Powered by Blogger.

Saya Masih Sayangkan Romie – Hanez Suraya

Saya Masih Sayangkan Romie – Hanez Suraya


Saya Masih Sayangkan Romie – Hanez Suraya

Posted: 15 Aug 2014 02:28 AM PDT

Akhirnya teka-teki mengenai status hubungan Hanez Suraya dan Romie terjawab jua. Sebelum ini Hanez pernah memberi bayangan mengenai tamatnya hubungan mereka berdua. Namun apabila diminta cuba mengesahkan hal tersebut, Hanez enggan memberi sebarang komen. Namun hari ini menerusi Berita Harian, bekas duta Aura White ini bercerita panjang lebar mengenai hubungannya dengan Romie.
hanez romieDaripada apa yang Abang Nara dapat simpulkan ialah Romie dan Hanez kedua-duanya masih saling menyayangi. Namun Hanez tampak matang dalam memberikan kenyataan dan mengakui dirinya kini berbelah bahagi sama ada mahu meneruskan hubungan dengan Romie atau tidak.

Saya dalam keadaan berbelah bahagi sekarang. Mungkin ada ramai yang mendoakan hubungan kami berakhir. Itu satu fakta yang ramai mahu ia jadi sebegitu. Percaya atau tidak, andai kami putus atau sebaliknya, kebarangkalian untuk saya dikecam akan terjadi. Saya reda dengan apa saja kemungkinan.

Hingga saat ini, saya lebih selesa membiarkan kes mereka yang masih berjalan selesai. Jujur saya berharap kes mereka di mahkamah diselesaikan secara baik. Saya amat bersyukur dan gembira kalau mereka dapat berbaik semula dan bersatu kembali demi anak.

hanez romieMalah Hanez juga mengakui kehadirannya dalam hidup suami kepada Nur Liyana itu adalah pada waktu dan ketika yang salah. Namun perasaan sayang tetap menebal dalam dirinya kerana pujuk rayu yang dilakukan Romie. Kata Hanez:-

Saya sendiri kasihankan anak mereka. Malah di saat kes mereka terus berjalan, saya berkecil hati sebenarnya kerana terus-terusan dianggap sebagai punca kepada apa yang terjadi membabitkan mereka. Saya terus dipersalahkan. Benar, saya tak nafikan saya hadir dalam hidupnya pada waktu yang salah.

Tapi saya tak mampu melawan kehendak takdir. Saya pernah terdetik untuk memutuskan hubungan ini tetapi dia terus mencuba untuk memiliki saya. Malah saya cuba membawa diri untuk menjauhkan diri daripadanya tetapi semakin jauh saya cuba lari, semakin kuat pula usahanya untuk memenangi hati saya.

Dengan apa yang cuba dia lakukan, perasaan sayang itu kian bertambah. Saya masih sayangkannya. Anaknya pun memang rapat dengan saya.

Susulan kontroversinya dengan Romie, tawaran lakonan juga telah kurang diterima oleh pelakon ini. Kini Hanez mahu mencuba dunia perniagaan pula. Kata Hanez lagi:-

Memang hingga saat ini tawaran berlakon untuk saya tiada langsung. Saya reda dengan apa yang terjadi. Projek terakhir saya ialah menerusi teater Projek Kahwin yang dipentaskan di Istana Budaya beberapa bulan lalu. Saya banyak memberi tumpuan untuk belajar selok belok dunia perniagaan selama tiada tawaran ini.

hanez

Kalau memang betul-betul sayang, bolehlah kot cuba-cuba berusaha untuk berkahwin. Kalau jadi isteri kedua pun apa salahnya kan? Romie pun mampu rasanya. Cuma perlulah dapatkan izin daripada isteri pertama dulu. Kalau mampu bersabar, tunggulah kes mahkamah mereka habis dulu. Kalau dah memang tertulis jodoh Hanez adalah Romie, siapalah kita untuk menafikannya. Tak gitu?

P.S: Lagi gambar spyshot Proton GSC. Mengancam jugak.

Baca Yang Ini Pulak:-

Telco Apakah Menjadi Pilihan Anda?

Posted: 14 Aug 2014 08:11 PM PDT

Celcom, Maxis, U Mobile dan Digi adalah 4 nama besar syarikat telco di Malaysia ini. Kesemuanya ada kelebihan masing-masing dan menawarkan plan-plan menarik untuk mencuri hati para pengguna Malaysia. Abang Nara tertanya-tanya juga telco mana satu yang menjadi pilihan pembaca BeautifulNara. Sehingga ke hari ini, Abang Nara masih setia dengan Celcom sejak pulang dari Korea dulu. Tak pernah tukar-tukar. Hehehe.

telco pilihan hati

Apa yang Abang Nara suka mengenai Celcom ialah bayaran bulannya yang memang ‘fix’ dan tidak akan melebihi apa yang dijangkakan. Kalau lebih pun sekadar seringgit dua je. Kalau tak silap, Abang Nara ambil plan yang bulan-bulan kena bayar RM150. Tak kiralah banyak mana telefon, SMS, layari Internet dan sebagainya, memang tak pernah harga bil melambung naik sampai cecah RM200. Paling best plan Internet yang Abang Nara langgan ialah ‘unlimited’ (sebab langgan masa awal-awal dulu). Memang puas hati main Internet tak ingat dunia. Heheh.

telco pilihan hati

Daripada segi liputan, memang sangat puas hati. Abang Nara memang selalu keluar ke sana sini di sekitar kawasan Kuala Lumpur, jarang la tak dapat liputan 3G. Namun kalau balik kampung wife kat Jasin, hanya dapat 2G je. Itu yang masa hari raya tue tak dapat nak ‘online’ selalu. Mungkin daripada segi liputan ini Celcom boleh buat penambahbaikan daripada masa ke masa. Namun untuk kawasan bandar, Abang Nara bagi 8 bintang kepada Celcom. Terbaik!!!
telco pilihan hati
Daripada pemerhatian Abang Nara terhadap ahli keluarga dan rakan-rakan, Maxis dan Digi juga menjadi pilihan utama mereka. Ada yang pilih Maxis sebab katanya Internet sangat laju. Sementara yang pilih Digi pula katanya sebab plan yang ditawarkan murah dan berbaloi. Abang Nara tak tahulah pulak sebab tak pernah guna Maxis dan Digi. Abang Nara ada satu telefon je. Tak adalah macam orang lain yang ada sampai 2,3 telefon dan perlukan 2,3 ‘line’. Hehehe.

telco pilihan hati

Abang Nara bukan nak puji Celcom dan ‘bash’ telco-telco lain di dalam artikel ini. Cuma ingin tahu pendapat anda semua mengenai telco yang terbaik. Mana satu pilihan anda? Kalau pilih Digi kenapa anda pilih Digi dan begitulah seterusnya. Sekali sekala berkongsi pendapat secara ilmiah apa salahnya kan? Tinggalkan pendapat anda di ruangan komen. Mana tahu boleh jadi petunjuk untuk mereka yang mahukan dapatkan plan terbaru daripada telco-telco di Malaysia ini.

Baca Yang Ini Pulak:-

Saya & Redzwani Puteri Dah Putus Tunang Setahun Lebih – Shah Jaszle

Posted: 14 Aug 2014 07:40 PM PDT

Abang Nara sebenarnya sehingga sekarang masih keliru dengan apa yang terjadi terhadap Redzwani Puteri dan Shah Jaszle. Iyerlah, sebelum ini Redzwani Puteri berkorban mempertahankan hubungan mereka. Tup-tup Shah Jaszle muncul dengan kekasih baru dan mengumumkan pertunangan mereka telah berakhir. Redzwani Puteri sendiri jelas terkejut dan tak tahu menahu mengenai hal ini. Terbaru, Shah Jaszle memaklumkan yang sebenarnya pertunangannya dengan Redzwani telah lama berakhir iaitu sejak setahun yang lalu sebelum dia mengenali kekasih barunya sekarang, Hanis.

shah jaszle

Berkata menerusi H!Live, Shah Jaszle merungkaikan kekeliruan orang ramai terhadap status pertunangannya dengan Redzwani Puteri. Menurut Shah Jaszle, hubungan pertunangan mereka telah putus sejak kali pertama dirinya ditangkap khalwat dahulu. Kata Shah Jaszle:-

Kami sudah putus tunang sudah setahun lebih, sejak kejadian putus tunang yang pertama lagi. Bersama Hanis Husna pula saya berkenalan dengan dia baru-baru ini sahaja.

Saya memang tidak suka menghebohkan perkara yang bagi saya tidak penting. Mereka tidak berada di tempat saya dan mereka tidak suka kenal keperibadian saya. Jadi bagaimana mereka boleh menghakimi saya.

Saya hanya menjalankan kehidupan saya secara normal. Kalau saya menidakkan sekalipun mereka akan tetap dengan pendapat mereka.

Saya menyiarkan gambar seperti mana orang biasa post gambar di Instagram. Tapi jika orang lain tidak boleh terima, apa yang saya boleh lakukan

shah jaszle

Tak tahu mengapa tiba-tiba Shah Jaszle tampil untuk memberi penerangan sebegini. Mungkin mahu membersihkan nama baik kekasih barunya yang dituduh perampas baru-baru ini. Redzwani Puteri pun dah ambil keputusan untuk undur diri. Tak perlu rasanya buka kembali cerita lama. Tumpukan perhatian kepada kekasih baru anda. Jangan tup-tup lepas ini ‘clash’ dan ada awek lain sudahlah. Cukup-cukuplah tukar pasangan. Tak gitu?

P.S: Harga Perodua Axia tertiris

Baca Yang Ini Pulak:-

Fiza Kongsi Kisah Rujuk Dirinya Dan Adam Di Kala Sahur

Posted: 14 Aug 2014 07:00 PM PDT

Bagus juga Fiza sudi berkongsi mengenai kisah rujuknya dengan Adam kepada orang ramai. Iyerlah,sedikit sebanyak dapat memberi pengajaran kepada kita semua. Menariknya mereka berdua telah pun kembali bergelar suami isteri pada bulan Ramadhan lalu ketika bersahur. Terasa ‘comel’ pula apabila Abang Nara membaca apa yang diceritakan oleh Fiza. Mesti Fiza rasa sangat terharu.

fiza elite

Kata Fiza:-

Tiba-tiba masa sahur itu dia lafazkan mahu rujuk seula. Mengalir juga air mata saya sebab tak sangka langsung. Alhamdulillah mulai dari detik itu, kami kembali bergelar sebagai suami isteri. Syukur Allah mendengar doa saya dan peminat.

Saya dapat lihat dia masih sayangkan saya daripada perbuatan dan caranya jadi bila dia bertanya (rujuk), saya tak fikir panjang sebab benda baik buat apa tunggu lama-lama.

Kalau nak kata kehidupan berubah daripada dulu tak ada sangat. Cuma masing-masing sudah baiki kesalahan diri sendiri. Ia mengajar kami agar lebih berhati-hati dalam kata-kata dan tingkah laku.

Paling penting, kami kena lebih banyak bersabar. Saya akui kehidupan lebih seperti lengkap semula. Dulu bila tak ada suami macam patah kaki sebelah juga rasanya.

Memanglah kita boleh hidup sendiri tapi bila bersuami ini rasanya lain sikit dan lebih baik sebenarnya.

fiza

Semoga kata-kata Fiza ini dijadikan panduan buat kita semua yang sedang mengharungi alam rumah tangga. Nasihat Abang Nara, selaku seorang suami, orang lelaki kenalah banyak bersabar. Orang perempuan ini banyak kerenahnya. Jangan terlalu ikut perasaan. Selalu bawa berbincang. Jangan pendam perasaan lama-lama. Insya Allah kekal bahagia buat selamanya.

Baca Yang Ini Pulak:-

Kalau Izreen Bercinta Sekalipun, Itu Adalah Hak Peribadi Dia – Bekas Suami

Posted: 14 Aug 2014 06:30 PM PDT

Nampaknya berita keakraban serta kerapatan hubungan Izreen Azminda dan Amar Baharin tidak memberi sebarang kesan kepada bekas suaminya, Muhammad Riza. Ini kerana bagi Riza, itu adalah hal peribadi bekas isterinya dan tiada kaitan dengan dirinya selepas mereka ambil keputusan untuk bercerai. Senang cerita, suka hatilah Izreen nak bercinta ke nak buat apa-apa, Riza enggan ambil tahu.

riza dan izreen

Kata Riza menerusi Mstar Online:-

Saya sedikit pun tidak tertekan dengan berita-berita yang keluar itu kerana kami sudah tidak ada apa-apa hubungan lagi. Kalau dia bercinta sekalipun itu adalah hak peribadi dan terpulang kepada dia untuk menentukan kehidupannya.

Perceraian kami mungkin sudah ditetapkan oleh Allah, kalau disebabkan orang ketiga sekalipun saya reda. Apa-apa pun alasan perceraian ini pasti ada hikmah di sebalik semua yang berlaku, saya doakan yang terbaik buat dia

izreenn
Nampak gayanya macam tiada harapan untuk mereka berdua rujuk kembali. Apa pun hubungan anda berdua haruslah diteruskan walaupun tidak lagi dan tidak akan bergelar suami isteri kembali. Ini kerana anak hasil perkongsian hidup Riza dan Izreen pastinya memerlukan kasih sayang seorang ayah dan ibu. Semoga di akhir nanti, Riza dan Izreen akan bertemu kebahagiaan yang dicari. Sama-samalah kita doakan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Bocey Mencuit Hati Dalam Filem Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa

Posted: 14 Aug 2014 05:30 PM PDT

Memang Abang Nara tak boleh nak berhenti ketawa semasa menonton filem komedi 'Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa' terbitan Mangkin Prestij Sdn Bhd di tayangan perdana filem tersebut Isnin lepas. Mana tidaknya, dengan kehadiran pelakon utama iaitu Kumpulan Bocey, Yassin SYJ & Epy Kodiang, filem ini berjaya memikat hati para penonton dengan babak-babak yang tak tersangka suspen dan lucunya.

bocey

Filem ini kisahnya pasal 3 orang sahabat baik, Remy (Fad), Rudy (Achey) & Akhir (Abam) yang menyewa kat sebuah rumah milik Pak Osman Basah (Yassin SYJ). Dek kerana kesempitan hidup tinggal di bandar, mereka seringkali mengelat untuk membayar sewa rumah mereka sampaikan Pak Osman Basah terpaksa menyewa bilik rumah 3 sahabat ini kepada anak saudaranya, Saipol (Epy Kodiang)

bocey

Si Saipol pulak datang ke bandar semata-mata untuk berlumba haram tapi nasib tak baik, lepas balik je berlumba haram, Saipol dilanggar Akhir dan macam-macam perkara yang jadi menyebabkan ketiga-tiga sahabat ini mengalami pelbagai peristiwa lucu, seram & suspen.

Banyak part best-best yang digarap oleh pengarah terkenal, Hashim Rejab dalam filem ini. Sentuhan komedi bersahaja & situasi daripada pemenang tempat ketiga Maharaja Lawak Mega 2013, kumpulan Bocey bersama Yassin SYJ & Epy Kodiang nampaknya Berjaya membuatkan penonton tak berganjak dari tempat duduk mereka.

Awal-awal lagi para penonton yang menonton filem ini dah mula bergelak sakan dengan karenah Achey, diikuti oleh Fad & Abam. Part yang paling syok sekali ialah bila mereka cuba nak pastikan adakah Saipol masih hidup ataupun memang dah mati. Macam-macam cubaan kelakar yang dilakukan sampai hangus Saipol dibuatnya.

bocey

Filem ini dahpun memulakan tayangannya jadi kepada korang yang nak tonton filem yang mampu membuatkan korang tekan perut korang sebab senak, tonton la filem Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa. Tengok ‘trailer’ pun dah gelak tak ingat dah.

Jom ramai-ramai kita ke wayang.

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani