Powered by Blogger.

Beli Smartphone Baru Tanpa Sebarang Bayaran Pendahuluan Dengan Celcom

Beli Smartphone Baru Tanpa Sebarang Bayaran Pendahuluan Dengan Celcom


Beli Smartphone Baru Tanpa Sebarang Bayaran Pendahuluan Dengan Celcom

Posted: 08 Aug 2014 12:43 AM PDT

Ok ini sangat hebat. Inilah promosi yang ditunggu-tunggu oleh semua orang terutamanya di bulan Syawal ini. Kalau sebelum ini duit raya yang terkumpul habis terus sebab nak beli smartphone baru, kali ini anda tak perlu risau. Celcom kini menawarkan Easy Payment Plan (EPP) yang membolehkan kita mendapat smartphone baru tanpa sebarang bayaran wang pendahuluan. Ya betul, ‘no upfront cash payment’. Tak adalah terketar-ketar tangan nak hulur duit raya yang dikumpul selama sebulan tue.

raya baru

Model-model smartphone yang ditawarkan juga bukan calang-calang. Ada Samsung Galaxy S5, ada Huawei, ada Note 3 dan macam-macam lagilah. Paling murah boleh dapatkan Samsung Tab3 Lite dengan bayaran bulanan sebanyak RM26.58 sahaja. Untuk EPP ini kita boleh pilih nak bayar selama 12 bulan atau 24 bulan mengikut kesesuaian dan keadaan kewangan kita.

raya baru

Apa yang penting ialah promosi Celcom EPP ini bukan sahaja ‘no cash upront payment’, malah ia tidak mengenakan sebarang faedah dan tiada bayaran pemprosesan. Senang cerita tak ada bayaran tersembunyi. Abang Nara dah kira siap-siap dah. Harga bayar bulan-bulan sama dengan harga bayar penuh.
raya baru

Camne nak dapatkan? Senang je. Korang cuma perlu pergi ke Blue Cube atau mana-mana cawangan Celcom yang berhampiran. Jumpa staff di sana dan tanya mengenai Celcom EPP ini. Selaku pengguna setia Celcom sejak bertahun-tahun, Abang Nara memang ‘thumbs up’ dengan kualiti, kelajuan dan layanan yang diberikan oleh Celcom. Iyerlah, dah menang banyak kali kot anugerah sebagai ‘Malaysia Best Network’. Memang power kot.

raya baru

Buat peminat iPhone, anda juga boleh mendapatkan iPhone 5s dengan Celcom EPP ini. Hanya daripada RM48 sebulan. Tak adalah terasa sangat nak keluarkan sekali gedebuk duit ribu-ribu kan? Lagi best dengan plan Celcom First, anda akan dapat data sehingga 5GB. Puaslah nak main Facebook, Instagram dan Twitter tue. Jadi korang tunggu apa lagi? Jangn lepaskan promosi hebat daripada Celcom ini. Dapatkan info lanjut di sini.

Baca Yang Ini Pulak:-

(TAHNIAH)Farah Lee, Isteri Ally Iskandar Selamat Lahirkan Anak Perempuan

Posted: 08 Aug 2014 12:18 AM PDT

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Farah Lee dan Ally Iskandar atas kelahiran cahaya mata perempuan mereka hari ini. Cantik tarikhnya. 8 Ogos 2012. 8.8.2014. Berita gembira ini telah disampaikan oleh Farah sendiri menerusi akaun Facebooknya. Pasti kehadiran si puteri ini akan memeriahkan lagi keluarga mereka.
farah leeBerikut ialah status yang telah dikongsi oleh Farah mengenai kelahiran cahaya matanya itu:-

anak farah lee
Tahniah sekali lagi buat Farah dan Ally. Selamat menjaga anak. Semoga si comel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Tahniah!!

Baca Yang Ini Pulak:-

(SERIUS POWER MENGORAT)Inikah Kekasih Baru Tauke Jambu?

Posted: 08 Aug 2014 12:14 AM PDT

Abang Nara kalau gi jumpa si Tauke Jambu ini memang terus nak minta berguru. Hikmat apa yang digunakan olehnya sehingga begitu banyak awek cun menjadi miliknya. Power rangers sungguh. Mesti ada teknik rahsia yang kalau ditulis menjadi buku akan terjual laris macam pisang goreng panas. Kalau anda masih bujang dan susah mencari awek, silalah pergi belajar dengan Tauke.

kekasih baru tauke jambu

Pelukan erat si awek ke pinggang Tauke Jambu jelas menunjukkan betapa dalamnya kasih sayang mereka. Kalau tak silap si gadis ini bernama Nadia. Freelance model lagi tue. Argh~~ Anda memang power mengorat Tauke. Respek!!!

kekasih baru tauke jambu

Diharap Tauke dapat membuka kelas di hujung minggu untuk para jejaka bujang di luar sana. Pasti ramai yang mengidamkan ilmu di dadanya. Abang Nara pun nak join jugak. Nak praktikkan kembali kepada isteri tercinta agar cinta kami terus mekar membara.

kekasih baru tauke jambu

Diharap Tauke cepat-cepat kahwin dengan si Nadia ini. Kedua-duanya memang sama cantik sama padan. Tahniah Tauke.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    Bukan Batal Tetapi Ditunda – Dazrin Kamaruddin

    Posted: 08 Aug 2014 12:03 AM PDT

    Sepatutnya hari ini ialah hari pernikahan Dazrin Kamaruddin dan Amyra Rosli. Namun seperti yang kita semua sedia maklum, majlis pernikahan tersebut telah pun dibatalkan. Namun Abang Nara agak keliru kerana kenyataan yang berbeza-beza dikeluarkan oleh Dazrin dan Amyra. Yang perempuan kata batal, yang lelaki kata tunda. Mana satu yang betul sebenarnya? Memang pening dibuatnya.

    dazrin kamaruddin

    Menerusi Berita Harian hari ini, Dazrin memaklumkan yang majlis pernikahannya ditunda kerana kesibukan mereka berdua dengan kerja. Kata Dazrin:-

    Saya ingin membuat pembetulan bahawa majlis pernikahan yang dijadual berlangsung pada hari ini bukannya dibatalkan tetapi ditunda.

    Kami tunda kerana kami sibuk dengan kerja, bukannya kerana kami bergaduh disebabkan isu adanya orang ketiga.

    Amyra tahu kedududakan perkara sebenar. Ketika ini, kami masih mencari tarikh yang sesuai. Segala keputusan perlu dibincangkan dengan keluarga kedua-dua belah pihak.

    Kami memang nak sangat bernikah hari ini. Amyra sangat teruja dan setiap hari bercerita perasaannya bakal menjadi isteri.

    amyra

    Hmmmm. Kalau betul ditunda, syukur Alhamdulillah. Mungkin masing-masing nak fokus pada kerjaya terlebih dahulu kot. Iyerlah, Dazrin dan Amyra kedua-duanya sedang mencipta nama. Takut dah kahwin nanti hilang populariti pulak. Apa pun, jangan tunda lama-lama. Kang lama-lama orang lain kebas pulak. Hehehe.

    Baca Yang Ini Pulak:-

    (SERIUS RESPEK)Nora Danish Tolak Tawaran Ratus Ribu Demi Palestin

    Posted: 07 Aug 2014 09:48 PM PDT

    Ya duit boleh mengaburkan mata seseorang. Lebih-lebih kalau angka yang bernilai ratusan ribu ringgit. Kalau Abang Nara pun pasti akan goyah sedikit sebanyak juga jika ditawarkan 6 angka untuk menjadi duta kepada beberapa produk. Namun untuk Nora Danish, wang ringgit bukan ukuran kerana produk-produk tersebut merupakan barangan keluaran Yahudi. Pelakon jelita ini sanggup menolak tawaran hebat ini demi untuk Palestin. Respek!!!

    nora

    Nora Danish khabarnya ditawarkan untuk menjadi duta beberapa produk penjagaan diri harian dengan setiap satunya bernilai enam (6) angka namun apabila mengetahui barangan tersebut termasuk dalam senarai barangan keluaran Yahudi, Nora Danish tanpa teragak-agak menolak untuk menjadi duta barangan-barangan tersebut secara baik. Tindakan menolak tawaran itu memang sangat ‘awesome’ dan apabila ia dilakukan secara baik, itu lebih awesome. Tak macam sesetengah orang boikot McDonalds sampai pergi buat kekacauan dan menjatuhkan nama baik Islam itu sendiri. Ish,ish,ish.

    nora

    Tahniah kepada Nora Danish atas ketegasan anda ini. Respek sangat-sangat. Semoga makin dimurahkan rezeki selepas ini. Semoga dengan usaha Nora Danish ini sedikit sebanyak membantu saudara seagama kita di Palestin sana. Sumber asal RotiKaya.

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Saya Mencintai Gurmet Bukan Kerana Pangkat – Eina Azman

    Posted: 07 Aug 2014 09:27 PM PDT

    Suci, tulus dan murni sungguh cinta Eina Azman terhadap Datuk Paduka Gurmet Singh. Walaupun ramai yang menuduh Eina mahu mengahwini jejaka ini kerana pangkat dan harta yang dimiliki oleh Gurmet, namun ia ternyata tidak benar. Abang Nara juga terharu dengan kesanggupan Gurmet yang sanggup melakukan apa sahaja untuk memenuhi permintaan kekasihnya itu. Romantis sungguh.

    eina azman

    Berkata kepada Kosmo, Eina menceritakan betapa kekasihnya, Datuk Paduka Gurmet Singh sanggup menerbangkannya ke Singapura untuk berjalan-jalan di Universal Studio. Kalau Abang Nara jadi Eina pun pasti makin mendalam cinta. Kata Eina:-

    Jika saya teringin makan asam pedas, dia sanggup membawa saya ke Melaka. Baru-baru ini, saya melihat Emma Maembong melancong ke Universal Studio, Singapura. Saya pun menyatakan hasrat ingin ke sana. Tanpa bertangguh, kami terus terbang ke sana pada hari yang sama.

    Sejujurnya, saya mengenali Gurmet sebelum dia menerima gelaran Datuk Paduka lagi. Saya mencintai dan menyayangi dirinya bukan disebabkan pangkat. Saya memilih dia kerana dirinya sendiri. Justeru, saya rasa isu seperti ini tidak perlu timbul.

    eina dan gurmet

    Abang Nara pasti ramai yang akan cemburu dengan keromantikan Datuk Paduka Gurmet Singh yang sanggup memenuhi apa jua permintaan kekasihnya. Semoga keromantikan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Untunglah Eina mendapat bakal suami sehebat ini. Tahniah Eina.

    Baca Yang Ini Pulak:-

    Ahmad Idham Gelar Pengkritik Filemnya Di Laman Sosial Sebagai ‘Tin Kosong’

    Posted: 07 Aug 2014 08:49 PM PDT

    Tak tahu sama ada Ahmad Idham ini memang jenis tak boleh terima kritikan atau hanya menerima kritikan daripada mereka yang mempunyai ijazah dalam bidang kritikan filem. Hmmmm. Bagi Abang Nara tak salah untuk kita sebagai penonton membuat ulasan dan memberi kritikan selepas menonton sesebuah filem. Selaku penonton, kita juga ada hak dan pandangan tersendiri. Takkanlah kena pergi ambil ijazah baru boleh bagi komen kot?
    ahmad idham

    Mungkin juga Ahmad Idham tertekan kerana filem terbaru arahannya Tembus sekadar mengutip RM400,000 sejak ditayangkan pada Hari Raya lalu sementara filem Mat Tudung pula khabarnya sudah melebihi RM1 juta kutipannya. Hmmmm. Walaupun dibintangi oleh Aaron Aziz, Luna Maya dan Fazura, filem Tembus masih gagal menarik orang ramai ke pawagam. Agak-agak apa puncanya?

    ahmad idham

    Menarik juga apabila membaca pertelingkahan kecil antara Ahmad Idham dan para penonton filemnya di Twitter. Masing-masing ada hujah sendiri. Namun pada pendapat Abang Nara, agak tidak elok juga untuk Ahmad Idham mengelar para penonton yang mengkritik filemnya sebagai ‘tin kosong’.

    ahmad idham

    Jangan sampai suatu hari nanti semua penonton filem di Malaysia memboikot filem arahan Ahmad Idham sudahlah. Parah sangat kalau jadi macam itu. Rasanya bukan kali pertama Ahmad Idham membuat kenyataan sebegini rupa. Kalau dah sampai 2,3 filem tak laku, mungkin ada sesuatu yang salah di pihak Ahmad Idham sendiri? Tak gitu? Apa kata anda?

    P.S: McDonalds Malaysia kecewa dengan tindakan boikot

    Baca Yang Ini Pulak:-

    (15 GAMBAR)Zul Ariffin Yang Semakin Popular Menerusi Drama Rindu Awak 200%

    Posted: 07 Aug 2014 08:15 PM PDT

    Tajuk drama Rindu Awak 200% pun memang sudah ‘catchy’ untuk menarik perhatian Abang Nara menontonnya. Sempatlah tengok beberapa episod ketika cuti raya baru-baru ini. Menarik juga ceritanya. Beberapa perkara yang Abang Nara sedari ialah Zul Ariffin bukan sahaja kacak orangnya, tetapi badannya boleh tahan ‘tough’. Tengok lengan besar semacam je. Kalau lempang Abang Nara mesti tak bangun 3 hari.

    zul ariffin

    Agak pelik juga kenapa Zul Ariffin yang mempunyai pakej lengkap agak lambat untuk meniti titian populariti. Apa pun nampak gayanya menerusi drama Rindu Awak 200% ini, nama Zul Ariffin kini semakin menjadi bualan orang ramai. Lakonannya pun mantap, bersahaja dan sangat jelas berbakat orangnya. Tahniah!!!

    zul ariffin

    Buat anda yang menaruh hati kepada Zul Ariffin, ada berita baik mengenai percintaannya dengan Gayatri Su-Lin Pillai. Zul Ariffin menerusi portal GUA memberi sedikit bayangan mengenai keretakan percintaan mereka. Mungkin ia sudah berakhir. Ada peluanglah untuk awek-awek di luar sana. Kata Zul:-

    Sepanjang bergelar pelakon, saya sudah kongsi terlalu banyak kisah mengenai hal peribadi saya. Jadi, saya rasa sudah tiba masanya saya simpan perkara peribadi saya kerana cukuplah setakat ini sahaja. Sekarang ini saya kena pandang ke hadapan dan fokus terhadap karier seni saya saja.

    I’m not married, yet single. No status. Apa yang boleh saya katakan, perjalanan karier sangat bagus tapi kisah peribadi, semuanya tak berapa baik. Kisah peribadi ini mungkin berkaitan keluarga dan bukan hubungan cinta semata-mata. Yang pasti, saya tak boleh lari dan perlu menanganinya

    zul ariffin

    Dengan saham yang semakin meninggi sejak drama Rindu Awak 200% sejak kebelakangan ini, pasti ramai gadis-gadis di luar sana yang mengimpikan Zul Ariffin sebagai kekasih mereka. Selamat mengorat Abang Nara ucapkan. Mana tahu ada jodoh anda. Lagi beberapa gambar pelakon kacak ini dengan membaca artikel sepenuhnya.


    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin
    zul ariffin

    Baca Yang Ini Pulak:-

    0 comments:

    Post a Comment

    Terhangat

    UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani