Powered by Blogger.

Terkena Demam Denggi, Shaheizy Sam Sambut Hari Jadi Di Hospital

Terkena Demam Denggi, Shaheizy Sam Sambut Hari Jadi Di Hospital


Terkena Demam Denggi, Shaheizy Sam Sambut Hari Jadi Di Hospital

Posted: 04 Sep 2014 05:48 AM PDT

Besar sungguh dugaan yang melanda Shaheizy Sam di kala hari jadinya yang ke 32 ini. Hari ini 4 September adalah hari kelahiran pelakon hebat ini. Malangnya Shaheizy Sam dijangkiti demam denggi dan terpaksa menyambut hari penuh makna ini di atas katil hospital. Sesungguhnya Allah tidak akan menguji seseorang itu dengan ujian yang tidak mampu dihadapinya. Semoga Shaheizy Sam tabah.

shaheizy sam

Demam denggi sekarang ini di Malaysia menunjukkan peningkatan yang amat membimbangkan. Kita semua kenalah berhati-hati. Kalau ada tanda-tanda seperti demam panas dan sakit-sakit sendi, segeralah ke hospital. Namun kalau sudah terkena demam denggi, mungkin boleh cuba memakan sup ketam dan pelbagai lagi tips yang boleh didapati di laman sosial.

shaheizy sam

Marilah sama-sama kita doakan agar Shaheizy Sam cepat pulih daripada demam denggi ini. Nanti dah sihat boleh buat kenduri doa selamat sekali untuk sambutan hari jadinya. Umur dah 32 tahun ini memang molek benar untuk Sam mula berfikir mengenai rumahtangga. Tak sabar rasanya nak tengok Shaheizy Sam dan pilihan hati di jinjang pelamin. Semoga akan tercapai hasrat tersebut dalam masa terdekat ini. Amin.

Baca Yang Ini Pulak:-

Aidil Mampu Bayar Semua Tuntutan Berdasarkan Gajinya Yang Mahal & Cara Hidup Mewah – Rita Rudaini

Posted: 04 Sep 2014 01:48 AM PDT

Ya jika anda terlepas pandang atau kurang mengikuti perkembangan bekas suami isteri ini, meh sini Abang Nara ceritakan kembali. Selain daripada tuntutan RM5,392 sebulan untuk anak-anak hasil perkongsian perkahwinan mereka dahulu, Rita Rudaini turut sama telah menuntut RM300,000 daripada Aidil Zafuan sebagai tuntutan muta’ah. Tuntutan nafkah untuk anak-anak telah tertunggak sebanyak RM150,000 menjadikan jumlah tuntutan yang dilakukan oleh Rita kepada bekas suaminya itu adalah sebanyak RM450,000. Banyak bukan?

rita rudaini

Namun Rita Rudaini percaya bekas suaminya itu mampu membayar jumlah tuntutan yang hampir mencecah setengah juta ini. Menurut Rita, suaminya bergaji mahal dan berdasarkan cara hidup mewah yang dipamerkan oleh bekas suaminya itu di laman sosial, tuntutan itu tidak akan menjadi sebarang masalah untuk dipenuhi. Kata Rita:-

Saya percaya bekas suami mampu untuk membayar semua tuntutan berkenaan kerana gajinya yang mahal dan cara hidupnya yang mewah juga dapat dilihat menerusi gambaryang dimuat naik di laman sosial Instagram.

Jumlah tuntutan mutaah dan nafkan tertunggak mencecah setengah juta ringgit ini difailkan selepas saya berbincang lanjut dengan peguam.

Bagaimanapun jumlah ini tidak termasuk dengan tuntutan nafkan sebanyak RM5,392 sebulan dan untuk nafkah edah yang masih dalam perbincangan dengan peguam lagi.

rita dan aidil

Fuh~~ Kalau Abang Nara kena bayar RM500,000 memang boleh ketar lutut dibuatnya. Namun Abang Nara respek kepada Rita kerana berani untuk membuat tuntutan sebegini. Memang ini adalah perjuangan untuk menjaga maruah seorang wanita. Semoga pihak yang benar akan beroleh kemenangan. Sama-samalah kita doakan. Sumber Harian Metro.

Baca Yang Ini Pulak:-

Eun B Dari Kumpulan Ladies Code Meninggal Dunia Akibat Kemalangan

Posted: 04 Sep 2014 01:37 AM PDT

Berita sedih buat dunia hiburan Korea Selatan apabila salah seorang penyanyi kumpulan Ladies Code, Eun B disahkan meninggal dunia selepas terbabit dalam sebuah kemalangan semalam. Eun B meninggal dunia di tempat kejadian setelah van yang dinaikinya merempuh dinding penghadang jalan di Suwon. Sementara itu 2 lagi anggota kumpulan Ladies Code iaitu Rise dan So Jun dimasukkan ke hospital kerana kemalangan tersebut.
eun b ladies code dies of accidentLadies Code dianggotai oleh Ashley, Rise, Sojung, Zuny dan EunB. Kumpulan ini popular dengan lagu Bad Girl. Kemalangan berlaku ketika kumpulan Ladies Code dalam perjalanan menuju ke Seoul selepas selesai membuat persembahan di Daegu. Eun B meninggal dunia pada usia 22 tahun. Kejadian berlaku kira-kira jam 1.30 pagi waktu Malaysia.
eun b ladies code dies of accident Sama-samalah kita doakan agar ahli kumpulan Ladies Code yang lain segera sembuh dan pulih. Kepada ahli keluarga, sahabat handai dan rakan-rakan Eun B, semoga tabah menghadapi berita sedih ini.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    (25 GAMBAR)Khairy Jamaluddin & Selebriti-Selebriti Tempatan Meriahkan Senamrobik Merdeka

    Posted: 03 Sep 2014 10:13 PM PDT

    Isnin 2 September 2014 baru-baru ini Lebih 1200 orang telah menyertai acara Senamrobik Merdeka anjuran stesen ERA fm bersama penyampai-penyampai segmen JoHaRa Pagi ERA semalam bersamaan 1 September 2014. Acara yang bermula pada jam 6 pagi dan berakhir sekitar 10 pagi menyaksikan aktiviti-aktiviti senaman seperti Zumba serta pelbagai gaya senaman yang di ketuai oleh juru tari terkemuka Alam Wakaka.

    eraSelain itu, turut memeriahkan lagi acara Senamrobik Merdeka semalam adalah barisan artis-artis tempatan seperti Elfira Loy, Forteen, Hanie Soraya, Azhael, Amira (AF 2013), Aisyah (AF 2013), Nomad, Fida Ibrahim serta ramai lagi selebriti menyertai aktiviti sihat ini. Turut memeriahkan lagi Senamrobik Merdeka semalam seperti Raja Syahiran (Pemenang Bakat JoHaRa 1) , Hafifi Mansor (Pemenang Pingat Emas Sukan Komanwel), dan Adik Rykarl (Kobe).

    Menjadi tumpuan orang ramai apabila, YB Khairy Jamaluddin selaku Menteri Belia dan Sukan telah melakukan lawatan secara mengejut di laman Astaka Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur. Beliau tidak ketinggalan menyertai Senamrobik Merdeka bersama-sama orang ramai.
    eraSempena menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-57 pada tahun ini. Ini merupakan suatu keunikan yang dianjurkan oleh stesen ERA fm apabila menggabungkan suatu semangat kemerdekaan dan kesukanan bersama-sama pendegar. JoHaRa Pagi ERA juga telah bersiaran secara langsung di Astaka Taman Tasik Titiwangsa sambil bersenam.

    Pihak ERA fm merasa sangat gembira melihat sambutan yang cukup meriah apabila jumlah peserta Senamrobik Merdeka yang dianjurkan semalam seperti di luar jangkaan. Keseronokan suasana menyambut Hari Kemerdekaan yang ke- 57 bersama-sama penyampai JoHara Pagi ERA bukan sahaja dirasai oleh pedengar ERA fm sendiri, malah barisan penyampai ERA fm turut berasa bangga apabila acara sebegini mendapat sambutan hebat dari para selebriti, para pengunjung dan pendengar ERA fm!

    eraInilah masanya untuk anda sentiasa dengan gaya yang sihat dan cergas! Selain berpeluang menunjukkan semangat cintakan negara di sana, anda juga tidak ketinggalan melakukan aktiviti kesihatan dengan menjalankan aktiviti senaman bersama-sama selebriti popular tanahair. Lagi beberapa gambar sekitar senamrobik merdeka bersama JoHara Pagi ERA dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era
    era

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Bercinta Pun Kami Tak Rahsiakan, Mengapa Pula Nak Berteka-Teki Hal Kahwin – Emma Maembong

    Posted: 03 Sep 2014 09:12 PM PDT

    Eh,eh dan eh sekali lagi. Adakah Abang Nara tersilap baca atau ini memang benar kata-kata Emma Maembong. Biar betul Emma Maembong tak rahsiakan percintaannya dengan Zizan? Setahu Abang Nara, berbulan juga mereka berdua kata hanya ‘kawan biasa’ walaupun sudah banyak ayat-ayat cinta ditaburkan di laman sosial masing-masing. Mungkin Emma Maembong sudah lupa. Lupa itu perkara biasa. Terjadi kepada semua manusia. Disebabkan anda comel, Abang Nara maafkan. Lain kali jangan buat lagi.

    emma maembong

    Apa pun Abang Nara berharap agar Emma Maembong dan Zizan tidak lupa untuk menunaikan janji untuk mengumumkan tarikh perkahwinan mereka kelak. Kalau yang ini lupa juga, tak tahulah Abang Nara nak cakap apa. Mesti peminat-peminat akan bermuram durja. Kata Emma Maembong menerusi Berita Harian:-

    Macam Emma pakai tudung sejak Syawal lalu pun orang mula mengandaikan itu petanda Emma akan lekas kahwin dengan Zizan. Hal yang sama apabila kami berada di Jepun beberapa bulan lalu atas urusan kerja turut dikatakan kami merakamkan gambar pra perkahwinan.

    Emma tak marah dengan semua ini. Tapi apabila difikirkan semula, Emma sendiri jadi terkejut dengan sikap manusia di luar sana yang pantas membuat andaian itu dan ini. Tapi Emma sedar mereka terutama peminat memang tak sabar melihat kami naik pelamin.

    Terima kasih Emma dan Zizan ucapkan di atas doa yang baik untuk masa depan kami. Jangan risau kalau ada jodoh kuat antara kami, berita ini pasti akan diumumkan. Jika selama ini kami tak berahsia mengenai percintaan dan berkongsi gambar di laman sosial, mengapa kami perlu berteka-teki mengenai hal nak kahwin.

    Kahwin benda yang baik. Buat apa nak sembunyikan. Macam sekarang ini Emma tolong kakak, Yaya Maembong yang akan kahwin hujung tahun ini. Jadi timbul pula cerita Emma buat persiapan kahwin sendiri sedangkan Emma membantu persiapan kahwin kakak.

    Kalaulah Emma sendiri nak kahwin dan buat persiapan, Emma semestinya akan kongsi keterujaan dan kegembiraan itu di laman sosial

    emma maembong

    Semoga kali ini Emma Maembong berpegang pada janjinya. Bukan apa, bak kata Emma sendiri, kami selaku peminat memang tak sabar nak tengok anda dan Zizan naik pelamin. Bolehlah tumpang rasa ‘excited’ sekali. Kalau dah ada tarikh nanti, umumkanlah. Kalau boleh jemputlah Abang Nara sekali. Teringin nak tengok detik-detik manis Emma bergelar isteri kepada Zizan. Apa pun, semoga perancangan anda berdua dipermudahkan. Sama-samalah kita doakan. Amin.

    P.S: Chevrolet Malibu dilancarkan pada harga RM155,000

    Baca Yang Ini Pulak:-

    (8 GAMBAR)Selesai Berpantang, Scha Al Yahya Tampil Langsing

    Posted: 03 Sep 2014 08:11 PM PDT

    Pergh~~~ Power sungguh Scha Al Yahya kerana berjaya tampil langsing, gorgeous dan kembali seperti zaman anak dara selepas selesai berpantang melahirkan anak pertamanya. Kagum Abang Nara dibuatnya. Abang Nara yakin Scha berusaha keras dan menjaga pemakanannya sehabis baik untuk mendapatkan kembali badan seperti ini. Mungkin Scha boleh berkongsi tips-tips serta amalan yang dilakukan sepanjang berpantang untuk dijadikan panduan buat kaum ibu yang lain.

    scha al yahya

    Selaku seorang selebriti penampilan haruslah diutamakan walaupun sudah bergelar seorang ibu. Berdasarkan pengalaman isteri Abang Nara, bukan senang untuk berpantang lebih-lebih lagi jika menyusukan anak. Memang sentiasa rasa lapar. Jadi Abang Nara respek kepada ibu-ibu seluruh dunia. Dahlah sakit yang amat melahirkan anak, lepas itu masih ada semangat yang jitu untuk membesarkan anak sambil berpantang. Hanya wanita yang bergelar ibu sahaja mampu melakukan semua itu.

    scha al yahya

    Dengan selesainya tempoh berpantang, ini bermakna tidak lama lagi Scha dan Awal akan mengumumkan nama dan memperkenalkan wajah anak mereka kepada kita semua. Tak sabar nak menunggu saat itu. Apa pun, Scha tampak makin berseri-seri dan tampak sangat keibuan sekarang ini. Lagi beberapa gambar Scha Al Yahya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    scha al yahya

    scha al yahya

    scha al yahya

    scha al yahya

    scha al yahya

    scha al yahya

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Ke’sado’an Kaki Zul Ariffin Jadi Bualan Hangat Di Kalangan Peminat

    Posted: 03 Sep 2014 07:10 PM PDT

    Nama Zul Ariffin memang mencanak-canak naik popularitinya selepas membintangi drama Rindu Awak 200% baru-baru ini. Abang Nara agak misteri juga mengapa Zul Ariffin agak lambat menjadi popular. Muka pun kacak, badan tough, bujang, senyuman manis dan yang pasti, lakonannya mencairkan hati para gadis. Mungkin sebelum ini tidak ada drama yang benar-benar menyerlahkan bakat Zul Ariffin. Apa pun, biar lambat asalkan popular jugak. Tak gitu?

    zul ariffin

    Walaupun drama Rindu Awak 200% telah tamat, namun nama Zul Ariffin masih menjadi bualan ramai terutama di kalangan gadis-gadis. Terbaru, sekeping gambar kakinya yang amat ‘sado’ telah menjadi topik hangat di Instagram. Ramai gadis-gadis yang melahirkan rasa ‘geram’ mereka dengan ke’tough’an kaki pelakon ini. Abang Nara yang lelaki nie pun rasa jeles. Itu baru kaki. Belum lengan, dada dan sebagainya.

    zul ariffin

    Ramai gadis-gadis yang memberi komen ‘tidak boleh tidur malam‘, ‘amboi sadonya‘ dan ‘i want to make him mine‘ apabila melihat ke’sado’an kaki Zul Ariffin. Dasyat sungguh penangan lelaki kacak ini. Abang Nara gelak-gelak je baca komen yang diberikan. Kelakar jugak peminat-peminat Zul Ariffin nie.

    zul ariffinzul ariffin

    Gadis-gadis tak apalah nak nakal-nakal sikit macam ini. Kalau anda seorang mak dan isteri, diharap anda mengawal perasaan nakal anda itu. Hehehe. Apa pun semoga populariti Zul Ariffin tidak akan jatuh selepas tamatnya drama Rindu Awak 200%. Kenalah terus berlakon dalam drama yang best-best. Kekalkan momentum yang sedia ada. Tak gitu? Lagi beberapa gambar si kacak Zul Ariffin dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    sherry alhadadP.S: Akhirnya rahsia kecantikan wanita Korea terbongkar jua. Diimport dari bandar Gangnam, produk kecantikan Desert Oasis daripada Sonata World ini adalah halal, 100% semulajadi dan bebas daripada alkohol serta bahan kimia. Kini kulit wajah anda juga boleh jadi semulus pelakon-pelakon Korea di kaca TV. Layari www.sonataworld.com atau SMS/Whatsapp Encik Rustam di 0123206127/0165078325 untuk informasi lanjut.

    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Minta David Teo Pulangkan Dokumen & Baju Kami – Aeril Zafrel

    Posted: 03 Sep 2014 06:09 PM PDT

    Tak habis-habis lagi ‘pergaduhan’ di antara MIG/David Teo dengan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal ini. Semuanya bermula apabila Wawa Zainal melanggar kontrak dan berkahwin dengan Aeril Zafrel tanpa pengetahuan pihak pengurusan MIG. Apabila diminta penjelasan mengapa menyorokkan perkahwinan mereka, Aeril dan Wawa menyatakan takut dimarahi oleh pihak pengurusan MIG kerana berkahwin ketika kontrak masih ada. Terbaru, isu ‘kehilangan’ kereta Suzuki Swift yang bermula Julai lalu kembali hangat diperkatakan.

    kereta wawa zainal

    Kereta ini dibeli oleh Wawa Zainal menggunakan wang simpanan hasil lakonan namun ia didaftarkan atas nama syarikat MIG kerana Wawa tidak mencukup syarat-syarat pembelian kereta. Laporan polis telah dilakukan atas kehilangan kereta ini dan menerusi satu rakaman audio yang tersebar, pihak MIG telah meminta agar laporan polis itu ditarik balik. Namun penarikan balik tidak dapat dilakukan kerana kes ini kini dalam siasatan. Menariknya, suami Wawa Zainal tidak mahukan kereta tersebut kembali tetapi hanya ingin mendapatkan dokumen dan pakaian mereka yang berada di dalam kereta tersebut seperti yang ditulis menerusi akaun Instagramnya.

    kereta wawa zainal

    Pening juga kepala dibuatnya kan? Rasanya masalah ini boleh diselesai secara baik sekiranya kesemua pihak yang terlibat mengambil inisiatif untuk bersemuka. Tak perlu nak gaduh-gaduh lagi. Orang pun dah lupa apa yang terjadi. Semua pun dah gembira melihat kebahagiaan Aeril dan Wawa bersama anak comel mereka. Sebagai langkah pertama, mungkin pihak MIG boleh pulangkan kembali dokumen-dokumen penting milik Aeril dan Wawa. Takut-takut mereka perlukan dokumen tersebut untuk buat sesuatu yang wajib seperti passport ke, kad pengenalan baru atau ambil sijil kahwin.

    kereta wawa zainal

    Semoga permasalahan ini dapat diselesaikan secara profesional dan secepat mungkin. Dah berpanjangan lama sangat dah kemelut antara kedua-dua pihak ini. Lagi beberapa gambar keluarga bahagia Aeril Zafrel dan Wawa Zainal dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    kereta wawa zainal

    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal
    kereta wawa zainal

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Sherry Alhadad Tak Patah Semangat Diejek Gemuk

    Posted: 03 Sep 2014 05:08 PM PDT

    Gemuk adalah satu perkataan taboo dan sangat sensitif untuk wanita. Kalau wanita yang dah berkahwin gemuk tak apalah juga. Ia gemuk bermaruah bak kata isteri Abang Nara. Hehehe. Namun kalau masih bujang dan dipanggil gemuk oleh orang yang tidak dikenali di laman sosial seperti yang dialami oleh Sherry Alhadad, memang pedih jiwa raga dibuatnya. Pasti makan dalam punya.

    sherry alhadad

    Pengacara baru Melodi ini diejek gemuk oleh penonton rancangan tersebut baru-baru ini. Biasalah semua manusia lebih gemar melihat selebriti yang kurus berbanding yang bersaiz besar. Ia seperti sudah menjadi norma masyarakat. Yang gemuk memang kurang disenangi dan kurang popular. Namun Abang Nara respek kepada Sherry kerana tidak menjadikan ejekan tersebut sebagai pematah semangatnya. Kata Sherry:-

    Ini bukan kali pertama perkara ia berlaku, cuma saya tidak mahu mereka menghina kami di laman sosial kerana ia memberi kesan kepada wanita berbadan besar lain menyebabkan mereka kurang keyakinan diri.

    Saya tidak patah semangat dengan ejekan seperti itu sebaliknya saya lebih bersemangat untuk menunjukkan bakat yang saya ada membantu saya untuk berada dalam industri ini.

    Saya selesa dengan keadaan saya sekarang selagi ia tidak menjejaskan kesihatan, kalau saya mahu kurus sekalipun ia kerana nasihat doktor atau kerana masalah kesihatan dan bukan kerana ingin nampak cantik atas desakan masyarakat.

    Pada saya cantik atau buruk itu sesuatu yang subjektif dan berbeza-beza di mata orang dan saya anggap apa yang saya ada ini satu kelebihan.

    sherry alhadad

    Buat wanita-wanita bersaiz besar di luar sana, mungkin kata-kata hikmah daripada Sherry Alhadad di bawah ini boleh dijadikan motivasi untuk anda berjaya dalam hidup. Jangan jadikan kegemukan penghalang untuk anda mencipta kejayaan. Kata Sherry lagi:-

    Hidup ini indah kalau semua orang menilai orang lain bukan hanya pada luaran semata-mata. Ramai orang yang serba kekurangan tetapi mempunyai bakat besar tetapi malu untuk tampil kerana takut dihina masyarakat.

    Pada saya biarlah dia orang ingin cakap apa sekalipun, kerana suatu hari nanti mereka akan berhenti. Lihat sahaja artis-artis lain yang sudah ada nama seperti Adibah Noor dan Afdlin Shauki, mereka sudah berada pada tahap mereka sendiri

    sherry alhadad

    Hanya satu cara sahaja untuk membuktikan ejekan tersebut tidak mematahkan semangat Sherry Alhadad. Sherry perlu tunjukkan peningkatan yang memberangsangkan ketika mengacara Melodi. Buat program itu lebih menarik berbanding dahulu. Jadikan penonton melekat di kaca televisyen kerana anda. Hanya dengan cara tersebut barulah saiz badan anda tidak akan menjadi bahan ejekan lagi.

    P.S: Okay mana nak beli botol air yang rata nie? Senang sikit nak simpan dalam beg

    Baca Yang Ini Pulak:-

    0 comments:

    Post a Comment

    Terhangat

    UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani