Powered by Blogger.

(TAHNIAH)Apek & Leuniey Timang Cahaya Mata Perempuan

(TAHNIAH)Apek & Leuniey Timang Cahaya Mata Perempuan


(TAHNIAH)Apek & Leuniey Timang Cahaya Mata Perempuan

Posted: 03 Feb 2014 04:56 AM PST

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan buat Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha atas kelahiran cahaya mata sulung mereka. Si comel “baby girl” ini telah selamat dilahirkan kira-kira jam 2.55 petang dengan berat 2.75kg. Mereka berdua telah pun berkongsi gambar puteri di akaun Instagram masing-masing.

anak leuniey natasha dan apek

Tahniah buat Apek dan Leuniey. Selamat datang ke alam “parenting”. Semoga si puteri membesar dengan sihat dan tanpa sebarang masalah. Sama-samalah kita doakan. Tahniah sekali lagi buat anda berdua. Anda boleh ucapkan tahniah kepada mereka di Instagram Apek dan Instagram Leuniey.

Baca Yang Ini Pulak:-

Drama Ariana Rose Tiada Niat Persenda Agama – Ziela Jalil

Posted: 03 Feb 2014 04:46 AM PST

Drama Ariana Rose sememangnya menaikkan nama Keith Foo yang membawa watak Tengku Adam. Namun sayangnya telah timbul beberapa kontroversi kerana watak Tengku Adam yang dibawa oleh Keith Foo memerlukannya untuk bersolat dan membaca Al Quran. Untuk makluman, Keith Foo adalah seorang pelakon bukan Islam dan lakonannya sebagai Tengku Adam sedikit sebanyak menimbulkan rasa kurang senang pihak-pihak tertentu.

keith foo ariana rose

Antara persoalan yang ditimbulkan ialah “tak ada pelakon Islam lain ke sampai kena bagi watak tersebut kepada pelakon bukan Islam?”. Namun menerusi Metro Ahad, penerbit drama tersebut, Ziela Jalil telah tampil untuk memberikan penjelasan mengenai pemilihan Keith Foo sebagai pelakon utama. Kata Ziela:-

Sebelum ini kita melamar Adi Putra untuk memegang watak Tengku Adam tetapi memandangkan waktu itu dia berhadapan dengan isu peribadi, stesen TV meminta saya memilih pelakon lain.

Sebelum kita tawarkan watak itu kepada Keith Foo, banyak pertikaian ditimbulkan pembaca setia novel Wedding Breaker yang diangkat menjadi drama Ariana Rose. Malah mereka kurang bersetuju dengan pemilihan Adi Putra.

Pada mereka yang sesuai memegang watak utama itu adalah Remy Ishak dan Aaron Aziz kerana perkembangan karekter Tengku Adam yang berubah menjadi warak.

Mengejutkan apabila Keith dilamar dan memainkan watak Tengku Adam, ramai pula yang boleh terima. Mereka seperti tidak percaya pelakon yang mula mencipta nama di Indonesia itu mampu melakukannya dan nampak sesuai.

keith foo ariana rose

Mengenai babak Keith Foo bersolat dan membaca Al-Quran, Ziela Jalil berkata:-

Kita harus melihat perkara ini dari sudut lebih besar dan positif kerana apabila kita berdakwah ia tidak seharusnya tertumpu kepada mereka yang beragama Islam saja. Rasullah SAW juga berdakwah kepada yang bukan beragama Islam.

Bayangkan untuk memegang watak Tengku Adam, dia turut membaca buku berkaitan Islam dan mendengar ceramah dari ustaz seperti apa yang digambar dalam Ariana Rose.

Sebagai penganut Islam, kita harus faham hidayah itu milik Allah. Mana tahu kerana drama ini, hidayah sampai kepada Keith.

keith foo ariana rose

Abang Nara tak tahu sangat bab-bab hukum lebih-lebih yang agak “complicated” sebegini. Mungkin ada antara pembaca BeautifulNara yang arif dalam bab ini dan sudi berkongsikan pendapat. Apa pun Abang Nara setuju bab hidayah tersebut. Mana tahu Keith Foo terbuka hati nak memeluk Islam. Bolehlah tukar nama jadi Tengku Adam terus. Sama-samalah kita doakan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Apalah Yang Seksi Pada Saya? – Ika Nabila

Posted: 02 Feb 2014 10:40 PM PST

Nama Ika Nabila pernah muncul dan menjadi bualan ramai kerana beberapa gambar yang agak seksi miliknya dikongsikan di Instagram. Malah kerana gambar-gambar tersebut, ada pihak yang meminta Nabila untuk meng”upload” gambar “bogel”nya. Memang dasyat kan? Namun Ika Nabila memaklumkan yang dia tidak tahu mengapa dirinya dilihat sebagai seorang wanita seksi.

ika nabila seksi

Berkata kepada Metro Ahad semalam, Ika Nabila mengucapkan “terima kasih” atas gelaran seksi yang diberikan kepadanya. Kata Ika:-

Saya seksi? Tidak sangka orang akan cakap saya seksi. Kalau orang katakan saya seksi, saya anggap saja sebagai pujian. Terima kasih. Apalah yang seksi pada saya?

Memang sesekali saya pakai gaun atau seluar pendek. Mungkin berdasarkan kriteria itu mereka katakan saya seksi. Setiap kali cerita buruk timbul, saya akan berkongsi dengan ibu. Syukur dia sangat memahami.

ika nabila seksi

Bagi Abang Nara, kalau dah namanya perempuan, pasti sedikit sebanyak ada keseksian itu. Mungkin di mata kita nampak macam biasa, namun di mata orang yang memandang, seksi tak ingat. Yang penting masa berkongsi gambar di Instagram, fikirlah 2,3 kali. Kalau gambar pakai seluar pendek tue, tak payah kongsi pun tak apa rasanya. Lagi manis kalau disimpan sedikit untuk tatapan bakal suami kelak. Tak gitu?

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    Tiada Penyingkiran, 5 Peserta Layak Ke Akhir Maharaja Lawak Mega 2013

    Posted: 02 Feb 2014 09:44 PM PST

    Memang mengecewakan sungguh dengan keputusan yang diambil oleh pihak Astro untuk Maharaja Lawak Mega 2013. Jumaat lalu, telah berlangsung separuh akhir rancangan ini dan sepatutnya salah seorang daripada 5 peserta bertanding disingkirkan. Ini kerana kebiasaannya “final” Maharaja Lawak Mega hanya akan menampilkan 4 peserta sahaja. Namun tiada penyingkiran telah dilakukan, sekaligus membuatkan ramai pengikut program ini mengamuk di Internet.

    maharaja lawak mega 2013

    Kalau Abang Nara yang tak keluarkan duit mengundi pun bengang, pastinya yang berhabisan ratusan ringgit mengundi peserta kegembaran mereka turut “stress” dengan keputusan berat sebelah Astro ini. Secara jujur, kalau dilihat persembahan minggu lalu, Nabil ialah calon yang paling sesuai untuk disingkirkan. Bukannya Abang Nara tak suka Nabil, cuma lawak yang diketengahkan sejak beberapa minggu kebelakangan ini memang jatuh merudum mutunya.

    nabil mlm2013

    Malah lawak Nabil Jumaat lalu membuatkan peminat-peminat di Twitter terutamanya bengang. Mana tidaknya, sejarah hitam Luna Maya ditimbulkan kembali oleh Nabil sekaligus sedikit sebanyak menjatuhkan air muka si cantik manis dari Indonesia ini. Secara ikhlas, lawak Nabil terhadap Luna Maya memang agak kasar dan tidak sesuai. Bukan Abang Nara seorang yang berpendapat sebegini, ramai lagi di luar sana yang mempunyai pendapat yang serupa.

    nabil mlm2013

    Apa pun Abang Nara serius kecewa dengan keputusan yang dilakukan oleh pihak Astro kali ini. Kalau bab-bab penyingkiran boleh diubah sesuka hati, mana keseronokan dan ketelusan di dalam pengadilan? Jangan-jangan nanti keputusan “final” pun boleh dimanipulasi oleh pihak Astro. Jangan sampai orang ramai hilang kepercayaan kepada Astro. Apa pula kata anda?

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Saya Hanya Tunggu Hidayah – Felixia Yeap

    Posted: 02 Feb 2014 08:45 PM PST

    Tak kenal siapa itu Felixia Yeap? Mungkin anda harus membaca artikel mengenai model berbangsa Cina tampil manis bertudung ini yang pernah Abang Nara kongsikan satu ketika dahulu.  Ada pihak yang menyokong tindakan Felixia bertudung, namun ada juga yang mempersoalkan kenapa Felixia perlu bertudung kalau tidak memeluk Islam. Senang cerita, pelbagai reaksi yang timbul sejak Felixia mengenakan tudung.

    felixia yeap bertudung

    Menerusi Harian Metro baru-baru ini, Felixia Yeap tidak menolak kemungkinan dirinya memeluk Islam. Sama ada cepat atau lambat, ia bukanlah keputusan daripada Felixia. Kata model ini:-

    Saya tak tolak kemungkinan peluk Islam. Semuanya bergantung pada Tuhan. Sama ada cepat atau lambat, Dia yang tentukan. Saya tunggu hidayah. Sejak memakai tudung, saya mempelajari serba sedikit mengenai Islam terutama mengenai Nabi Muhammad SAW dan Kaabah. Terus-terang, saya amat teringin menjejakkan kaki ke Makkah

    felixia yeap bertudung

    Menariknya Felixia turut mengenakan tudung ketika menyambut perayaan Tahun Baru Cina. Makin lama Abang Nara tengok makin banyak yang Felixia pelajari. Insya Allah. Hidayah pasti akan datang buat yang mencari. Sama-samalah kita doakan. Jangan nak jatuhkan atau lemahkan semangat Felixia belajar mengenai Islam. Kita sebagai orang Islam, haruslah membantu apa yang patut. Barulah Felixia dapat merasakan sendiri keindahan Islam itu.

    felixia yeap bertudung

    Lagi beberapa gambar si comel Felixia Yeap dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Felixia Yeap.

    P.S: Lelaki kelar anak sedia dihukum


    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung
    felixia yeap bertudung

    Baca Yang Ini Pulak:-

    (15 GAMBAR)Majlis Pernikahan Safiq Rahim & Zandra Aziela Daripada Ministry Of Moment

    Posted: 02 Feb 2014 08:21 PM PST

    Akhirnya setelah sekian lama bercinta, pemain bola sepak JDT Safiq Rahim telah pun selamat bergelar suami kepada Zandra Aziela, pemain bowling kebangsaan dengan sekali lafaz. Kedua-dua ahli sukan ini disatukan dalam majlis serba sederhana di Kelab Golf Saujana Impian, Kajang semalam. Jutaan tahniah diucapkan atas pernikahan ini.

    zandra aziela dan safiq rahim

    Zandra dan Safiq kedua-duanya mengenakan pakaian pengantin serba putih. Zandra menerima mas kahwin sebanyak RM888 dan wang hantaran RM15,000. Mereka berdua telah dinikahkan oleh ayah Zandra sendiri, Ibrahim Hakimi Abdul Karim kira-kira jam 12.30 tengah hari. Majlis pernikahan berlangsung selepas tamatnya perlawanan penuh kontroversi antara JDT dan T-Team di Stadium Larkin, Johor Bahru.

    zandra aziela dan safiq rahim

    Semoga perkahwinan ini akan meningkatkan lagi prestasi permainan Safiq Rahim dan Zandra Aziela. Tahniah atas perkahwinan ini. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Lagi beberapa gambar sekitar majlis pernikahan mereka hasil bidikan Ministry of Moments dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim
    zandra aziela dan safiq rahim

    Baca Yang Ini Pulak:-

    0 comments:

    Post a Comment

    Terhangat

    UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani