Powered by Blogger.

Anzalna Mengaku Suka Pakai Pakaian Ketat

Anzalna Mengaku Suka Pakai Pakaian Ketat


Anzalna Mengaku Suka Pakai Pakaian Ketat

Posted: 06 May 2014 02:17 AM PDT

Anzalna Mengaku Suka Pakai Pakaian Ketat  |  MOLEK budi bahasanya sewaktu meminta kelonggaran agar gambar-gambar yang keterlaluan menampakkan paha gebunya tidak diterbitkan. Sedar ada sensitiviti yang perlu dijaga, permintaan Anzalna Nasir itu tidak sukar untuk diturutkan.

Sementelah, rona merah dan krim yang dipadankan sebagai busana fotografinya kali ini sudah cukup untuk menyerlahkan penampilan selebriti berusia 26 tahun itu.

"Saya cuma mahu menjaga hati. Mahu lebih berhati-hati. Saya minta maaf kerana tidak dapat menggayakannya seperti model-model di pentas peragaan.

"Sampai ke tahap ini, rasanya saya kena menjadi seorang yang peka dengan perasaan orang lain terutama ibu bapa saya," tertib butir penjelasan Anzalna sambil memuji busana yang disediakan pereka fesyen terkenal, Hazree Wahid untuk fotografi tempoh hari.

Minta diperincikan lagi simpulan kata menjaga hati tadi, Anzalna tidak bersetuju jika pendiriannya itu dikatakan berpunca daripada larangan sang kekasih, Hanif Zaki.

"Hanif belum jadi suami saya, hormat saya terhadapnya masih lagi dalam acuan teman lelaki dan teman wanita. Lainlah kalau dia suami saya.

"Saya sebenarnya menjadi semakin terkesan dengan pesanan daripada ibu bapa saya yang sekarang tinggal di London. Sebelum ini, semasa tinggal bersama, saya tak berapa nak endah sangat apa yang ibu bebelkan, tapi bila berjauhan, saya semakin faham.

"Saya mudah rasa bersalah bila tak pedulikan pesanan ibu. Saya juga takut menyesal pada kemudian hari, kalau terjadi apa-apa yang tak diingini.

"Lagipun sebagai anak, hidup akan dirahmati selagi pesanan ibu bapa jadi panduan," panjang lebar cerita anak kedua daripada lima beradik ini.

Akur dengan permintaan ibu bapa, Anzalna hanya mengikut kata hati. Walaupun tidak bertudung, tidak bermakna dia boleh mendedahkan segala-galanya tanpa sekatan.

"Saya memang suka pakai dres ketat tapi asalkan masih di bawah paras lutut saya okey, lebih atas daripada paras itu, saya mula rasa seksi, tidak selesa dan hilang keyakinan diri," luahnya mengenai pilihan dalam berpenampilan.

Lenggok dan bicara Anzalna masih seperti dahulu, masih manja dan tidak sah jika tidak diakhiri dengan ketawa. Awal mengenalinya sewaktu baru memasuki tahun pertama bergelar artis, perjalanan yang dilaluinya sudah memasuki tahun keempat.


Cuba mengenali lebih dekat personaliti anak kelahiran Tasik Gelugor, Pulau Pinang ini, sengaja karakternya yang lemah-lembut itu dikaitkan dengan kemampuan dalam bidang lakonan.

Kata Anzalna, dia masih menyimpan impak drama bersiri Adam & Hawa. Watak penggoda itu seperti satu pencapaian yang belum dapat diatasi. Untuk pergi lebih jauh, dia harus mencari watak yang boleh menyerlahkan lakonannya.

"Misi saya, selain bekerja untuk cari duit, saya mahu lakonan saya diingati. Seringkali saya diberi watak baik sebab watak begitu yang selalunya jadi watak utama.

"Saya juga suka watak antagonis sebab boleh beri banyak ekspresi. Saya nampak lembut, tapi, kalau diberi pilihan, saya mahu watak-watak yang lasak, tegas dan menuntut tenaga dalaman macam watak psiko atau kurang upaya.

"Risau juga peminat bosan dengan watak baik dan kontrol ayu sahaja," kata peminat sukan lasak seperti memanjat tebing tinggi ini.

Selama menjalani karier lakonan bermula dari pentas pencarian bakat Dewi Remaja 2010, pemilik nama Nur Anzalna Md. Nasir juga sudah mengumpul secebis pengalaman yang cukup bermanfaat untuk hari muka.

"Rasanya selama empat tahun ini, sudah agak banyak pengalaman yang mematangkan saya. Tempoh ini juga mendewasakan saya.

- Sumber -

Pemain JDT Dipecat Kerana Curi Duit RM500

Posted: 06 May 2014 01:49 AM PDT

Pemain JDT Dipecat Kerana Curi Duit RM500  |  Akibat mencuri duit RM500 milik rakan sepasukan, seorang pemain bola sepak pasukan Johor Darul Ta'zim (JDT) dipecat hari ini, selepas mengaku berbuat demikian di dalam bilik persalinan di padang bola Seri Gelam di sini pada 1 April lalu.

Dalam kejadian 8.30 pagi itu, mangsa yang berusia 26 tahun meletakkan begnya di dalam bilik persalinan sebelum mengikuti sesi latihan dan kembali semula kira-kira dua jam kemudian. Sebaik memeriksa dompetnya, mangsa terkejut apabila mendapati wangnya berkurangan sebanyak RM500.

Sumber berkata, mangsa memaklumkan perkara itu kepada pihak pengurusan pasukan sebelum mereka meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di bilik berkenaan dan mendapati wang itu dicuri rakan sepasukan mereka.

di tuduh curi wang Pemain JDT Dipecat Kerana Curi Duit RM500
Katanya, pihak pengurusan pasukan berjumpa dengan pemain yang disyaki mencuri terbabit dan dia mengaku mengambil wang berkenaan. Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan (JBS) Asisten Komisioner Sulaiman Salleh mengesahkan laporan kejadian dibuat mangsa hari ini dan kes disiasat mengikut Seksyen 380 Kanun Keseksaan.

Sementara itu, Presiden Persatuan Bola Sepak Johor (PBNJ) Tunku Ismail Sultan Ibrahim turut mengesahkan kejadian dan pemain terbabit digugurkan dari pasukan JDT berkuatkuasa hari ini – myMetro

Gambar Pegawai Bank Jadi Mangsa Foto Tersebar

Posted: 06 May 2014 01:40 AM PDT

Gambar Pegawai Bank Jadi Mangsa Foto Tersebar  |  Li Ling Ling merupakan seorang pegawai bank di sebuah bank yang terkenal di Singapura. Selain itu, beliau juga melakukan freelance modelling secara suka-suka.

Gambar Bogel Pegawai Bank Gambar Pegawai Bank Jadi Mangsa Foto Tersebar

Pada suatu hari, beliau telah menghantar laptopnya untuk diservis di sebuah kedai komputer di Amerika Syarikat. Malangnya, pengusaha kedai komputer tersebut tidak bersikap jujur dan telah menceroboh ke dalam fail-fail sulit beliau yang telah dipadamkan.

Sebagai habuannya, tersebarlah foto-foto bogel beliau ke merata-rata dunia melalui internet. Di dunia modelling, beliau dikenali sebagai BustySingaporean kerana saiz payudaranya yang besar, 38DD!!!

Gambar Bogel Li Ling Ling Gambar Pegawai Bank Jadi Mangsa Foto Tersebar
 

Biodata Li Ling Ling

Name: Li Ling Ling
Birthday: 11th November 1975
Nationality: Singaporean
Race: Chinese (Asian)
Height: 5’ 8”
Weight: 112lbs
Measurement: 38DD, 25, 34”
Occupation: Public Relation Manager
Company: ****bank Singapore Ltd
Qualification:
- Bachelor of Law in University of Saskatchewan
- Master of Law in University of London
- Master of Business Administration in University of York

Gambar Li Ling Ling bogel Gambar Pegawai Bank Jadi Mangsa Foto Tersebar
* Penulis tidak boleh mendedahkan gambar yang lain lain kerana gambarnya terlalu daring dan terlalu berahi. Anda boleh search di google.com untuk mencari gambar yang unsensored.

5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al-Fatihah

Posted: 06 May 2014 01:26 AM PDT

5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al-Fatihah  |  Jenazah Datuk Aziz Sattar selamat di semadikan  di Tanah Perkuburan Islam Bandar Tun Hussien Onn, Cheras Perdana  tengahari tadi. Allahyarham sempat bergurau dengan cucu nya di Hospital.

Al fatihah Datuk Aziz Satar 5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al Fatihah
Sebelum itu jenazah di sembahyang kan di surau Al-Amin Bandar Tun Hussien Onn, ramai rakan-rakan artis dan orang ramai memberi penghormatan yang terakhir untuk Allahyarham, semoga roh nya di cucuri rahmat dan bersama insan-insan yang di redai yang maha esa. Al-fatihah.

Al fatihah Datuk Aziz Satar 2 5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al Fatihah
Al fatihah Datuk Aziz Satar 3 5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al Fatihah
Al fatihah Datuk Aziz Satar 4 5 Gambar Detik Terakhir Seniman Aziz Sattar, Al Fatihah
- sumber -
 

Selebriti Malaysia Ani Maiyuni Jadi Bomoh

Posted: 05 May 2014 06:06 PM PDT

Selebriti Malaysia Ani Maiyuni Jadi Bomoh  |   Kisah artis dan bomoh ini bukan kisah baharu, tetapi artis jadi bomoh memang satu dalam sejuta. Khabarnya penyanyi Ani Maiyuni kini sudah menjadi bomoh, takut pula Aida dengar pengakuan ini. Jadi siapa-siapa yang pernah buat perhitungan dengan Ani perlu lebih berhati-hati selepas ini, ialah silap hari bulan tidak sempat popular nanti sudah kecundang.

Khabarnya kerjaya Ani ini baharu lagi, tetapi jangan risau menurut Ani dia tidak akan gunakan kelebihannya ini di luar hanya untuk beberapa hari sahaja. Pelik pulak, boleh ya guna untuk seketika sahaja kuasa bomoh-bomoh ini.

"Memang saya seorang bomoh. Tetapi jangan risau, kuasa saya ini terbatas,"katanya.

Aida tanyakan kepada Ani apa bezanya kuasa bomoh Ani dengan bomoh lain, katanya kuasa bomohnya itu hanya menjadi kalau di atas pentas sahaja. Patutlah rupa-rupanya Ani kini sedang giat menjalani latihan untuk teater Bomoh Dharai.

Risau pula kita, kalau artis-artis kini pun sudah sibuk menjadi bomoh, kesianlah bomoh pula terpaksa bersaing. Tetapi jangan terkejut sebenarnya memang ada sebahagian artis kita ini menggunakan perkhidmatan ilmu hitam untuk melariskan kerjaya.

Menurut Ani mungkin kalau ada mereka yang di luar sana mahu melihat kesan sebenar ilmu hitam ini, boleh menonton teater lakonannya yang akan di pentaskan di Auditorium Dewan Bahasa dan Pustaka pada 22 sehingga 24 Mei depan. – Utusan -

 

Pelanggan Buat Laporan Polis Kerana Nasi Goreng Terlalu Pedas!

Posted: 05 May 2014 04:33 PM PDT

Pelanggan Buat Laporan Polis Kerana Nasi Goreng Terlalu Pedas!  |  Cukup kelakar bila penulis baca statement ini dari seorang pelanggan disebuah kedai restoran. Geleng kepala kami dibuatnya tatkala melihat satu salinan laporan polis yang dibuat oleh seorang lelaki Cina warga Singapura di sebuah balai polis di Johor ini.

Lelaki berusia 60 tahun ini mengadu bahawa dia telah memesan Nasi Goreng Kampung di sebuah kedai makan di Jalan Bukit Timbalan, Johor Bahru.

Malangnya, nasi goreng yang dimakannya itu terlalu pedas dan dia mengesyaki tukang masak tersebut telah meletakkan cili yang terlampau banyak. Ujarnya lagi, kepedasan itu masih terasa sehingga keesokan harinya iaitu pada hari laporan itu dibuat. Buat Laporan Polis Nasi Goreng Terlalu Pedas.

Aduhai…kalau sudah tahu pedas, kenapa perlu makan juga?

Rasanya, sebagai pelanggan dia boleh meminta tukang masak untuk menukar nasi goreng tersebut kepada yang kurang pedas.

Tak perlulah sampai buat laporan polis…MYNEWSHUB

Seniman Aziz Sattar Meninggal Dunia

Posted: 05 May 2014 02:59 PM PDT

Seniman Aziz Sattar Meninggal Dunia  |  Seniman Datuk Abdul Aziz Sattar, 89, meninggal dunia di Pusat Perubatan KPJ Kajang dekat sini kira-kira pukul 2 pagi Selasa. Berita kematian Allahyarham itu disahkan oleh cucunya, Abu Ubaidah A. Ishak menerusi Twitter miliknya kira-kira pukul 2.15 pagi.

“Atok saya, Datuk Aziz Sattar telah menghembuskan nafas terakhir jam 2 pagi tadi (Selasa). Sedekahkan Al-Fatihah,” katanya dalam Twitter miliknya itu. Allahyarham meninggal dunia akibat serangan jantung.

Abu Ubaidah ketika dihubungi pula berkata, Aziz tiba-tiba mengalami sesak nafas kira-kira pukul 1.30 pagi sebelum tidak sedarkan diri selepas itu. Jelas Abu Ubaidah lagi, dia berada di pusat perubatan berkenaan ketika Allahyarham menghembuskan nafas terakhir dan reda dengan pemergian datuk kesayangannya itu.

"Sebelum ini keadaannya stabil kerana doktor mengatakan ia hanya serangan jantung biasa namun Allah lebih menyayanginya dan kami sekeluarga redh dengan pemergiannya," katanya.

- sumber -

Dalam pada itu jenazah telah dibawa pulang ke kediaman Allahyarham di Bandar Tun Hussien Onn, Cheras dekat sini sebelum urusan memandikan jenazah dilakukan pada pukul 11 pagi. Jenazah dijangka akan dikebumikan selepas solat Zohor di Tanah Perkuburan Islam Cheras.

Terdahulu pada malam Ahad lalu Allahyarham dikejarkan ke pusat perubatan berkenaan akibat serangan jantung tetapi keadaannya dilaporkan stabil dan ditempatkan di Unit Rawatan Korinari (CCU). Allahyarham yang dilahirkan di Surabaya, Indonesia merupakan rakan seangkatan seniman Tan Sri P.Ramlee dan popular menerusi filem Bujang Lapok.

Beliau juga pernah menyertai kumpulan pancaragam Pancasitara  yang dianggotai oleh  P.Ramlee, Normadiah, Aziz Jaafar, Ahmad C dan Kassim Masdor  pada awal tahun 1950an. Selain berpuluh-puluh filem lakonannya, Allahyarham juga pernah mengarah filem seperti Keluarga Si Comat (1975), Si Badol (1979), Prebet Lapok (1979), Penyamun Tarbus (1980), Da Di Du (1981), Setinggan (1982) dan Darah Satria (1993).

Pada tahun 2007,  Allahyarham menerima Darjah Panglima Jasa Negara (PJN) sempena Hari Keputeraan Yang di-Pertuan Agong,  Tuanku Mizan Zainal Abidin yang membawa gelaran Datuk. Antara kisah menarik Allahyarham, beliau pernah disiksa oleh tentera Jepun kerana dituduh mencuri selain dikenakan penjara selama enam bulan selepas disyaki terlibat dalam kes rusuhan Natrah di singapura pada tahun 1950-an. Allahyarham pernah empat kali berkahwin tetapi hanya dua pernikahannya sahaja yang lebih diperkatakan iaitu bersama Siti Rumina Ahmad (isteri ketiga bercerai) dan seniwati Dayang Sofia (isteri keempat – bercerai).

Hasil perkongsian hidup, beliau dikurniakan tujuh anak. Pada 16 Disember 2006 Allahyarham berkahwin dengan Hashimah Delan di Masjid Sultan Abdul Aziz, Shah Alam dekat sini dengan mas kahwin RM100.

Gambar Suami Natasha Hudson iaitu Carleed Khaza Tersebar

Posted: 05 May 2014 02:53 PM PDT

Gambar Suami Natasha Hudson iaitu Carleed Khaza Tersebar   |  Mungkin ramai yang belum pernah melihat wajah sebenar suami duta baru produk AuraWhite, Natasha Hudson, 30. Orangnya memang kacak, seorang yang dikatakan amat bertanggungjawab dan merupakan penyanyi rap bernama Carleed Khaza atau nama sebenarnya Khalid Kamal, 33.

Gambar wajah sebenar suami Natasha Hudson Gambar Suami Natasha Hudson iaitu Carleed Khaza Tersebar
Mereka berkahwin pada April 2012. Selain bergelar penyanyi, Carleed Khaza ialah seorang ahli perniagaan dengan memiliki syarikat muzik sendiri iaitu PhuturePhlow Sdn Bhd. Mari layan sekeping gambar wajah terkini suami Natasha yang dikongsikannya di Instagram.

- sumber -

Aksi Nakal Shila Amzah dan Nazim Othman Tersebar

Posted: 05 May 2014 02:45 PM PDT

Aksi Nakal Shila Amzah dan Nazim Othman Tersebar  | Dua selebriti terkenal, Shila Amzah dan Nazim Othman memang diketahui ramai mempunyai hubungan kawan yang rapat dan seperti adik-beradik.

Shila Amzah dan Nazim Othman1 Aksi Nakal Shila Amzah dan Nazim Othman Tersebar
Malah ketika Nazim Othman didakwa kononnya sudah berpisah dengan teman wanitanya, Belly Dally, Shila antara individu yang paling banyak memberi sokongan.

Shila Amzah dan Nazim Othman2 Aksi Nakal Shila Amzah dan Nazim Othman Tersebar
Baru-baru, Shila Amzah telah berkongsi sekeping foto yang memaparkan aksi mesranya dengan Nazim Othman. Foto itu disertakan dengan caption yang agak dalam maksudnya sehingga membuat ramai pengikut Shila tertanya-tanya tentang siapa gadis berhijab yang dimaksudkan penyanyi lagu Patah Seribu itu.

"Abang long bae !!!!!!! Semoga terus bahagia ngan gadis hijab icon smile Aksi Nakal Shila Amzah dan Nazim Othman Tersebar @nazimothman happily ever after!"

Itulah bunyi caption yang ditulis Shila pada gambar berkenaan. Ramai mengandaikan gadis berhijab yang dimaksudkan ialah Belly Dally namun ada pula segelintir yang percaya gadis itu ialah Shila Amzah sendiri. Adakah Shila Amzah dan Nazim Othman kini bercinta?

- sumber -

Punca Gambar Neelofa Tertidur Manja di Kedai Baju Tersebar

Posted: 05 May 2014 02:39 PM PDT

Punca Gambar Neelofa Tertidur Manja di Kedai Baju Tersebar  |  Pelakon yang dikatakan bakal isteri Hans Isaac iaitu Neelofa kelihatan masih cantik dan jelita walaupun dalam keadaan tertidur akibat kepenatan mengemas pakaian di kedai.

neelofa tertidur manja Punca Gambar Neelofa Tertidur Manja di Kedai Baju Tersebar
Sekeping gambar di bawah telah dikongsikan beliau di akaun Instagram miliknya untuk tatapan peminat. Ia turut disertakan caption panjang lebar berbunyi berikut :-

"Hahahahaha ��������i swear to god, that 15 min power nap ws sooo refreshing weyy!! by@sarahshahnor "laced up power nap? selamba wehhhhhh. nasiblah mu princess @noorneelofa , coba kalau @annaseaskey yg tido situ habis kena boli semua. #friends #love #trip."

-sumber -

 

0 comments:

Post a Comment

Terhangat

UMNO Artis melayu MH17 Artis Malaysia Melayu Wan Azizah mh370 Khalid Ibrahim Gaza Malaysia hari raya Games Diesel price Kalimah Allah Piala Dunia 2014 Proton design contest Ringgit Sepang boat tragedy Tabung Adik Firdaus gosip artis terbaru Shahul Hamid Zuhdi Marzuki gambar adira Berita Terkini syamsul yusof cerai neelofa meletop Gosip Artis nabila huda Lim Guan Eng Malaysia Independence Day Selangor PAS Dewan Ulama FELIXIA YEAP Gosip Artis Malaysia Malaysia Sensasi hanez suraya MAS anak awal anak scha najib putin rosmah scha ukraine Sensasi awal Carta Popular SANDIWARA artis seksi scha bersalin seksi AFF Suzuki Cup fara fauzana Anwar Ibrahim Designer watches IPTL Lee Chong Wei Mario Balotelli Mohd Zaidi Mohd Said Ong Kian Ming Sheikh Hasina visit Steven Gerrard Ebola Ebola virus Israel Gaza Abdul Khalid Bursa Malaysia Jalur Gemilang Jessica Alba Penang naked sports Premier League Selangor MB crisis Taylor Swift Albert Yam Kam Hoong GST Malaysia Iraq airstrikes JAIS MAS to delist NEELOFA linda rafar Ahmad Zahid Hamidi Dr Azmi Sharom Hamas Joan Rivers Khalid Samad Muhammad Rizalman Muhammad Safwan Anang Nadya Suleman Edit | View | Share | Delete Pakatan Rakyat Pesta sukan bogel Rindu Awak 200 Selangor MB Stacy Lewis Tan Sri Joseph Kurup Tan Sri Muhyiddin Yassin Tun Abdul Taib Mahmud Teoh Beng Hock Terkini Malaysia Tim Cook US Open 2014 Zlatan Ibrahimovic adira af bertudung eina azman Islam Malaysia Sukan Komanwel fazura 10IPTL 8Madonna topless 9World Team Squash Championship Abdul Rahman Dahlan Barisan Nasional Anwar Ibrahim Deepa Subramaniam Nadya Suleman agnes monica Sabah school crucifixes abby abadi Awal Ashaari Commonwealth Farish Aziz Kelvin Yip Marina Mahathir Sabina Altynbekova Awie Shaheizy Sam airasia bercerai Amyra Rosli Ashraf Muslim CHE TA Cakra Khan Dazrin Kamarudin Emma Hairul Azreen Hanis Zalikha IFA RAZIAH Juliana Evan Lagu Raya Live Streaming Selangor vs. Sarawak Majlis Perkahwinan Mustapha Maarof Nadzim Nora Danish Puteri Balqis ROMIE ROZANA MISBUN Scha Alyahya Siti Nurhaliza Topeng Muka WAN RAJA YAYA MAEMBONG ZAIN SAIDIN ZARINA ZAINUDDIN Zul Ariffin anak maharaja lawak 2014 putri Mardiana suami abby abadi (Gambar) Raudhatul Jannah Bertemu Ibu Selepas 10 Tahun Tsunami Acheh 3 Tahun Bercinta 38 lelaki A GALAK ABPH ADLIN AIDIL ZAFUAN AJL29 AKHIRNYA DEDAH WAJAH ANAK NING ANAK NORYN AZIZ Adeline Tsen Aida Ajak Akim Ahmad Almy Nadia Amar Baharin Amy Search Ana Dahlia Anak Beego Anak Tiri Siti Nurhaliza Aqsa Syarif Asyraf Khalid Azlee Senario Azmin Ali BAIZURA YANG 'SUPER CUTE' Baju Hanez Suraya Bakal Dipecat Bakal Kahwin Bayi Che Ta Bela Belasah Isteri Berada Di Dalam Kritikal Bercerai Talak Satu Berita Gempar Bersungguh Mahu Menangi Hati Saya Semula Bukit Mertajam CINTA HANEZ SURAYA Cakar Saya Chef Riz Commonwealth Games DATO SERI DATUK MUSTAPHA MAAROF Dalam Pelukan Dasha Logan Datuk Hasbullah Awang Datuk Sharifah Aini Dayana Kini Hamil Dedah Diana Amir Diana Danielle Dikritik Dua lelaki Dua pelajar Tingkatan Tiga Elly Mazlen Emma Maembong Enot Erma Fatima FAUZIAH LATIFF FITNAH VIDEO LUCAH Fadzil Zahari Farah lee Faralyna Fesyen Tayang JILBOOBS Ditentang Hebat Fikri Fouziah Gous Gelandangan Gembira Single Gosip Murahan Guru Nik Aziz Nik Mat HAFIZ SUIP Hamil 2 Minggu Harap Hari Raya Aidilfitri Hindu Hisyam Hamid Hubungan Shaheizy Sam Iqram Dinzley Isteri Ally Iskandar Isteri Pertama Izreen Azminda JUARA Jadi Kontroversi Jan 2015 Jinggo Kartina Ayoob Kekasihnya Masih Belum Ceraikan Isteri Kelantan Kembali Mekar Kemelut Kepada Aktres Indonesia Kini Sah Suami Isteri Kotak hitam Kuil LAGU 'APA KHABAR' Linda Live Streaming Uruguay vs England Piala MAs idayu MB Selangor MISZ ERNA MIZZ NINA MOMMY Mangsa Kutukan Maya Karin Mayat mangsa MH17 McDonad's McDonalds Dungun Melissa Indot Menduduki Meninggal Dunia Mila Jirin Minta Putus Dengan Mislina Mustaffa Mislina Mustaffa Bertatoo Mohd Zulhelmi Mon Ryanti NELYDIA SENROSE NORYN AZIZ NURUL SYUHADA NURUL WAHAB Nabila Nafi Bermasam Muka Nina Iskandar PATAH TULANG PEMAIN JDT 2015 PKR Pahang Parti Kata Pejabat Exco Selangor Peluk Agama lain Pelumba Basikal Negara Perak Pernah Bercinta Putri Mardiana Berbohong QI RAZALI RAJA BARIQ ROMIE PUTUS - BENAR Riezman Khuzaimi Rindu Awak 200% Rosyam Nor SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI SUAMI & MADU SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI Sah Bergelar Suami Shahrol Sharifah Aini Shera Ayob Sherry Shikin Maembong Siapa Jejaka Siti Saleha Sosial Sudah Berhijab Sultan Perak Sultan Azlan Shah Azlan Shah mangkat Sumber Dalaman Suri Rumah Syatilla Melvin TAHNIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA TELATAH Tahun Hadapan Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Tayang Pusat Terengganu Ular Tedung VELVET AF4 Video Black Hanafiah jawab isu di saman RM500 ribu Wak doyok Walt Disney Wirefame YUNA Yana Samsudin Yazer & Ekin ZED ZAIDI ZUAN 'BIKIN PANAS' ZUL HUZAIMY Zila Bakarin Zizan Zizan Razak Zulin aliff aziz alleycats amat kesal amy af3 amyra rosli seksi anak ketiga arak banjir bercuti berjumlah 103649 berpegang tangan bonus 2015 cahaya mata dalam SUVMH17 dapat anak di Gegar Vaganza dilamar ditemui mati ezzany fasha sandha fizo omar hetty sarlene izzue islam jadi lelaki jambu jatuh cinta jepun kah Pah kemalangan kes khalwat khalwat madu melodi minyak petrol nikah obesiti pelakon wanita pukul pulau pinang qz8501 rosma af1 sam sambut majlis doa selamat sara ali sari yanti sarimah ibrahim sbb SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG setelah 21 tahun sukan bogel syura tegar terputus hubungan zamani