Powered by Blogger.

Tiada Program Ekslusif Perkenal Anak Farid Kamil & Diana Danielle

Tiada Program Ekslusif Perkenal Anak Farid Kamil & Diana Danielle


Tiada Program Ekslusif Perkenal Anak Farid Kamil & Diana Danielle

Posted: 20 Jan 2014 10:26 PM PST

Nampaknya hasrat para peminat untuk melihat kelibat si comel Muhammad, anak pasangan selebriti Farid Kamil dan Diana Danielle di dalam sebuah program televisyen ekslusif tidak akan terkabul. Sebelum ini, Farid Kamil memaklumkan yang program ini hanya akan berlangsung selepas Diana Danielle tamat belajar mengaji Al-Quran.
anak farid kamilNamun hari ini menerusi Berita Harian hari ini, pihak Astro dan David Teo mengesahkan bahawa program ini tidak akan diterbitkan. Kata David Teo:-

Sepatutnya program ini diusahakan tahu lalu, tetapi apabila kita bertanya kepada Farid, beliau meminta program ini ditangguhkan kerana mahu anak lelakinya itu besar sedikit.

Ketika itu beliau memberikan tempoh lima bulan. Disebabkan sudah melepasi tarikh tempoh yang ditetapkan Astro, program itu tidak jadi diterbitkan.

farid dan diana

Tak apalah tak ada rezeki untuk kita semua menatap wajah Muhammad di kaca televisyen. Mungkin bila dah besar sikit nanti boleh buat program lain untuk Muhammad. Yang penting Muhammad membesar dengan sihat dan ceria di bawah jagaan ibu dan bapanya. Tak gitu?

P.S: Kapal terbang di ruang tamu rumah anda?

Baca Yang Ini Pulak:-

(7 GAMBAR)Linda Onn Dan Suami, Ungku Azhar Yang Serius Kacak

Posted: 20 Jan 2014 09:46 PM PST

Wow. Kacak, handsome dan tampan sungguh Ungku Azhar, suami Linda Onn ini. Memang patutlah Linda Onn sorokkan selama ini. Takut ada gadis-gadis lain di luar sana terpikat (gurau-gurau jer nie). Sekali pandang, macam Hans Isaac pun ada. 2 kali pandang nampak macam Jehan Miskin. Kesimpulannya memang kacak ah.

linda onn dan suami

Baru-baru ini Linda Onn dan suami telah menghadiri majlis hari jadi Datin Paduka Umie Aida. Daripada apa yang Abang Nara baca, mereka berdua memang “sweet” sangat-sangat. Semoga kebahagiaan ini berkekalan sehingga ke syurga kelak.

linda onn dan suami

Lagi beberapa gambar Linda Onn dan suaminya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Penerangan mengenai Dasar Automotif Negara 2014

linda onn dan suami

linda onn dan suami
linda onn dan suami
linda onn dan suami
linda onn dan suami

Baca Yang Ini Pulak:-

Kumpulan Comey Tersingkir, Persaingan Maharaja Lawak Mega 2013 Makin Sengit

Posted: 20 Jan 2014 09:18 PM PST

Akhirnya selepas 10 minggu, kumpulan Comey tersingkir jua. Secara jujur, Abang Nara tak sangka kumpulan Comey akan bertahan selama ini. Satu prestasi yang cukup membanggakan. Kadangkala memang lawak juga kumpulan Comey ini namun persembahan yang ditunjukkan tidak konsistem menyebabkan jumlah undian tidak mencukupi. Malah kumpulan-kumpulan lain juga menunjukkan prestasi yang sangat bagus pada minggu ke 10.

maharaja lawak mega 2013

Kini hanya tinggal Jambu, Shiro, Sepahtu, SYJ, Bocey dan Nabil untuk meneruskan perjuangan di MLM2013. Memang makin sengit. Kalau tak silap, hanya 4 peserta sahaja yang akan layak ke final. Kalau berdasarkan persembahan minggu-minggu lalu, bagi Abang Nara yang berada di dalam kedudukan bahaya adalah Nabil dan Jambu. Nabil sudah beberapa minggu tidak menunjukkan prestasi yang bagus sementara lawak Jambu pula sudah semakin basi.

maharaja lawak mega 2013

Kumpulan SYJ dan Bocey setiap minggu semakin mengejutkan orang ramai dengan persembahan bermutu daripada mereka. Sayangnya ketiadaan nama besar dan populariti sering menyaksikan mereka berada di kedudukan bawah di dalam senarai undian. Namun Abang Nara perasan yang pengundi sudah semakin bijak sekarang ini. Mereka tidak lagi mengundi mengikut populariti semata-mata. Kualiti lawak juga amat dipentingkan.

mlm2013

Yang confirm masuk final sudah tentu Sepahtu. Setelah gagal menyerlah di awal-awal minggu, lawak Sepahtu minggu lepas memang terbaik. Siapakah 3 lagi peserta yang bakal mengiringi Sepahtu ke akhir? Sama-samalah kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Bergurau Ada, Bercumbu Tak Mungkin – Emma Maembong

Posted: 20 Jan 2014 08:48 PM PST

Selepas Zizan Razak tampil menafikan “percumbuan” antara dirinya dan Emma Maembong, kini si gadis turut memberikan kenyataan yang lebih kurang sama. Berkata kepada Kosmo hari ini, Emma mengakui dirinya ada bergurau dengan Zizan namun tidaklah sampai ke tahap bercumbu. Dakwaan bercumbu bagi Emma adalah satu dakwaan yang melampau dan memburukkan nama Zizan dan keluarganya.

emma maembong

Namun Emma Maembong akui sepanjang perjalanan ke Los Angeles kadangkala dia tertidur dan kepalanya terlentok ke bahu Zizan. Itu perkara biasa terjadi kalau dah terbang lebih berpuluh jam. Terang Emma:-

Bercumbu? Melampau dakwaan itu! Saya menafikan sama sekali tuduhan tidak berasas itu dan cubalah berfikir secara logik mana mungkin kami akan melakukan perkara itu, tambahan pula di hadapan orang ramai dalam pesawat.

Selagi tiada sebarang ikatan Emma tidak akan sesekali melakukan perkara itu (bercumbu) walaupun ramai yang membuat spekulasi Emma dan Zizan bercinta, janganlah sampai membuat fitnah sebegini.

Cerita ini secara tidak langsung memburukkan nama Zizan dan mengaibkan keluarga kami. Pasti ramai yang menganggap kami selalu buat perkara bukan-bukan seperti ini.

Emma sangat terkejut apabila dimaklumkan mengenai cerita ini, memang benar orang selalu cari salah kita

zizanSeperti Zizan, Emma Maembong jugak tidak naik marah atau menyalahkan pihak yang menimbulkan gosip ini. Terang Emma lagi:-

Malah, kalau bergurau pun tidak pula sampai tahap bercumbu. Memang ada kami bergurau senda sepanjang penerbangan tetapi Zizan pun ada bergurau dengan Kaka (yang mengikuti trip bersama) tapi tidak pula keluar cerita.

Mungkin kebetulan Emma duduk bersebelahan Zizan dan ada pula spekulasi kami bercinta sebelum ini, maka orang senang menjatuhkan hukuman.

Emma tidak marahkan penyampai cerita itu sebab semua tahu perkara yang sebenar, malah sampai sekarang Emma tidak pasti siapakah individu yang bertindak menyebarkan cerita itu. Mungkin juga ada peminat yang tersalah anggap.

Agak sedih sebenarnya apabila cerita itu keluar tanpa bertanyakan dahulu kepada Emma atau Zizan. Kalau betul Emma salah, Emma minta maaf.

zizan

Pada pandangan Abang Nara, kemungkinan besar peminat yang menyampaikan cerita ini mahu Zizan Razak dan Emma Maembong cepat-cepat berkahwin sekiranya memang benar mereka berdua bercinta. Mungkin ada peminat yang sudah tidak sabar hendak melihat Zizan mengucup dahi Emma sebagai isteri yang sah. Tak boleh salahkan peminat. Kadangkala memang ada yang fanatik tahap begini. Apa pun dengan penjelasan ini, diharap segala kontroversi “cumbuan” ini telah terjawab.

P.S: Toyota Corolla Altis 2014 dilancarkan pada harga RM114,000

Baca Yang Ini Pulak:-

Takkan Saya Nak Buat Perkara Macam Itu – Zizan Razak

Posted: 20 Jan 2014 07:04 PM PST

Abang Nara dah agak dah memang agak tidak logik untuk Zizan Razak dan Emma Maembong bercumbu di dalam kapal terbang. Confirmlah secara logik akan ada mata memandang. Takkanlah Zizan dan Emma tak boleh berfikir perbuatan seumpama itu akan menimbulkan spekulasi orang ramai. Lagipun bukan mereka berdua sahaja di atas kapal terbang itu, ramai lagi yang turut bersama.

zizan dan emma maembong

Apa pun Abang Nara respek dengan ke”rileks”an Zizan yang tidak menyalahkan sesiapa dalam kontroversi ini. Inilah baru artis sejati. Biasalah gosip-gosip sebegini dalam kehidupan seorang artis. Kalau tak nak jadi artis, lebih baik duduk kat kampung tanam kangkung. Kata Zizan kepada Mstar Online:-

Pemergian ke Amerika Syarikat bukan kami berdua sahaja tetapi pengurus dan beberapa krew turut ikut. Takkan saya hendak buat perkara macam itu di hadapan mereka semua. Isu yang ditimbulkan sebenarnya tiada apa-apa pun dan saya tidak terkejut pun kerana itu adalah lumrah dunia artis.

Gosip itu tidak akan timbul sekiranya tiada pihak yang cerita kepada pihak media dan wartawan hanya menjalankan tugas mereka. Saya juga tidak berani hendak tunding jari kepada mana-mana pihak kerana nama pun gosip dan pada saya ia kedengaran kelakar

zizan dan emma

Diharap dengan penjelasan ini, semua pihak berpuas hati. Biasalah bila jadi artis semua perbuatan kita akan diperhatikan. Nak makan nasi pun orang tengok. Beli baju kat “bundle” pun boleh jadi isu. Namun ketenangan Zizan menangani isu ini memang wajar dihormati. Tahniah Zizan.
shakleeP.S: Shaklee sememangnya satu produk kesihatan yang sedang hangat di pasaran ketika ini. Banyak sungguh kebaikan yang diperolehi sekiranya mengamalkan pemakanan Shaklee. Harga pun berpatutan. Kalau korang rasa nak cuba, boleh WhatsApp Azni di 013-594-7061. Layanan confirm terbaik dan akan menyebabkan anda tersenyum puas hati.

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani