Powered by Blogger.

Ummi Nazeera, Natasha Hudson, Mizz Nina & Wardina Bakal Berkongsi Di The Bidadari 2014

Ummi Nazeera, Natasha Hudson, Mizz Nina & Wardina Bakal Berkongsi Di The Bidadari 2014


Ummi Nazeera, Natasha Hudson, Mizz Nina & Wardina Bakal Berkongsi Di The Bidadari 2014

Posted: 14 Aug 2014 07:15 AM PDT

Sekiranya anda seorang muslimah yang dahagakan ilmu, perkongsian cerita dan mahu mencari motivasi untuk menjadi seorang wanita yang lebih baik, program The Bidadari 2014 adalah yang terbaik buat anda. Bakal berlangsung pada 30 dan 31 Ogos ini di Putrajaya, The Bidadari 2014 menjanjikan 2 hari yang penuh inspirasi dengan senarai nama-nama besar seperti Prof Dr Muhaya, Ummi Rose, Dina Almashoor dan ramai yang lagi yang akan turun padang untuk memberikan kata-kata penuh motivasi untuk para hadirin.
the bidadariBukan itu sahaja, selebriti-selebriti yang telah berhijrah ke arah lebih baik seperti Ummi Nazeera, Natasha Hudson, Mizz Nina dan Wardina juga akan turun padang untuk berkongsi kisah mereka. Inilah peluang anda untuk mengenali mereka dengan ‘up close and personal’ serta mengambil iktibar daripada kisah mereka. Pastinya perkongsian yang bakal dilakukan oleh selebriti-selebriti ini akan mengusik jiwa raga mereka yang mendengarnya.
the bidadari

Dengan harga tiket bermula pada RM150, The Bidadari 2014 menjamin keselesaan para hadirin yang bakal hadir. Disediakan bilik khas untuk para ibu yang menyusu, aktiviti pembelajaran buat anak-anak yang berusia 4 tahun ke atas dan pelbagai bazar ekspo turut disediakan untuk memeriahkan lagi suasana. Yang pastinya, kehebatan program The Bidadari pada tahun lalu bakal dijadikan kayu ukur untuk memastikan The Bidadari 2014 lebih baik.
the bidadari

Kalau nak bawa suami pun ada disediakan program khusus untuk kaum adam iaitu School of Sahabah. Abang Nara yakin pengisian selama 2 hari ini akan menjadikan kita Muslim dan Muslimah yang lebih baik. Jom mendaftar beramai-ramai. Informasi lanjut boleh layari www.thebidadari.com.

Baca Yang Ini Pulak:-

(TAHNIAH)Diana Amir Kini Hamil 3 Bulan

Posted: 14 Aug 2014 06:49 AM PDT

Alhamdulillah. Lama tidak mendengar perkembangan terkini Diana Amir sejak bergelar isteri kepada Mohd Habib pada Oktober 2013. Kini ada berita gembira untuk dikongsikan oleh pelakon ini khas buat para peminatnya. Diana Amir telah mengesahkan yang dirinya kini hamil 3 bulan.

diana amir hamil

Pastinya Diana Amir dan suami teruja dengan berita gembira ini. Diharap Diana Amir banyakkan berehat dan tidak melakukan kerja berat. Kehamilan pertama ini kenalah dijaga betul-betul. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga hari kelahiran kelak. Tahniah!!! Info asal MIG Online.

Baca Yang Ini Pulak:-

(24 GAMBAR)Anzalna Jalan-Jalan Di Eropah

Posted: 14 Aug 2014 01:02 AM PDT

Serius Abang Nara cemburu sangat-sangat melihat gambar-gambar yang dikongsikan oleh Anzalna menerusi akaun Instagramnya. Mana tidaknya, hampir kesemua negara Eropah yang berada dalam senarai wajib lawat Abang Nara telah pun dijejaki oleh Anzalna. Lagi cemburu sebab kesemua gambar-gambar yang diambil sangat ‘smart’ dan menyerlahkan kejelitaan Anzalna. Untuk makluman, ini adalah percutian Anzalna bersama ahli keluarganya. Confirm meriah!!!
anzalna di eropahAntara tempat yang dilawati oleh Anzalna ialah Paris, Swiss, Monaco, Venice dan Spain. Salah satu gambar yang dimuat naik Anzalna menunjukkan dirinya di sebelah logo pasukan bola sepak Barcelona. Nasib baiklah Abang Nara minat Real Madrid. Jadi tak adalah nak jeles sangat. Hehehe. Nanti kalau Abang Nara dapat pergi Spain nak juga buat posing bergambar macam yang dilakukan Anzalna. Cute kot.
anzalna di eropah

Semoga percutian ini akan merapatkan lagi hubungan ahli keluarga Anzalna. Seronok juga sekali sekala bercuti beramai-ramai ke luar negara. Lagi beberapa gambar yang bakal membuatkan anda cemburu dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah
anzalna di eropah

Baca Yang Ini Pulak:-

Neelofa Rasa Janggal & Malu Dengan Gosip Kahwini Kerabat Diraja

Posted: 14 Aug 2014 12:45 AM PDT

Ya memang desas-desus Neelofa akan menamatkan zaman gadisnya dengan kerabat diraja yang tersebar baru-baru ini telah mengejutkan orang ramai. Abang Nara pun terkejut. Khabar angin ini timbul secara tiba-tiba tanpa sebarang angin yang membawanya sehingga Neelofa sendiri enggan memberikan sebarang komen. Gosip ini dikatakan mula muncul apabila Neelofa bertemu dengan Tok Guru Nik Aziz pada hari raya yang lalu.

neelofa

Menerusi Sinar Harian hari ini, seorang sumber yang dikatakan rapat dengan Neelofa telah memaklumkan pelakon itu merasa janggal dan malu apabila desas-desus ini bertiup kencang. Kata sumber tersebut:-

Saya mendapat tahu sejak berita tersebut tersebar, dia (Neelofa) rasa janggal dan malu dengan gosip yang mengatakan akan menamatkan zaman bujangnya dengan kerabat Diraja.

Siapa yang kata dia akan kahwin dengan kerabat Diraja sedangkan dia sendiri tidak pernah jumpa dengan kerabat tersebut.

Lagipun pertemuan bersama pemimpin (Nik Aziz) itu adalah untuk dapatkan nasihat daripada beliau bukannya berbincang pasal jodoh.

neelofa

Syukur kalau gosip ini memang sekadar gosip dan bukannya kenyataan. Masih ada peluang buat jejaka-jejaka di luar sana untuk mencuba nasib mengorat Neelofa. Abang Nara yakin ramai yang lega mendengar penjelasan daripada sumber rapat Neelofa ini. Bolehlah mula pasang impian untuk beristerikan Neelofa kembali. Hehehe.

P.S: Gaung cantik yang membunuh kerana selfie

Baca Yang Ini Pulak:-

Saya & Anak-Anak Bahagia Tanpa Rozana – Awie

Posted: 14 Aug 2014 12:36 AM PDT

Pasti ramai yang tertanya-tanya bagaimanakah Awie dan anak-anaknya menjalani kehidupan tanpa seorang isteri dan ibu di sisi. Umum mengetahui mengenai kes mahkamah yang melibatkan diri penyanyi rock lagenda ini dengan isterinya, Rozana. Hak penjagaan ketiga-tiga anak mereka iaitu Putra Ahmad Merrah, 7, Putra Ahmad Rezzki 6, dan Puteri Qasseh Antasha, 4 telah diberikan kepada Awie oleh pihak mahkamah dan Rozana dilarang mendekati mereka.

awie

Menariknya menurut Awie tiada yang berubah dalam kehidupan mereka sekeluarga walaupun tanpa Rozana di sini. Kata Awie:-

Tiada apa yang berubah selepas kami tidak tinggal bersama. Cuma bula Ramadhan yang lalu buat pertama kali dalam hidup saya bangun pagi dan masak sahur untuk anak-anak.

Malah jika saya terlibat dengan penggambaran, bila masa rehat saya akan pulang dan masak lauk untuk mereka berbuka. Saya mahu mereka rasa nikmat makan air tangan bapa mereka.

Alhamdulillah anak-anak tak pernah komen apa-apa. Raya baru-baru ini mereka nyatakan hasrat nak pergi Legoland jadi saya bawa mereka ke sana.

Kehidupan kami 'happy' dan saya kini hanya mahu kembalikan hak mereka yang telah hilang. Segala kerja keras saya selama ini adalah untuk keselesaan anak-anak pada masa akan datang.

Syukur hak penjagaan anak diberikan kepada saya. Saya mahu lihat mereka membesar dan apa-apa berlaku biar di depan mata saya. Mereka nyawa saya, dunia dan akhirat

awie

Alhamdulillah. Tiada yang lebih menggembirakan hati seorang ayah melainkan melihat anak-anak mereka gembira. Semoga kebahagiaan ini akan terus berkekalan walaupun tanpa seorang ibu di sisi. Pasti ada hikmah di sebalik kejadian ini. Sama-samalah kita doakan agar jalan penyelesaian untuk mereka dapat ditemui segera. Amin.

Baca Yang Ini Pulak:-

(TAHNIAH)Nurul Wahab Hamil Anak Kedua

Posted: 13 Aug 2014 06:32 PM PDT

Wow. Pantas. Murah sungguh rezeki Nurul Wahab yang telah pun disahkan hamil anak kedua bersama suaminya Eric Depp. Rasanya baru tahun lepas Nurul melahirkan anak sulung hasil perkongsian hidup dengan Eric. Inilah dinamakan rezeki jangan ditolak. Lagipun umur Nurul sudah mencecah 37 tahun. Kenalah cepat-cepat beranak sebab makin berusia makin tinggi risiko.

nurul wahab hamil anak kedua

Kini kandungan Nurul Wahab sudah pun mencecah 3 bulan. Kehamilannya kali ini dirahsiakan buat 3 bulan pertama seperti yang biasa dilakukan oleh orang lain. Kata Nurul:-

Walaupun anak kedua, saya mengikut pantang larang orang lama. Doktor juga berpesan, tunggu sampai tiga bulan baru umumkan berita kehamilan ini. Saya bimbang juga kalau heboh perkara ini (kehamilan) terlalu awal, diri sendiri yang malu jika berita itu tidak betul. Pelbagai kemungkinan boleh berlaku pada peringkat awal kehamilan, jadi lebih baik saya rahsiakan terlebih dahulu.

Ini kehamilan ketiga saya dan kedua bersama Eric. Saya memang cukup gembira, begitu juga dengan Eric. Rasa tidak percaya diberikan rezeki secepat ini dan saya bersyukur sangat kerana saya memang sukakan keluarga yang besar. Kalau boleh, kami inginkan anak perempuan pula tetapi semuanya terpulang kepada ketentuan Allah. Pada masa yang sama, saya dapat merasai pengalaman arwah ibu yang pernah hamil setiap tahun.

anak nurul wahab

Semoga kehamilan kali ini turut dipermudahkan sehingga kelahiran kelak. Tahniah buat Nurul dan Eric atas berita gembira. Semoga dengan kehadiran ahli baru kelak akan memeriahkan dan mengeratkan lagi hubungan mereka. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Patung realistik wanita Jepun dapat sambutan

Baca Yang Ini Pulak:-

Joe Flizzow Tak Sedar Bergambar Dengan Individu Memakai Baju Tulis Lucah

Posted: 13 Aug 2014 06:24 PM PDT

Agak tak masuk akal tetapi inilah kenyataan. Mungkin terlalu ramai individu yang mahu bergambar dengannya sehinggakan Joe Flizzow tidak menyedari 2 individu di bawah memakai baju tulisan lucah. Apabila gambar ini dikongsikan di laman sosial, para peminat penyanyi rap ini meluahkan rasa kecewa mereka. Iyerlah, tak sesuai dengan imej kita selaku orang Melayu dan orang Islam.
joe flizzow

Yang Abang Nara pelik ialah ada juga orang yang sanggup merekabentuk baju dengan tulisan sebegini. Pelik-pelik manusia sekarang. Macam mana la diorang ini boleh dapat idea yang tidak masuk akal. Akibat gambar ini, Joe Flizzow mengakui tertekan dah hampir mahu melarikan diri. Kata Joe:-

Saya hadir sebuah acara fesyen dan seorang pereka fesyen memberi sehelai baju T dengan tulisan “Jantan” untuk tujuan promosi, saya rasa ia cool dan cantik. Apabila saya pakai ada dua orang individu lain yang pakai baju T dengan label yang sama ingin bergambar. Selepas bergambar baru saya sedar tulisan pada baju mereka agak lucah.

Saya sudah memberi amaran kepada mereka agar tidak memuat naik gambar tersebut bagi mengelakkan kontroversi. Selepas gambar tersebut tersebar saya dapat banyak respons negatif terutamanya pengguna laman sosial. Ramai yang menuduh baju tersebut merupakan baju yang saya jual. Sebenarnya saya hanya ada baju bertulisan Havoc sahaja.

Mereka juga mengugut untuk memboikot kedai saya, namun Alhamdulillah sehingga kini perniagaan saya tidak terjejas.Saya sudah minta maaf kepada semua secara terbuka di laman Twitter tentang gambar tersebut. Pada awalnya saya agak tertekan hingga terfikir untuk 'lari' sekejap, namun ibu saya menghalang dan meminta saya bersabar

joe flizzow

Diharap Joe Flizzow dan selebriti-selebriti lain lebih berhati-hati di masa akan datang. Segala perbuatan anda diperhatikan oleh orang ramai. Mana yang rasa tak sesuai, janganlah kongsi di laman sosial. Nanti maruah sendiri yang jatuh. Tak gitu? Info asal Mstar Online.

P.S: Perodua Axia dibuka untuk tempahan pada harga RM24,900

Baca Yang Ini Pulak:-

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani