Masukkan Email Anda : Berita Terbaru

Powered by Blogger.

Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia

Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia


Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia

Posted: 03 Sep 2014 02:50 AM PDT

Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia  |   Sekumpulan pelancong Rusia berjaya merakam pemandangan dari atas salah satu daripada Tujuh Keajaiban Dunia Purba. Selama lima jam lama mereka telah bersembunyi di dalam kubur berhampiran Piramid Cheops, menggigil menahan sejuk. Mereka bersembunyi di dalam sebelum kawasan tersebut ditutup dan menunggu waktu gelap untuk mendaki pada bahagian puncak. Ketinggian piramid adalah hampir 140 meter.

Tetap berbahaya, kerana pengawal dapat menyedarinya. Di bawah undang-undang Mesir, penceroboh boleh dikenakan hukuman penjara 1 hingga 3 tahun.

2014 09 01 122508 Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia2014 09 01 122520 Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia2014 09 01 122532 Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia2014 09 01 122542 Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia2014 09 01 122554 Gambar Dari Puncak Piramid Yang Di Ambil Secara Rahsia

Kisah Jutawan Yang Hidup Seperti Orang Miskin Demi Orang Lain

Posted: 03 Sep 2014 02:43 AM PDT

Kisah Jutawan Yang Hidup Seperti Orang Miskin Demi Orang Lain  |   Apabila jutawan Klaus Zapf meninggal dunia minggu ini, seluruh Jerman berkabung atas kematiannya. Hartawan aneh, yang sentiasa mempunyai wang berjuta-juta di bawah kawalannya, sebenarnya hidup yang amat berjimat. Apa yang paling membuatkan rakyat negaranya mencintai dia adalah sifat murah hatinya memberikan sebahagian besar wang beliau, sehingga tinggal $ 500  perbelajaannya setiap bulan.

"Saya tidak memerlukan wang. Ia hanya menjadikan kita tidak sama rata, "Klaus pernah berkata. "Terdapat begitu banyak pekara bodoh di sekitar wang, anda tidak perlu satu sama lain."

Zapf, 62, telah membuat kekayaannya dalam perniagaan – sebuah syarikat bernama Zapf Umzüge, yang sering dirujuk sebagai 'West Berlin’s best removals collective.

Tetapi walaupun kapitalisme telah membuat dia kaya, Zapf adalah penyembah sosialisme. Beliau dikagumi ideologi begitu banyak yang dia mendirikan patung wira beliau – Vladimir Lenin – di halaman syarikatnya di Kreuzberg. "Di sini, khayalan kemegahan menjadi penyembuh setiap hari," katanya seperti mana yang beliau ditempat kerjanya.

Beliau bermula dengan membeli satu Transit van lama dan menawarkan perkhidmatannya pada harga yang jauh lebih rendah berbanding dengan firma saingan. Walaupun dia tidak boleh memandu van itu sendiri, dengan cepat dia mengupah orang dan mulakan perniagaannya. Firma itu berkembang dengan pesat dan begitu juga kekayaan Zapf ini.

Walaupun memilki kekayaan, Zapf memilih untuk tinggal di sebuah apartmen kecil dan menerima gaji yang hampir tidak cukup untuk perbelanjaan asas beliau. Malah, dia hidup seperti seorang lelaki kelas menengah – untuk hidup, dia akan mengumpul botol kosong untuk pertukaran semula deposit dan membeli-belah di pasar raya pada harga yang rendah.

Zapf tidak pernah membeli sebuah rumah sendiri, kerana dia fikir ia hanya akan menyumbang kepada harga-lingkaran dan mneyebabkan pekerja biasa tidak akan mampu untuk memiliki rumah yang baik. Beliau sentiasa berpakaian sederhana, dan dia tidak pernah mempunyai lesen memandu.

Di sebalik keadaan luaran, Zapf sebenarnya menyembunyikan sebuah kepintaran perniagaan licik – dia meramalkan bahawa ibu negara akan beralih dari Bonn ke Berlin apabila Tembok Berlin telah diruntuhkan. Itulah yang mendorong beliau untuk menubuhkan depot di sana, mewujudkan bahagian pasaran yang besar dalam perniagaan bergerak. Beliau mempunyai kira-kira 600 pekerja dan lebih 60,000 pelanggan setahun pada 14 lokasi yang berbeza.

Zapf, yang telah berkahwin dua kali dan meninggal dunia akibat serangan jantung pada 20 Ogos.  Jenazah beliau telah dihadiri oleh anak perempuan berusia 13 tahun, kawan-kawannya, bekas isteri-isteri dan ahli politik.

Awek ‘Malam Merdeka’ Diminta Tampil

Posted: 03 Sep 2014 02:39 AM PDT

Awek ‘Malam Merdeka’ Diminta Tampil  |  Wanita tempatan yang muncul bogel sebelum gambarnya tersebar melalui laman sosial Facebook (FB) sejak kelmarin diminta membuat laporan polis bagi membolehkan siasatan terperinci dilakukan.

Wanita dipercayai berusia 20-an itu sebelum ini mencetuskan kegemparan apabila terdapat tulisan ‘Malam Merdeka’ pada gambar lucah yang tersebar.

Gambar berkenaan yang turut dikongsi ramai pemilik FB mencetuskan rasa kurang senang apatah lagi wanita itu tampil memakai tudung.

Gambar itu turut dipercayai dirakam bersama seorang lelaki di dalam sebuah bilik berdasarkan gambar tangan seorang lelaki yang meraba wanita itu.

 Awek 'Malam Merdeka' Diminta Tampil

Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) Datin Asmawati Ahmad berkata, pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) memandang serius penyebaran gambar lucah itu yang jelas menyalahi undang-undang.

Menurutnya, wanita itu yang mungkin mangsa perbuatan pihak tidak bertanggungjawab perlu tampil membuat laporan polis secepat mungkin sekiranya dia dirogol atau sebaliknya.

“Polis kemudian akan melakukan siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya mengikut peruntukan undang-undang.

“Polis juga menyeru masyarakat tidak berkongsi dan menyebarkan apa sahaja bahan tidak senonoh di dalam media sosial yang boleh mengaibkan pihak tertentu sehingga menimbulkan kegusaran awam,” katanya.

Dia menyifatkan kegiatan penyebaran gambar seumpama itu hanya akan memalukan mangsa selain menyebabkan ia menjadi ikutan golongan remaja.  – sumber -

 

Derita Isteri Bersuamikan VVIP

Posted: 03 Sep 2014 02:34 AM PDT

Derita Isteri Bersuamikan VVIP  |  Menjadi isteri orang kenamaan atau VIP tidak menjanjikan kebahagiaan. Itu dihadapi seorang wanita di sini apabila kini berdepan trauma selepas didera secara mental oleh lelaki yang dikahwini sejak 14 tahun lalu.

Malah, wanita yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 37, turut memberitahu, dia sering dimaki hamun oleh suaminya yang berstatus Datuk berusia 63 tahun itu.

Menurutnya, keadaan itu sudah berlarutan hampir 10 tahun dan merasakan hubungan mereka sudah tiada lagi persefahaman, sekali gus menuntut agar suami menceraikannya secara baik menerusi proses mahkamah.

Lisa berkata, suaminya sering melontarkan kata-kata kesat terhadapnya serta sanggup mengatakan dirinya sebagai 'perempuan sial', 'bodoh' dan pernah mengugut untuk menghantarnya ke hospital mental gara-gara dirinya cuba membunuh diri.

“Saya tidak tahan lagi dan pernah suatu hari dia menggunting rambut saya secara paksa hanya kerana marah saya berkawan dengan orang luar kerana kebetulan saya memang aktif berpuisi di radio.

“Dia juga turut menyekat saya untuk berhubung dengan keluarga termasuk ibu bapa saya sendiri, malah pernah menghalau saya dari rumah.

"Paling tidak tahan, dia pernah mencabul pembantu rumah saya,” katanya yang mengadukan masalah itu di Pejabat Pembela BN Melaka, dekat sini, semalam.

Lisa berkata, hasil perkahwinan, mereka dikurniakan lima anak berusia dari 14 hingga tujuh tahun.

“Saya kesal berkahwin dengannya sebab dia tidak meletakkan kedudukan seorang isteri di tempat yang betul dan sekarang saya serta anak-anak sudah enam bulan tidak tinggal bersamanya.

“Setakat ini sudah 29 kali saya menuntut cerai dengannya dan masuk kali ini barulah saya memfailkan tuntutan fasakh,” katanya.

Sementara itu, Penasihat Guaman Pembela BN, Mohd Adly Ithnin berkata, di dalam kes terbabit, masing-masing tidak lagi boleh meneruskan perkahwinan dan membuatkan penangguhan tuntutan berkaitan seperti tuntutan harta serta nafkah anak-anak.

“Kes ini boleh diselesaikan secara baik sekiranya si suami bersetuju perkara berkaitan harta diselesaikan dengan mahkamah yang lain, bukannya di dalam bab fasakh.

“Isu menjadi rumit sebab pihak suami cuba memasukkan semua perkara ke dalam satu,” katanya.

Shaheizy Sam Kembali Kepada Kekasih Lama

Posted: 03 Sep 2014 02:30 AM PDT

Shaheizy Sam Kembali Kepada Kekasih Lama  |  Terbaca di Murai, tentang satu gosip terbaru yang mengatakan Shaheizy Sam telah kembali bercinta dengan bekas kekasihnya yang cun melecun. Siapakah?

Di portal Murai mengatakan gadis itu ialah Puteri Najuwa yang sememangnya cantik orangnya.

Puteri Najuwa yang mesra disapa Wawa pernah berlakon dan antara lakonannya ialah di dalam drama Playboy Itu Suami Aku.

Wawa dan Shaheizy Sam sebelum ini pernah bercinta pada tahun 2005 namun berpisah setelah 2 tahun bersama.

Ini laporan penuh Murai:
sam%2B%286%29 Shaheizy Sam Kembali Kepada Kekasih Lamasam%2B%284%29 Shaheizy Sam Kembali Kepada Kekasih Lama

sam%2B%282%29 Shaheizy Sam Kembali Kepada Kekasih Lama


- sumber -
 

Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?

Posted: 02 Sep 2014 03:58 PM PDT

Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?  |   Best tak headline kali ni. Haa, korang mesti tertanya-tanya berita apa iols nak tulis kan? Baca dulu sampai habis, headline kenalah kencang, betu tak?

Macam ni, semalam di beberapa blog hiburan, foto pelakon dan pengacara sensasi, Neelofa disamping sebuah kenderaan mewah jenis Range Rover hangat diperkatakan tau.

Screen Shot 2014 09 03 at 12.28.49 AM Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?

Mana taknya, kereta tersebut bernilai lebih setengah juta baq hang! Mahu tak juling mata peminat yang melihatnya. Hehe.

Tapi apa nak hairan kan, Neelofa pun bukan tak mampu nak beli kenderaan mewah macam tu. Iyalah, business Neelofa kan mancanak-canak popular dipasaran sekarang.

Jika benar itu merupakan kereta baru gadis ini, kami ucapkan tahniah buat Lofa. Namun, nampaknya masih ada pihak yang tak suka dengan rezeki yang diraih pengacara rancangan Meletop ni.

Hingga ada yang sanggup mengatakan ada orang sponsorlah, kalau ada rupa, semuanya boleh dapat dengan senanglah, macam-macam lagi. Ish ish ish, tak baik cakap macam tu tau.

Screen Shot 2014 09 03 at 8.31.40 AM Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?

Dalam pada itu, beberapa komen dari peminat telah menarik perhatian kami. Nak tahu apa?

Dah tentulah mengenai gosip Neelofa bakal berkahwin dengan kerabat diraja. Peminat pun dah sama galak gelar Neelofa Permaisuri Lofa tau.

neelofa2 Neelofa Beli Range Rover Bernilai Setengah Juta?

Betul ke tidak ni? Lofa pun masih enggan buka mulut lagi. Tapi, kami ada dengar-dengar yang gosip ini bukan sekadar gosip saja. Hah! Apa maksudnya, jom kita fikir sama-sama.

Apapun, kalau kenderaan tu memang milik Lofa, kita seharusnya sama-sama berbangga kerana Lofa beli dengan hasil titik peluhnya sendiri. Betul tak Lofa?

Yang mengenai percintaannya dengan kerabat diraja tu, biarlah Lofa sendiri yang menjawabnya nanti.  -  

Petugas Media Ditumbuk Ahli Keluarga Mangsa MH17

Posted: 02 Sep 2014 01:08 PM PDT

Petugas Media Ditumbuk Ahli Keluarga Mangsa MH17  |  Seorang petugas media yang membuat liputan kepulangan jenazah nahas pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH17 mengalami kecederaan selepas dipercayai dipukul oleh ahli keluarga mangsa di Pusat Peringatan Nirvana Sungai Besi dekat sini pada Selasa.

Jurugambar daripada kumpulan The New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP), Aizuddin Saad dipercayai ditumbuk dalam kejadian itu sehingga menyebabkan kecederaan manakala kameranya turut rosak.

Difahamkan, orang ramai termasuk petugas pusat peringatan berkenaan berjaya meredakan keadaan.

Aizuddin kemudian dihantar ke sebuah klinik berdekatan oleh kakitangan pusat peringatan itu untuk mendapatkan rawatan.

Sementara itu, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Tajuddin Mohd Isa mengesahkan ada menerima satu laporan mengenai insiden pergaduhan di antara jurugambar akhbar New Straits Times, Aizuddin Saad dengan salah seorang ahli keluarga mangsa MH17.

Tajuddin berkata, kejadian dilaporkan berlaku di Pusat Peringatan Nirwana Sungat Besi pada Selasa dan pihaknya masih menjalankan siasatan.

"Dilaporkan ada insiden tolak menolak dan berlaku kekasaran.

"Peringkat awal ini kita percaya insiden ini timbul disebabkan sikap tidak berpuas hati keluarga mangsa yang inginkan sedikit 'privacy', manakala pemberita (media) pula cuba mendapat maklumat.

"Siasatan juga masih di peringkat awal bagi menentukan apa sebenarnya yang berlaku," katanya ketika ditemui selepas Majlis Penyampaian anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) Tahunan 2013.

Aizuddin dikatakan sedang membuat liputan ketibaan abu mayat mangsa nahas pesawat MH17 dari Amsterdam.

Berdasarkan rakaman video dan gambar dari tempat kejadian, Aizuddin dilihat mengalami kecederaan di bahagian muka dan kerosakan pada kamera akibat ditumbuk salah seorang anggota keluarga mangsa.

Dalam rakaman video kejadian tersebut, kelihatan seorang anggota keluarga mangsa meluru dan menumbuk muka Aizuddin yang berada bersama sekumpulan jurugambar yang sedang bertugas.

Sementara itu Persatuan Jurufoto Media Malaysia (MPPA), mengutuk insiden ganas tersebut dan menyifatkan ia perbuatan yang tidak berperikemanusiaan.

Sehubungan itu presidennya, Zainal Abdul Halim menggesa pihak polis mengambil tindakan segera berhubung insiden itu.

"Pergerakan dan tugas jurugambar media dalam sebuah tugasan mengikut etika kewartawanan.

"Jurugambar dan pihak media bertugas boleh menerima budi bicara pihak keluarga sekiranya tidak dibenarkan membuat liputan tetapi bukan cara mengasari keadaan sedemikian," katanya menerusi kenyataan pada Selasa.

-mStar-

 

Gambar Seksi Tersebar Kini Lana Nordin Buka Mulut

Posted: 02 Sep 2014 10:46 AM PDT

Gambar Seksi Tersebar Kini Lana Nordin Buka Mulut  |  Aktres Lana Nordin mengakui terkejut apabia gambar-gambar seksinya tersebar di internet, baru-baru ini. Jelas Lana, gambar-gambar tersebut adalah gambar lamanya lamanya dan ia telah dimuatnaik oleh teman rapatnya Stephanie Liah yang bukan beragama Islam.

“Saya pun terkejut juga dengan gambar itu, tapi gambar itu telah dihastag ‘throwback’ semasa saya hadiri sambutan majlis ulang tahun kelahiran kawan-kawan saya tahun lalu. Saya mohon kepada semua saya minta maaf kerana gambar itu telah mencetuskan kontroversi yang negatif,” katanya seperti yang dilaporkan murai.com.my

Dalam pada itu, Lana memberitahu Stephanie tidak ada niat untuk memburuk-burukkanya dan rakannya itu telah momohon maaf. Sebaliknya Stephanie membeli telefon baru, ketika memindahkan data gambar dari telefon lama ke baru. Menyedari masih ada gambarnya bersama Lana lalu dia memuat naik di Instagram dan dihastag ‘throwback’ sebagai menghargai tanda persahabatan mereka.

“Ini semua salah faham, saya harap jangan diperbesarkan lagi, saya pun tidak salahkan dia 100% kerana dia pun tidak tahu saya sudah pulang dari umrah kerana dia tidak ada di Malaysia atas urusan kerja. Saya baru berjumpa dia baru-baru ini dan telah menjelaskan segala-galanya dan barulah dia faham,” ujar Lana mengulas mengenai dakwaan dia dikatakan sudah kembali ke 'perangai lamanya' ekoran tersebarnya gambar-gambar tersebut.

Sementara itu Stephanie menjelaskan ini semua adalah salah faham dan tidak ada niat untuk dia memburukkan imej Lana.

lana Gambar Seksi Tersebar Kini Lana Nordin Buka Mulut

“Saya sudah mohon maaf dengan Lana, bagi saya adalah perkara biasa untuk memuat naik gambar tersebut walaupun ia adalah gambar lama. Pengetahuan saya mengenai agama Islam juga tidak banyak, saya tidak tahu yang Lana telah pergi ke Mekah untuk mengerjakan Umrah,” kata Stephanie.

Dia juga tidak menyangka gambar itu menjadi isu besar dan menyebabkan orang ramai menyalahkan Lana dengan begitu teruk sekali dek kerana Lana sudah pulang dari Umrah.

“Kalau saya tahu impaknya sebegini memang saya tak akan muat naik, sekali lagi saya mohon kepada orang ramai, jangan menuduh Lana yang bukan-bukan kerana saya dan dia sudah berkawan sudah lama dan bukannya sehari dua.”, katanya.

Ramli MS Maki Hamun Mencarut Di Laman Facebook

Posted: 02 Sep 2014 10:25 AM PDT

Ramli MS Maki Hamun Mencarut Di Laman Facebook  |  Terbaca di laman Astro Gempak, komposer terkenal, Ramli MS dikatakan mengamuk dan memaki hamun peminatnya apabila berbicara tentang perkahwinannya dengan Alyah.

Sampaikan Ramli MS mencarut ayat luc*h terkeluar iaitu "Puk*m*k". Memang bengang betul Ramli MS ni.

Ini tulis Ramli MS yang menggunakan nama Oboe Basson di FB:

    “Wei p***m*k korang!!! Korang tau ape aku ckp kat wartawan tak? Kenape nak heboh cam aku kena tangkap jual dadah? Korang buat hal korang ok!!! Hak mutlak aku.”

Peminat pun agak-agaklah nak komen, ini tuduh Ramli MS macam-macam tu yang dia mengamuk sakan tu.

Jom lihat screenshot Ramli MS mengamuk itu:

ramli%2Bmengamuk%2B%282%29 Ramli MS Maki Hamun Mencarut Di Laman Facebook

- sumber -

 

 

 

Fesyen Ketat Rebecca Nur Islam Bertudung Dedah Bentuk Asetnya

Posted: 02 Sep 2014 10:19 AM PDT

Fesyen Ketat Rebecca Nur Islam Bertudung Dedah Bentuk Asetnya  |   Pelakon drama terkenal, Rebecca Nur Islam pernah mencetuskan beberapa siri kontroversi sebelum ini dek kerana sering mengenakan pakaian yang terlampau dan menjolok matanya meskipun sudah bertudung.

Fesyen%2Bterlampau%2Bketat%2BRebecca%2BNur%2BIslam%2Bbertudung Fesyen Ketat Rebecca Nur Islam Bertudung Dedah Bentuk Asetnya

Fesyen beliau yang paling diingati dalam keadaan bertudung ialah ketika memakai busana ala-ala teletubbies. Ramai mengaku malu dengan etika pemakaian sedemikian kerana jauh menyimpang daripada alaman seorang muslimah yang dituntut islam.

Terbaru, Rebecca sekali lagi menjadi bahan tomahan pengikut-pengikut laman Instagram peribadinya kerana memuatnaik beberapa keping gambar bertudung namun mengenakan pakaian yang terlampau ketat sehingga mendedahkan bentuk asetnya.

Kebanyakkan pengikut Rebecca tidak senang dengan gambar-gambar yang dikongsikan. Mereka kemudian menyindir aktres berusia 28 tahun itu. – sumber -

 

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar tentera terputus hubungan zamani