Powered by Blogger.

Izreen Azminda Sah Cerai Talak Satu

Izreen Azminda Sah Cerai Talak Satu


Izreen Azminda Sah Cerai Talak Satu

Posted: 10 Jun 2014 07:05 AM PDT

Tarikh 9 Jun pastinya menjadi satu noktah hitam dalam kehidupan Izreen Azminda apabila sah bercerai talak satu dengan suaminya, Riza. Perbicaraan kes cerai mereka telah berlangsung di hadapan hakim di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Jutaan takziah diucapkan atas penceraian ini. Semoga Izreen dan Riza tabah menghadapi suratan takdir.
izreen sah cerai talak satuTernyata desas-desus yang Izreen telah diceraikan di lokasi penggambaran sebelum ini adalah tidak tepat sama sekali. Untuk makluman, hak penjagaan anak hasil perkahwinan mereka telah diberikan kepada Izreen. Kata Izreen menerusi Berita Harian:-

Kami juga takkan berebut soal menjaga anak. Riza boleh ambil Umar bila-bila masa beliau mahu. Yalah, kami bekerja dalam bidang yang sama, jadi memang kerja tidak mengikut waktu. Cuma secara mutlaknya, hak jagaan anak adalah milik saya.

Cuma apa yang saya minta sekarang, hentikanlah cerita bukan-bukan, yang mengaitkan diri saya mahupun Riza dengan perkara tidak benar. Ada yang kononnya mengaitkan saya dengan pelakon lelaki lain, yang dikatakan antara punca kami berpisah. Tidak kurang juga yang mengatakan Riza ada perempuan lain.

Berilah ruang kepada kami untuk meneruskan hidup dan membesarkan anak dengan cara berasingan. Dengan apa yang terjadi, saya juga enggan memikirkan soal pengganti.

izreen

Semoga Izreen dan Riza tabah menjalani kehidupan selepas ini. Yang penting teruskan berbaik demi kepentingan anak anda. Sambil-sambil itu renungkanlah balik saat bahagia bersama. Mana tahu terbuka hati untuk rujuk kembali. Sama-samalah kita doakan yang terbaik untuk mereka.

Baca Yang Ini Pulak:-

Penjelasan Engku Emran, Akui Buka Pintu Hati Untuk Wanita Lain

Posted: 10 Jun 2014 02:18 AM PDT

Sejak desas-desus Engku Emran sedang mengenali seorang wanita tersebar, ramai yang beranggapan bekas suami Erra Fazira ini begitu cepat berubah hati dan tidak bersungguh-sungguh dalam usaha memujuk kembali bekas isterinya itu. Malah sebelum itu lagi, punca penceraian antara Engku Emran dan Erra Fazira menjadi perbincangan ramai dengan khabar angin Engku Emran berkahwin dua menjadi salah satu teori paling hangat.

engku emran

Hari ini menerusi portal miliknya iaitu MalaysianDigest, Engku Emran menulis dengan panjang lebar untuk memberi penjelasan kepada semua. Antaranya penafian berkahwin dua, pengakuan hatinya sudah terbuka untuk wanita lain dan banyak lagi. Semoga dengan pengakuan ini, akan terlerailah segala persoalan yang bermain di minda kita semua.

Hari ini bukan saya mahu dedahkan apa-apa, saya cuma rasa terpanggil untuk memberi penjelasan, berat sebenarnya hati saya untuk beri penjelasan ini kerana perkara ini langsung tidak mengganggu fikiran saya.

Selama ni ramai orang tercari-cari dan hubungi saya untuk mendapatkan penjelasan. Saya bukan elak tapi saya cuma berdiam. Kerana bagi saya berdiam tu lebih baik. Saya pun bekerja dalam bidang media. Buat apa saya nak jumpa orang lain untuk jelaskan sedangkan saya tahu permainan media.

Selepas saya bercerai saya ada berjumpa dengan beberapa kawan media yang saya kenali. Saya beritahu mereka yang saya tidak akan keluarkan apa-apa statment. Allhamdulillah, mereka yang berada sewaktu perjumpaan itu faham, tahu, dan juga menghormati pendirian saya di waktu itu.

engku emranBaca artikel ini sepenuhnya untuk membaca dengan lebih lanjut penjelasan bekas suami Erra Fazira ini.

Tetapi selepas saya beri penjelasan tentang apa yang berlaku, ada juga yang berasa sangsi. Ada salah seorang antara mereka yang masih mencanang, mengatakan saya kahwin dua. Apa lagi yang mereka nak saya buat? Apa lagi yang mereka nak saya terangkan? Sebab itu saya kata, tak guna saya beri penjelasan kerana orang tak akan percaya. Hal ni saya serah pada Allah sebab dia Maha Mengetahui.

Sejak semalam juga, saya terdetik hati untuk beri penjelasan hari ini. Itu pun selepas seorang hamba Allah ini yang lebih tua dari saya dan saya hormati, yang lebih tahu tentang hal agama. Beliau nasihatkan, yang mungkin saya patut beri penjelasan sekali lagi yang terakhir supaya orang tidak memfitnah kita walaupun saya telah beri penjelasan, sebelum ini.

Macam inilah…, semasa saya berkahwin dulu, banyak cerita yang tak betul keluar. Macam saya katakan dari awal tadi, saya faham permainan media sebab saya pun orang media.

I know the game too well! Saya dah bagi penjelasan masa itu yang saya tak kahwin dua. Hanya Erra Fazira seorang sahaja isteri saya, pada ketika itu. Tetapi masih lagi orang bercerita. Masih lagi orang tak percaya. Bagi saya, saya dah tunaikan tanggungjawab saya untuk beri penjelasan.

Kadang-kadang kita sebagai orang media, apa saja yang kita tulis, sekali orang was-was dengan penulisan kita, sekali orang meragu, kita sudah dianggap berdosa. Memang… bukan niat kita nak sebarkan fitnah tapi sekali orang percaya, kita sudah mendapat dosa. Sekali kita aibkan org, 10 aib kita orang akan buka. 1 aib orang kita tutup 10 aib kita Allah akan tutup. Peranan media ni penting. Kita yang mempengaruhi masyarakat dengan apa yang kita tulis. Saya bukan mahu mengajar siapa siapa tetapi dari pengalaman selama 14 tahun di bidang ini saya dah memahami sangat-sangat.

Lagi satu contoh…, ya selama ni, selepas waktu bercerai saya rasa ramai tahu yang saya cuba untuk memujuk. Masa saya buat #prayformomandayah tu pun, waktu itu saya cuma harapkan yang terbaik untuk mak dan ayah Aleesya. Tidak semestinya perlu bersatu kembali, tapi saya harapkan yang terbaik. Pernahkah anda terfikir mungkin I'am a desperate father but not a desperate ex husband?

Jika kami tidak kembali bersatu tapi kalau itu yang terbaik, kami terima. Saya percaya Erra pun terima dan dia telah terima.

Jangan fikir saya buat # tu semata-mata nak kembali semula, tidak… Saya ada anak, saya seorang bapa, mungkin kalau saya bukan bapa, saya tak buat.

Tapi saya tahu dan dapat rasa keluhan anak saya. Setiap malam bila saya bila saya tidurkan dia, saya dapat rasakan keluhan dia. Kalian diluar sana tak rasa, tapi saya rasa. Saya lalui, Erra lalui. Anda semua tak faham. Buat apa kami nak bercerita apa yang kami lalui. saya hanya bercerita apa yang saya mampu bercerita.

Dan selepas habis tempoh edah pada 18 Mei lalu, (saya masih ingat tarikh tu sebab saya ingat tarikh saya bercerai). Dan beberapa hari selepas itu keluar cerita gosip Erra dengan seorang lelaki. Bagi saya, kalau cerita itu betul, Alhamdulillah… I wish them all the best, ikhlas saya kata kan ini.

Tetapi jikalau perkara itu tidak betul, anda semua tahu saya yang sedang cuba untuk bina masjid saya semula dan jika apa yang anda tulis itu tidak betul, MasyaAllah…

Kerana disebabkan cerita yang keluar itu, disebabkan cerita yang anda tulis tu juga lah, saya move on. Saya bersedia untuk pergi.

Jadi, jangan salahkan saya. Sebab itu saya katakan tadi, sebagai pengamal media, apa yang kita tulis itu sangat-sangat bahaya. Tapi seperti yang saya katakan, kalau ianya betul, Alhamdulillah, I wish them all the best. Tetapi jangan salah faham juga, saya tidak menyalahkan mana mana media sebab apa yang telah tersiar adalah kerja Allah. Jika Allah tidak buka kan hati anda untuk menulis cerita itu maka cerita itu pun tidak akan tersiar diakhbar dan blog blog.

InsyaAllah… sekurang-kurangnya seperti ramai yang orang kata, saya dah cuba lebih daripada apa yang patut saya buat.

Jadi, bagi yang menulis cerita itu, anda fikirlah… andai kata cerita itu tidak benar, anda telah menyebarkan fitnah dan disebabkan fitnah itu juga lah, saya telah berundur.

Kepada peminat-peminat Erra Fazira, saya tahu anda marahkan saya atau ada di antara anda yang marahkan saya. Tapi jangan salahkan saya atau Erra Fazira. Kerana anda mesti ingat, saya menunggu…menunggu… menunggu… dan menunggu. Sampai bila saya nak tunggu? Ada antara anda yang kata, kenapa sekejap sangat berubah hati? Ini bukan sekejap.

Kami sudah berpisah selama setahun setengah, bercerai hampir 5 bulan. Kalau dicampurkan tempoh itu, hampir 2 tahun. I need to move on.

Penat jadi seorang bapa tunggal, memang penat. Tapi saya tak mengeluh. Saya tahu ini ujian dari Allah, saya tak mengeluh. Dan Alhamdulillah… selepas saya mendapat petunjuk (menerusi apa yang ditulis di akhbar, portal dan blog) sudah waktu nya untuk beredar.

Dan Alhamdulillah juga, ada hamba Allah yang mengetuk pintu hati saya. Dan bila saya buka pintu hati saya, Alhamdulillah,apa yang saya lihat selama ini ialah yang saya impikan.

Tak perlulah saya beritahu siapa orang itu. Tapi cukup lah saya beritahu, wanita tersebut mengetahui tentang hal agama lebih daripada saya dan dia beragama Islam.

Memang beberapa hari lepas saya ada bekongsi sedikit tentang apa yang saya rasa ketika ini. Ya, saya rasa gembira, saya ni manusia biasa. Saya bukan selebriti. Saya tak pernah anggap diri saya ni selebriti. Memang saya pernah berkahwin dengan selebriti. Ya, tapi saya bukan selebriti. Saya seperti anda semua orang biasa dan saya tak perlu hidup sebagai selebriti wakalupun saya dikenali. Itu prinsip saya, selagi saya tak kacau orang, selagi saya hormati semua orang dan saya menghormati Allah, bagi saya itu sudah cukup.

Berkenaan dengan laman sosial Instagram (IG) saya, IG ini ialah seperti cacatan jurnal, supaya satu hari nanti Aleesya dapat membaca sedikit sebanyak dan mungkin dia boleh belajar tentang kehidupan melalui jurnal saya ini.

Sebab itu juga, jika anda lihat banyak gambar dan momen yang saya upload. Mungkin anda rasa saya tak patut dedahkan banyak perkara. Tapi benda ni saya buat ada sebab bertujuan, supaya satu hari nanti Aleesya dapat lihat tempat yang saya bawa dia, yang saya pergi tanpa dia.

Bukan untuk menunjuk-nunjuk, tidak. Tak pernah terlintas sebegitu. Ini semua untuk jadi rujukan untuk Aleesya bila dia dewasa nanti. Dan saya juga gembira sebab ramai pengikut saya di IG gembira melihat Aleesya. Ramai juga yang berdoa untuknya, Alhamdulilah, saya berterima kasih. Tak sangka begitu ramai orang berdoa untuk Aleesya. Sesungguhnya dia seorang anak yang sungguh bertuah.

Bagi saya tak perlulah kita menyalahkan sesiapa. Ini semua telah ditentukan oleh Illahi. Anda pun telah mendoakan untuk saya, Erra dan Aleesya dan mungkin ini adalah jawapannya. Ini adalah jawapan kepada doa-doa anda semua. Jadi tak perlu toleh ke belakang.

Kita sama ambil ikhtibar dari pengajaran hidup masing, jika saya tak dapat selamatkan rumah tangga saya untuk anak saya, saya harap anda semua dapat selamatkan rumah tangga anda melalui apa yang anda lihat di IG saya.

Itu saja yang saya harapkan. Selepas ini tak perlu lah ada akhbar atau blog yang buat follow up story ini. (jika ada jugak saya tak tahu apa lagi lah nak kata) Banyak lagi berita penting diluar sana yang patut kita laporkan. Saya ni tak penting. Banyak lagi orang di luar sana yang memerlukan pertolongan. Orang yang perlukan pertolongan tentang hidup dan mati. lebih elok kita bantu mereka dari buat cerita tentang kehidupan kami. Cukup, cukup lah!

Saya ada mak bapak, Erra juga masih ada mak dan nenek. Jika anda semua tak dapat menghormati saya dan Erra hormatilah keluarga kami. Kalau saya boleh beri penghormatan ikhlas kepada bekas isteri saya siapalah anda untuk tidak respect privacy dia. Hubungan kami sekarang hanya lah sebagai ibu bapa kepada Aleesya. Kami berdua baik baik sahaja Alhamdulillah we can also communicate well on matters pertaining to Aleesya. I have my own private life and so does Erra and we both have so much respect for each other.

Pada mereka yang masih tak puas hati lagi, saya tak tahu apa lagi nak kata sebab manusia ni adalah sebaik-baik kejadian Allah. Dan, anda yang tak puas hati tu pun adalah sebaik-baik kejadian Illahi. Saya tak salahkan anda sebab dah memang Allah jadikan anda begitu. Saya ni tak lah pandai sangat dalam hal agama tetapi saya tahulah sikit sikit. Anda solat 5 waktu saya pun solat 5 waktu jadi fikir fikirkan lah.

Saya tak mengambil kesempatan atas kedudukan saya di Malaysian Digest tetapi saya rasa inilah tempat yang paling baik untuk saya berkomunikasi dengan anda semua untuk penjelasan ini. Dan juga saya rasa ini lebih elok kerana saya dapat pantau apa yang saya cakap dan supaya kata-kata saya tidak disalah tulis. Ini juga adalah PENJELASAN TERAKHIR saya.

Sekian wassalam.

Baca Yang Ini Pulak:-

[Hebahan] Bengkel Rekagrafik Seni Vektor & Reka Logo (Adobe Illustrator)

Posted: 09 Jun 2014 10:52 PM PDT

 photo profilepicDK_180x180.png

Desa Kreativ bakal menganjurkan satu “Bengkel Rekagrafik Seni Vektor & Reka Logo” menggunakan aplikasi Adobe Illustrator pada hari Ahad , 15 Jun 2014 bertempat di Bandar Baru Bangi.

Maklumat program adalah seperti tertera didalam poster di bawah:

 photo BengkelRekagrafikSeniVektor.png

Para peserta akan dibimbing dari peringkat Beginner untuk menghasilkan design yang mantap dan setanding contoh2 dibawah ni.
Menarik kan? Jom daftar sekarang sebelum terlewat!

 photo DK_logoPortfolio.png

Mockup design seperti dibawah memang sangat penting bagi menarik minat potential client anda. Cun kan?

 photo mockup.png

Untuk maklumat tambahan boleh rujuk poster di bawah juga dan LIKE page Desa Kreativ untuk mengetahui perkembangan semasa mereka.
 photo bengkel2.jpg

 photo bengkel3.jpg

Baca Yang Ini Pulak:-

Saya Dapat Rasakan Farhan Lebih Bahagia Di Luar Sana – Abby Abadi

Posted: 09 Jun 2014 10:49 PM PDT

Nampaknya harapan untuk Abby Abadi dan bekas suaminya, Farhan rujuk semula telah pun kabur sekabur-kaburnya. Tidak kesampaian sehingga ke akhir hayat nampaknya jodoh mereka berdua. Hanya keajaiban sahaja yang boleh menyatukan mereka kembali. Itulah kata-kata yang diluahkan oleh Abby Abadi menerusi akaun Instagramnya baru-baru ini.
abby abadiSedih memang sedih namun inilah kenyataan yang harus dihadapi oleh Abby Abadi. Berkongsi gambar di atas yang dilukis oleh salah seorang anaknya, Abby menulis:-

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhu…………… (Dania lukisss) Tak terjawab dah soalan2 dari Anak3. Macamana? Kenapa? Kenapa? Kenapa? Tak rinduuuu ker? Huhu.. ALLAH je tahu……

Sy terbaca 2org kawan dalam insta ni mimpi Abi balik berbaik balik dgn Sy….. sampai termimpi2 yg tak tahan tu… Sy langsung takde mimpi apa2… tidur mati! Hehe… Dania pun cakap tadi yg dia mimpi Abinya…. mmmmmmmmmm……..

Beginilah Sahabat2ku, Sy dpt rasakan yg dia lebih bahagia diluar sana…. & Sy sudah tidak meletakkan apa2 harapan lagi…… Apa yg Sy buleh katakan, kalau berbaik memang ‘keajaiban’berlaku…….. Jika sebaliknya, ALLAH lebih mengetahui apa yg diatur utk Sy… Sy redha.#JomIstighfar Kita hamba yg berdosa……..

abby abadi

Sesungguhnya keajaiban itu memang boleh berlaku. Banyak-banyakkanlah berdoa. Mana tahu hati Farhan terbuka balik untuk menerima Abby sebagai isterinya kembali. Itulah rasanya penamat yang terbaik untuk keluarga ini. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Bihun cap Bangla.. Cuba tengok anda makan ke tak bihun nie

Baca Yang Ini Pulak:-

10 Alatan Senaman Di Rumah Yang Berbaloi Untuk Dimiliki

Posted: 09 Jun 2014 08:42 PM PDT

Ramadhan sudah hampir tiba. Sebulan berpuasa, lepas itu Hari Raya. Pastinya di pagi Syawal anda mahu kelihatan kacak bergaya dan menarik terutama apabila bergambar untuk dikongsikan di Instagram dan Facebook. Sekarang ini adalah masa yang paling sesuai untuk memulakan senaman demi membuang lemak-lemak yang tidak sepatutnya ada dalam badan anda.

Hari ini Abang Nara nak kongsikan 10 jenis alatan senaman di rumah yang harganya tidak terlalu mahal, menjimatkan ruang dan membolehkan anda bersenam dengan pelbagai cara. Tak kiralah di bilik tidur ke, ruang tamu ke atau pun mana-mana ruang kosong di rumah anda.

1. Chin Up Bar 

Alatan ini sangat mudah untuk digunakan seperti di dalam video di atas. Hanya pada harga RM28.90, anda boleh melatih bahagian bahu, belakang serta membuat “sit up” dan “push up” dengannya. Pemasangan pun sangat mudah. Boleh digunakan di mana-mana pintu rumah anda. Belinya di sini

2. Abs Workout Roller

Nak dapatkan otot perut yang berketul-ketul di pagi Hari Raya? Inilah alatan yang terbaik untuk tujuan tersebut. Gunakannya untuk 10 minit seharu dan anda pasti akan dapat lihat kesannya. Hanya RM15.50 dan ia datang dengan pelindung lutut. Terbaik kan? Belinya di sini.

3. Tikar Yoga Berkualiti Tinggi

tikar yoga

Bukan sahaja untuk yoga, namun tikar ini boleh digunakan sebagai pelapik apabila anda membuat “sit up” dan “push up”. Tak adalah badan berbekas atau luka. Keselamatan harus diutamakan. Cuma RM28.80. Belinya di sini.

4. Adjustable Dumbbells

tikar yoga

Salah satu alat senaman wajib ada untuk orang lelaki. Set dumbbells ini bukan sahaja menjimatkan ruang, ia juga mempunyai pelbagai berat berdasarkan kesesuaian anda. Kalau mula gunakannya hari ini, pasti lengan anda berketul-ketul di pagi raya. Hanya RM155 dan penghantaran adalah PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia. Belinya di sini.

5. Exercise Ball 

Macam-macam jenis senaman yang boleh dilakukan dengan exercise ball ini. Anda cuma perlu kreatif sahaja. Dengan harga serendah RM22.50, ia adalah pembelian WAJIB. Belinya di sini.

6. Multipurpose Workout Bench

tikar yoga

Boleh diselaraskan kepada 45 atau 90 darjah, kerusi ini telah siap dipasang jika anda membelinya. Macam-macam posisi senaman yang boleh dilakukan dengannya. Yang penting, ia mudah untuk disimpan dan tidak memakan ruang yang banyak. Harganya cuma RM239. Belinya di sini.

7. TRX

TRX telah dicipta oleh Navy Seal untuk memastikan kondisi badan mereka sentiasa berada di keadaan optimum ketika dalam perjalanan menjayakan misi. Mudah diangkat dan sangat berkesan. Harganya RM133. Belinya di sini.

8. Hula Hoop

tikar yoga

Cara paling mudah untuk mendapatkan pinggang yang ramping. Gunakanlah Hula Hoop yang berharga RM22.20 ini. Belinya di sini.

9. Chest Expander tikar yoga
Dada anda pasti kelihatan lebih tegap dan bidang dengan chest expander yang memiliki 5 spring ini. Confirm nampak lebih maskulin apabila memakai baju Melayu. Cuma RM15.50 sahaja. Belinya di sini.

10. Protection Glove

tikar yoga

Diperbuat daripada nilon yang berkualiti tinggi, sarung tangan ini pastinya dapat mengelakkan anda daripada sebarang kecederaan ketika membuat senaman. Harganya cuma RM13.50. Belinya di sini.

Marilah mula bersenam hari ini dengan www.nile.com.my yang menawarkan pelbagai alatan senaman untuk kegunaan anda pada harga yang berpatutan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Pelancaran Koleksi RAYA 2014 dari POPLOOK

Posted: 09 Jun 2014 08:02 PM PDT

POPLOOK adalah salah satu online store yang paling popular di Malaysia. Wife Abang Nara suka membeli belah di POPLOOK kerana kualiti pakaiannya yang berbaloi dengan harga yang ditawarkan. Bukan sahaja selebriti-selebriti popular seperti Lisa Surihani, Sazzy Falak dan Misha Omar sering menggayakan pakaian daripada POPLOOK, blogger fesyen dari Malaysia dan Singapura juga memilih POPLOOK untuk pakaian harian mereka.

Lisa Surihani menawan dalam POPLOOK Penny Chiffon Maxi Dress

Setiap kali Hari Raya, POPLOOK pasti akan mengeluarkan koleksi istimewa untuk pembeli-pembeli setia mereka. Untuk raya kali ini, POPLOOK melancarkan 4 koleksi yang diberi nama Garden, Lace, Jewel dan Baroque. Keempat-empat koleksi ini pastinya akan memberi lebih banyak pilihan kepada kaum Hawa di luar sana untuk bergaya sepanjang bulan Syawal kelak. Yang penting, kesemua koleksi yang ditawarkan amat unik, berkualiti tinggi dan akan menyerlahkan penampilan mereka yang memakainya. Harga yang ditawarkan pun berpatutan, diantara RM106 hingga RM164.

Koleksi Garden dari POPLOOK untuk Hari Raya direka khas untuk kaum Hawa yang yang mementingkan sifat kelembutan seorang kewanitaan dan mahu tampil ceria di Hari Raya. Dengan pelbagai pilihan warna lembut untuk koleksi Garden, kaum Hawa tidak perlu risau kekurangan pilihan baju untuk mana-mana tema ketika berhari raya. Paling menarik ialah sentuhan tambahan yang menaikkan lagi kecantikan koleksi Garden menggunakan satin berkualiti tinggi, fabric digital dan banyak lagi. Memang sekali tengok pasti akan jatuh cinta.

Wife Abang Nara amat teruja apabila melihat koleksi Lace daripada POPLOOK. Nasib baik dia tengah sarat mengandung kalau tak confirm dah beli 2,3 pasang untuk digayakan di pagi raya. Dengan pendekatan "less is more", koleksi LACE memang menyerlahkan lagi kejelitaan mereka yang memakainya. Lebih-lebih lagi lace diletakkan dengan begitu teliti sekali untuk memastikan ia padan dengan rekaan pakaian. Tak lebih tak kurang. Memang sedap-sedap je. Korang tengoklah gambar kat bawah nie. Simple tapi sangat menawan kan?

Baru 2 koleksi yang Abang Nara kongsikan dengan anda semua tapi dah mula rambang mata kan? Ini belum cerita mengenai koleksi Jewel dan Baroque lagi. Hehehe. Sabar-sabar. Buat masa ini, belum ada informasi lagi mengenai Jewel dan Baroque. Nanti dah ada, Abang Nara akan kongsikan dengan anda semua. Abang Nara yakin koleksi Jewel dan Baroque juga sehebat serta secantik koleksi Garden dan Lace. Sama-samalah kita nantikan.

Untuk informasi lanjut mengenai koleksi Hari Raya POPLOOK 2014, sila layari www.poplook.com, LIKE Facebook POPLOOK, follow Twitter POPLOOK dan ikuti Instagram POPLOOK. Selamat membeli-belah dan tampil lebih menawan bersama POPLOOK di pagi Syawal kelak.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    Kontroversi Suami Curang Jejas Reputasi Ayu Raudhah

    Posted: 09 Jun 2014 07:54 PM PDT

    Walaupun belum diketahui kebenarannya, sedikit sebanyak kontroversi yang melanda Ayu Raudhah dan Zaquan Adha sejak semalam telah menjejaskan reputasi mereka berdua. Iyerlah, secara mata kasarnya, Ayu Raudhah dah cun melecun, menawan jelita dan tak masuk akal untuk dicurangi. Rasanya ramai lelaki di luar sana yang berputih mata apabila Zaquan berjaya menjadikan Ayu isterinya. Tak gitu?

    ayu raudhah

    Namun apabila kontroversi ini berlaku, macam-macam komen yang telah diterima oleh Ayu Raudhah menerusi akaun Instagramnya. Sedikit sebanyak buruk juga nama pelakon ini. Kata Ayu menerusi Mstar Online:-

    Di Instagram milik saya, ada orang memberi komen yang antaranya seperti, ‘kesian, muka cantik pun suami cari lain’. Gosip ini sedikit sebanyak memburukkan reputasi kami. Mujurlah saya seorang yang berfikiran waras dan tidak terburu-buru apabila mendapat tahu gosip ini

    ayu raudhah
    Tak apalah Ayu. Reputasi suatu hari nanti boleh pulih kembali. Yang penting rumahtangga anda berdua kena dipastikan tidak goyah kerana kontroversi sebegini. Anda lebih mengenali suami anda, jangan dengar dan percaya cakap orang lain. Mereka tidak tahu apa yang telah anda berdua lalui selama ini. Teruskan percaya pada suami dan teruskan bertabah dengan dugaan ini.

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Satu Lagi Mesej Antara Zaquan Adha & Seorang Gadis Tersebar

    Posted: 09 Jun 2014 06:56 PM PDT

    Dunia teknologi zaman sekarang macam-macam boleh dilakukan. Abang Nara mengambil pendekatan tidak mahu mempercayai satu lagi mesej antara Zaquan Adha dan seorang gadis yang sedang tersebar ini. Bukan apa, benda-benda macam ini boleh diubahsuai dengan kecanggihan software. Benda tak ada boleh diadakan, benda yang ada boleh dihilangkan dengan hanya sentuhan jari sahaja.

    zaquan dan gadis

    Daripada apa yang Abang Nara baca, mesej-mesej di atas di hantar menerusi akaun sosial Instagram. Sememangnya ID Zaquan Adha di Instagram ialah zaqone_08. Mesej ini khabarnya disebarkan oleh si gadis sebagai bukti kononnya Zaquan adalah seorang suami yang bermain kayu tiga. Hmmmmm. Agak pelik tiba-tiba kesemua bukti nak keluar pada satu masa. Konspirasi bukan?

    zaquan ayuDiharap Zaquan dan Ayu bersabar dengan ujian ini. Jangan cepat melenting. Apa-apa bincang terlebih dahulu. Mana tahu memang ada pihak yang cemburu melihat kebahagiaan rumahtangga anda dan mahu memusnahkannya. Fikir elok-elok dulu sebelum buat sebarang keputusan. Info asal Forum Cari.

    P.S: Hutan permaidani biru di Belgium

    Baca Yang Ini Pulak:-

    0 comments:

    Post a Comment

    Terhangat

    UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani