Powered by Blogger.

Bukannya Nak “Show Off” Bagai – Wan Sakinah

Bukannya Nak “Show Off” Bagai – Wan Sakinah


Bukannya Nak “Show Off” Bagai – Wan Sakinah

Posted: 03 Feb 2014 11:39 PM PST

Abang Nara mengerti perasaan Wan Sakinah. Selaku seorang isteri yang sedang mengandung, perasaan teruja itu memang tidak dapat dibendung. Samalah macam wife Abang Nara dulu. Sedangkan Abang Nara yang tak mengandung pun rasa teruja lebih apabila melihat perut isteri yang membesar, inikan pula si ibu yang mengandung. Pasti lebih teruja dan excited tahap tertinggi.

wan sakinah hamil

Mungkin kerana status isteri kedua Ashraf Muslim menyebabkan ramai yang mengkritik dan tidak menggemari perbuatan Wan Sakinah berkongsi gambar dirinya yang sedang sarat mengandung. Kesian Wan Sakinah. Dahlah mengandung, kena kutuk pulak. Menerusi akaun Instagramnya, Wan Sakinah menafikan dirinya mahu “show off” sebaliknya hanya berkongsi rasa teruja. Tulis Wan Sakinah:-

Salam utk sahabat, stalkers & haters. Maaf psl gmbr yg menayangkn gmbr perut sy tu. Terlalu excited tgk perut boyot, tu yg pi upload tu. Bknnya nk show off bagai. Tau, org lain pun pregnant jgk. Tp sblm ni, pantang naik perut sket pi gym la. jog la. Sit up la. Tp now rs lain, bila tau pregnant je, dok tgu bila perut nk besaq.

Time makan pun tak kira. Asal lapaq, makan! Lgpun org dok kata perut sy kecik. Tp bl hmpir 7 bln ni tb2 dia besaq! Tgk dlm gmbr lg nmpk besaq! Tu yg sy pi upload tu. Xrs seksi pun. cuma excited tang perut. xde niat nk sakitkn hati sape2.. Sy dh delete gmbr tu. Terima kasih atas teguran.

InsyaAllah xkn berlaku lg upload gmbr bkn2. Sy mengaku sy salah. Selain mintak ampun kat Allah, mntk maaf pd suami, sy jg mntk maaf pd anda semua. Sy jgk maafkn anda yg xpenat dok maki hamun. Tak pyh la cari kat padang masyar. Jenuh. Ramai org. Ssh nk jmp. Kira 0-0 kat sini je la yea. Satu lg, jgn la hentam suami sy tu teruk sgt. Dia usaha jd suami yg terbaik utk kami berdua. Bkn setakat cukup mkn pakai. Agama pun dia bg. Tp tu la, dlm dok kawal, terlepas jgk.. Hehe.

Sy mntk doakanlah kebahagiaan kami bertiga (Dayana, Ashraf & Sakinah). Doa anak yg bakal dilahirkn nnt jd ank soleh atau solehah, yg sihat tubuh bdnnya & cergas akal fikirannya. Doakn jg Ashraf & teman baik sy, Dayana selamat tb di Mekah & dpt menunaikan ibadat umrah yg mabrur. Salam. -peace-

wan sakinah

Diharap Wan Sakinah bersabar dengan dugaan ini. Biasalah perkara sebegini. Jangan stress-stress. Takut ada impak yang kurang baik kepada anak dalam kandungan. Semoga segalanya berjalan lancar buat Wan Sakinah dan Ashraf Muslim sehingga hari keahiran kelak.

P.S: Ah Beng pembuli jalanraya di Singapura

Baca Yang Ini Pulak:-

(11 GAMBAR)Watak Samuel Dalam Ariana Rose Popularkan Jonathan Putra

Posted: 03 Feb 2014 10:54 PM PST

Nampaknya drama Ariana Rose bukan sahaja melonjakkan nama Keith Foo dan Hisham Hamid, namun tempiasnya juga turut terkena kepada Jonathan Putra yang membawa watak Samuel di dalam drama ini. Mula mencipta nama sebagai pengacara Channel V, kekacakan dan kecomelan Jonathan menjadi igauan ramai wanita lebih-lebih lagi apabila dirinya bercakap Bahasa Melayu dengan pelat.

jonathan putra ariana rose

Untuk makluman, Jonathan dilahirkan pada tahun 1982.  Di dalam drama Ariana Rose, Jonathan membawakan watak Samuel..Menerusi akaun Instagramya, Jonathan kini sedang berusaha keras memperbaiki sebutan Bahasa Melayunya. Satu langkah yang sangat bagus!!!

jonathan putra ariana rose

Semoga tahun 2014 ini kita akan melihat lebih banyak aksi lakonan Jonathan Putra di kaca tv. Apa pendapat anda mengenai pelakon kacak ini? Bagaimana dengan mutu lakonannya di dalam drama Ariana Rose? Lagi beberapa gambar Jonathan Putra dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose
jonathan putra ariana rose

Baca Yang Ini Pulak:-

Tidak Berpeluang Berucap Di AJL28, LY & Baiduri Tidak Terasa Hati

Posted: 03 Feb 2014 08:52 PM PST

Rumah sudah siap, pahat masih berbunyi. AJL28 sudah hampir 2 minggu berlalu namun masih ada suara yang kurang berpuas hati. Secara jujur, Abang Nara pun terasa pelik juga apabila komposer lagu “Bahagiamu Deritaku” iaitu LY dan Baiduri tidak diberi kesempatan berucap apabila lagunya dinobatkan sebagai juara.  Hanya Hafiz sahaja selaku penyanyi yang membuat ucapan dan terus menyanyikan lagu tersebut sekali lagi.

ly baiduri

Ramai yang menyatakan LY dan Baiduri kecil hati dan rasa terpinggir kerana kejadian ini. Lebih-lebih AJL adalah sebuah majlis anugerah yang mengiktiraf pencipta lagu, bukannya penyanyi. Namun hari ini menerusi Mstar Online, LY memaklumkan yang dia tidak terasa hati. Kata LY:-

Pada malam kemenangan itu ada kesilapan teknikal yang mana isteri saya Baiduri sukar ke pentas kerana kedudukan kerusi kami sehingga menyebabkan kami agak mengambil masa menuju ke pentas. Walhal memang penganjur menyebut nama komposer dahulu diikuti penulis lirik dan kemudian baru penyanyi.

Pada saya tindakan Hafiz tidak salah kerana dia berucap bagi mewakili kami kerana ketika itu juga program tersebut sudah kesuntukan masa dan Hafiz sudah memang berada di atas pentas.

Program AJL merupakan satu-satunya pertandingan lagu yang mengangkat pencipta-pencipta lagu tempatan dalam kes ini saya tidak rasa pihak penganjur berniat untuk menonjolkan penyanyi semata-mata.

Apa yang diucap oleh Hafiz pada malam itu juga tidak salah kerana memang kami juga sepatutnya berterima kasih kepada peminat Hafiz yang menyokong dan suka lagu ini sehingga lagu ini berada di tempat sekarang.

ly dan hafiz

Diharap dengan penjelasan ini, tiada lagi desas-desus kurang baik kedengaran mengenai AJL28. Tuan punya badan pun tak kisah dan tak terasa hati. Semoga dengan kemenangan ini, LY dan isterinya, Baiduri akan terus mencipta lagu yang mantap-mantap. Mana tahu menang AJL yang seterusnya pulak. Tak gitu?

P.S: Gambar lelaki bosan menunggu isteri membeli-belah

Baca Yang Ini Pulak:-

Hana Elite Bankrap Kerana Watie?

Posted: 03 Feb 2014 07:30 PM PST

Salah satu nasihat yang sering Abang Nara terima ialah jangan sesekali tunjuk baik dan menjadi “penjamin” atau memberi nama kepada rakan-rakan. Tak kiralah sebaik mana pun hubungan anda dengan si rakan, kemungkinan untuk anda muflis atau bankrap amatlah tinggi apabila menjadi penjamin. Membaca kisah yang terjadi kepada Hana Elite di Metro Ahad lalu membuatkan Abang Nara mengeleng-gelengkan kepala.

hana elite muflis

8 tahun yang lalu, atas dasar simpati kepada rakan, Hana telah pun meminjamkan namanya untuk membolehkan Watie Elite membuat pinjaman membeli Toyota Wish. Ketika itu Watie mengalami masalah rumahtangga dan hidup dalam kesusahan. Namun pada April 2013, Hana Elite telah diisytihar muflis kerana Watie tidak membayar pinjaman tersebut. Kata Hana:-

Saya bersetuju buat pinjaman dan bayarkan duit pendahuluan kereta beserta insurans dan cukai jalan sebanyak hampir RM10,000 tetapi dia mesti bayar setiap bulan kepada bank kerana itu keretanya. Saya cuma pinjamkan nama dan bayarkan wang pendahuluan bagi membolehkan dia membeli kereta.

Tak sangka pula dia tidak penuhi janjinya dan saya tak tahu di mana kereta itu sekarang. Menurut pihak bank, tiada bayaran dibuat sejak 2008 dan sebelum itu pun bayaran tidak konsisten.

Selepas pulang dari Australia, Hana mendapati Watie telah pun berkahwin dan menggunakan kereta Toyota Harrier. Ketika itu Hana menganggap masalah mengenai pinjaman keretanya telah selesai. Sayangnya apabila mahu ke Singapura, namanya telah disenaraihitam. Keluarkan duit di bank pun tak boleh. Rupa-rupanya Hana telah diisytihar muflis dan dinasihat supaya berurusan dengan pihak Insolvensi. Tambah Hana lagi:-

Ketika mahu beli kereta itu, kami ada buat perjanjian bertulis depan jurujual tetapi ia tidak boleh dijadikan bukti kerana tidak matikan setem.

Surat saman sudah pun dihantar kepadanya (Watie Elite). Kali ini saya tidak akan bertolak ansur lagi. Sudah lama saya bersabar dan biar perkara ini diselesaikan menggunakan saluran undang-undang.

Sejak diisytiharkan muflis, saya tertekan. Sedihnya hanya Tuhan saja yang tahu.

hana elite muflis

Sementara itu Watie memaklumkan yang dia tidak mengetahui Hana telah bankrap dan tidak pernah terlintas di hatinya untuk menyusahkan Hana. Diharap Hana dan Watie dapat menyelesaikan masalah ini. Kepada Watie, janganlah buat begini terhadap rakan anda. Masa susah dah ditolong, balaslah balik jasa baik rakan anda. Tak gitu?

P.S: Seni awesome di persisiran pantai

Baca Yang Ini Pulak:-

Dazrin Kamaruddin Tak Berdisplin – Fasha Sandha

Posted: 03 Feb 2014 06:32 PM PST

Kalau Fasha Sandha, seorang pelakon senior yang terkenal dengan displin tinggi pun sudah membuat pengakuan mengenai sikap tidak berdisplin Dazrin Kamaruddin, apa lagi yang mampu kita katakan? Baru-baru ini kecoh dikatakan bahawa Dazri sering lewat ke lokasi penggambaran drama Miranda sehingga menjejaskan kelancaran dan menyusahkan produksi.

dazrin kamaruddin tidak berdisplin

Menerusi Harian Metro hari ini, Fasha Sandha melahirkan rasa kesalnya terhadap sikap Dazrin Kamaruddin. Kata Fasha:-

Dia seorang pelakon berbakat, makin menyerlah dan menghormati pelakon senior, tapi sayangnya dia tidak berdisplin. Kalau boleh saya memang tak nak besar-besarkan hal ini tapi memandangkan perkara ini sudah jadi kecoh di media, saya harus akui kesahihan cerita yang timbul.

Saya terbaca di Harian Metro dan media lain mengenai kes ini dan saya akui dia bukan lewat lima atau 10 minit seperti dikatakan, tetapi satu hingga dua jam.

dazrin kamaruddin tidak berdisplin

Sedih sungguh Abang Nara membaca pengakuan Fasha Sandha ini. Kadangkala bakat sahaja tidak mencukupi untuk maju di dalam industri hiburan tanah air. Displin memang perkara yang amat penting. Jangan sampai nama kita buruk dan seterusnya tidak menjadi pilihan produksi. Nanti kita yang rugi tak dapat tawaran kerja. Diharap Dazrin berubah kerana bak kata Fasha, dia mempunyai masa depan dan bakat yang bagus.

P.S: Suzuki menguji Grand Vitara baru

Baca Yang Ini Pulak:-

Wan Sakinah Tayang “Baby Bump”, Romantik Di Sisi Ashraf Muslim

Posted: 03 Feb 2014 05:45 PM PST

Kalau tak salah Abang Nara, kehamilan Wan Sakinah, isteri kedua Ashraf Muslim sudah pun memasuki tujuh bulan. Baru-baru ini menerusi akaun Instagramnya, Wan Sakinah telah berkongsi beberapa gambar dirinya bercuti di Pulau Langkawi bersama suami tercinta. Memang romantik dan makin terserlah “baby bump” Wan Sakinah.
wan sakinah hamil

Abang Nara yakin mereka berdua sedang teruja sekarang ini. Wajah Wan Sakinah berseri-seri seperti kebanyakan ibu mengandung di luar sana. Kalau tengok perut nampak gaya macam anak lelaki je.  Hanya tinggal 2 bulan lagi untuk Ashraf Muslim dan Wan Sakinah akan bergelar ibu bapa. Semoga semuanya berjalan lancar.

wan sakinah hamil

Tahniah buat Ashraf Muslim dan Wan Sakinah. Semoga kebahagiaan yang ada terus berkekalan dan bertambah dengan kehadiran cahaya mata. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Potret kanak-kanak pelarian di Afghanistan

 

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani