Powered by Blogger.

Tak Perlu Sibuk ‘Cucuk’ Saya – Hanez Suraya

Tak Perlu Sibuk ‘Cucuk’ Saya – Hanez Suraya


Tak Perlu Sibuk ‘Cucuk’ Saya – Hanez Suraya

Posted: 05 Jun 2014 06:57 AM PDT

Kasihan sungguh menjadi Hanez Suraya. Minta maaf pun salah, berdiam diri pun salah. Senyap tak cakap apa-apa salah, aktif muat naik gambar kat Instagram pun salah. Senang cakap buat apa-apa pun salah di mata orang ramai. Memang “stress” menjadi insan bernama Hanez Suraya. Itu yang Hanez Suraya kesal apabila ada segelintir pihak yang mempertikaikan permohonan maafnya semalam.

hanez suraya

Malah kewujudan pihak yang sengaja membuat kenyataan seolah-olah mencucuk Hanez agar dapat mensensasikan keadaan turut memburukkan lagi suasana. Kata Hanez menerusi Harian Metro:-

Tak perlulah orang luar sibuk sangat ‘cucuk’ saya untuk mensensasikan keadaan. Cukuplah saya dah minta maaf dan ia datang daripada niat yang ikhlas.

Orang di luar tak perlulah nak tahu siapa tapi ikhlas saya cakap ia tak ada kena mengena dengan mana-mana pihak yang pernah ada kes dengan saya sebelum ini.

Saya mohon maaf kalau ada buat salah dengan mana-mana pihak, tapi kalau orang taknak maafkan, wallahualam. Biarlah saya buat bahagian saya dulu.

hanezBagi Abang Nara, langkah meminta maaf yang dilakukan oleh Hanez Suraya adalah satu langkah terpuji. Tak kiralah lambat ke cepat, yang penting minta maaf. Kepada Hanez, pedulikanlah kata orang. Yang penting kita tahu hati kita ikhlas. Semoga dengan permohonan maaf ikhlas ini, banyak pihak yang akan memaafkan pelakon ini.

P.S: Range Rover Sport 2014 dilancarkan, harga bermula RM860,000

Baca Yang Ini Pulak:-

Rintihan Hati Felixia Yeap

Posted: 04 Jun 2014 10:54 PM PDT

Sedihnya Abang Nara membaca luahan hati Felixia Yeap. Mana tidaknya, model popular ini sampai jatuh sakit kerana tertekan dengan komentar orang ramai yang mencela dirinya hanya kerana pernah bergambar seksi satu ketika dahulu. Malah di Facebook miliknya, ada beberapa pihak sengaja meng”LIKE” dan memberi komen di gambar-gambar seksinya seolah-olah sengaja mahu membuka sejarah lama Felixia Yeap. Memang kalau Abang Nara pun boleh jadi tertekan dibuatnya.
felixia yeapBakal memeluk Islam pada bulan Ramadhan ini, Felixia Yeap telah pun menulis rintihan hatinya yang menggambarkan rasa kecewanya terhadap peminat-peminatnya yang beragama Islam. Nukilan tersebut bertajuk “Rintihan seorang bakal muallaf”. Berikut Abang Nara sertakan tulisan penuh Felixia Yeap:-

Ku berlari dari bayang-bayangku
Dari kegelapan dahulu
ingin menuju ke jalan bercahaya
tidak menghiraukan bahaya

adakah itu salah
apakah itu masalah
untuk seorang insan hina bertaubat
walaupun dosa kekafirannnya lebat
inginkan ke jalan yang sepatutnya
dan lepaskan diri dari racun dunya

aku mahu redha
tapi aku tetap manusia
tetap ada airmata
yang mengalir bila terluka

kenapa yang sepatutnya membantuku
yang akan menjadi saudari saudaraku
mencaci, mencemuh dan menhina
menggali aib dan menayangkan semua

kenapa, kenapa, kenapa?
begitu membenciku sehingga
ku berasa bersalah ingin bertaubat
salahkah apa yang ku buat?

pernah ku terfikir untuk berhenti
berpaling dan berlari
namun aku tak sanggup
untuk terus sia-siakan hidup
tanpaMu Ya Allah
keranaMu aku akan belajar lebih redha
jika tidak, aku pasrah…

felixia yeap

Bersabarlah Felixia Yeap. Ini semua dugaan dan cabaran yang harus ditempuhi. Sesungguhnya ujianNya hanya kepada mereka yang mampu menanggungnya. Jangan dilayan sangat kata-kata orang lain. Yang penting, kita tahu apa yang kita lakukan. Semoga cepat-cepat memeluk Islam, berkahwin dan hidup bahagia di samping suami tercinta. Sama-samalah kita doakan. Kredit info Facebook Felixia Yeap.

P.S: Kementerian nafi subsidi minyak hanya untuk mereka berpendapatan RM5,000 ke bawah

Baca Yang Ini Pulak:-

Azwan Kombos Dedahkan Hefny Sahad Ada Hantar Mesej Mengorat Nad Zainal

Posted: 04 Jun 2014 09:24 PM PDT

Inilah yang dikatakan “best man win“. Tak boleh salahkan Hefny Sahad. Tak boleh salahkan Azwan Kombos. Dan yang pasti tak boleh salahkan Nad Zainal. Kalau memang ayat Hefny Sahad power tahap Gaban, pastinya hati wanita akan cair. Biasalah dalam percintaan, sedikit sebanyak cabaran akan wujud. Masa cabaran inilah akan menguji kesetiaan dan kedalaman rasa cinta seseorang. Amboi!!!

hefny sahad

Berkata kepada Mstar Online, kenyataan Azwan Kombos sedikit sebanyak mengesahkan yang Hefny Sahad adalah orang ketiga dalam percintaannya dengan Nad Zainal sebelum ini. Kata Azwan:-

Sebelum krisis hubungan kami berlaku, Nad ada beritahu saya tentang Hefny ada hantar mesej-mesej seolah-olah nak ‘try’ (mengurat) dia ketika mereka sama-sama terbabit dalam telefilem Mengintai Syurga Mama, terbitan Zeel Productions.

Saya sudah nasihatkan Nad supaya jangan layan (Hefny) jika dia tidak suka. Tak sangka pula akhirnya Nad berubah hati dan perkara tersebut menjadi punca hubungan kami berkecai. Pada mulanya saya malas nak kaitkan Hefny sebab tidak mahu dia meraih publisiti kerana kontroversi seperti ini.

Saya pernah tanya kepada Nad dan Hefny tentang sejauh manakah hubungan mereka namun kedua-duanya menafikan mempunyai perasaan antara satu sama lain.

Tetapi bila mereka sudah mengesahkannya, maka tepatlah ramalan dan tekaan saya selama ini iaitu putusnya hubungan saya dengan Nad disebabkan kehadiran orang ketiga

hefny

Secara logiknya memang Hefny Sahad tak akan mengaku dirinya menjadi punca perpisahan Nad Zainal dan Azwan Kombos. Inilah yang dikatakan tak ada jodoh. Ada beberapa kawan Abang Nara, bercinta berpuluh tahun, tup-tup kahwin dengan orang lain jugak. Memang sudah tertulis. Nasihat Abang Nara kepada Azwan Kombos, kalau dah jumpa awek baru, terus masuk meminang dan kahwin. Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama kena rampas lagi.

P.S: Implementasi subsidi minyak, boleh dilakukan atau sekadar mimpi?

Baca Yang Ini Pulak:-

Hefny Lelaki Paling Rapat – Nad Zainal

Posted: 04 Jun 2014 08:25 PM PDT

Ya kalau sudah dilamun cinta, memang dunia ini indah belaka. Tak boleh nak salahkan Nad Zainal kerana beralih cinta daripada Azwan Kombos kepada Hefny Sahad. Mungkin ayat Hefny lagi power. Mungkin Hefny lebih caring. Mungkin Hefny lebih kacak di mata Nad. Siapa tahu kan? Yang penting, Nad Zainal kini bahagia dengan pilihannya. Selagi tak berkahwin, selagi itulah bebas buat pilihan. Tak gitu?

hefny

Selepas pengakuan cinta Hefny Sahad semalam, hari ini menerusi Kosmo, Nad Zainal juga telah membuat pengakuan yang sama. Amboi, amboi, amboi. Diharap Azwan Kombos bertabah. Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti. Amboi. Nad Zainal juga menafikan yang Hefny menjadi punca perpisahannya dengan Azwan Kombos. Kata Nad:-

Dialah lelaki paling rapat dan saya selesa. Apa yang dia beritahu itulah sebenarnya (bercinta). Tiada apa yang hendak ditambah. Saya gembira dan harap semuanya berjalan dengan lancar.

(Kami rapat) Selepas saya dan Azwan putus. Paling utama dia (Hefny) seorang yang bijak. Dia juga matang dan bercita-cita tinggi. Kami juga mempunyai minat yang sama.

Saya tidak mahu komen (mengenai punca perpisahan dengan Azwan). Benda sudah lepas. Saya gembira dengan kehidupan sekarang. Apa yang boleh saya katakan kami sudah lama berpisah.

hefny

Semoga kebahagiaan ini kekal buat selama-lamanya untuk Nad Zainal dan Hefny Sahad. Jangan kena caras dengan orang lain pulak suatu hari nanti sudahlah. Hehehe. Selamat bercinta!!!

P.S: Jual beli kereta terpakai di Mudah.my

Baca Yang Ini Pulak:-

Juara Kilauan Emas 4 Akan Ditentukan Dalam Konsert Mega Akhir

Posted: 04 Jun 2014 07:19 PM PDT

Ini memang kejutan yang tidak pernah dilakukan sebelum ini. Semalam telah pun berlangsung konsert akhir Kilauan Emas 4 yang menyaksikan Zain, Ben, Arip, Nas dan Nordin berentap untuk membawa pulang gelaran juara. Namun peminat program realiti ini dikejutkan apabila diumumkan bahawa akan diadakan Konsert Mega Akhir antara Zain, Ben dan Arip bagi penentuan juara pada minggu hadapan. Hanya kedudukan tempat keempat dan kelima telah diumumkan semalam.

juara kilauan emas 4

Untuk anda yang tidak tahu, telah timbul sedikit kekecohan apabila penonton tidak dapat memasuki pentas konsert akhir Kilauan Emas 4 semalam. Ada la bergaduh sikit-sikit. Dashyat sungguh penangan “Otai Masih Berbisa” ini. Rasanya sambutan yang diberikan kepada Kilauan Emas 4 jauh lebih hangat berbanding program realiti nyanyian yang lain. Penganjuran Konsert Mega Akhir mungkin diputuskan oleh Astro kerana ingin memberikan kepuasan kepada para peminat program realiti ini.

juara kilauan emas 4

Siapakah antara Zain, Arip dan Ben yang bakal bergelar juara Kilauan Emas 4? Sama-samalah kita nantikan persembahan mereka minggu hadapan. Berlatih elok-elok dan berikan yang terbaik. Selamat berjaya!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

1 comments:




  1. Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

    Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

    saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

    Pembayaran yang fleksibel,
    Suku bunga rendah,
    Layanan berkualitas,
    Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

    Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

    Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

    ReplyDelete

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani