, tanpa kehadiran suami tercinta, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan di sisinya.

Menguatkan lagi dakwaan rumah tangganya bermasalah ialah Umie sendiri sudah memadamkan gambar-gambarnya bersama suami yang dimuat naik di laman Instagram sebelum ini.

Khabarnya juga, rumah tangga mereka dihimpit konflik yang tiada kesudahan rupanya apabila masing-masing membawa haluan sendiri.

Macam di rumah, Umie dan suami dikatakan jarang bertegur sapa dan lebih gemar membisu serta bersendirian antara satu sama lain. Berbalik kepada isu orang ketiga itu, belum masanya nak dedahkan artis yang dimaksudkan memandangkan tidak ada bukti kukuh lagi.

Apa pun, diharap Umie reda dengan ujian yang menimpa rumah tangga yang dibina bersama duda anak dua itu. Kepada peminat Umie, banyak-banyaklah mendoakan yang terbaik buat rumah tangga mereka ya. – sumber -

Artis Popular Kartina Dahari Meninggal Dunia Akibat Barah

Posted: 02 May 2014 02:37 AM PDT

Artis Malaysia Kartina Dahari Meninggal Dunia Akibat Barah  |  Penyanyi dan pelakon filem melayu era hitam putih, Kartina Dahari, 72 meninggal dunia setelah menderita penyakit barah payudara semenjak tahun 2010.

Lapor Stesen TV Singapura, Suria, seniwati yang popular pada tahun 60-an ini telah menghembuskan nafas terakhirnya pada jam 6 petang tadi di rumahnya di Braddel, Singapura.

Allahyarhamah meninggalkan tiga orang anak dan tiga orang cucu.

Terkenal dengan jolokan ‘Ratu Keroncong’, Allahyarhamah juga merupakan penyanyi Melayu pertama yang merakamkan album berbahasa Inggeris di Singapura.

Antara lagu keroncongnya yang ‘evergreen’ adalah Sayang Di Sayang dan lagu duetnya bersama Allahyarham Datuk Ahmad Jais seperti Budi Setahun Jagung dan Sejak Kita Berpisah.

Sahabat baik dan rakan seperjuangan Allahyarhamah, Datin Paduka Julie Sudiro baru sahaja pulang dari melawat Allahyarhamah di Singapura pagi tadi, jelas tidak dapat menahan sebak ketika menerima berita pemergian Kartina.

“Memang kehilangannya adalah satu kehilangan yang besar buat saya, lebih-lebih lagi saya baru pulang pagi tadi dari menjenguk beliau di sana dan keadaan beliau sangat lemah, namun saya redha dengan ketentuan Ilahi.

“Kartina ketika hayatnya adalah seorang yang ceria namun tegas ketika bekerja dan persahabatan kami sudah macam adik beradik” kata Julie.

Sumber

Isteri AC Mizal, Emylia Rosnaida Dah Mula Tutup Aurat

Posted: 02 May 2014 01:19 AM PDT

Isteri AC Mizal, Emylia Rosnaida Dah Mula Tutup Aurat  |  Pelakon seksi yang terkenal juga isteri AC Mizal, Emylia Rosnaida dikatakan sudah mula menutup aurat selepas sekeping gambarnya bertudung telah tersebar di laman maya.

Foto yang dikongsikan di laman forum itu mendapat reaksi positif dari penggiat-penggiat forum lain. Ada yang memuji penampilan Emylia Rosnaida sebagai anggun dan lembut dipandang. Menariknya, jam tangan yang dipakai beliau turut menjadi bahan cerita mereka.

Emylia Rosnaida dan mula tutup aurat Isteri AC Mizal, Emylia Rosnaida Dah Mula Tutup Aurat
- sumber -

Respon Yatt Hamzah Bila Artis Aibkan Diri Sendiri

Posted: 02 May 2014 01:12 AM PDT

Respon Yatt Hamzah Bila Artis Aibkan Diri Sendiri  | Lumrah kehidupan selebriti, tentunya lumrah kehidupan mereka kebanyakan daripada mereka tidak pernah terlepas daripada kontroversi dan masalah peribadi.

Bukan sahaja kontroversi yang boleh menjejaskan nama, malah ada dalam kalangan mereka tanpa segan silu mempamerkan perangai ‘sebenar’. Bukan sahaja soal pemakaian, malah ada juga segelintir daripada mereka turut terlibat dalam gejala buruk termasuk gemar berpesta, terlibat dengan pengambilan dadah dan alkohol. Walaupun dunianya satu ketika dahulu ‘hitam’ dan didampingi rakan-rakan artis yang sedemikian, namun istiqamah selebriti ini wajar diberi pujian.

Hampir dua tahun berhijrah, pelakon dan pengacara ini bagaimanapun masih menjadi pemerhati industri dan rakan-rakan artisnya yang masih berada dalam kepompong yang sama. Akui Yatt, 34, kadang kala, dia sendiri merasa sedih apabila berita-berita mengenai selebriti Melayu Islam terpampang di dada akhbar mengenai perkara-perkara yang mengaibkan.

“Walaupun saya tidak seteruk itu di satu masa dahulu, namun saya pernah jahil dan jahat. Saya pernah mendedahkan aurat saya untuk tatapan orang lain.

“Namun, kalau kita tutup aib orang, ALLAH SWT akan tutup aib kita. Namun, ramai dalam kalangan kita sedia mendedahkan aib sendiri. Saya sendiri tidak tahu untuk melabelkannya.

“Pun begitu, sebagai manusia, kita bukanlah penghukum dan penilai. Doakan sahaja mereka berubah dan sedar,” katanya lagi.

Tambah Yatt atau nama sebenarnya, Haryati Hamzah ini, perkara yang turut meruntun hatinya juga adalah laman sosial.

“Saya sedih melihat peminat dan pengikut laman sosial bergaduh di alam maya kerana berbeza haluan. Ada yang menyebelahi dan ada yang membangkang tindakan selebriti.

“Saya sendiri tak tahu adakah selebriti itu sendiri membaca komen-komen dan pergaduhan peminat mereka. Namun, bagi saya, adalah tidak elok jika kita bersubahat dan menyokong perkara yang tidak baik.

“Ada baiknya jika kita berdoa agar mereka berubah dan jika mahu menegur, gunalah platform yang tidak mengaibkan seseorang contohnya, secara personal di ‘inbox’,” saran Yatt.

- sumber

Aksi Pramugari Hot Yang Mengejutkan Dalam Pesawat

Posted: 02 May 2014 01:04 AM PDT

Aksi Pramugari Hot Yang Mengejutkan Dalam Pesawat  |  Eddie Putera adalah seorang jurufoto yang terkenal dikalangan insan-insan yang berada dilapangannya. Beliau sering berkongsi pengalamannya ketika travel ke mana-mana lokasi pengambaran yang beliau singgah.

aksi pramugari terbongkar Aksi Pramugari Hot Yang Mengejutkan Dalam Pesawat
Eddie, yang juga suami kepada Nurfarahin Jamsari telah berkongsikan satu adegan yang amat istimewa baginya ketika menaiki sebuah pesawat (tidak pula dimaklumkan pesawat jenis apa…).

Menurut beliau, ketika berada di dalam pesawat, beliau sering duduk di bahagian belakang sekali, kononnya dengan harapan dapat mengorat pramugari yang berlegar di situ.

Namun, insiden kali ini amat istimewa sekali baginya. Pramugari yang disangkakan mahu ke bahagian belakang, disangkakan untuk mengambil pesanan rupa-rupanya mahu solat, beliau yang begitu terharu dengan situasi berkenaan telah berkongsinya di laman FB beliau.

aksi pramugari terbongkar.2jpg Aksi Pramugari Hot Yang Mengejutkan Dalam Pesawat

Gambar : Anak Tidur, Emak Layan Teman Lelaki Hingga Puas

Posted: 01 May 2014 11:45 AM PDT

Gambar : Anak Tidur, Emak Layan Teman Lelaki Hingga Puas  |  Tindakan seorang janda membawa anak berusia lima tahun ketika berkhalwat dengan teman lelakinya terbongkar selepas mereka ditahan dalam serbuan di sebuah hotel bajet di Taman Merdeka Permai, Batu Berendam, semalam.

Difahamkan, dalam serbuan jam 3.30 pagi itu, wanita berusia 33 tahun dari Kuala Lumpur itu membawa anak lelakinya ketika ditahan bersama pasangannya berusia 43 tahun.

ibupuaslayanlelaki2 Gambar : Anak Tidur, Emak Layan Teman Lelaki Hingga Puas


Menurut sumber, ketika pemeriksaan pasangan itu cuba menyembunyikan status mereka dengan mengaku sudah berkahwin sebelum diserahkan kepada penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM).
 

“Sebaik pintu bilik diketuk anggota polis, seorang lelaki membuka pintu dan mengaku sudah berkahwin serta mempunyai anak.

“Namun, apabila kita membuat siasatan awal, mereka gagal menunjukkan bukti pernikahan sebelum mengaku baru saja berkenalan dan belum berkahwin,” katanya, semalam. -Harian Metro

 

Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan

Posted: 01 May 2014 11:30 AM PDT

Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan  |  Sebuah pesawat ringan jenis Piper PA-28-161 Warrior II milik sebuah pusat latihan penerbangan, Asia Pacific Flight Training (APFT) terhempas di kawasan perumahan Taman Kurnia Jaya, Pengkalan Chepa, di sini hari ini.

Pesawat yang dipandu juruterbang pelatih, M. Shankar, 20, sebelum itu dilihat terbang rendah dan berpusing-pusing di ruang udara sebanyak dua kali, sebelum terhempas di tanah lapang berhampiran kawasan perumahan itu, dalam kejadian kira-kira pukul 12.30 tengah hari.

pesawat terhempas4 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan
pesawat terhempas3 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan
pesawat terhempas2 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan  pesawat terhempas5 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan

Lokasi itu terletak berhampiran sebuah padang golf dan kira-kira 500 meter dari landasan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra (LTSIP).

pesawat terhempas6 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan
pesawat terhempas7 Gambar Pesawat Ringan Terhempas di Taman Perumahan
Shankar yang patah penyambung buku lali kaki kanan dirawat di Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) dan telah sedar serta stabil.

"Ketika sampai, mangsa yang tersepit sedang cuba diselamatkan oleh penduduk kampung sebelum pihak kami mengambil alih untuk menyelamat dan mengeluarkannya.

"Mangsa yang mengalami kecederaan pada bahagian kepala dan badan telah dikejarkan ke hospital bagi mendapatkan rawatan," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

"Punca nahas tersebut masih belum dapat dikenal pasti tetapi pada masa sama, saya dimaklumkan bahawa pihak LTSIP tidak menerima sebarang panggilan kecemasan.

- sumber -

 

Plat Kereta Paling Berani Mati

Posted: 01 May 2014 11:04 AM PDT

Plat Kereta Paling Berani Mati  |  Di negara kita pastinya pemilik kenderaan ingin nombor plate kenderaan mereka yang unik. Sebagai contoh nombor berganda 777, 69, 888 dan pelbagai lagi nombor yang boleh mendatangkan tuah kepada pemilik kenderaan tersebut tetapi berbeza pula dengan pemandu kenderaan ini yang sempat dirakam kenderaan kereta model TOYOTA VELLFIRE ini. Nombornya sungguh unik sekali. Jom lihat gambar yang dikongsikan oleh penulis.

mautmauys 01 Plat Kereta Paling Berani MatiAdakah pemilik kenderaan ini sudah bersedia untuk menunggu MAUT bila bila masa?

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani