Powered by Blogger.

Badan Dia Bau Arak Yang Sangat Kuat – Mangsa Pukul Aliff Aziz

Badan Dia Bau Arak Yang Sangat Kuat – Mangsa Pukul Aliff Aziz

Badan Dia Bau Arak Yang Sangat Kuat – Mangsa Pukul Aliff Aziz
(TAKZIAH)Ibu Awie Meninggal Dunia, Al-Fatihah
Jom Ke Malaysia Wedding Festival (MEFA) Edisi Ke-9 26-28 Disember Ini
(TAHNIAH)Puteri Balqis Menang Kategori Best Actress in a Leading Role Asian Television Awards 2014
SERBU – Jualan Akhir Tahun Lazada Sudah Bermula


Badan Dia Bau Arak Yang Sangat Kuat – Mangsa Pukul Aliff Aziz

Posted: 11 Dec 2014 07:36 PM PST


Kalau baca penerangan Aliff Aziz sebelum ini, dirinya kena sampuk sehingga menyebabkan dia memukul seorang pekerja hotel. Namun lain pula cerita apabila mendengar penerangan daripada mangsa iaitu seorang Pengurus Jabatan Kontrak dikenali sebagai Ismail Mahtar, 53. Menurut Ismail, ketika kejadian berlaku, bau arak yang amat kuat boleh dihidup daripada badan Aliff Aziz. Mabuk sampai kena sampuk mungkin?



Agak menyedihkan apabila Ismail diserang tanpa sebarang sebab sehingga menyebabkan kecederaan yang agak parah. Malah doktor telah menasihatkan Ismail agar menjalani pembedahan dengan kadar segera. Anggaran kos pembedahan ialah RM10,000. Ikuti penjelasan panjang lebar Ismail mengenai apa yang terjadi:-


Saya dari Labuan dan datang ke Kuala Lumpur atas urusan kerja. Saya menginap di tingkat 19 hotel tersebut dan pada pagi itu saya ke lobi kerana mahu merokok.

Apabila keluar ke lobi, saya nampak ada tiga orang di situ dan salah seorangnya dalam keadaan tidak berbaju dan hanya berseluar pendek. Semasa hendak menyalakan rokok, tiba-tiba pemuda yang tidak berbaju itu menjerit dan terus meluru ke arah saya.

Saya sempat mengelak dan lari dari situ tetapi dia mengejar saya dan pada masa itu saya terjatuh tetapi saya cuba bangun. Kemudian saya terjatuh lagi.

Apabila saya sudah jatuh dia mendekati saya dan di tepinya ada sebuah kipas meja. Dia terus mencapai kipas itu dan mahu memukul saya tetapi tindakannya itu sempat dihalang seorang pengawal dan seorang rakannya.

Tapi ketika dia mendekati saya itu, saya memang ada terbau arak (liqour) dari badannya dan bau itu sangat kuat. Sehingga hari ini tangan kanan saya lebam dan kebas. Doktor memberitahu saya perlu menjalani pembedahan dengan segera manakala kos pembedahan dianggarkan RM10,000.

Pada hari itu saya terpaksa membatalkan mesyuarat dan menangguhkan urusan kerja. Malah, saya menanggung kesakitan akibat kejadian itu dan perlu menjalani pembedahan segera yang menelan kos yang banyak.

Saya mahu dia berjumpa dan memohon maaf kepada saya. Jika tidak, saya tidak akan teragak-agak mengambil tindakan saman terhadapnya atas kecederaan yang saya alami ini



Seram juga Abang Nara melihat kecederaan yang dialami oleh Ismail ini. Maknanya sempat jugaklah Aliff Aziz membelasah Ismail. Hebat betul sampukan yang merasuki diri penyanyi tersebut. Bahaya sungguh kalau berulang sekali lagi. Apa pun, diharap Aliff Aziz segera bertemu dengan Ismail untuk memohon maaf agar kes ini tidak masuk ke mahkamah. Kang diri sendiri juga yang rugi. Sumber MalaysianDigest.

P.S: Gambar-gambar menarik Sony World Photography Awards


(TAKZIAH)Ibu Awie Meninggal Dunia, Al-Fatihah

Posted: 11 Dec 2014 07:21 PM PST


Sama-samalah kita sedekahkan Al Fatihah kepada ibu penyanyi popular, Awie yang telah pun meninggal dunia kira-kira jam 8 pagi tadi. Ibu Awie yang bernama Azizah Abdul Hamid berusia 75 tahun dan telah pulang ke rahmatullah di kediaman penyanyi tersebut di Ukay Perdana.

Sama-samalah kita sedekahkan Al Fatihah buat Allahyarhamah ibu Awie. Semoga beliau ditempatkan di kalangan orang beriman. Salam takziah diucapkan kepada Awie dan keluarga atas pemergian ini.


Jom Ke Malaysia Wedding Festival (MEFA) Edisi Ke-9 26-28 Disember Ini

Posted: 11 Dec 2014 05:57 PM PST


Yeah~~ Hujung tahun kalau tak berkahwin, apa lagi nak buat kan? Hehehe. Musim cuti sekolah memang musim makan kenduri. Masa ini jugaklah para bakal pengantin membuat persiapan untuk majlis mereka yang bakal diadakan. Mesti ramai yang tengah pening kepala kan? Semuanya pernah Abang Nara lalui. Jangan risau sebab Malaysia Wedding Festival (MEFA) Edisi Ke-9 akan dianjurkan pada 26-28 Disember ini.



Dengan FamilyNara dan SetelKahwin sebagai official partner, MEFA kali ini menjanjikan penyertaan lebih daripada 70 vendor dari perancang perkahwinan, butik pengantin, katering, fotografi, hotel dan sebagainya pasti membuatkan bakal-bakal pengantin rambang mata untuk membuat pilihan. Senang cerita kalau pergi MEFA semua benda boleh setel lah. Kad kahwin setel, makanan setel, pelamin setel. Cuma anda perlu membuat pilihan yang tepat dan bijak ketika berada di MEFA. Promosi yang akan ditawarkan semuanya best-best. Pilihlah yang bersesuaian dengan anda.

Selain itu, MEFA yang bakal berlangsung di SACC Mall turut sama menyaksikan kehadiran Mila AF. Mila akan mempunyai tapak pamerannya sendiri untuk mempromosikan katering yang disediakan iaitu Bizmilla Catering. Selain itu dengan kerjasama media iaitu IM4UFM, MEFA akan menganjurkan Pertandingan bertajuk “Once Upon A Wedding”,dimana pertandingan ini menyediakan hadiah berupa pakej bulan madu, fotografi, kad kahwin, pelamin dan lokasi perkahwinanbernilai keseluruhan RM30,000 untuk direbut kepada bakal-bakal pengantin tahun 2015. Untuk maklumat lanjut boleh layari www.im4ufm.my.



Pelbagai aktiviti menarik sepanjang pameran yang pasti dinantikan oleh semua iaitu Pertunjukan Fesyen, demo ukiran buah dan pemakaian tudung, persembahan nyanyi, pertandingan make up artis dan sesi ber”selfie”. Pertandingan tradisi setiap tahun yang paling dinanti-nantikan ialah Piala Seri MEFA 2.0 dimana kali ini konsep pertandingan mengutamakan “urban songket” yang akan dikendalikan oleh Yann Rifft Team. Ini adalah peluang untuk pereka fesyen, model dan makeup artis yang baru mula mencari platform untuk diketengahkan.

Untuk pengguna-pengguna Instagram yang gemar ‘upload’ gambar, MEFA akan memperkenalkan peraduan mudah untuk direbut sepanjang bulan disember ini. Tidak ketinggalan juga penggemar facebook pun boleh dapatkan info peraduan nanti.

Untuk memudahkan pengunjung yang akan hadir ke MEFA nanti, penganjur akan menyediakan maklumat terkini melalui saluran sosial media di Instagram iaitu MEFAPENGANTIN, Facebook: Malaysia Wedding Festival (MEFA) dan juga laman web iaitu www.mefa.my


(TAHNIAH)Puteri Balqis Menang Kategori Best Actress in a Leading Role Asian Television Awards 2014

Posted: 11 Dec 2014 05:45 PM PST


Kemenangan Puteri Balqis dalam kategori Best Actress in a Leading Role untuk Asian Television Awards 2014 pastinya akan menutup mulut sesetengah pihak yang mempertikaikan kemenangan pelakon cilik ini di Anugerah Skrin baru-baru ini. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Puteri Balqis. Memang lakonan anda power. Semoga pemikiran kolot di kalangan penggiat industri hiburan yang tidak senang dengan kejayaan Puteri Balqis akan terhapus dengan pengiktirafan antarabangsa yang diterima olehnya.



Pengarah yang bertanggungjawab mengembangkan bakat Puteri Balqis iaitu Erma Fatima turut memberikan kata-kata sindirannya buat mereka yang enggan menerima kemenangan si kecil ini. Tulis Erma Fatima:-


Congrats Sayang! Ini membuktikan yg kau layak mendapat gelaran BEST ACTRESS itu!
Adakah juri asian award ni jugak salah mengiktirafkan anak kecil ini?



Sekali lagi tahniah diucapkan kepada Puteri Balqis. Semoga karier anda semakin berkembang selepas ini. Semoga makin banyak tawaran dan watak yang lebih mencabar akan ditawarkan. Tahniah!!!

P.S: MisClaire telah melancarkan kardigan baharu yang didatangkan dengan saiz sehingga 8XL. Rekaan kardigan ini simple dan amat menawan sekali. Paling best harga yang ditawarkan HANYA RM40 sahaja. Jangan lupa untuk beli kardigan ini dan skirt denim pada harga RM69 sahaja (masukkan kod promo NORFANBN69). Maklumat lanjut layari www.misclaire.com, Facebook MisClaire dan juga Instagram MisClaire.

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani